lihtsalt 2 a sõitnud ning kommenteeriks reaalselt tehnikast kaugel seisva inimesena puudusi (neid vähem kui positiivseid ning kui mõni tarbija ja/või teadja kommenteerib on lihtsalt hää meel :)
- ( l.s 150 000) d asendisse sätitult enne minekut tugev nõks
- tulede kõrguse regulaatori tihe vahetamine
- suunatulelüliti teatud asendites kinni kiilumine
- uksed kägisevad millegipärast imelikult (matsu pole sellist)
- pagassis tehtud sisemised detailid on kuidagi mitte kvaliteetse iseloomuga
- rool võiks rohkem anda liikuma (võimalusi)
- turbo eripära vist see, et parim kiirendus ei ole põhja tallamine - vaid pedaaliga mängimine (meelitamine)
viimane tõsi jah rohkem kosmeetika juba :)
9-5 aero vead
kuidas sul on, kas kiirendades on ka selline tobe tühi auk vahepeal, kus sina oled pedaali alla laksanud, aga autole jõuab see kohale sellise nõmeda viivitusega, ja kui siis kohale jõuab, teeb nn. kickdowni ja siuhh... läheb?
minu 2,3 lpt on see vahest kole häiriv, eriti siis kui linnas sõites lipsad vahele ja tahad nagu mitte tagumisele ette jääda.
aga räägi, mismoodi see D asendis tugev nõks on? kas see on siis kui sa oled näiteks foori taga neutraali peal ja siis tõmbad D asendisse ilma pidurit all hoidmata?
kui nii, siis on see OK, sest autom.kast tuleb taha nö ilma sujuva sidurita, sama nagu räigelt lükkaks sisse 1.käigu manuaalil ja laseks siduri pauhh lahti.
minu 2,3 lpt on see vahest kole häiriv, eriti siis kui linnas sõites lipsad vahele ja tahad nagu mitte tagumisele ette jääda.
aga räägi, mismoodi see D asendis tugev nõks on? kas see on siis kui sa oled näiteks foori taga neutraali peal ja siis tõmbad D asendisse ilma pidurit all hoidmata?
kui nii, siis on see OK, sest autom.kast tuleb taha nö ilma sujuva sidurita, sama nagu räigelt lükkaks sisse 1.käigu manuaalil ja laseks siduri pauhh lahti.
seda meelitamise asja olen ka ise t2hele pannud, et parim kiirendus on siis kui vajutada pedaali j2rjest, lapats p6hja lahendus on parim siis kui on vaja hoo pealt (ntx yle 60kmh) kiirendada. ilmselt tegu automaatkasti erip2raga.
ostes kusagil 80 000 ls.
praegu 160 000.
-mootor suri suvalisel ajal sekundiks välja. muidu ok, aga foori all väga piinlik. miski turbovidin oli süüdlane. (aga kallis raip)
-laternate klaasipühkija. (oma süü, aga ikkagi talvel tahaks autos soojas istuda ka lumetormis, mitte käia lund ja jääd maha kraapimas). siiani parandamata. mis ta siis teeb nii...
-rihm. (praegu kuum teema. vaata arutel mujal)
- SID paneel. (no enam ei saanud mitte millestki aru, mida SID tahtis edasi anda). peaks olema ka siin foorumis populaarne teema.
-lombilatern ukse sees. endiselt surnud. miski kinnitus on ära mädanenud.
-klaasipesu vedeliku andur. veel surnud.
- üks jooks suverehve ja talverehve siledaks sõidetud ja minema visatud.
-ninal alumine osa. lumehanged võtsid selle alt ära. (juhi süü muidugi, aga parkida tahaks)
- tagumised amordid.
- niiskus/vesi tagatuledes. mistõttu vahepeal läks pirne nagu mõnel sihvkasid.
-piduriklotse. ees vist 2 korda juba vahetatud.
ja muid pisividinaid. loetelu läheks pikaks...
aga sõidumõnu on üldpildi positiivsena hoidnud.
praegu 160 000.
-mootor suri suvalisel ajal sekundiks välja. muidu ok, aga foori all väga piinlik. miski turbovidin oli süüdlane. (aga kallis raip)
-laternate klaasipühkija. (oma süü, aga ikkagi talvel tahaks autos soojas istuda ka lumetormis, mitte käia lund ja jääd maha kraapimas). siiani parandamata. mis ta siis teeb nii...
-rihm. (praegu kuum teema. vaata arutel mujal)
- SID paneel. (no enam ei saanud mitte millestki aru, mida SID tahtis edasi anda). peaks olema ka siin foorumis populaarne teema.
-lombilatern ukse sees. endiselt surnud. miski kinnitus on ära mädanenud.
-klaasipesu vedeliku andur. veel surnud.
- üks jooks suverehve ja talverehve siledaks sõidetud ja minema visatud.
-ninal alumine osa. lumehanged võtsid selle alt ära. (juhi süü muidugi, aga parkida tahaks)
- tagumised amordid.
- niiskus/vesi tagatuledes. mistõttu vahepeal läks pirne nagu mõnel sihvkasid.
-piduriklotse. ees vist 2 korda juba vahetatud.
ja muid pisividinaid. loetelu läheks pikaks...
aga sõidumõnu on üldpildi positiivsena hoidnud.
trionic rääkis, et see ongi uutemate saabide eripära, kui ma ei eksi siis vist on tegu selle trionic juhtimissüsteemi eripäraga. nimelt 9000 on pedaali alla vajutades selline "jalaga selga2 tunne ning seda ongi üritatud 9-5 vältida. aga samas võiks...
muidugi võin ka eksida
muidugi võin ka eksida
mul olnud ka 147 kw 9000 ja selle minek oli tunduvalt vihasem :(
autom kastiga aerol tuleb gaasi doseerida järjest parasjagu, et hoiaks madalamat käiku piisavalt kaua ja optimaalselt vedamises ning nagu me kõik teame on see magusaim rida 70- 140 km/h.
seda kõik on hea rääkida, sest 15 minti tagasi astusin välja opelist (sini-valge kirjust :)
autom kastiga aerol tuleb gaasi doseerida järjest parasjagu, et hoiaks madalamat käiku piisavalt kaua ja optimaalselt vedamises ning nagu me kõik teame on see magusaim rida 70- 140 km/h.
seda kõik on hea rääkida, sest 15 minti tagasi astusin välja opelist (sini-valge kirjust :)
Elektroonilise gaasiklapiga(kus tross veab potekiad ja klappi mootor)
kaasneb alati väike viivitus peale vajutamist,kui sinna lisandub veel aut.
kasti viive,on tuntav tühi hetk.Uuematel mootoritel on püütud sellest
"põlvega Selga" momendist mööda minna,kompressori max.jõudlus tuleb
juba madalatel pööretel ja kestab piirajani välja.
kaasneb alati väike viivitus peale vajutamist,kui sinna lisandub veel aut.
kasti viive,on tuntav tühi hetk.Uuematel mootoritel on püütud sellest
"põlvega Selga" momendist mööda minna,kompressori max.jõudlus tuleb
juba madalatel pööretel ja kestab piirajani välja.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
segan kah korraks teemasse.
Enamasti hakkab automaat käigukast käigu vahetamisel jõnksutama siis kui see on palju vatti saanud. näiteks kui juhtub keset sõitu kogemata R peale... olen ka lugenud et saabide automaat kast ei ole just pari maailmas. pidavat väsima kiiresti ning käiku vahetades pika peale jõnksutama hakkama.
Enamasti hakkab automaat käigukast käigu vahetamisel jõnksutama siis kui see on palju vatti saanud. näiteks kui juhtub keset sõitu kogemata R peale... olen ka lugenud et saabide automaat kast ei ole just pari maailmas. pidavat väsima kiiresti ning käiku vahetades pika peale jõnksutama hakkama.