saab 9-5 (........) saksamaalt
Selline plaan ,et uut autot vaja ja pilk on saabile pidama jäänd ja just 9-5 tundub hea ja mugav aga samas neid erinevaid 9-5 varjante on liiga palju kuna auto plaanis lasta saksast tuttaval tuua siis oleks vaja talle kindlad numbrid ja varjandid öelda aga kuna vägapalju saabiga tuttavaid pole siis ootan ja loodan siit natukenegi infot saada kuigi olen lapand seda foorumit suhteliselt palju juba aga pole palju targemaks saand ,et kui 9-5 aasta vahemik jääb 97-2000 ja ja raha on kuskil 80 000 siis mis selle rahaeest parim ja vajalikum ja mugavam oleks ,turbo ?aero? manual,automaat bensiin ,diisel , ja mis oleks parim ??? Liiga palju küsimusi :freak:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kui sa foorumit lapanud oled küll sa ikk atargemaks oled saanud. 9-5 aerot ei saa 80k eegi eest.
matsus ehk saab:eureka:
Selle raha eest saad 9-3 turboka soetada, aga 9-5 80k eek on räim kahjuks. Heal juhul 1997/1998a baasvarustusega 2,0t 110kw.
matsus ehk saab:eureka:
Selle raha eest saad 9-3 turboka soetada, aga 9-5 80k eek on räim kahjuks. Heal juhul 1997/1998a baasvarustusega 2,0t 110kw.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: moosekant
näiteks ilma turbota,aerota mis jääks sinna 80000 kanti .Ootaks endiselt soovitusi ,et mis oleks parim selle rahaeest ??
Pead veel foorumi vanemaid teemasid uurima.
Saad teada erinavatest mootorites ja nende rõõmudest ning muredest.
Ja ilma turbota 9-5-t Sa ei saagi leida.
80 000.- eest 9-5 tahab kohe korraliku lisainvesteeringut saada.
ma tsekkasin seda mobile.de lehte seal selliseid kuni 6000 euro eest kaks lehte erinevaid 9-5 saabe osad suht kobeda välimusega aga jah turbo nendest vaid paar aga samas ei tea kas seda turbot nüüd pidada niipalju paremaks ,et selle eest 20000 juurde maksta
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ILMA turbota 9-5-te POLE OLEMAS! On madalsurve ja täisturbod, aga KÕIK on TURBOGA.
Algselt postitas: moosekant
ma tsekkasin seda mobile.de lehte seal selliseid kuni 6000 euro eest kaks lehte erinevaid 9-5 saabe osad suht kobeda välimusega aga jah turbo nendest vaid paar aga samas ei tea kas seda turbot nüüd pidada niipalju paremaks ,et selle eest 20000 juurde maksta
Algselt postitas: moosekant
ma tsekkasin seda mobile.de lehte seal selliseid kuni 6000 euro eest kaks lehte erinevaid 9-5 saabe osad suht kobeda välimusega aga jah turbo nendest vaid paar aga samas ei tea kas seda turbot nüüd pidada niipalju paremaks ,et selle eest 20000 juurde maksta
Ei, ilma turbota 9-5 ei tehtudki. 9-5 on alati turboga.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Ise just mõtlesin ka sama ja uurisin hindade erinevust ,et vahe vägasuur pole kuid samas on paar tuttavat kes pool elu toond autosi saksast ,sai ka küsitud et miks saksast ja kas on ikka mõtekam siis vastus oli et muidugi on parem ja odavam kuigi nii ostes ostan ma ise põrssa kotis ja alles kodus näen kas elab saksast pidi sellepärast parem olema kuna seal ülevaatuse saamiseks pidid nõuded kõvasti karmimad olema ja seal autod paremini hoitud ! Ja ise ka tsekand suht palju eestis müüdavatest autodest siis paljudel kiri all ,et toodud saksast või šveitsist ja sama ka seal saabianti lehel on mingid näited et toovad ka autosi soovi järgi ja kõik näited on saksast!!Se auto ostmine on ikka parajalt tüütu ja minujaoks suur ettevõtmine .
See TÜV jutt on ikka naljakas. Sama moodi võin väita, et Saksa inimene pole rumal, kui auto on nii kaugele lagunenud, et enam pole mõtet TÜV teha siis müüakse see maha. Reeglina vahetatakse autot sealmaal ikka garantii lõppedes või liisingperioodi lõpus. ehk ei maksa loota müüdile, et autosid hooldatakse mujal paremini kui meil, kus on auto hooldamine kordades odavam.