Kas kellelgi on infot selle Saabi kohta ?
Kas Aero´l on armatuur ka veidi rohkemate lisadega ?
Aero´l veel lisaks parem stereo, mugavamad istmed ! Raske valik !
Ah jaa, teisel olid ka porilapakad ! :eureka:
Kuidas muidu sellistel sõidutulede valgusjõud on ?
Sellel hõbedasel tundusid küll väga nõrga valgusjõuga olevat, või anult tundus ?
Ette tänades: Sam
Aero´l veel lisaks parem stereo, mugavamad istmed ! Raske valik !
Ah jaa, teisel olid ka porilapakad ! :eureka:
Kuidas muidu sellistel sõidutulede valgusjõud on ?
Sellel hõbedasel tundusid küll väga nõrga valgusjõuga olevat, või anult tundus ?
Ette tänades: Sam
Algselt postitas: Sam
Kas Aero´l on armatuur ka veidi rohkemate lisadega ?
Aero´l veel lisaks parem stereo, mugavamad istmed ! Raske valik !
Ah jaa, teisel olid ka porilapakad ! :eureka:
Kuidas muidu sellistel sõidutulede valgusjõud on ?
Sellel hõbedasel tundusid küll väga nõrga valgusjõuga olevat, või anult tundus ?
Ette tänades: Sam
Vali liba-aero, neid istmeid ei jõua sa pärast enam ära kiita.:cool:
Kui juba härra Executive arvas, et see Aero on enamvähem, siis võiks selle poole ikkagi kalduda ! :beer:
Lisaks siia tema kommentaari:
Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
See tartu saab meenutab vägagi seda aerot, mille pilt aasta lõpus üleval oli...saabuva autona ja kiri oli juures, et mootori rike. Kas sa Executive oled seda ise vaatamas käinud?
Käisin ja tegin päris korraliku proovisõidu.
Auto SAABus jõhkra ketti kolinaga, kuid enne müüki vahetati, väidetavalt, kogu ketti majandust välja ja termostaati.
Enda muljedest:
-ülivaikne, tonnise jaoks,
-mootori töö on ühtlane ja vaikne,
-roolilõtke puudub,
-rattalaagrid ei unda,
-sillad ei kolise,
-pidurikettad sirged ja suht väikse kulumisrandiga,
-istmetenahk on üllatavalt hästi sailinud,
-keredetailide vahed on ühtlased, roostet pole ja peale põhjalikku ülevaatust tekkis kindel tunne, et auto on avariivaba,
-esitulede kojamehed töötavad korrektselt,
-kõikide uste ja lukkude töö on mõlemalt poolt täpne
Puudustest:
-antenni latt on puruks,
-esitulipirn on läbi,
-makki ja CD mängijat ei saanud kontrollida, sest ei teadnud kuidas koodid sisestada,
-tagant üks tagatiib (vist) sai väikse lakki kahjustuse,
-puuduvad Super Aero valuveljed
Küsiks nüüd ise veel seda, et kas neil mingeid tõendeid ka selle remondi kohta oli ?
Kas neil Stereo´le koodi üldse oli passis ?
Ette tänades: Sam
Lisaks siia tema kommentaari:
Tsitaat:
Algselt postitas: Ets
See tartu saab meenutab vägagi seda aerot, mille pilt aasta lõpus üleval oli...saabuva autona ja kiri oli juures, et mootori rike. Kas sa Executive oled seda ise vaatamas käinud?
Käisin ja tegin päris korraliku proovisõidu.
Auto SAABus jõhkra ketti kolinaga, kuid enne müüki vahetati, väidetavalt, kogu ketti majandust välja ja termostaati.
Enda muljedest:
-ülivaikne, tonnise jaoks,
-mootori töö on ühtlane ja vaikne,
-roolilõtke puudub,
-rattalaagrid ei unda,
-sillad ei kolise,
-pidurikettad sirged ja suht väikse kulumisrandiga,
-istmetenahk on üllatavalt hästi sailinud,
-keredetailide vahed on ühtlased, roostet pole ja peale põhjalikku ülevaatust tekkis kindel tunne, et auto on avariivaba,
-esitulede kojamehed töötavad korrektselt,
-kõikide uste ja lukkude töö on mõlemalt poolt täpne
Puudustest:
-antenni latt on puruks,
-esitulipirn on läbi,
-makki ja CD mängijat ei saanud kontrollida, sest ei teadnud kuidas koodid sisestada,
-tagant üks tagatiib (vist) sai väikse lakki kahjustuse,
-puuduvad Super Aero valuveljed
Küsiks nüüd ise veel seda, et kas neil mingeid tõendeid ka selle remondi kohta oli ?
Kas neil Stereo´le koodi üldse oli passis ?
Ette tänades: Sam
Käisin seda sinist aasta alguses uurimas. Sõbral oli kange soov tonnine aero osta. Siis oli Tartus korraga tervelt kolm aerot müügis, oli mida võrrelda. See sinine jäi küll edetabeli lõppu, sest oli kõige kallim ning mõningate puudustega.
Esimene asi oli muidugi puuduvad veljed nagu eelpool mainitud. Kui vihjasime pimedale esitulele, asus müüja kapoti alla laternat torkima, mille peale saabus valgus. Pirn ei olnud läbi, vaid väidetavalt oli mootoripesu käigus midagi juhtunud. Siis märkasin, et esituled olidki seespoolt vesised, mis viitas "korralikule" survepesule mootoriruumis. Veel häiris mind see, et juhi ukse sulgur ei käinud puhtalt mööda kere küljes olevast osast. Samas uksel hingedest lõtku ei olnud. Sellest meile piisas, et otsustada Sepa poes oleva halli aero kasuks.:drive:
Võtke eelnevat kui erapooletu autootsija komentaari.
terv
Lendur
Esimene asi oli muidugi puuduvad veljed nagu eelpool mainitud. Kui vihjasime pimedale esitulele, asus müüja kapoti alla laternat torkima, mille peale saabus valgus. Pirn ei olnud läbi, vaid väidetavalt oli mootoripesu käigus midagi juhtunud. Siis märkasin, et esituled olidki seespoolt vesised, mis viitas "korralikule" survepesule mootoriruumis. Veel häiris mind see, et juhi ukse sulgur ei käinud puhtalt mööda kere küljes olevast osast. Samas uksel hingedest lõtku ei olnud. Sellest meile piisas, et otsustada Sepa poes oleva halli aero kasuks.:drive:
Võtke eelnevat kui erapooletu autootsija komentaari.
terv
Lendur
Sellel Tartu Aerol olid mõned puudused jah:
Uksed käisid kõik kuidagi raskelt (määrida ?) ja tõesti lukumehhanismid ei olnud kohakuti, eriti juhipoolne. Suht häiriv ust kinni lükates kolksu kuulda !
Kas neid saab reguleerida ?
Esisõidutuled vajavad vahetamist kuna reflektorid roostes, ühel isegi tükk ulpis sees ringi, aga tuled põlesid !
Tulepesureid ei saanudki proovida kuna vedeliku voolik oli pooleks ning purskas mootoriruumi vedelikku täis !
All tundusid olema madaldusvedrud või ongi see auto nii madal ?
Plekkveljed !
Tagaluuk oli ca 4mm madalamal kui tiiva ääred ! Vist liiga pingule regullitud !
Stereod ei saanudki tõõle. Mingi kood oli küll olemas aga liiga kaua oleks pidanud ootama selle sisestamiseks !
Kõrvalistuja turvapadja kate tundus kuidagi lääbakil ja ääred punnitasid välja ! Vahetatud ?
Rooliratas ikka väga kulunud, kohati musta-halli laiguline.
Juhiiste kohati väga ära kraabitud !
Väiksem turbo ??
Mõned positiivsed asjad ka:
Mootor tõõtas ikka väga ühtlaselt ja käivitus hästi, ca 2-3 sek ketramist !
Mootoriruum oli väga väga puhtaks pestud !
Eemaldatav kärukonks ka vedeles tagavararatta peal !
Ikkagi Aero !
Uksed käisid kõik kuidagi raskelt (määrida ?) ja tõesti lukumehhanismid ei olnud kohakuti, eriti juhipoolne. Suht häiriv ust kinni lükates kolksu kuulda !
Kas neid saab reguleerida ?
Esisõidutuled vajavad vahetamist kuna reflektorid roostes, ühel isegi tükk ulpis sees ringi, aga tuled põlesid !
Tulepesureid ei saanudki proovida kuna vedeliku voolik oli pooleks ning purskas mootoriruumi vedelikku täis !
All tundusid olema madaldusvedrud või ongi see auto nii madal ?
Plekkveljed !
Tagaluuk oli ca 4mm madalamal kui tiiva ääred ! Vist liiga pingule regullitud !
Stereod ei saanudki tõõle. Mingi kood oli küll olemas aga liiga kaua oleks pidanud ootama selle sisestamiseks !
Kõrvalistuja turvapadja kate tundus kuidagi lääbakil ja ääred punnitasid välja ! Vahetatud ?
Rooliratas ikka väga kulunud, kohati musta-halli laiguline.
Juhiiste kohati väga ära kraabitud !
Väiksem turbo ??
Mõned positiivsed asjad ka:
Mootor tõõtas ikka väga ühtlaselt ja käivitus hästi, ca 2-3 sek ketramist !
Mootoriruum oli väga väga puhtaks pestud !
Eemaldatav kärukonks ka vedeles tagavararatta peal !
Ikkagi Aero !
Algselt postitas: Cyber
autom. kastiga aerol on vist jah garrett mitsu asemel... kW ka 147 165 asemel. Aero ongi pisut madalam kui tavaline. aga see vahe peaks olema mingi 15mm ehk..
Me sattusime Samiga eile samal ajal selle aero kallale, see auto on kuradi madal ikka rohkem kui 15mm, turbo oli minuomaga võrreldes natukene teine minumeelest. Aga suhteliselt kulunud auto tundus.
Kuidas on sellise auto maastikul liikumise suutlikus ?
Mõnikord on vaja maal ka liikuda. Kevadeti on seal ikka päris pehme ja porine.
Siiani vana Astraga probleeme ei ole olnud, kuna auto on kerge ja lühikese telgede vahega ! Tonnine aga raskem ja pikem aga veojõukontrolliga !
Kas VIN koodi järgi on võimalik välja lugeda ka mis lisad autol on tehase poolt ettenähtud ?
Mõnikord on vaja maal ka liikuda. Kevadeti on seal ikka päris pehme ja porine.
Siiani vana Astraga probleeme ei ole olnud, kuna auto on kerge ja lühikese telgede vahega ! Tonnine aga raskem ja pikem aga veojõukontrolliga !
Kas VIN koodi järgi on võimalik välja lugeda ka mis lisad autol on tehase poolt ettenähtud ?
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
VIN koodi järgi saad tehase lisad kätte küll. Ja Aero just maastur ei ole aga kruusateedel istub kui tee külge liimitud. Opel Astraga ei saa võrreldagi. Mitte isegi, kui see aastast 2007. Ikka on üle kümne aasta vanem Aero mitme pea jagu Astrast üle. Seda näitab isiklik kogemus Astraga. Astraga sõit on töö. Aeroga sõit on lõbu. Tee pole oluline. Ise asi on see, et kui sellel isendil on vedrustust alla lastud, siis võib vahel põhja vastu maad suuta ajada. Kui päris sügavatesse rööbastesse ja mudarallile ei lähe siis on kindlasti Aero ka kehval teel igati liikumisvõimekas auto. Tuleb vaid normaalselt gaasi anda ja mitte rattaid mudasse kaevata... Aga asfaldil, asfaldil on 9000 Aero parim, mida tean.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Algselt postitas: Jürgen
Aga suhteliselt kulunud auto tundus.
On ju erinevaid autoomanikke.
Ühed soetavad sõidukit et sellega sõita, teised et säilitada.
Ja kui sa tõesti kasutatud sõidukit otsides sattusid ainult esimeste peale, siis sa oled tõeline õnneseen.
Ei saa öelda, et mul on suur kogemus kasutatud autode ostmises, kuid sel juhul oli suht raske mitte tuvastada eelmis(t)e omanike hoolivat kätt.
:angry:
Algselt postitas: dreamer12
VIN koodi järgi saad tehase lisad kätte küll.
Tahaks ka seda VIN dekoodrit, millega saab olemasolevad tehase lisad kätte. Veel võiks ta näidata ka hiljem paigaldatud lisavarustust ning tervet hooldusajalugu, ka neid hoolduseid, mida omanik ise on teinud :thumb:
terv, teager (aka sarkasm)
Kas heledam sisu ja hele armatuur esiklaasil vastu peegeldama ei hakka ?
Kunagi kogemus ühe teise sõidukiga, kus madalalt vastupaistev päike muutis sõitmise pea võimatuks !
Ikkagi, mis lisad siis sellel hõbedasel "tonnisel" on ?
Kas on :
4x turvapadi ?
Stabiilsuskontroll ?
Pidurdusjõukontroll ?
Veojõukontroll ?
ABS pidurid- see vist ikka on !
Ette tänades: Sam
Kunagi kogemus ühe teise sõidukiga, kus madalalt vastupaistev päike muutis sõitmise pea võimatuks !
Ikkagi, mis lisad siis sellel hõbedasel "tonnisel" on ?
Kas on :
4x turvapadi ?
Stabiilsuskontroll ?
Pidurdusjõukontroll ?
Veojõukontroll ?
ABS pidurid- see vist ikka on !
Ette tänades: Sam
Algselt postitas: Sam
Ikkagi, mis lisad siis sellel hõbedasel "tonnisel" on ?
Kas on :
4x turvapadi ?
Stabiilsuskontroll ?
Pidurdusjõukontroll ?
Veojõukontroll ?
ABS pidurid- see vist ikka on !
Tonnisele on maksimaalselt 2 patja külge pandud. Stabiilsuskontrolli pole tonnile kunagi pandud. Nagu ka pidurdusjõu kontrolli. Veojõukontroll (TCS) mõnedel tonnidel on ja sellest tuleks tema madala töökindluse tõttu (jukerdav ETS) kauge kaarega mööda käia. ABS on tonnidel juba aastast 1992 standardvarustuses.
Kuidas aru sada, et autol on veojõukontroll ?
Ja veel üks kena tonnine valikusse lisandunud :
punane tonnine
Kas 9-5´i salongis on vaiksem kui tonnises ?
Ette tänades: Sam
Ja veel üks kena tonnine valikusse lisandunud :
punane tonnine
Kas 9-5´i salongis on vaiksem kui tonnises ?
Ette tänades: Sam