9-5 Estate, Aero- emotsioonid varjutavad kainet mõistust-need help!

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Driver
Postitusi: 2
Liitunud: K Sept 05, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#1

K Sept 05, 2007 20:58

Tere härrased. Olen juba päris pikka aega vaevanud oma pead küsimusega, millist autot osta. Pean tunnistama, et kaalukausil on lisaks Saabile olnud ka BMW(viimase puhul köidab just tagavedu ja kiidetud juhitavus, kuid baierlane on lihtsalt liiga....tavaline ja see maine:wall:). Ja tõtt öeldes ei saa aru, miks Saab ei ole endale ehitanud näiteks neliveolist 9-5t. Mulle tundub sellise hulga jõu asfaldile kandmine esisilla kaudu priiskamisena. See selleks. Minu kiiks on Saab 9-5 Estate. Kas Aero või Griffin, sellele polegi nagu vastust leidnud(no et kumma hooldus vähem peavalu valmistaks). Mõni aeg tagasi jäi silma üks isend. Kuid kuna ma ei kavatse auto ostmiseks noore pere laenu võtta;), siis jäi antud auto hinnapiirist välja. Aga võta näpust, ju siis on kuskil väike haldjas, sest täna oma loogilist ringkäiku tehes sattusin taas kiusatusse. OK, pikk jutt-:bs: Ise olen tartlane ja lähipäevil Tallinnasse ei satu(töö, töö, töö). On keegi vaatamas käinud? Mida peaks sellise auto ostu puhul teadma, vaatama, küsima.http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=397814&cache_missing=1
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

K Sept 05, 2007 21:04

võta, ass, ass!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

K Sept 05, 2007 21:30

Kõige kriitilisem - ketiteema, on vahetatud. Väga hea varustus. Millal tagasilla pukse vahetati? See suht kallis lõbu.

Uudishimu: Huvitav mida mõeldakse turbo hoolduse all? Seal pole hooldada midagi. Ta kas töötab korralikult või vajab kapremonti. Mitsu puhul peaks olema tegemist esimese variandiga.

Nii et mine aga vaatama! Näe Ivometsgi ässitab tegudele.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#4

K Sept 05, 2007 22:16

tundub kyll hea varustusega ja soodsa hinnaga Aero, minu jaoks on kyll miinuseks manuaal kast aga kui sulle sobib siis lase käia. Aero ja Griffini kohapealt ütleks et võta Aero...olen mõlemaga sõitnud (hetkel endal Aero), kuid Aero pakub mõnusamat sõiduelamust:drive:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#5

K Sept 05, 2007 22:49

Ja kuidas käib manuaaliga 9-5 aero edasi:thumb:...nämma juba originaalis.
Muidu on super varustus.
Aga siit sa oma saabihaigusele ABI ei saa. Süvendada võime küll su tõbe ja tavaliselt jääb see haigus pikaks ajaks.
Seda müüb automüügifirma kui ma ei eksi. Üllatavalt korralikud pildid:cool:
Kuradi hea hind ütleks ma
EDIT: Kõige jõhkram matuseauto pilt ,mida olen Saabist näinud (eelviimane pilt).:P
Sent from my Monte Carlo using B236
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

N Sept 06, 2007 0:57

Tõesti, korralikud pildid, manuaal-Aero kohta super hind. Mhh...mingi kahtlusepisik sees ütleb, et äkki kurjam on sel masinal ikkagi midagi sandisti, midagi mis lähiajal parajat investeeringut nõuab :freak:

Aga...kui ma eksin, siis on see masin kindlalt ostmist väärt.

(mulle need matuseautod/9-5'd isiklikult üldse ei imponeeri, aga manuaal-Aero on väljend mis alati põlved nõrgaks võtab :cool: )
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#7

N Sept 06, 2007 8:20

Olgu või matuseauto aga Aero vagun näeb väga raju välja! Alati! Sedaan on vaguni kõrval selline igav ja ajast-arust. Seda isegi aerona! Vot nii Sebastian! :fight: Ja ega see manuaalkast ikka õige asi ei ole. :fight:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

N Sept 06, 2007 8:56

Algselt postitas: qdwin
Olgu või matuseauto aga Aero vagun näeb väga raju välja! Alati! Sedaan on vaguni kõrval selline igav ja ajast-arust. Seda isegi aerona! Vot nii Sebastian! :fight: Ja ega see manuaalkast ikka õige asi ei ole. :fight:

Hapud viinamarjad?
Qdwin@ alati kirub 9-5 automaadi uimasust :D
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#9

N Sept 06, 2007 9:01

Kirun jah, täpsemalt seda krdi. adapteerumist aga vähemalt ei pea rooli taga võimlemisega tegelema.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#10

N Sept 06, 2007 10:31

ei taha pessimismi ülesse näidata aga minu meelest ei klapi andmed antud autoga. Igalt pildilt ei seleta ka päris hästi kõike. Kas tõesti on sellel autol ESIKLAASISOOJENDUS, 9 kõlarit, 4 patja? Need tegelt ju pisiasjad...aga ikkagi.
Seal andmetes ei saagi ju tegelt muudmoodi panna, kui 2 istet el. ja mäludega. Muidu on ju tavaliselt 1 iste mäluga.

Küsimus: kus ma saan teada, mitu turvapatja on?

muidu hea hind ja korraliku välimusega...
sebastianiga ühel meelel..kahtlusepisik küljes.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

N Sept 06, 2007 11:11

Owners manual (9-5 MY00):
"The supplementary restraint system (SRS) comprises an airbag in the steering wheel, a front passenger airbag and side airbags in the front seats."

Kõrvalistuja iste vist tõesti mälusid ei oma (a huvitav, kui Inglismaalt üks teise poole juhiiste sisse osta? Kas siis saaks?).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#12

N Sept 06, 2007 13:28

Mul endal täpipealt samasugune, VÄGA RAHUL olen! Hiljuti sai Tšehhimaal käidud- kokku ca. 2500 km. Imehea kõigis situatsioonides, eriti Euroopa umbliikluses rekkadest mööda põrutada.

Mida kontrollida- vaata kas karterituulutuse KIT on peal (see aitab mootorit kauni ja tervena hoida), kontrolli kas hooldusraamatus (kui see on) on olemas ka esileht- kuskohast ostetud, auto andmed jne. Kas hooldusraamat on ka korralikult täidetud. Sel juhul kehtib mootorile 8 aastane garantii.

Esiklaasisoojendus kõlab huvitavalt aga tsekka üle- kui esiklaasis on näha imepeened niidid, siis peaks ju see tõesti tõde olema.

Universaali kaitseks- reisil mahtusid ära 3 täiskasvanu ja 2 lapse kompsud- mida polnud just vähe. Tagasitulles mahtus ära ka paar kasti õlut ning KOFOLAT:head: (1,5 liitrised plastikud). Nii, et suisa pereauto, kuid kui vajutad siis on tegemist- noh ütleme mitte pereautoga.
Keskmiseks tuli 8,1 liitrit sajale, muidugi oli selle seesenamus maanteesõitu, küll aga kohapeal ringi tatsamist- Tšehhi ju küllalt mägine maa ja külakestest läbisõitmist ning 140 km/h kiirteel põrutamist.

Aga nagu ikka- mine vaata ja proovi ära- see paneb asjad paika.
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#13

N Sept 06, 2007 13:30

Algselt postitas: NO FEAR
ei taha pessimismi ülesse näidata aga minu meelest ei klapi andmed antud autoga. Igalt pildilt ei seleta ka päris hästi kõike. Kas tõesti on sellel autol ESIKLAASISOOJENDUS, 9 kõlarit, 4 patja? Need tegelt ju pisiasjad...aga ikkagi.
Seal andmetes ei saagi ju tegelt muudmoodi panna, kui 2 istet el. ja mäludega. Muidu on ju tavaliselt 1 iste mäluga.

Küsimus: kus ma saan teada, mitu turvapatja on?

muidu hea hind ja korraliku välimusega...
sebastianiga ühel meelel..kahtlusepisik küljes.


Turvapatjade arvu peaks saama teada siin levinud VIN dekoodrist, sisestad aga VINNI ja tulebki.
Helix
Postitusi: 87
Liitunud: L Okt 28, 2006 19:42
Asukoht:
Auto:

#14

N Sept 06, 2007 14:47

Algselt postitas: wyxxHiljuti sai Tšehhimaal käidud- kokku ca. 2500 km.


täiesti offtopic, aga kuidas sa nii vähese kilometraasiga hakkama said? Prahasse on 1600 puhtalt ja Poolat on ise täpselt 1 kilo jagu kilomeetreid, sinna otsa Leedu ja Läti.
Muusosas 100% nõus, vaguniga ülihea kruisida mööda Euroopat :drive:

Enam ei läbusta teemat, sorry.
Driver
Postitusi: 2
Liitunud: K Sept 05, 2007 20:08
Asukoht:
Auto:

#15

N Sept 06, 2007 15:02

Küsin nüüd ühe rumala küsimuse. Olge valmis. Ma ei tea, kas ma tunnen ära, milline on karterituulutuse KIT:fight: Ja see turbo korrasolek. Äkki on hetkel korras, aga kohe-kohe annab otsad?! Arvan, et peaksin kellegi teadjamehe otsima ja kaasa tirima. Ainuke point, et kui ma ükskord Tln. jõuan, siis võib see musirull juba müüdud olla. Selle nädala lõpp möödub totaalse töötähe all.
kame
Postitusi: 76
Liitunud: T Nov 28, 2006 0:04
Asukoht:
Auto:

#16

N Sept 06, 2007 15:17

Võibolla saad mõne siinse asjamehega kaubale - ehk siis meestega Troostist.
Helix
Postitusi: 87
Liitunud: L Okt 28, 2006 19:42
Asukoht:
Auto:

#17

N Sept 06, 2007 15:23

Pakun täiesti lambist, et "esiklaasi soojenduse" all on mõeldud seda märki et SID il, mis näitab, et puhub esiklaasile õhku.
PS. turbo laseks endalgi ära "hooldada" :poke:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

N Sept 06, 2007 16:50

Ega sa seda kitti niisama ei näegi, see on seal mootori peal oleva kaane all üks voolikute ussipesa..:). Aero puhul selle vurri pärast nii palju põdeda ei maksa, seal on pisut suuremat kuritarvitamist kannatav Mitsubishi toodang.

Arvestades, et hooldused esinduses tehtud, siis on võimalik need sealt ka välja võtta ja vaadata, mis tehtud on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#19

N Sept 06, 2007 20:46

Mis ses esiklaasisoenduses nii imet on, isegi minu omal olemas.

EDIT: nüüd vtn ja vtn ja endale tahaks teda küll. Aga cabriot ka ära ei annaks.
Nii et mina ka ässitan ka:)
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Vasta