Kas kellelgi on infot selle Saabi kohta ?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#1

N Jaan 24, 2008 21:56

Tere !

Kas kellelgi on mingitki infot selle Saabi kohta ?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/967/auto_php-id=450967-www_auto24_ee.html

Ette tänades : Sam
Jürgen

#2

N Jaan 24, 2008 22:00

Kunagi kui tonnist otsisin, siis vaatasin ka seda, tol hetkel polnud auto24'as isegi müügikuulutust. Auto näeb täitsa hea välja, hooldusraamat ei paistnud küll võltsitud olevat, kaasas oli mitu võtit ja pulti.
Liikus kenasti edasi ja käike vahetas väga sujuvalt ja korrektselt. Müüja väitis, et on SAABi esinduses auto ära lasknud kontrollida ja kõik on viimase peal, kuid mina ühtegi tõendit selle kohta ei näinud, mina soovitaksin küll osta seda autot.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

N Jaan 24, 2008 22:13

Keegi siin ühes teemas mõnda aega tagasi kiitis seda isendit... Heikiw äkki oli?? jep .. siin teemas
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
heikiw
Postitusi: 672
Liitunud: N Dets 07, 2006 23:53
Asukoht:
Auto:

#4

R Jaan 25, 2008 12:13

Mina näppisin seda masinat jah siis,kui ta alles saksast oli saabunud.Muidugi ei oska ma tehnilise koha pealt miskit kosta aga visuaalselt oli küll tegu korraliku ja hoitud masinaga.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

R Jaan 25, 2008 12:36

Mina aga rääkisin müüjaga. Ütles, et mingi mees oli käinud mitu päeva järjest koos mingite spetsialistidega igalpool teenindustes jne. Ainult pluss punktid, hooldusraamat pidi ka korras olema. Ma oleks äärepealt selle ära bronninud. Aga need krdi norrakad ajasid kõik lörri:gun:
rala
Postitusi: 101
Liitunud: P Jaan 30, 2005 19:38
Asukoht:
Auto:

#6

R Jaan 25, 2008 13:02

Käisin ka just praegu raadil. Välimuselt paistis täitsa ilus, ei osanudki midagi kahtlast leida. Samuti oli sisu täpselt minule meelepärane. Juhi istmel vist oli üks pisike kulunud koht, ilmselt millestki mis on juhil tagataskus olnud, sest üldist kulumist ei täheldanud. Kui endale autot otsiks praegu, siis oleks see kindlasti üks favoriite. Tehnilise poole pealt kahjuks ei oska aga minagi midagi öelda, kuna ei vaadanud ei kapotialla ega proovinud ka sõita.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#7

R Jaan 25, 2008 15:35

Ei uskunudki, et nii palju positiivseid komme tuleb !

Kuna uue auto ostuplaan siiski veel mõttes, ning Rootsi´ga omad suhted ;) , uuriks veidi ka vastupidavuse kohapealt.
Siiani vaid saksa ja jaapani toodangut kasutanud s.t. odavama ülalpidamiskuludega liikurid .

Sõidan tihti vaid lühikesi otsi ca 4km edasi ja 5 km tagasi. Kui kahjulik see oleks sellisele võimsale turbokale ?

On ju vanasõnagi, et osta ju veel jõuaks aga küsimus on kas sõita ka ? :wise:

Ette tänades: Sam
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

R Jaan 25, 2008 15:45

selle 4-5 km jaoks osta parem jalgratas..:D Raha jääb ka üle, et korralik sõiduvarustus osta, mis ka märja ilma puhul sõita kannatab..:) Tervisele ka kasulikum.

Talvel suurema külmaga saad sa auto vaevu soojaks (no sooja puhub, aga see ei tähenda veel, et mootor soe oleks), seega kulub hoolega see mootor.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

R Jaan 25, 2008 15:49

Tartlased käivad 4-5 km jala :head: Tallinnas on mul tööle 10-11 km, aga praeguse ilmaga küll ei taha. Hooajal saab selle rattaga sõidetud kiiremini kui bussiga ehk parim aeg 25 mintsa :headbang:
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#10

R Jaan 25, 2008 16:36

Kõik muud liikumisvõimalused (autoga,rattaga,bussiga,taksoga,võrrilaadsega, joostes ning kõndides ) juba ära proovitud. Tegelikult kepikõnd on veel proovimata ! :headbang:
Hetkel olen kiirkõnnile kindlaks jäänud. Eriti veel kui näitsikud soojade ilmadega ei tea kust välja ilmuvad !
Hädajuhul tarbin ka odavat Opelit ! :D

Asi selles, et tahaks midagi hingele - vaikset ning hästi mugavat !

Nii palju siis sellest !
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#11

P Jaan 27, 2008 18:35

Mõtlesin, et lühikeste otste leevenduseks laseks lisaks panna eelsoojenduse, vist kütusega tõõtava !
Kas oleks mõteks soetada ilma turbota variant ?
Enamus linnasõite !


Ette tänades: Sam
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

P Jaan 27, 2008 19:16

mingit kütusekulu kokkuhoidu sa küll eriti ei saavuta selle ilma turbota asjaga..;) ja eelsoojendil on kindlasti mõte..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#13

L Veebr 02, 2008 19:43

Täna tegin siis proovisõidu ka ära. :drive:
Olles enne just Mazda 626 roolist tulnud, oli Saab ikka jube rakett küll ! Bena hetkekulu ka muidugi sama - meeletu !
Üldiselt välimuselt enamvähem, roostet ei olnud ja põhjaalune ka puhas !
Polegi enne sellist fiilingut tundnut, et vajutad veidi ja auto muudkui kiirendab ja kiirendab !

Mõned häirivad faktorid siiski olid :

Mootor tõõtas muidu ühtlaselt aga vahest tuli selline "surnud" hetk vahele ning sellega kaasnes ka kohe põõrete hetkeline tõus !
Sama oli ka käikude vahetamisel R-N ja D-N . Nagu hetkeks sureks välja. Eriti just sel hetkel kui käigu pealt neutraalile lülitada.
Turbo näidik oli stabiilselt keskel, nii seistes kui ka põõrdes ! Kas viga anduris või näidik kinni kiilunud ?
Turbo mittetõõtamist vast oleks kohe tunda olnud!
Parempoolse peegli el. süsteem ei tõõta.
Esitulede kojameeste hoovastikud kinni jäänud - vast pisiviga !
Esitulede korrektor ka ei tundunud tõõtavat !

Rohkem nagu ei jõudnudki kontrollida.

Müüja ise tundus selline sõbralik ja lahke olema. Olevat ise Saksast treila peale sõitnud.
Auto eelmine omanik, nagu ikka,vanem inimene olnud, kellele lihtsalt vist meeldis võimas auto ! :)
Ah jaa, seda autot olevat juba ikka päris palju vaatamas, proovimas käidud ning isegi broneeritud olema. Ostuks ei ole aga kellelgi läinud !

Kas lisaks nendele vigadele veel midagi tõsist avastatud ?


Ette tänades: Sam
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

L Veebr 02, 2008 19:57

Algselt postitas: Sam
Mõned häirivad faktorid siiski olid :

Mootor tõõtas muidu ühtlaselt aga vahest tuli selline "surnud" hetk vahele ning sellega kaasnes ka kohe põõrete hetkeline tõus !
Sama oli ka käikude vahetamisel R-N ja D-N . Nagu hetkeks sureks välja. Eriti just sel hetkel kui käigu pealt neutraalile lülitada.

Kõlab nagu umbes/puhastamata tühikäiguklapp. Üldiselt on selle puhastamine lihtne
Turbo näidik oli stabiilselt keskel, nii seistes kui ka põõrdes !
turbo seier peaks sõites ikka ennast liigutama. Üldiselt on need tehase poolt pandud turbonäidikud mitte eriti täpsed.

Esitulede kojameeste hoovastikud kinni jäänud - vast pisiviga !
Hoovastiku seal pole, kuid meistrimehele on see tõesti pisiviga. lappimisest siin foorumis ka juttu.

Esitulede korrektor ka ei tundunud tõõtavat !

See viitaks nagu mingile laksule. Väga lambist need korrektorid ei kipu ära surema.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

L Veebr 02, 2008 20:28

Minu omal ka ei töötanud tulede kõrguse regulaator. Kogu lahendus oli lüliti eemaldamine ja pistiku ära puhastamine.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jürgen

#16

L Veebr 02, 2008 20:51

Huvitav, kui ma proovisin siis liikus turboseier küll ilusti punase peale.
Sam
Postitusi: 34
Liitunud: N Jaan 24, 2008 21:27
Asukoht:
Auto:

#17

L Veebr 02, 2008 22:45

Kas mulle tundub või ongi sellisel Saabil maru hea väike põõrderaadjus ?

Selline küsimus veel, et kuidas üldse kontrollida:
stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli, - kas see on ABS ?
veojõukontrolli,
püsikiiruse hoidjat ?

Imelik tundus lihtsalt nii võimsal autol ei saanud ratast ringi käima ! :red:

Ette tänades: Sam
H.K
Postitusi: 132
Liitunud: T Okt 09, 2007 21:57
Asukoht:
Auto:

#18

L Veebr 02, 2008 22:59

No ei tea midagi, kas see pöörderaadius on ikka nii väike. Tagaveolistel on see veel väiksem, pigem loeks normaalseks.

Teisi asju on maru hea kontrollida kuskil libedal parkimisplatsil.
Stabiilsus, et kas laseb siis külje ette või hakkab ise mõtlema
Pidurdusjõu kotroll ei ole ABS. ABS on, et rattat ei plokeeruks, pidurdusjõu kontroll jagab pidurdusjõudu rataste vahel(taas vidin mis ei lase külge ette lasta)
veojõukontroll- kas saad libedal ratta ringi või mitte
püsikiirusehoidja- no seda saad kontrollida maanteel ja ma ei tea kust maalt see tonnisel tööle hakkab, aga mina lükkan ka mõnikord linnas püsika peale. Et on lootus ka linnas kontrollida.

Mul on kw vähem ja mina ei saa ka asfaltil ka ratast ringi. See on automaadi ja heade rehvide omadus. Proovi mõnel ristmikul, kus on natuke kruusa(aga vaata, et teisi autosid lähedal ei ole), siis saab kindlasti.

Hannes
Jürgen

#19

L Veebr 02, 2008 23:09

Sellel autol pole veojõukontrolli, stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#20

L Veebr 02, 2008 23:19

Algselt postitas: Jürgen
Sellel autol pole veojõukontrolli, stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli.

Oot-oot? ABSi (pidurdusjõu kontroll) ka pole?
Püsikiirushoidja rakendub kiirusel 40km/h. Alla selle kontrollida ei saa. Seega otsi koht, kus saad ühtlase kiirusega 40'st kiiremini sõita ja proovi kas töötab.
Jürgen

#21

L Veebr 02, 2008 23:22

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Jürgen
Sellel autol pole veojõukontrolli, stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli.

Oot-oot? ABSi (pidurdusjõu kontroll) ka pole?
Püsikiirushoidja rakendub kiirusel 40km/h. Alla selle kontrollida ei saa. Seega otsi koht, kus saad ühtlase kiirusega 40'st kiiremini sõita ja proovi kas töötab.

ABS pole minuteada pidurdusjõukontroll.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#22

L Veebr 02, 2008 23:39

Algselt postitas: Jürgen
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Jürgen
Sellel autol pole veojõukontrolli, stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli.

Oot-oot? ABSi (pidurdusjõu kontroll) ka pole?
Püsikiirushoidja rakendub kiirusel 40km/h. Alla selle kontrollida ei saa. Seega otsi koht, kus saad ühtlase kiirusega 40'st kiiremini sõita ja proovi kas töötab.

ABS pole minuteada pidurdusjõukontroll.

On ikka :)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

P Veebr 03, 2008 10:36

Koomikud...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#24

P Veebr 03, 2008 10:59

Algselt postitas: Jürgen

ABS pole minuteada pidurdusjõukontroll.


samatark jutt siin:
Pidurdusjõu kotroll ei ole ABS. ABS on, et rattat ei plokeeruks, pidurdusjõu kontroll jagab pidurdusjõudu rataste vahel(taas vidin mis ei lase külge ette lasta).

tehke inimesed endale natukenegi asjad selgeks, ennem kui hüva nõu hakate jagama.
mis soovitajad te teistele olete, kui ise mitte essugi ei jaga.
ja veel hullem, et mõni võtabki teie pärleid tõsiselt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#25

P Veebr 03, 2008 12:49

Algselt postitas: ivomets
tehke inimesed endale natukenegi asjad selgeks, ennem kui hüva nõu hakate jagama.
mis soovitajad te teistele olete, kui ise mitte essugi ei jaga.
ja veel hullem, et mõni võtabki teie pärleid tõsiselt.

Tõsi ta on. Essugi ei jaga.
EBD = Electronic Brake force Distribution (Elektrooniline pidurdusjõu kontroll/ohje/jaotamine - see pole ka veel päris see...siiski on)
ABS = Anti-lock Braking System (abs olemust tean ja olen kogu aeg teadnud, ei süvenenud lihtsalt alguses)

EBD: An acronym given to the ABS subsystem called electronic brake force distribution. EBD is rapidly becoming standard equipment on cars that already have ABS brakes. In a panic braking situation, EBD distributes the most braking force to the tires that have the most traction. This helps to keep the car from spinning and reduces stopping distances on slippery surfaces.
Vasta