Rootsist auto ostmise juriidiline pool?
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
1)Number jääb külge kui vähegi oled usaldusväärse muljega. ei pea saatma tagasi, Eesti misseenüüdongi maanteeamet tegeleb sellega.
2)Kindl ei tea
3)Kaheosalise kohta- Ei tohiks saada sest müüja peab sellega oaut arvelt maha võtma Rootsis.
4)Laeva peale minekul pole viimaste aastate jooksul küsitud auto dok.
5)Jah piisab ost müük lepingust ja Rootsi tehn passi ühest poolest, aga tõenäoliselt teevad nad järelpäringu ja ootad kaks päeva kuni on selge, et müüja läks võttis arvelt auto maha Rootsis.
Eeslased tahava tegelikult kahte poolt näha , aga rootslane ei kipu mõlemat andma.
2)Kindl ei tea
3)Kaheosalise kohta- Ei tohiks saada sest müüja peab sellega oaut arvelt maha võtma Rootsis.
4)Laeva peale minekul pole viimaste aastate jooksul küsitud auto dok.
5)Jah piisab ost müük lepingust ja Rootsi tehn passi ühest poolest, aga tõenäoliselt teevad nad järelpäringu ja ootad kaks päeva kuni on selge, et müüja läks võttis arvelt auto maha Rootsis.
Eeslased tahava tegelikult kahte poolt näha , aga rootslane ei kipu mõlemat andma.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kui auto registreeritakse Eestis siis kustub see ise Rootsist.
Kui ostad masina mis on juba arvelt maha võetud(seisnud) vms. Siis on transiit numbrid ja sellele tehakse ka transiit kindlustus, kindel pole aga vist isegi paar päeva saab kindlustada. Kõik toimingud kohalikus registris.
Kindlasti tasub eelnevalt auto omanikuga kõik asjad üle täpsustada.
Kui ostad masina mis on juba arvelt maha võetud(seisnud) vms. Siis on transiit numbrid ja sellele tehakse ka transiit kindlustus, kindel pole aga vist isegi paar päeva saab kindlustada. Kõik toimingud kohalikus registris.
Kindlasti tasub eelnevalt auto omanikuga kõik asjad üle täpsustada.
Käisin Maanteeametis kindluse mõttes üle küsimas. Öeldi, et kindlasti on vaja tehnopassi mõlemaid pooli (sinine ja kollane).
Tahaks siis lootma jääda, et asi on nii, nagu rantto ütles, et kustub ise Rootsist, kui siin arvele võtta.
Loodetavasti on rootslane on nõus mõlemaid pooli kaasa andma.
Jääb vastamata veel küsimus, mis saab kindlustusest siis, kui ma sõidan rootsis rootslase numbritega laeva peale. Kui avarii teen, siis läheb ju rootslase kaela. Samas, kus ja kuidas ma saan nii ruttu ajutise kindlustuse teha?
Rootsis inglise keelt ka mõistetakse?
Tahaks siis lootma jääda, et asi on nii, nagu rantto ütles, et kustub ise Rootsist, kui siin arvele võtta.
Loodetavasti on rootslane on nõus mõlemaid pooli kaasa andma.
Jääb vastamata veel küsimus, mis saab kindlustusest siis, kui ma sõidan rootsis rootslase numbritega laeva peale. Kui avarii teen, siis läheb ju rootslase kaela. Samas, kus ja kuidas ma saan nii ruttu ajutise kindlustuse teha?
Rootsis inglise keelt ka mõistetakse?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Rootsi on väga rahvusvaheline aga enne kui kohale lähen helista või kirjuta, et kindel olla. Kindlustus jääb kehtima, ostu-müügi lepingus märgi ära kellaaeg kui juhtubki midagi on rootslane süüst vaba. Võid seda ka svenssonile öelda. Võtad masina Eestis arvele siis annad Rootsi reg. nr ära ja saad meie omad vastu. Auto kustub ise Rootsist, sama nagu müüd Eesti auto Soome või kuhu iganes.
Kui sa ostad auto siis peale lepingu sõlmimist on see Sinu, sama kehtib ka masina dokumentide kohta, kõik pooled kaasa.
Kui sa ostad auto siis peale lepingu sõlmimist on see Sinu, sama kehtib ka masina dokumentide kohta, kõik pooled kaasa.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ära heitu sellest kui rootslane tõesti eia anna sulle mõlemat poolt tehn passist. Ta läheb tõenäoliselt koos sellega oma vägverketisse autot maha võtama arvelt või postkontorisse kuidas see neil käiski.
Kui eestis oled ja tahad autot arvele võtta siis tehakse päring Rootsi ja paari peävaga on asi selge.
Kui eestis oled ja tahad autot arvele võtta siis tehakse päring Rootsi ja paari peävaga on asi selge.
Sent from my Monte Carlo using B236
Mul võttis see päring 3 kuud aega ja ootaks veel praegugu, kui tuttavat ei oleks olnud.
Gals, olin väga lähedal Stockist ühe auto toomisele, saatsin nii päringu kui ka helistasin maanteeametisse (infoliin), kinnitati suuliselt ja kirjalikult, et ei ole vaja teist poolt ja ARK ise esitab järelepäringu Rootsi ja kõik saab korda. Kuidas nii vastakat infot siis tuleb sealt ametist.
Näe sellise kirja sain:
Tere,
Tänan kirja eest.
Kinnitan esitatud infot, võite julgelt tulla registreerima, peate ainult arvestama ajakuluga, kuna Maanteeamet teeb päringu Rootsi ja Rootsi vastusest sõltub registreerimise võimalikkus (sõiduk ei ole varastatud, ei ole piiranguid).
Lugupidamisega,
XXX
Maanteeinfokeskuse peaspetsialist
Maanteeamet
Mäepealse 19, Tallinn
Tel 620 1200
Näe sellise kirja sain:
Tere,
Tänan kirja eest.
Kinnitan esitatud infot, võite julgelt tulla registreerima, peate ainult arvestama ajakuluga, kuna Maanteeamet teeb päringu Rootsi ja Rootsi vastusest sõltub registreerimise võimalikkus (sõiduk ei ole varastatud, ei ole piiranguid).
Lugupidamisega,
XXX
Maanteeinfokeskuse peaspetsialist
Maanteeamet
Mäepealse 19, Tallinn
Tel 620 1200
Soovin osta Rootsist autot SAAB 9-3, aga kontrollides internetis auto VIN koodi rootsi autoregistri kodulehel, on kirjas rootsi keeles auto iga-aastase maksurea suuruse all rida KREDITKRÖP (otsetõlkes OSTU KREDIIT?) ja sõna JAH.
Kas see tähendab, et autol on mingi võlg peal (aastamaks?) või midagi muud sellist? Ja kas sellise võla olemsolul on auto arvelt maha võtmine välistatud? Kontrollides teisi rootsi autode numbreid, on teistel autodel kiri NEJ (EI).
Oskab keegi kommenteerida?
Kas see tähendab, et autol on mingi võlg peal (aastamaks?) või midagi muud sellist? Ja kas sellise võla olemsolul on auto arvelt maha võtmine välistatud? Kontrollides teisi rootsi autode numbreid, on teistel autodel kiri NEJ (EI).
Oskab keegi kommenteerida?
Saadan siis väljavõtte sellest päringust:
Fordonsdata
Reg nr. ONY551 [align=center]Text[/align]Chassinr(VIN) YS3FB51W271005377
Fordonsår 2006 [align=center]Text[/align]Status I trafik
Antal ägare 3 [align=center]Text[/align]Införskaffad 2014-01-22
Import Nej [align=center]Text[/align]Först registrerad 2006-08-30
Trafik i Sverige 2006-10-04 [align=center]Text[/align]Mätarställning (VSB) 21 758 mil
Senast besiktigad 2014-01-21 [align=center]Text[/align]Nästa besiktning Nov-Mar (2015)
Årlig skatt 4927 SEK [align=center]Text[/align]Skattemånad Apr, Aug, Dec
Kreditköp Ja [align=center]Text[/align]Leasad Nej
Försäkring Beräkna pris
Fordonsdata
Reg nr. ONY551 [align=center]Text[/align]Chassinr(VIN) YS3FB51W271005377
Fordonsår 2006 [align=center]Text[/align]Status I trafik
Antal ägare 3 [align=center]Text[/align]Införskaffad 2014-01-22
Import Nej [align=center]Text[/align]Först registrerad 2006-08-30
Trafik i Sverige 2006-10-04 [align=center]Text[/align]Mätarställning (VSB) 21 758 mil
Senast besiktigad 2014-01-21 [align=center]Text[/align]Nästa besiktning Nov-Mar (2015)
Årlig skatt 4927 SEK [align=center]Text[/align]Skattemånad Apr, Aug, Dec
Kreditköp Ja [align=center]Text[/align]Leasad Nej
Försäkring Beräkna pris
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: K Juul 07, 2010 13:08
- Asukoht:
- Auto:
Minu tagasihoidlik panus teemasse, veidi teistmoodi ja vähem kasulik küll.
Ostsime eesti ostu-müügilepinguga Chevy bussi. Ei tea, kuidas see eestisse sai, aga rootsi numbrimärgid olid sellel küljes veel, pakun, et sõideti lihtsalt tuimalt. Läksime ARK'i, aga autodokumendid olid aegunud. Siit ka tähelepanupunkt - rootsi maanteeamet väljastab postiga iga aasta uued dokumendid, kui ümbervormistamisega uimerdama jääda, võivad vanad dokumendid aeguda. Ja neid rootsi maanteeamet sulle ei väljasta, pead kes-teab-mitmenda omaniku üles leidma, kelle nimel auto veel on ja kellele need postiga saadeti.
Meie seda masinat arvele ei saanudki, müüsime edasi. Aga ARK'ist öeldi, et puudu jäid meil ainult auto dokumendid, oleks need olemas olnud, oleks kõik ära saanud teha.
Ostsime eesti ostu-müügilepinguga Chevy bussi. Ei tea, kuidas see eestisse sai, aga rootsi numbrimärgid olid sellel küljes veel, pakun, et sõideti lihtsalt tuimalt. Läksime ARK'i, aga autodokumendid olid aegunud. Siit ka tähelepanupunkt - rootsi maanteeamet väljastab postiga iga aasta uued dokumendid, kui ümbervormistamisega uimerdama jääda, võivad vanad dokumendid aeguda. Ja neid rootsi maanteeamet sulle ei väljasta, pead kes-teab-mitmenda omaniku üles leidma, kelle nimel auto veel on ja kellele need postiga saadeti.
Meie seda masinat arvele ei saanudki, müüsime edasi. Aga ARK'ist öeldi, et puudu jäid meil ainult auto dokumendid, oleks need olemas olnud, oleks kõik ära saanud teha.
Minu tagasihoidlik panus teemasse, veidi teistmoodi ja vähem kasulik küll.
Ostsime eesti ostu-müügilepinguga Chevy bussi. Ei tea, kuidas see eestisse sai, aga rootsi numbrimärgid olid sellel küljes veel, pakun, et sõideti lihtsalt tuimalt. Läksime ARK'i, aga autodokumendid olid aegunud. Siit ka tähelepanupunkt - rootsi maanteeamet väljastab postiga iga aasta uued dokumendid, kui ümbervormistamisega uimerdama jääda, võivad vanad dokumendid aeguda. Ja neid rootsi maanteeamet sulle ei väljasta, pead kes-teab-mitmenda omaniku üles leidma, kelle nimel auto veel on ja kellele need postiga saadeti.
Meie seda masinat arvele ei saanudki, müüsime edasi. Aga ARK'ist öeldi, et puudu jäid meil ainult auto dokumendid, oleks need olemas olnud, oleks kõik ära saanud teha.
Ka minul analoogne kogemus: nn autoärikas pakkus mulle varianti tuua saksast mulle sobiv auto. Fotode järgi auto meeldis ja tegin ettemakse 20%. Paari päeva pärast oli auto kohal - rootsi numbrite ja dokumentidega?!?!
Autot arvele aga võtta ei saanud ja seda justnimelt see tõttu, et väidetavalt olid rootsis uuemad dokumendid väljastatud.
Auto jäi minu kätte ja seisis mul hoovis kaks kuud (kuni ärikas ajas rootsist uuemaid dokumente taga). Lõpukas ta need sai ning saime auto minu nimele. Oli väga närvesööv ettevõtmine, kuid kõik lahenes ja auto on mind hästi teeninud. Rootsi numbrid on mul vist siiani kuskil kapis.
Rootsis on üks auto
aga autot müüv ettevõte otse expordiks ei müü - pidavat olema probleeme ja enam ei tee.
Kuidas on mõtekam. Kas vahepeal peab keegi rootslane arvele võtma või saab ka kuidagi teisiti (export numbrid näiteks)
auto asub seal http://stockholmauto.se/
aga autot müüv ettevõte otse expordiks ei müü - pidavat olema probleeme ja enam ei tee.
Kuidas on mõtekam. Kas vahepeal peab keegi rootslane arvele võtma või saab ka kuidagi teisiti (export numbrid näiteks)
auto asub seal http://stockholmauto.se/
Rootsis ei käi eksportnumbrite väljastamine nii nagu meil, et lähed ja võtad. Seal tuleb avaldus täita ja esitada, pidi 2-3 nädalat aega võtma.
Kõige lihtsam, odavam ja kiirem lahendus on võtta auto Rootsis elava sõbra nimele ja siis Eesti tuua.
Kõige lihtsam, odavam ja kiirem lahendus on võtta auto Rootsis elava sõbra nimele ja siis Eesti tuua.
Nad ei saa oma Vägverketiga vahetult suhelda nagu meie Maanteeametiga. Peavad kirja saatma ja vastus (reg. tunnistus, numbrid jne) tuleb ka kirjaga. Vähemalt 2013. oli nii.
Tõstan ka vana teemat, kuna olen liikumas Rootsist Saabi toomise pole ja sellega tekkis mõni küsimus.
Nagu aru saan, läheb eestis registreerimiseks vaja mõlemat autodokumenti ja müügilepingut? Kas siis auto Eestis arvele võtta, kaob see automaatselt Rootsi registritest ja rootsi maanteametisse sisse astuma ei pea? Kuidas käituda juhul kui auto on Rootsis hetkel arvelt maha võetud maksude pärast ja sellega sõita ei tohi?
Nagu aru saan, läheb eestis registreerimiseks vaja mõlemat autodokumenti ja müügilepingut? Kas siis auto Eestis arvele võtta, kaob see automaatselt Rootsi registritest ja rootsi maanteametisse sisse astuma ei pea? Kuidas käituda juhul kui auto on Rootsis hetkel arvelt maha võetud maksude pärast ja sellega sõita ei tohi?