Saab Aero 9-5
Heia! Pikka aega vaagitud astuda ka Saabi klubisse ja selline aparaat on hakanud silma:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/742/auto_php-id=453742-www_auto24_ee.html
On teil soovitusi, mida peaks silmas pidama - nii auto kui ka müüja suhtes?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/742/auto_php-id=453742-www_auto24_ee.html
On teil soovitusi, mida peaks silmas pidama - nii auto kui ka müüja suhtes?
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Auto ostmisel nagu ikka, vaata et kõik toimiks ja mingeid avariitunnuseid silma ei hakkaks. Ette on ikka raske tavaliselt ennustada mis kokkuvõttes saad. Eks aeg näitab. Antud isend on piisavalt uus ja läbisõitki tundub õige olevat. Müüjad on kõik libekalad ja huvitatud masinast lahti saamisest, nii et nende juttu ei tasu kindlasti sulatõena võtta. Aga muidu on kena isend:headbang:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: MadMan
Kui autoaed proovinumbrid annab, siis saad Carringus teha väikese ülevaatuse.
Kas ise oled Carringis käinud?
Seal võib ainult TECH 2 külge panna ja orig. varuosi tellida (ja neid ka tuleb endal teada, sest pakkuvad valet asja) muud kasu ei ole.
__In Boost We Trust__
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kus see klapp asub? tead, kui pid lisavõimendi sees, siis võib nats jama edasi ka tulla.seal peab olema klapp, mis laseb vaid yhtepidi läbi õhku; aga yhel uuemal mudelil olen ma näinud ka voolikule vahele pandud lisaklappi, et asi ikka kindel oleks.
aga saame siis poolel teel kokku ja vaatame kelle turbiin heledamalt hõõguma hakkab
aga mis kuradi kõvasid pukse tahad? pane ikka kummist , muidu läheb see jõud, mida kumm peab amortiseeerima mujale ja hakkab mujalt lammutama
aga saame siis poolel teel kokku ja vaatame kelle turbiin heledamalt hõõguma hakkab
aga mis kuradi kõvasid pukse tahad? pane ikka kummist , muidu läheb see jõud, mida kumm peab amortiseeerima mujale ja hakkab mujalt lammutama
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kahtlaselt odav...:P
tuleb meelde u. kahe aasta tagune case kus üks "autoplats" tõi massiliselt avariilisi 9-5`si, mis mõjutasid ka kohaliku järelturgu. kahjuks ka saabi mainet.:wise:
kui lähiajal seda aerot müüma hakkad, siis lisa ikka ca 70 kilo juurde...
tuleb meelde u. kahe aasta tagune case kus üks "autoplats" tõi massiliselt avariilisi 9-5`si, mis mõjutasid ka kohaliku järelturgu. kahjuks ka saabi mainet.:wise:
kui lähiajal seda aerot müüma hakkad, siis lisa ikka ca 70 kilo juurde...
Algselt postitas: suslik
seda enam et tunnevad saabe.
kas nad siis teenida ei tahagi...?
Kust sa seda võtad?
No minumeelest pole ju mõtet ulme hinda toppida, kui auto on odavalt kätte saadud? Teiseks saab autost kiiremini lahti ja oma kasumi kätte, või mis? Ja mis vahet seal on, inimene on peaaegu auto ära ostnud juba, mis siin enam vaielda.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: Kuzmin
Carringus käidud - pisike vaakumklapp katki + tüüpiline viga - tagumised puksid.
Auto ostuleping allakirjutatud ja läheb ralliks.
Kas Tartus ka pakutakse polüuretaan pukse ning vahetust?
Sõbralik soovitus on pöörduda Troosti Härrade poole, kes oma silma võiksid veel masinale peale visata. Uretaan puksid ja vahetuse saad ka neilt. See ettevõte kus Sina käisid eriti ei hiilga Saabide alal ja nii mõnigi oluline asi võis neil märkamata jääda.
Tartus saab neid pukse tellida Volta Autost, kunagi kui uurisin siis tarne aeg oli päris mitu kuud.
Vaakumklapp asub õlikorgist paremal mootoriploki ees. Selline väike - 4 cm raadiusega ja oli täiesti lahti st. lõdviku kinnituskohalt oli plastik ära murdunud.
Samas nädalavahetusel on Tallinnasse minek küll ja Troostist läbiastuda pole samuti halb mõte.
Samas nädalavahetusel on Tallinnasse minek küll ja Troostist läbiastuda pole samuti halb mõte.
Algselt postitas: Kuzmin
Vaakumklapp asub õlikorgist paremal mootoriploki ees. Selline väike - 4 cm raadiusega ja oli täiesti lahti st. lõdviku kinnituskohalt oli plastik ära murdunud.
Ahaa, jutt ilmselt PCV klapist. See peab jah korras olema. Muidu kogu 9-5 puhul niigi kriitiline karterituulutussüsteem häiritud. Muud vaakumiga seotud mehhanismid samuti ei tööta.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: suslik
no auto ju selget alla turuhinna.
2003/4 aero estate keskmine turuhind jääb 260-... tuh kanti.
siit tekibki kysimus, et miks nad teenida ei taha kui auto korras on?
suht arusaamatu :poke:
ise arvan on nii, et automyyki praegusel ajal eestis meil tegelikult ei toimu võrreldes aasta taguse ajaga.ja need kalllid masinad on kindlasti ostetud varem ja kallimalt ja nende hinda ei saa enam allapoole lasta, sest nad on lihtsalt kallilt käes;
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ivomets jagas lahkelt õpetussõnu, mida ostimisel vaadata ja neid vigu ei olnud ühtegi.
Tänud!!!
Lisaks Carringus väljatulnud otsakaane õlileke likvideeritakse koos mootoriketi vahetusega.
Hindade kohapealt ei oska midagi kosta - kui arvestada, et MY2006 Aero hinnad on 350-450 K vahel, siis vanema mudeli eest on 200K ringis täiesti mõistlik ost. Hinnad peavad odavnema ja iga järgnev aasta lisab amortisatsiooni.
Tänud!!!
Lisaks Carringus väljatulnud otsakaane õlileke likvideeritakse koos mootoriketi vahetusega.
Hindade kohapealt ei oska midagi kosta - kui arvestada, et MY2006 Aero hinnad on 350-450 K vahel, siis vanema mudeli eest on 200K ringis täiesti mõistlik ost. Hinnad peavad odavnema ja iga järgnev aasta lisab amortisatsiooni.