Kas kellelgi on infot selle Saabi kohta ?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#51

K Apr 02, 2008 21:15

Suur, kas tonnistel tõesti pole pidurdusjõu kontrolli kunagi peale pandud, kui NG-l on see juba algusest peale standardis...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13829
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#52

K Apr 02, 2008 21:20

ABS ju on.. või mida sa pidurdusjõu kontrolli all silmas pead?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3923
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#53

K Apr 02, 2008 21:21

Algselt postitas: Chipy
Suur, kas tonnistel tõesti pole pidurdusjõu kontrolli kunagi peale pandud, kui NG-l on see juba algusest peale standardis...

ABS on, kuid pidurdusjõukontroll on juba mingi advanced asi, mis vist kontrollib/ohjab juba iga ratta pidurdust eraldi.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#54

K Apr 02, 2008 21:31

pidurdusjõu kontroll jagab pidurite intensiivsust rataste vahel. kuidas see toimib täpselt öelda ei oska kuid kui sa pidurdasid pool autot teepeenral ja teine pool asfaltil siis ei kimanud külge ette.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7323
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#55

K Apr 02, 2008 22:17

abs ongi pidurdusjõu kontrolli systeem. on olemas erinevaid variante aga põhimõte on selles, et kontrollitakse kõigi rataste pöörlemist ja vatavalt sellele suurendatakse- vähndatakse pidurdusjõudu ehk õli survet iga ratta kohta eraldi. see on tunda, kui pedaal jala all nõksutama hakkab, siis systeem kontrollib

kas abs on kasulik, või mitte on suhtumise jne kysimus. absiga pidurdamist ja manööverdamist peab täitsa eraldi õppima,et ohuolukordades tast kasu oleks. väliselt näeb absi tööd, kui rataste mitte blokeerumist, mis sisuliselt on pidamise säilimine erinevate rataste hõõrdumise korral ja sealt edasi on asja point; et auto kuulab rooli ja on juhitav!!!
seega kui ohuolukorras pidurdada, siis pedaal kõvasti põhja ja põhjas hoida ja samal ajal takistusest MÖÖDA ROOLIDA!!
Kuigi instinkt on hoida autot sõidusuunas. Siit tulebki et ei osata kasutada, sest ei teata, mida millal teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#56

K Apr 02, 2008 23:01

kui nüüd nii OT-ks on läinud siis lähme edasi ehk ABS kontrollib 1 ratast ilma et paneks kõik neli võrdlusse ehk siis milline ratas hakkab blokkima ja milline veereb ja siis vastavalt muuta seda. pidurdusjõu kontroll just seda võrdlust teebki ja siis vastavalt muudab pidurdusjõudu. Naljakas on aga asja juures see, et BMW on oma neliveo juures veojõukontrolli "samast süsteemist" teinud ehk tagurpidi käima pannud - ratas mis libiseb pidurdatakse kinni ja ilma difrilukuta läheb veojõud teisele rattale :D
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#57

N Apr 03, 2008 21:04

Käisin seda punast tonnist veidi näppimas.

Väljast jättis küllaltki meeldiva mulje. Mõned täkked ja mõned (jõhkrad) kriimud värvkattel.
Uksed käisid kõik ühtlaselt ning vastu ka ei käinud.
Kaasa plekkvelgedel rehvid ka veel. Muster ühtlane.
Seest ka päris viisakas.
Aga mootoriruum leemendas õlist. Voolikud pragunenud. Üks tuulutuse voolik lausa pooleks ning vilistas.
Külma mootoriga rihmapoolses osas klobin sees. Kas ketikolin ? Klapikambri kaane all , rihmapoolses otsas, midagi häirivalt kõrises.
Soojenedes mootori hääl läks meeldivamaks. Vaatamata katkistele voolikutele, mootori tõõ ühtlane.
Külmalt kui ka sooja mootoriga, järsult gaasi lisades, tõmbas üsna alguses hinge kinni ? Pole nagu enne kohanud ! Rohkem nagu karburaatorite valdkonnast !
El. syst. ka mingi kala. Nii kui tuled sisse lülitada, hakkasid tagumised kõlarid meeletult valjusti undama ?
Raadio nagu ei saatnud kõllidesse eriti midagi, isegi mitte krõpsu !
Antenn ka ei tõõtanud, mootor urises aga midagi ei liikunud !
Pärast süüte välja keeramist plõksis ja vingus see väike häälitseja seal armatuuris ca 3-4 min enne kui vakka jäi ! Mida see nagu väljendada tahtis ?
Aga muidu kuidagi meeldiv mulje jäi - punane sobis sellele !

Mis sellise korda tegemine küll maksma läheks ?
Ketid ?
Õlilekked mootorist, reservuaaridest ja plokikaane tihend ?
Summuti, eelviimasest pütist lõpuni ?
Uued kettad ja klotsid kuna need seal soonelised juba.


Nii, et sellise kallal nokitsemist jätkuks !
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#58

N Apr 03, 2008 21:19

Täiesti tavaline hooldamata auto.
Ca 30000.- ja sõidab jälle. Ja mitte halvasti:head:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13829
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#59

N Apr 03, 2008 21:55

See pisike häälitseja on salongiõhu temperatuuri andur ja see peabki 3-4 minutit peale süüte välja keeramist edasi käima. Samas peab ta seda tegema vaikselt. Vahel aitab pisut puhastamine ja määrimine
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3923
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#60

N Apr 03, 2008 22:00

Algselt postitas: iisak
Täiesti tavaline hooldamata auto.
Ca 30000.- ja sõidab jälle. Ja mitte halvasti:head:

Saab ka odavamalt, kuid siis peab ise meistrimees ja sebija olema ning mõnede varuosadega kompromissile minema. Ise olen korduvalt erinevatest aukudest hinnapäringuid teinud ja sellega nii mõnegi tuhande võitnud. Pragunenud voolikute vahetus pole mingi kunst. Kui voolikud-klapid vahetatud (ca 3-400 krooni), peaks klapikambrikaane õlilekked ka vähenema. Rihma juures võis vabalt mõni rullik (2tk ~8-900) või rihmapingutusamort (~2000) häält teha.
El. antennil on vits murdunud, sellepärast ei sõida sisse välja (uus ca 500 krooni).
Kui süüte välja keerasid, jäi salongi temperatuuriandur hetkeks tööle. Seda annab pisut omal käel taastada (saab vaikseks).
Rihmapoolses otsas kõrises ilmselt kett. Selle vahetus on ilmselt kõige kulukam (2a tagasi oli 10k, nüüd ilmselt kallim).
Ja mootori "poomine" gaasi andmisel võib õlide-filtrite vahetamisega ära kaduda. Igatahes tehtav.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#61

E Apr 07, 2008 13:10

Selline küsimus, et miks käigukasti korpusel koorub pinnakiht maha ning roostetab täiega ?
Samas muudel detailidel ja koosteosadel ei ole roostet ?

Kas võib tegemist olla kasti ülekuumutamaisega ehk ebapiisava jahutusega ning mida see võib põhjustada ?

Ette tänades: Sam
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#62

R Apr 11, 2008 23:15

Täpsustan, käigukastil olev kaan on roostetanud !

Tundub, et hõbedane tonnine on juba endale omaniku leidnud. Äkki keegi on juba liiklemas näinud ?
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#63

T Apr 29, 2008 20:00

Nüüdseks juba päris mitmest heast tonnisest ilma jäänud ! :(

Lähipäevil tahaks minna üle vaatama seda masinat Sepa Autopoes :

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/209/auto_php-id=490209-www_auto24_ee.html

Ei olegi varem kohanud mäludega istmeid tavalisel CSE´l ?
Plussideks vist ka manuaal, õkonoomsust silmas pidades !

Ette tänades : Sam
Jürgen

#64

T Apr 29, 2008 20:05

Algselt postitas: Sam
Nüüdseks juba päris mitmest heast tonnisest ilma jäänud ! :(

Lähipäevil tahaks minna üle vaatama seda masinat Sepa Autopoes :

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/209/auto_php-id=490209-www_auto24_ee.html

Ei olegi varem kohanud mäludega istmeid tavalisel CSE´l ?
Plussideks vist ka manuaal, õkonoomsust silmas pidades !

Ette tänades : Sam

Pead ise kiiremini tegutsema seljuhul :P
Sepa masin tundus päris kobe olevat, veljed riivavad silma vaid.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#65

T Apr 29, 2008 21:21

Tollest esimesest , hõbedasest, tonnisest on tõesti kahju.
Imelik, aga sellest ma "Saabipisikusse" nakatusingi !

Mäletan, kui kunagi minu õpetaja rääkis sellise loo, et olevat temal üks tv parandaja käinud. Nu olevat ikka üks soss-sepp olnud. Millegagi hakkama ei saanud. Suures pahameeles, meest ära saates, läks jutt juhuslikult Saabidele - ning juttu jätkus kohe kauemaks nagu vanadel sõpradel muiste !

Mõlemad olnud ju vanema generatsiooni Saabide omanikud !

Aga jah, sel ajal ei osanud nagu mõista seda !
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13829
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#66

K Apr 30, 2008 11:50

Ei ole need mäludega istmed haruldused. Ikke leidub neid, ka minu autol on küljes.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#67

N Mai 22, 2008 13:01

Kas seda on keegi juba vaatamas käinud :

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/055/auto_php-id=500055-www_auto24_ee.html

Tundus üsnagi OK !
Muidugi nipetnäpet küllaga.


PS ! Sõidan ikka veel rattaga ! :(
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#68

N Mai 22, 2008 13:08

Kas kellelgi seal tutvusi on - saaks targemaks ning äkki ka odavamalt ? :)

Ning kuidas suhtuda auto testsõitu "PROOV" numbritega ? Kes vastutab ja mil määral ?

Ette tänades: Sam
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13829
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#69

N Mai 22, 2008 13:15

8. Tüüp A8 - teisaldatav registreerimismärk kirjega "PROOV".
Teisaldatav registreerimismärk on sõiduki standardikohane registreerimismärk, millele on kantud kirje "PROOV" ja neljakohaline numbrikombinatsioon. Teisaldatavat registreerimismärki võib kasutada kas Eestisse müügiks toodud või Eestis valmistatud registrisse kandmata sõiduki müügieelsel proovi- või katsesõidul Eesti Vabariigi üldkasutatavatel teedel, Eestisse sissetoodud sõiduki omal käigul sõitmisel piiripunktist, tolliterminaalist (tollilaost) kauplusesse (ettevõtja territooriumile), registreerimiseelsele ülevaatusele või ühest müügikohast teise.
Väljastatakse autole või haagisele.

Ülejäänu on ilmselt sinu ja müüja vaheline leping, kes ja mille eest vastutab
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta