SAABi ostma
Terekest!
On ammu olnud plaan endale üks SAABi poiss sebida, lõpuks on siis ka õnnestunud veits plekki kõrvale panna(muidugi ainult sissemakseks )
Iseenesest siis mõte u 100 000 eegune pill endale sebida, kahjuks aga ei tea eriti midagi SAABidest
Jäid silma järgmised kuulutused
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/337/auto_php-id=416337-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/472/auto_php-id=240472-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/940/auto_php-id=421940-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/775/auto_php-id=430775-www_auto24_ee.html
Endal on eesmärgiks saada võimalikult töökindel auto, mis laguneks väga vähe. Ilmselt oleks aastane kilometraaz nii 10000-15000 km mis ma läbin. Mugavus on oluline, mitte määrav.
Äkki oskab keegi nõu anda, millist neist osta, või üldse mõni muu auto äkki (auto24st??)
Ette tänades,
Ago Loodetavasti tulevane SAABi omanik:)
Edited by IFF
On ammu olnud plaan endale üks SAABi poiss sebida, lõpuks on siis ka õnnestunud veits plekki kõrvale panna(muidugi ainult sissemakseks )
Iseenesest siis mõte u 100 000 eegune pill endale sebida, kahjuks aga ei tea eriti midagi SAABidest
Jäid silma järgmised kuulutused
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/337/auto_php-id=416337-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/472/auto_php-id=240472-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/940/auto_php-id=421940-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/775/auto_php-id=430775-www_auto24_ee.html
Endal on eesmärgiks saada võimalikult töökindel auto, mis laguneks väga vähe. Ilmselt oleks aastane kilometraaz nii 10000-15000 km mis ma läbin. Mugavus on oluline, mitte määrav.
Äkki oskab keegi nõu anda, millist neist osta, või üldse mõni muu auto äkki (auto24st??)
Ette tänades,
Ago Loodetavasti tulevane SAABi omanik:)
Edited by IFF
Eks sa pead kõigepealt enda jaoks välja mõtlema, mis on sinu jaoks mugavus ning nõuded. Kui 100.000 eest soovid kulutada siis pigem soovitan odavam osta ning ülejäänud raha hooldusesse panna, saad kindlam olla, et asi liigub edasi :)
Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6489
Siin üks ilus diisel. Hea hinnaga. Vaata siin foorumis müügil olevaid. Värskelt maale toodud nagu see rootsi numbriga ja siis BAA numbriga 9-3 vajavad tõenäoliselt rahasüsti. Just seepärast et üks on just regatud ja teine veel mitte.
Ei ole kindel aga arvan nii.
Minu turboka oleks saanud selle rahaga, aga näe eelmine nädal sai müüdud.
Nüüd naudin diisli kyttekulu, mis on imeline võrreldes bensukaga. Vahe on kahekorde bensuka kahjuks.
Samas bensuturbokas ampsab kenasti edasi.
Siin üks ilus diisel. Hea hinnaga. Vaata siin foorumis müügil olevaid. Värskelt maale toodud nagu see rootsi numbriga ja siis BAA numbriga 9-3 vajavad tõenäoliselt rahasüsti. Just seepärast et üks on just regatud ja teine veel mitte.
Ei ole kindel aga arvan nii.
Minu turboka oleks saanud selle rahaga, aga näe eelmine nädal sai müüdud.
Nüüd naudin diisli kyttekulu, mis on imeline võrreldes bensukaga. Vahe on kahekorde bensuka kahjuks.
Samas bensuturbokas ampsab kenasti edasi.
Sent from my Monte Carlo using B236
:wtf:Algselt postitas: kasparius
Nüüd naudin diisli kyttekulu, mis on imeline võrreldes bensukaga. Vahe on kahekorde bensuka kahjuks.
Samas bensuturbokas ampsab kenasti edasi.
Sõidad 100% linna sõitu 5l/100km keskmist? :bs:
Iga ratas veab and then some!
No linnasõitu on minul suht vähe. Vbl 25%
Ja ostes niiehknaa liisinguga, ei ole siin eriti vahet kas 70 K või 100 000K, hoolduse jaoks seda va plekki eriti miskit ei jää, sissemaks on ikka sama
rääkides sellest diislist, ei pannud tähele sõnagi hooldusraamatust. See on nagu oluline. Muidugi kõige parem variant oleks, kui leiaks mingi Eestist tutikana ostetud saabi, hooldusraamatu ja kõigi paberitega ning heas korras
Ja ostes niiehknaa liisinguga, ei ole siin eriti vahet kas 70 K või 100 000K, hoolduse jaoks seda va plekki eriti miskit ei jää, sissemaks on ikka sama
rääkides sellest diislist, ei pannud tähele sõnagi hooldusraamatust. See on nagu oluline. Muidugi kõige parem variant oleks, kui leiaks mingi Eestist tutikana ostetud saabi, hooldusraamatu ja kõigi paberitega ning heas korras
Kui sul enam vahet ei ole siis osta see:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6353
Praktiliselt uueks tehtud ja kindla ajalooga. Hind on ka sobiv-peaaegu. All on Nokia talverehvid tutikatel valukatel ja suvekad saad 18" valudel ka kaasa:facts:
Praegu siis 130000.-:drink:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6353
Praktiliselt uueks tehtud ja kindla ajalooga. Hind on ka sobiv-peaaegu. All on Nokia talverehvid tutikatel valukatel ja suvekad saad 18" valudel ka kaasa:facts:
Praegu siis 130000.-:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Pangaga järelmaksu asja ajades avastavad nad, et see auto on aastast 1997. St, et intress lendab kohe hopsti 14 prossa peale, sissemakse vist jääb 10 peale, viimati oli alates 11a ja vanematel sissemaks vähemalt 30
Nagu ma näen/loen on seda pilli küll kõvasti putitatud, aga ilmselt ka nii mõndagi tast välja aetud. Ning see näeb välja nagu mingi nukumaailma Barbie(no offence)
Kuigi esmapilgul tundub pilkupüüdev ja hea diil(ilmselt ongi?), siis aitäh pakkumast, no tänx
Nagu ma näen/loen on seda pilli küll kõvasti putitatud, aga ilmselt ka nii mõndagi tast välja aetud. Ning see näeb välja nagu mingi nukumaailma Barbie(no offence)
Kuigi esmapilgul tundub pilkupüüdev ja hea diil(ilmselt ongi?), siis aitäh pakkumast, no tänx
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ise valiks kallima diisli, gramm võimsam ja VM alused võiksid tähendada, et Eestist ostetud. Ostueelse kontrolli pealt ei ole mõtet kokku hoida:headbang: Foorumis ka müügil paar diislit Kala ja Marguz-e omad.
Enne kui mootori valikute juurde minna tuleks ehk endale selgeks teha millist mudelt tahad/vajad. Vähemalt minu arvates on 9-3 ja 9-5 ikka suht erinevad autod ja ainult Saab-i märgi pärast pole ju mõtet autot osta. Odavam küll sõita diisliga, kuid remontida on bensiinikat ikka kordades odavam ja vähemalt minu isiklik arvamus oleks, et 9-5 on kuidagi lollikindlam, aga see ei pruugi õige olla.
No bensukas, ehk siis 9-5, tõmbab mind ka rohkem nagu. Pole kunagi seda diisli värki vaadanud. Kuid kuna ise olen suht asjatundmatu, ning kui mõni inimene siin ära põhjendab, miks on diisel ikka parem, siis võin ka diisli osta. See ei ole väga tähtis
Pigem ongi näiteks küsimus, et kas 9-3 või 9-5 kipub rohkem lagunema. Tahaks sellist autot, mis võimalikult vähe laguneks, oleks töökindel. Ja kui ntx 9,3 laguneb 3 korda aastas ja sa igakord paned sinna alla 5K, ning diisel 1 korra ja sa sinna paned 15K, siis on mu meelest mõtekam osta diisel, närvikulu palju vähem.segane jutt, ma tean:D
Pigem ongi näiteks küsimus, et kas 9-3 või 9-5 kipub rohkem lagunema. Tahaks sellist autot, mis võimalikult vähe laguneks, oleks töökindel. Ja kui ntx 9,3 laguneb 3 korda aastas ja sa igakord paned sinna alla 5K, ning diisel 1 korra ja sa sinna paned 15K, siis on mu meelest mõtekam osta diisel, närvikulu palju vähem.segane jutt, ma tean:D
Algselt postitas: smitser
Tahaks sellist autot, mis võimalikult vähe laguneks, oleks töökindel. Ja kui ntx 9,3 laguneb 3 korda aastas ja sa igakord paned sinna alla 5K, ning diisel 1 korra ja sa sinna paned 15K, siis on mu meelest mõtekam osta diisel, närvikulu palju vähem.segane jutt, ma tean:D
No aga suur argument on ju ka see, et kui bensukas laguneb 3 korda aastas ja maksad a`la 5kilo iga kord, aga sõidad... ja kui diisel laguneb kord aastas, siis ta jätab su teele... ja siis sa 15kiloga hakkama ei saa! Kõik autod lagunevad!!! Ka uued!!! Ka 4miljonit maksvad autod!
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: smitser
Pangaga järelmaksu asja ajades avastavad nad, et see auto on aastast 1997. St, et intress lendab kohe hopsti 14 prossa peale, sissemakse vist jääb 10 peale, viimati oli alates 11a ja vanematel sissemaks vähemalt 30
Oled konsultandi vastu viisakas ja kena ning tunned soovi madalama intressi vastu, siis nad ka seda teevad. Mõeldav on ka 9% intess... Kõik oleneb suhtumisest. Kapitalrenti saaks kahjuks ainult 3aastaks. Kõik need kriteeriumid on kõikuvad..
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: smitser
Tahaks sellist autot, mis võimalikult vähe laguneks, oleks töökindel.
Njah
Mulle isiklikult hakkas hirmsasti meeldima 3.0TiD, eriti selle ülimegasuper võimsa soundi/heli pärast. Kui poleks ainult seda nõmedat tüüp viga.:wtf:
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Autoga on jah nii, et eks ta ole vedamise asi. Ka uued Saabid lagunevad vahel. Endal kogemusi.
Uuena on garantii aga vanemate masinatega on garanii sinu enda rahakott. Sõbral on diisel 9-3 aastast 2004 ja mehel on juba keskuse hooldusemehed suured sõbrad sest ta seal juba püsikunde(viimati lendas turbo). Endal oli ennem 9-3 bens. aastast 2003 ja probleeme nagu polnud. Niisiis kõik on ikka rahakotis ja peremehes kinni....
Uuena on garantii aga vanemate masinatega on garanii sinu enda rahakott. Sõbral on diisel 9-3 aastast 2004 ja mehel on juba keskuse hooldusemehed suured sõbrad sest ta seal juba püsikunde(viimati lendas turbo). Endal oli ennem 9-3 bens. aastast 2003 ja probleeme nagu polnud. Niisiis kõik on ikka rahakotis ja peremehes kinni....
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
tegelt on auto ost nagu loto... just. Küll jah, see sõltub paljustki eelmisest omanikust aga minu vana tonnine ei söönud küll eriti midagi kulu. Vaadates nüüd saabninethousandit, kes ainult pusib...peris kahju juba ausalt.
Samas ostsin müümiseks Saksast omale auto, praeguse ja olen sellega jõudnud aprilli algusest maha sõita 30000km. TEgelt on aint õlivahetus ja filtrite vahetus olnud.
Ja mind ausalt öeldes ei häiri, et SID´il vahest paar pikslit puudu on. Mõni arvab muidugi, et auto on kohe katki.
SEE ON LOTO!!! BINGO!:wise:
Samas ostsin müümiseks Saksast omale auto, praeguse ja olen sellega jõudnud aprilli algusest maha sõita 30000km. TEgelt on aint õlivahetus ja filtrite vahetus olnud.
Ja mind ausalt öeldes ei häiri, et SID´il vahest paar pikslit puudu on. Mõni arvab muidugi, et auto on kohe katki.
SEE ON LOTO!!! BINGO!:wise:
nu samuti pole ka ju häbiasi minna ennem ostu mõnest spetialiseerunud hooldusest läbi ja kaasa võtta mõni pisiku kandja kes oskab detailidele tähelepanu tõmmata
usun et adekvaatse hinnangu valitavale autole suudab anda iga omanik kellele sama aasta ja sisuga masin
sisu all mõtlen siis moto, käigukast, lisavarustus jne
üks mõttetera veel mida peaksid ostul arvestama peale kvaliteedi, kulu ja hinna
mugavus ja enda vaimne klappivus sõidukiga
vaimuhiiglased enast fiat puntosse ei mahuta...
seega tee omad järeldused ja osta endale sobilik ja hästi hooldatud auto
usun et adekvaatse hinnangu valitavale autole suudab anda iga omanik kellele sama aasta ja sisuga masin
sisu all mõtlen siis moto, käigukast, lisavarustus jne
üks mõttetera veel mida peaksid ostul arvestama peale kvaliteedi, kulu ja hinna
mugavus ja enda vaimne klappivus sõidukiga
vaimuhiiglased enast fiat puntosse ei mahuta...
seega tee omad järeldused ja osta endale sobilik ja hästi hooldatud auto
Siit foorumist on mulje jäänud, et alguseotsa 9-5 oli mitme hädaga ja mõned üsna kallid remontida. Täpselt ei tea, pole ise huvi tundnud, otsi siin foorumis teemasid, lugemist on palju ja aega kulub aga saad endale asja selgemaks.
Antud läbisõidu juures sa diisliga rahalist kokkuhoidu ei saavuta, kui aastas 30k sõidad siis küll.
Antud läbisõidu juures sa diisliga rahalist kokkuhoidu ei saavuta, kui aastas 30k sõidad siis küll.
Algselt postitas: karli267
Mil moel sõltub diisli puhul kokkuhoid aastasest läbisõidust?
Äkki küttele kuluva raha moel? :P
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: olaviv
Antud läbisõidu juures sa diisliga rahalist kokkuhoidu ei saavuta, kui aastas 30k sõidad siis küll.
Üldiselt on vist juba nii, et selliste hindade juures peaks läbisõit juba tiba suurem olema aastas.
Võibolla tõesti, et ei tasu isegi 30k läbisõiduga ära. Hetkel diisel kroon kallim, kui bensiin, kevadeks muidugi hind langeb kõvasti. Oleneb kas sõidad rohkem suvel või talvel :D
quote]Algselt postitas: karli267
Mil moel sõltub diisli puhul kokkuhoid aastasest läbisõidust?
quote]Algselt postitas: karli267
Mil moel sõltub diisli puhul kokkuhoid aastasest läbisõidust?
Auto vananemine ja hooldus käib sageli aja järgi, diisli kokkuhoid aga tuleb ainuld läbisõidult (väiksem kulu, vahel ka odavam hind).
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/169/auto_php-id=432169-www_auto24_ee.html
Mida sellest arvate? Tundub OK, 2 omanikku, Eestist ostetud. Sain müüjalt VIN koodi, kust ja kuidas ma selle abil miskit inffi saan?
Mida sellest arvate? Tundub OK, 2 omanikku, Eestist ostetud. Sain müüjalt VIN koodi, kust ja kuidas ma selle abil miskit inffi saan?
Algselt postitas: smitser
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/169/auto_php-id=432169-www_auto24_ee.html
Sain müüjalt VIN koodi, kust ja kuidas ma selle abil miskit inffi saan?
Näiteks saad liikluskindlustusjuhtumite ajalugu vaadata (avariid).
https://www.lkf.elion.ee/pls/xlk/sysadm.lk_kah_ajalugu_r_l.show_form
Kindlasti saad Vikingist mingi päringu teha. Ja vin kalkulaatoriga (internet aitab) lihtsalt sõiduki infot vaadata.