Kas kellelgi on infot selle Saabi kohta ?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#26

K Veebr 06, 2008 16:48

Nüüd on valikusse veel üks Saab lisandunud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=458343

Kumba neist ?

Ette tänades: Sam
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

K Veebr 06, 2008 16:53

Aero.
EDIT: et ei tekiks segadust, siis arvan nii ainult selle pärast, et nagunii on 10 aastat vana auto ost paras loterii, aga Aerol on paremad istmed..:D
Algselt postitas: Sam
Kumba neist ?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#28

K Veebr 06, 2008 16:57

Uuri mis probleem oli mootoriga, see oli päris pikka aega mootoririkkega müügis.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#29

K Veebr 06, 2008 18:43

Kas Aero´l on armatuur ka veidi rohkemate lisadega ?
Aero´l veel lisaks parem stereo, mugavamad istmed ! Raske valik !
Ah jaa, teisel olid ka porilapakad ! :eureka:

Kuidas muidu sellistel sõidutulede valgusjõud on ?
Sellel hõbedasel tundusid küll väga nõrga valgusjõuga olevat, või anult tundus ?

Ette tänades: Sam
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

K Veebr 06, 2008 20:55

10 aastat kasutamist tapab reflektorid ja klaasid. Ega seal miskit peale vahetuse teha pole.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#31

K Veebr 06, 2008 21:33

Algselt postitas: Sam
Kas Aero´l on armatuur ka veidi rohkemate lisadega ?
Aero´l veel lisaks parem stereo, mugavamad istmed ! Raske valik !
Ah jaa, teisel olid ka porilapakad ! :eureka:

Kuidas muidu sellistel sõidutulede valgusjõud on ?
Sellel hõbedasel tundusid küll väga nõrga valgusjõuga olevat, või anult tundus ?

Ette tänades: Sam

Vali liba-aero, neid istmeid ei jõua sa pärast enam ära kiita.:cool:
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#32

N Veebr 07, 2008 16:30

Kui juba härra Executive arvas, et see Aero on enamvähem, siis võiks selle poole ikkagi kalduda ! :beer:
Lisaks siia tema kommentaari:

Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
See tartu saab meenutab vägagi seda aerot, mille pilt aasta lõpus üleval oli...saabuva autona ja kiri oli juures, et mootori rike. Kas sa Executive oled seda ise vaatamas käinud?



Käisin ja tegin päris korraliku proovisõidu.
Auto SAABus jõhkra ketti kolinaga, kuid enne müüki vahetati, väidetavalt, kogu ketti majandust välja ja termostaati.

Enda muljedest:
-ülivaikne, tonnise jaoks,
-mootori töö on ühtlane ja vaikne,
-roolilõtke puudub,
-rattalaagrid ei unda,
-sillad ei kolise,
-pidurikettad sirged ja suht väikse kulumisrandiga,
-istmetenahk on üllatavalt hästi sailinud,
-keredetailide vahed on ühtlased, roostet pole ja peale põhjalikku ülevaatust tekkis kindel tunne, et auto on avariivaba,
-esitulede kojamehed töötavad korrektselt,
-kõikide uste ja lukkude töö on mõlemalt poolt täpne

Puudustest:
-antenni latt on puruks,
-esitulipirn on läbi,
-makki ja CD mängijat ei saanud kontrollida, sest ei teadnud kuidas koodid sisestada,
-tagant üks tagatiib (vist) sai väikse lakki kahjustuse,
-puuduvad Super Aero valuveljed

Küsiks nüüd ise veel seda, et kas neil mingeid tõendeid ka selle remondi kohta oli ?
Kas neil Stereo´le koodi üldse oli passis ?

Ette tänades: Sam
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#33

N Veebr 07, 2008 17:57

Stereo kood oli olemas.
Remondi kohta helista ja küsi ise: 524 50 74.
lendur
Postitusi: 13
Liitunud: N Veebr 09, 2006 23:11
Asukoht:
Auto:

#34

N Veebr 07, 2008 18:14

Käisin seda sinist aasta alguses uurimas. Sõbral oli kange soov tonnine aero osta. Siis oli Tartus korraga tervelt kolm aerot müügis, oli mida võrrelda. See sinine jäi küll edetabeli lõppu, sest oli kõige kallim ning mõningate puudustega.
Esimene asi oli muidugi puuduvad veljed nagu eelpool mainitud. Kui vihjasime pimedale esitulele, asus müüja kapoti alla laternat torkima, mille peale saabus valgus. Pirn ei olnud läbi, vaid väidetavalt oli mootoripesu käigus midagi juhtunud. Siis märkasin, et esituled olidki seespoolt vesised, mis viitas "korralikule" survepesule mootoriruumis. Veel häiris mind see, et juhi ukse sulgur ei käinud puhtalt mööda kere küljes olevast osast. Samas uksel hingedest lõtku ei olnud. Sellest meile piisas, et otsustada Sepa poes oleva halli aero kasuks.:drive:
Võtke eelnevat kui erapooletu autootsija komentaari.

terv

Lendur
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#35

N Veebr 07, 2008 18:37

Siis kui seda mootori rikkega müüdi olid veel aero veljed all.
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#36

R Veebr 08, 2008 8:58

Mis on juhi ukse sulgur:?

:red:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

R Veebr 08, 2008 9:30

Ilmselt on see see jubin, mis ukse küljes on ja ust kinni hoiab. Lukumehhanismi väljaulatuvad osad.
Algselt postitas: Executive
Mis on juhi ukse sulgur:?

:red:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#38

L Veebr 09, 2008 8:59

Sellel Tartu Aerol olid mõned puudused jah:

Uksed käisid kõik kuidagi raskelt (määrida ?) ja tõesti lukumehhanismid ei olnud kohakuti, eriti juhipoolne. Suht häiriv ust kinni lükates kolksu kuulda !
Kas neid saab reguleerida ?
Esisõidutuled vajavad vahetamist kuna reflektorid roostes, ühel isegi tükk ulpis sees ringi, aga tuled põlesid !
Tulepesureid ei saanudki proovida kuna vedeliku voolik oli pooleks ning purskas mootoriruumi vedelikku täis !
All tundusid olema madaldusvedrud või ongi see auto nii madal ?
Plekkveljed !
Tagaluuk oli ca 4mm madalamal kui tiiva ääred ! Vist liiga pingule regullitud !
Stereod ei saanudki tõõle. Mingi kood oli küll olemas aga liiga kaua oleks pidanud ootama selle sisestamiseks !
Kõrvalistuja turvapadja kate tundus kuidagi lääbakil ja ääred punnitasid välja ! Vahetatud ?
Rooliratas ikka väga kulunud, kohati musta-halli laiguline.
Juhiiste kohati väga ära kraabitud !

Väiksem turbo ??

Mõned positiivsed asjad ka:

Mootor tõõtas ikka väga ühtlaselt ja käivitus hästi, ca 2-3 sek ketramist !
Mootoriruum oli väga väga puhtaks pestud !
Eemaldatav kärukonks ka vedeles tagavararatta peal !

Ikkagi Aero !
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#39

L Veebr 09, 2008 11:33

autom. kastiga aerol on vist jah garrett mitsu asemel... kW ka 147 165 asemel. Aero ongi pisut madalam kui tavaline. aga see vahe peaks olema mingi 15mm ehk..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#40

L Veebr 09, 2008 11:39

Algselt postitas: Cyber
autom. kastiga aerol on vist jah garrett mitsu asemel... kW ka 147 165 asemel. Aero ongi pisut madalam kui tavaline. aga see vahe peaks olema mingi 15mm ehk..

Me sattusime Samiga eile samal ajal selle aero kallale, see auto on kuradi madal ikka rohkem kui 15mm, turbo oli minuomaga võrreldes natukene teine minumeelest. Aga suhteliselt kulunud auto tundus.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#41

R Veebr 15, 2008 11:39

Kuidas on sellise auto maastikul liikumise suutlikus ?

Mõnikord on vaja maal ka liikuda. Kevadeti on seal ikka päris pehme ja porine.
Siiani vana Astraga probleeme ei ole olnud, kuna auto on kerge ja lühikese telgede vahega ! Tonnine aga raskem ja pikem aga veojõukontrolliga !

Kas VIN koodi järgi on võimalik välja lugeda ka mis lisad autol on tehase poolt ettenähtud ?
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#42

L Veebr 16, 2008 0:23

VIN koodi järgi saad tehase lisad kätte küll. Ja Aero just maastur ei ole aga kruusateedel istub kui tee külge liimitud. Opel Astraga ei saa võrreldagi. Mitte isegi, kui see aastast 2007. Ikka on üle kümne aasta vanem Aero mitme pea jagu Astrast üle. Seda näitab isiklik kogemus Astraga. Astraga sõit on töö. Aeroga sõit on lõbu. Tee pole oluline. Ise asi on see, et kui sellel isendil on vedrustust alla lastud, siis võib vahel põhja vastu maad suuta ajada. Kui päris sügavatesse rööbastesse ja mudarallile ei lähe siis on kindlasti Aero ka kehval teel igati liikumisvõimekas auto. Tuleb vaid normaalselt gaasi anda ja mitte rattaid mudasse kaevata... Aga asfaldil, asfaldil on 9000 Aero parim, mida tean.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#43

L Veebr 16, 2008 21:25

Kas kellelgi on äkki mõnda head linki VIN koodi lahkamiseks ?
Otsing ei ole senini veel vilju kandnud, just lisade osas !

Kas tonnine on põhja alt väga õrn (kummist voolikud, andurid, katsmata rihmarattad jms) ?


Ette tänades: Sam
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#44

L Veebr 16, 2008 22:04

Algselt postitas: Jürgen
Aga suhteliselt kulunud auto tundus.


On ju erinevaid autoomanikke.
Ühed soetavad sõidukit et sellega sõita, teised et säilitada.
Ja kui sa tõesti kasutatud sõidukit otsides sattusid ainult esimeste peale, siis sa oled tõeline õnneseen.
Ei saa öelda, et mul on suur kogemus kasutatud autode ostmises, kuid sel juhul oli suht raske mitte tuvastada eelmis(t)e omanike hoolivat kätt.
:angry:
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#45

P Veebr 17, 2008 11:27

Algselt postitas: dreamer12
VIN koodi järgi saad tehase lisad kätte küll.


Tahaks ka seda VIN dekoodrit, millega saab olemasolevad tehase lisad kätte. Veel võiks ta näidata ka hiljem paigaldatud lisavarustust ning tervet hooldusajalugu, ka neid hoolduseid, mida omanik ise on teinud :thumb:

terv, teager (aka sarkasm)
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#46

P Veebr 17, 2008 12:06

Õnneks on Saabil see ülemaailmne süsteem olemas ja info talletaud:notworthy:
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#47

K Veebr 20, 2008 18:03

Kas heledam sisu ja hele armatuur esiklaasil vastu peegeldama ei hakka ?

Kunagi kogemus ühe teise sõidukiga, kus madalalt vastupaistev päike muutis sõitmise pea võimatuks !

Ikkagi, mis lisad siis sellel hõbedasel "tonnisel" on ?
Kas on :
4x turvapadi ?
Stabiilsuskontroll ?
Pidurdusjõukontroll ?
Veojõukontroll ?
ABS pidurid- see vist ikka on !

Ette tänades: Sam
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#48

K Veebr 20, 2008 18:45

2 pätsi ja ABS... 4 patja seal kindlasti pole ja muid sõitmist segavaid kontrolle ka mitte.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#49

K Veebr 20, 2008 21:52

Algselt postitas: Sam
Ikkagi, mis lisad siis sellel hõbedasel "tonnisel" on ?
Kas on :
4x turvapadi ?
Stabiilsuskontroll ?
Pidurdusjõukontroll ?
Veojõukontroll ?
ABS pidurid- see vist ikka on !

Tonnisele on maksimaalselt 2 patja külge pandud. Stabiilsuskontrolli pole tonnile kunagi pandud. Nagu ka pidurdusjõu kontrolli. Veojõukontroll (TCS) mõnedel tonnidel on ja sellest tuleks tema madala töökindluse tõttu (jukerdav ETS) kauge kaarega mööda käia. ABS on tonnidel juba aastast 1992 standardvarustuses.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#50

K Apr 02, 2008 20:22

Kuidas aru sada, et autol on veojõukontroll ?

Ja veel üks kena tonnine valikusse lisandunud :

punane tonnine

Kas 9-5´i salongis on vaiksem kui tonnises ?

Ette tänades: Sam
Vasta