Kas kellelgi on infot selle Saabi kohta ?
Kunagi kui tonnist otsisin, siis vaatasin ka seda, tol hetkel polnud auto24'as isegi müügikuulutust. Auto näeb täitsa hea välja, hooldusraamat ei paistnud küll võltsitud olevat, kaasas oli mitu võtit ja pulti.
Liikus kenasti edasi ja käike vahetas väga sujuvalt ja korrektselt. Müüja väitis, et on SAABi esinduses auto ära lasknud kontrollida ja kõik on viimase peal, kuid mina ühtegi tõendit selle kohta ei näinud, mina soovitaksin küll osta seda autot.
Liikus kenasti edasi ja käike vahetas väga sujuvalt ja korrektselt. Müüja väitis, et on SAABi esinduses auto ära lasknud kontrollida ja kõik on viimase peal, kuid mina ühtegi tõendit selle kohta ei näinud, mina soovitaksin küll osta seda autot.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Keegi siin ühes teemas mõnda aega tagasi kiitis seda isendit... Heikiw äkki oli?? jep .. siin teemas
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina aga rääkisin müüjaga. Ütles, et mingi mees oli käinud mitu päeva järjest koos mingite spetsialistidega igalpool teenindustes jne. Ainult pluss punktid, hooldusraamat pidi ka korras olema. Ma oleks äärepealt selle ära bronninud. Aga need krdi norrakad ajasid kõik lörri:gun:
Käisin ka just praegu raadil. Välimuselt paistis täitsa ilus, ei osanudki midagi kahtlast leida. Samuti oli sisu täpselt minule meelepärane. Juhi istmel vist oli üks pisike kulunud koht, ilmselt millestki mis on juhil tagataskus olnud, sest üldist kulumist ei täheldanud. Kui endale autot otsiks praegu, siis oleks see kindlasti üks favoriite. Tehnilise poole pealt kahjuks ei oska aga minagi midagi öelda, kuna ei vaadanud ei kapotialla ega proovinud ka sõita.
Ei uskunudki, et nii palju positiivseid komme tuleb !
Kuna uue auto ostuplaan siiski veel mõttes, ning Rootsi´ga omad suhted , uuriks veidi ka vastupidavuse kohapealt.
Siiani vaid saksa ja jaapani toodangut kasutanud s.t. odavama ülalpidamiskuludega liikurid .
Sõidan tihti vaid lühikesi otsi ca 4km edasi ja 5 km tagasi. Kui kahjulik see oleks sellisele võimsale turbokale ?
On ju vanasõnagi, et osta ju veel jõuaks aga küsimus on kas sõita ka ? :wise:
Ette tänades: Sam
Kuna uue auto ostuplaan siiski veel mõttes, ning Rootsi´ga omad suhted , uuriks veidi ka vastupidavuse kohapealt.
Siiani vaid saksa ja jaapani toodangut kasutanud s.t. odavama ülalpidamiskuludega liikurid .
Sõidan tihti vaid lühikesi otsi ca 4km edasi ja 5 km tagasi. Kui kahjulik see oleks sellisele võimsale turbokale ?
On ju vanasõnagi, et osta ju veel jõuaks aga küsimus on kas sõita ka ? :wise:
Ette tänades: Sam
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
selle 4-5 km jaoks osta parem jalgratas..:D Raha jääb ka üle, et korralik sõiduvarustus osta, mis ka märja ilma puhul sõita kannatab..:) Tervisele ka kasulikum.
Talvel suurema külmaga saad sa auto vaevu soojaks (no sooja puhub, aga see ei tähenda veel, et mootor soe oleks), seega kulub hoolega see mootor.
Talvel suurema külmaga saad sa auto vaevu soojaks (no sooja puhub, aga see ei tähenda veel, et mootor soe oleks), seega kulub hoolega see mootor.
Kõik muud liikumisvõimalused (autoga,rattaga,bussiga,taksoga,võrrilaadsega, joostes ning kõndides ) juba ära proovitud. Tegelikult kepikõnd on veel proovimata ! :headbang:
Hetkel olen kiirkõnnile kindlaks jäänud. Eriti veel kui näitsikud soojade ilmadega ei tea kust välja ilmuvad !
Hädajuhul tarbin ka odavat Opelit ! :D
Asi selles, et tahaks midagi hingele - vaikset ning hästi mugavat !
Nii palju siis sellest !
Hetkel olen kiirkõnnile kindlaks jäänud. Eriti veel kui näitsikud soojade ilmadega ei tea kust välja ilmuvad !
Hädajuhul tarbin ka odavat Opelit ! :D
Asi selles, et tahaks midagi hingele - vaikset ning hästi mugavat !
Nii palju siis sellest !
Täna tegin siis proovisõidu ka ära. :drive:
Olles enne just Mazda 626 roolist tulnud, oli Saab ikka jube rakett küll ! Bena hetkekulu ka muidugi sama - meeletu !
Üldiselt välimuselt enamvähem, roostet ei olnud ja põhjaalune ka puhas !
Polegi enne sellist fiilingut tundnut, et vajutad veidi ja auto muudkui kiirendab ja kiirendab !
Mõned häirivad faktorid siiski olid :
Mootor tõõtas muidu ühtlaselt aga vahest tuli selline "surnud" hetk vahele ning sellega kaasnes ka kohe põõrete hetkeline tõus !
Sama oli ka käikude vahetamisel R-N ja D-N . Nagu hetkeks sureks välja. Eriti just sel hetkel kui käigu pealt neutraalile lülitada.
Turbo näidik oli stabiilselt keskel, nii seistes kui ka põõrdes ! Kas viga anduris või näidik kinni kiilunud ?
Turbo mittetõõtamist vast oleks kohe tunda olnud!
Parempoolse peegli el. süsteem ei tõõta.
Esitulede kojameeste hoovastikud kinni jäänud - vast pisiviga !
Esitulede korrektor ka ei tundunud tõõtavat !
Rohkem nagu ei jõudnudki kontrollida.
Müüja ise tundus selline sõbralik ja lahke olema. Olevat ise Saksast treila peale sõitnud.
Auto eelmine omanik, nagu ikka,vanem inimene olnud, kellele lihtsalt vist meeldis võimas auto ! :)
Ah jaa, seda autot olevat juba ikka päris palju vaatamas, proovimas käidud ning isegi broneeritud olema. Ostuks ei ole aga kellelgi läinud !
Kas lisaks nendele vigadele veel midagi tõsist avastatud ?
Ette tänades: Sam
Olles enne just Mazda 626 roolist tulnud, oli Saab ikka jube rakett küll ! Bena hetkekulu ka muidugi sama - meeletu !
Üldiselt välimuselt enamvähem, roostet ei olnud ja põhjaalune ka puhas !
Polegi enne sellist fiilingut tundnut, et vajutad veidi ja auto muudkui kiirendab ja kiirendab !
Mõned häirivad faktorid siiski olid :
Mootor tõõtas muidu ühtlaselt aga vahest tuli selline "surnud" hetk vahele ning sellega kaasnes ka kohe põõrete hetkeline tõus !
Sama oli ka käikude vahetamisel R-N ja D-N . Nagu hetkeks sureks välja. Eriti just sel hetkel kui käigu pealt neutraalile lülitada.
Turbo näidik oli stabiilselt keskel, nii seistes kui ka põõrdes ! Kas viga anduris või näidik kinni kiilunud ?
Turbo mittetõõtamist vast oleks kohe tunda olnud!
Parempoolse peegli el. süsteem ei tõõta.
Esitulede kojameeste hoovastikud kinni jäänud - vast pisiviga !
Esitulede korrektor ka ei tundunud tõõtavat !
Rohkem nagu ei jõudnudki kontrollida.
Müüja ise tundus selline sõbralik ja lahke olema. Olevat ise Saksast treila peale sõitnud.
Auto eelmine omanik, nagu ikka,vanem inimene olnud, kellele lihtsalt vist meeldis võimas auto ! :)
Ah jaa, seda autot olevat juba ikka päris palju vaatamas, proovimas käidud ning isegi broneeritud olema. Ostuks ei ole aga kellelgi läinud !
Kas lisaks nendele vigadele veel midagi tõsist avastatud ?
Ette tänades: Sam
Algselt postitas: Sam
Mõned häirivad faktorid siiski olid :
Mootor tõõtas muidu ühtlaselt aga vahest tuli selline "surnud" hetk vahele ning sellega kaasnes ka kohe põõrete hetkeline tõus !
Sama oli ka käikude vahetamisel R-N ja D-N . Nagu hetkeks sureks välja. Eriti just sel hetkel kui käigu pealt neutraalile lülitada.
Kõlab nagu umbes/puhastamata tühikäiguklapp. Üldiselt on selle puhastamine lihtne
turbo seier peaks sõites ikka ennast liigutama. Üldiselt on need tehase poolt pandud turbonäidikud mitte eriti täpsed.Turbo näidik oli stabiilselt keskel, nii seistes kui ka põõrdes !
Hoovastiku seal pole, kuid meistrimehele on see tõesti pisiviga. lappimisest siin foorumis ka juttu.
Esitulede kojameeste hoovastikud kinni jäänud - vast pisiviga !
Esitulede korrektor ka ei tundunud tõõtavat !
See viitaks nagu mingile laksule. Väga lambist need korrektorid ei kipu ära surema.
Kas mulle tundub või ongi sellisel Saabil maru hea väike põõrderaadjus ?
Selline küsimus veel, et kuidas üldse kontrollida:
stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli, - kas see on ABS ?
veojõukontrolli,
püsikiiruse hoidjat ?
Imelik tundus lihtsalt nii võimsal autol ei saanud ratast ringi käima ! :red:
Ette tänades: Sam
Selline küsimus veel, et kuidas üldse kontrollida:
stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli, - kas see on ABS ?
veojõukontrolli,
püsikiiruse hoidjat ?
Imelik tundus lihtsalt nii võimsal autol ei saanud ratast ringi käima ! :red:
Ette tänades: Sam
No ei tea midagi, kas see pöörderaadius on ikka nii väike. Tagaveolistel on see veel väiksem, pigem loeks normaalseks.
Teisi asju on maru hea kontrollida kuskil libedal parkimisplatsil.
Stabiilsus, et kas laseb siis külje ette või hakkab ise mõtlema
Pidurdusjõu kotroll ei ole ABS. ABS on, et rattat ei plokeeruks, pidurdusjõu kontroll jagab pidurdusjõudu rataste vahel(taas vidin mis ei lase külge ette lasta)
veojõukontroll- kas saad libedal ratta ringi või mitte
püsikiirusehoidja- no seda saad kontrollida maanteel ja ma ei tea kust maalt see tonnisel tööle hakkab, aga mina lükkan ka mõnikord linnas püsika peale. Et on lootus ka linnas kontrollida.
Mul on kw vähem ja mina ei saa ka asfaltil ka ratast ringi. See on automaadi ja heade rehvide omadus. Proovi mõnel ristmikul, kus on natuke kruusa(aga vaata, et teisi autosid lähedal ei ole), siis saab kindlasti.
Hannes
Teisi asju on maru hea kontrollida kuskil libedal parkimisplatsil.
Stabiilsus, et kas laseb siis külje ette või hakkab ise mõtlema
Pidurdusjõu kotroll ei ole ABS. ABS on, et rattat ei plokeeruks, pidurdusjõu kontroll jagab pidurdusjõudu rataste vahel(taas vidin mis ei lase külge ette lasta)
veojõukontroll- kas saad libedal ratta ringi või mitte
püsikiirusehoidja- no seda saad kontrollida maanteel ja ma ei tea kust maalt see tonnisel tööle hakkab, aga mina lükkan ka mõnikord linnas püsika peale. Et on lootus ka linnas kontrollida.
Mul on kw vähem ja mina ei saa ka asfaltil ka ratast ringi. See on automaadi ja heade rehvide omadus. Proovi mõnel ristmikul, kus on natuke kruusa(aga vaata, et teisi autosid lähedal ei ole), siis saab kindlasti.
Hannes
Algselt postitas: Jürgen
Sellel autol pole veojõukontrolli, stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli.
Oot-oot? ABSi (pidurdusjõu kontroll) ka pole?
Püsikiirushoidja rakendub kiirusel 40km/h. Alla selle kontrollida ei saa. Seega otsi koht, kus saad ühtlase kiirusega 40'st kiiremini sõita ja proovi kas töötab.
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Jürgen
Sellel autol pole veojõukontrolli, stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli.
Oot-oot? ABSi (pidurdusjõu kontroll) ka pole?
Püsikiirushoidja rakendub kiirusel 40km/h. Alla selle kontrollida ei saa. Seega otsi koht, kus saad ühtlase kiirusega 40'st kiiremini sõita ja proovi kas töötab.
ABS pole minuteada pidurdusjõukontroll.
Algselt postitas: Jürgen
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Jürgen
Sellel autol pole veojõukontrolli, stabiilsuskontrolli,
pidurdusjõukontrolli.
Oot-oot? ABSi (pidurdusjõu kontroll) ka pole?
Püsikiirushoidja rakendub kiirusel 40km/h. Alla selle kontrollida ei saa. Seega otsi koht, kus saad ühtlase kiirusega 40'st kiiremini sõita ja proovi kas töötab.
ABS pole minuteada pidurdusjõukontroll.
On ikka :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Jürgen
ABS pole minuteada pidurdusjõukontroll.
samatark jutt siin:
Pidurdusjõu kotroll ei ole ABS. ABS on, et rattat ei plokeeruks, pidurdusjõu kontroll jagab pidurdusjõudu rataste vahel(taas vidin mis ei lase külge ette lasta).
tehke inimesed endale natukenegi asjad selgeks, ennem kui hüva nõu hakate jagama.
mis soovitajad te teistele olete, kui ise mitte essugi ei jaga.
ja veel hullem, et mõni võtabki teie pärleid tõsiselt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
tehke inimesed endale natukenegi asjad selgeks, ennem kui hüva nõu hakate jagama.
mis soovitajad te teistele olete, kui ise mitte essugi ei jaga.
ja veel hullem, et mõni võtabki teie pärleid tõsiselt.
Tõsi ta on. Essugi ei jaga.
EBD = Electronic Brake force Distribution (Elektrooniline pidurdusjõu kontroll/ohje/jaotamine - see pole ka veel päris see...siiski on)
ABS = Anti-lock Braking System (abs olemust tean ja olen kogu aeg teadnud, ei süvenenud lihtsalt alguses)
EBD: An acronym given to the ABS subsystem called electronic brake force distribution. EBD is rapidly becoming standard equipment on cars that already have ABS brakes. In a panic braking situation, EBD distributes the most braking force to the tires that have the most traction. This helps to keep the car from spinning and reduces stopping distances on slippery surfaces.