9-5 Griffin 98a

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#1

L Aug 18, 2007 21:51

Sõber tahab autot osta. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/834/auto_php-id=395834-www_auto24_ee.html
Kas kellegil on infot selle auto kohta?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

L Aug 18, 2007 22:01

Iga ratas veab and then some!
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#3

L Aug 18, 2007 22:12

Tänan :notworthy:
Selge on see et enne võimalikku ostu saab see auto põhjalikkult kontrollitud.
Sellegi poolest huvitab kas keegi on seda autot vaatamas käinud, tunneb omanikku või omaniku naist :D
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

P Aug 19, 2007 8:55

3.0L Opeli mootoritest oli piisavalt juttu.
__In Boost We Trust__
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#5

P Aug 19, 2007 9:16

Algselt postitas: D116
3.0L Opeli mootoritest oli piisavalt juttu.

Ei küsitud mootori kohta.
:drive:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

P Aug 19, 2007 20:21

Algselt postitas: TGB
Kas kellegil on infot selle auto kohta?

Pildi põhjal julgen väita, et parem esimene nurk on mingi paugu saanud. Ühel pool on tuled oluliselt erksamad.
Samas pole see määrav. Peab lihtsalt välja raalima, kes autot taastas.
Pilt
Jürgen

#7

P Aug 19, 2007 22:32

Esistange ots on ka "üle ääre".
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#8

P Aug 19, 2007 23:15

Algselt postitas: D116
3.0L Opeli mootoritest oli piisavalt juttu.


Kui see peaks olema vihje mingitmoodi Opeli mootorite viletsuse poole, siis IMO on küll pada sõimab katelt teema.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#9

E Aug 20, 2007 1:01

3.0 bensiinimootor turboga on minu meelest küll OK!
Aga see auto on küll avariis osalenud (vaadates esitulesid).
Peale kitse laksu vahetasin oma autol mõlemad udutuled, kuigi üks jäi terveks.
Väljanägemise ja valgusvihu erinevus oli liiga suur.
Tagasi teemasse,
Kas Liikluskindlustuse kodulehelt ei ole võimalik teada saada kui kõva laksuga oli tegemist.
Kui midagi väga hullu ei olnud siis on ju hea võimalus tingimiseks!
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#10

E Aug 20, 2007 9:22

Idee poolest on võimalik aga selleks on vaja teada VIN koodi
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#11

E Aug 20, 2007 9:48

Algselt postitas: Aimar
Kui midagi väga hullu ei olnud siis on ju hea võimalus tingimiseks!

Samas on hind juba niigi suht hea.
Kui auto ajalugu ok (ka VIN pärig ok), Troosti poisid kah ostu heaks kiidavad, siis ma ei jätaks.
Usun, et müüja on lahkesti nõus VINiga varustama.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#12

E Aug 20, 2007 10:49

Ja nagu mina aru saan siis on ta ostetud eestist ja hooldatud vikingis, ma usun, et viking jagab ka informatsiooni autoajaloo kohta. Sealt peaks teada ka saama kui suure avarii ta läbi on eland kuna kindlustus võtab pakkumised tavaliselt läbi esinduse.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Madis
Postitusi: 157
Liitunud: R Nov 05, 2004 14:11
Asukoht:
Auto:

#13

E Aug 20, 2007 11:58

Algselt postitas: saabotska
Ja nagu mina aru saan siis on ta ostetud eestist ja hooldatud vikingis, ma usun, et viking jagab ka informatsiooni autoajaloo kohta. Sealt peaks teada ka saama kui suure avarii ta läbi on eland kuna kindlustus võtab pakkumised tavaliselt läbi esinduse.


kui autol garantiiaeg läbi siis ei võta üldjuhul kindlustus pakkumist esindusest, ta võib sealt võtta, aga laseb remontida ikkagi seal kus tal kasulikum (loe nurgataga):gun:
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#14

E Aug 20, 2007 13:01

lihtsalt huvi pärast tahaks teada, et kui palju erineb hooldus 3 ja 2.(0)3 L autol peale selle, et ühel on 2 küünalt rohkem? On see kallim?
Kuna enda oma on peaaegu müüdud siis otsin endale juba uut ;)

EDIT: ja veel infot
VIN: YS3EM48Z0X3036826
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-5
Body type: 4-door Sedan
Gear box: 4-Speed Automatic
Engine type: B308E - 3.0L V6 turbo LPT, 200 hp
Model year: 1999
Assembly plant: Trollhattan line B or Arlov, Sweden
Serial number: 036826
Control symbol: Passed
SRS: Model range V, Driver's and passenger airbag, GRIFFIN

EDIT2: mida tähendab model range V? et kas Vmootorit või midagi muud?
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#15

T Aug 21, 2007 10:32

3,0 on rihmavahetus palju odavam kui ketivahetus, aga seda peab sagedamini tegema (vist oli isegi 65 000 km vahetusvälp). Võibolla on küünlad ka odavamad kuigi neid on rohkem :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#16

T Aug 21, 2007 10:39

Algselt postitas: sigaelmar
Võibolla on küünlad ka odavamad kuigi neid on rohkem :P

No küünalde kulu pole küll märkimist väärt (DI kassetid viitavad samadele küünaldele mis R4-gi). V6'l on 2 DI kassetti ning nende vahetus tuleb kulukam.

Isiklikult eelistaks IMHO töökindlamat V6 mootorit.
Vasta