saabi müüvad autoaiad
Sooviks siis endale ka Autot osta, Saab 9000 on eesmärgiks.
Kas Tartusse Ropka Autopoodi tasuks seda isendit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2177bdf06062b4c933118f798333c207 üldse vaatama minna või saab 90% tõenäosusega sealt mingisuguse õnnetu auto endale.
Juba piltidelt tunduvad stange ääred kuidagi imelikud.
Kas on keegi seda isendit järsku vaatamas käinud?
Kas Tartusse Ropka Autopoodi tasuks seda isendit: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2177bdf06062b4c933118f798333c207 üldse vaatama minna või saab 90% tõenäosusega sealt mingisuguse õnnetu auto endale.
Juba piltidelt tunduvad stange ääred kuidagi imelikud.
Kas on keegi seda isendit järsku vaatamas käinud?
mulle tundub, et mootori pilt ei ole selle auto oma.
ostsin ise ka auto24 kaudu tartu müüjalt ja mootori pilt veebis oli hoopis teise auto oma.
Edit: või on pealkiri vale.
Saab 9000 2.0 i 110 kW
110 kw on 2,0 LPT mitte i või 2,3i
ostsin ise ka auto24 kaudu tartu müüjalt ja mootori pilt veebis oli hoopis teise auto oma.
Edit: või on pealkiri vale.
Saab 9000 2.0 i 110 kW
110 kw on 2,0 LPT mitte i või 2,3i
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kahtlustan viga pealkirjas.
Eile käisin Hiiu-Suurtükki platsil saabe kaemas - sealt küll esmapilgul miskit asjalikku võtta pole. Kõikidel mingi viga küljes.
Tallinnas pakub veel Agent auto ühte saabi müüa: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=5a376482e357cedb33881afce13c3f5e
aga ei julge usaldada. Võibolla keegi omab "agentidega" kogemusi?
Eile käisin Hiiu-Suurtükki platsil saabe kaemas - sealt küll esmapilgul miskit asjalikku võtta pole. Kõikidel mingi viga küljes.
Tallinnas pakub veel Agent auto ühte saabi müüa: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=5a376482e357cedb33881afce13c3f5e
aga ei julge usaldada. Võibolla keegi omab "agentidega" kogemusi?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Võta ühendust Tartu Anne Autoaiaga.
http://www.autoaed.ee/autod/index.php
Nad lähevad märtsi keskel jälle Šveitsi. Kui õieti aru sain, võtsid nad viimase käiguga kaasa ühe musta 96 aasta laugpära. Saab 9000 2.0LPT automaat. Seda internetis näha ei ole, kas müüdi otse treila pealt ära või ei ole veel jõutud müüki panna.
http://www.autoaed.ee/autod/index.php
Nad lähevad märtsi keskel jälle Šveitsi. Kui õieti aru sain, võtsid nad viimase käiguga kaasa ühe musta 96 aasta laugpära. Saab 9000 2.0LPT automaat. Seda internetis näha ei ole, kas müüdi otse treila pealt ära või ei ole veel jõutud müüki panna.
no see ropka oma tundub küll kobe ju. ja agent ka. Stangenurkade pärast ei maksa põdeda kui auto tehniliselt korras on.
mu autol oli ka juba ostes paar mõlki sees. aga see ei lugenud, käisin proovisõitmas, pärast ei saanud magada terve öö. järgmisel päeval laenasin osa raha, et auto ära osta. ja opel kadeti müüsin paari kuu pärast alles maha.
järgi sisetunnet. Luke, may the Force be with you!:)
mu autol oli ka juba ostes paar mõlki sees. aga see ei lugenud, käisin proovisõitmas, pärast ei saanud magada terve öö. järgmisel päeval laenasin osa raha, et auto ära osta. ja opel kadeti müüsin paari kuu pärast alles maha.
järgi sisetunnet. Luke, may the Force be with you!:)
Nimevahetus vl -> Veiko
900 classic või 900 NG (klassikaline -1993, uus põlvkond sealt edasi), kumba sa otsid?
Kuulge, Cyber, Zazou, Fofa - viigu keegi see teema õigesse kohta ehk O-M-V Autod alla! See ju puhas ostuteema;)
Kuulge, Cyber, Zazou, Fofa - viigu keegi see teema õigesse kohta ehk O-M-V Autod alla! See ju puhas ostuteema;)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
900 pole ikka nii sympaatne kui 9000.
ja tolle aastate 900 del veel synnitusvalud, samas 9000 igati kindel!
ja tolle aastate 900 del veel synnitusvalud, samas 9000 igati kindel!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Räägime naistest ja autodest veel!
Minu naine oli mingi hetk hirmsasti vaimustuses Nissan Micrast, peale avariid ei taha ta aga 9000-st väiksemast autost midagi kuulda! Meie 9000 ei muutnud kokkupõrke tagajärjel sõidusuundagi erinevalt BMW-st ja oli piisavalt plekki mida kortsutada ilma et oleks kohe inimesti lapikuks vajutama hakanud. Pisike ja kerge masin oleks ilmselt lennanud vastassuuna vööndisse ettearvamatute tagajärgedega. Saab 900-l loomulikult seda pleki vähesuse ja massi puudumise probleemi ei ole. 900 on 9000-st ainult natuke väiksem kuid samas salongis on mu tunde järgi 9000-dega võrreldes märgatavalt vähem ruumi. 9000-t on ka märgatavalt mugavam remontida kuna igale poole pääseb lihtsalt ja kergesti ligi. Minu jaoks oli suurim üllatus käigukasti kinnitus hingedega poolraami külge, st. lased kogu kaadervärgi rippuma ja pääsedki kastile pea igalt poolt ligi.
Kokkuvõte: igal inimesel on omad nõuded, tunded, soovid ja rahakott mis määravad ka otsuse.
PS! sellel Ropka autopoe masinal on mingi kleepsu ring ümber kogu auto, sellest tundubki et mingid plekid on peal. Aga üks stange nurk on vist ka veidi kraapida saanud. Need olid tõsi küll tähelepanekud fotode järgi.
Minu naine oli mingi hetk hirmsasti vaimustuses Nissan Micrast, peale avariid ei taha ta aga 9000-st väiksemast autost midagi kuulda! Meie 9000 ei muutnud kokkupõrke tagajärjel sõidusuundagi erinevalt BMW-st ja oli piisavalt plekki mida kortsutada ilma et oleks kohe inimesti lapikuks vajutama hakanud. Pisike ja kerge masin oleks ilmselt lennanud vastassuuna vööndisse ettearvamatute tagajärgedega. Saab 900-l loomulikult seda pleki vähesuse ja massi puudumise probleemi ei ole. 900 on 9000-st ainult natuke väiksem kuid samas salongis on mu tunde järgi 9000-dega võrreldes märgatavalt vähem ruumi. 9000-t on ka märgatavalt mugavam remontida kuna igale poole pääseb lihtsalt ja kergesti ligi. Minu jaoks oli suurim üllatus käigukasti kinnitus hingedega poolraami külge, st. lased kogu kaadervärgi rippuma ja pääsedki kastile pea igalt poolt ligi.
Kokkuvõte: igal inimesel on omad nõuded, tunded, soovid ja rahakott mis määravad ka otsuse.
PS! sellel Ropka autopoe masinal on mingi kleepsu ring ümber kogu auto, sellest tundubki et mingid plekid on peal. Aga üks stange nurk on vist ka veidi kraapida saanud. Need olid tõsi küll tähelepanekud fotode järgi.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: Ryhkija
Kuulge, Cyber, Zazou, Fofa - viigu keegi see teema õigesse kohta ehk O-M-V Autod alla! See ju puhas ostuteema;)
Ei vii, siin pole ju ühestki konkreetsest autost juttu.:) Ostu-üügi alla lähevad ikka konkreetsed pakkumised. Mõelda võib "Ostuabi" alafoorumi tekitamise peale. ( :drink: )
900 pole ikka nii sympaatne kui 9000.
maitse asi - minule meeldib 900 rohkem - välimuse järgi paistab väiksem ja sportlikum,
9000 aga esinduslikum, härrasmehelikum
nagu öeldud, pead(peate) oma soovides, eelistustes ise selgusele jõudma.
autopoode ise usaldaks küll (kuigi Hiiu kohta on palju kommentaare olnud), sest auto vaatad ikka enne oma silmaga üle ja kui sul midagi avastamata jääb, siis jätab selle sulle ütlemata autopood või eraisik ühtemoodi.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kokkuvõte Vaate jutu lõpetuseks: Autosid müüakse kahel põhjusel liisinguperiood sai läbi (uuele omanikule parim variant) või autol on miskine viga külges.
Järeldus: Petta saad seega niikuinii! Õigemini autot remontida saad niikuinii!
Järeldus: Petta saad seega niikuinii! Õigemini autot remontida saad niikuinii!
Lasen mõnel sõbral selle Ropka Saab 9000 üle vaadata. Kui ok siis ilmselt tuleb 1 laupäev Tartus veeta.
Tundub et see 9000 suuruse hirmust tuleb lihtsalt üle saada. Mugav oleks tõesti "härrade" masinaga kulgeda.
Samas ka küsimus foorumi vanematele liikmetele: Kas Tartus ka mõni saabispetsialist (nagu Talnas Saabianti, Trionic, ...) on nõus asja üle tulema vaatama?
Tundub et see 9000 suuruse hirmust tuleb lihtsalt üle saada. Mugav oleks tõesti "härrade" masinaga kulgeda.
Samas ka küsimus foorumi vanematele liikmetele: Kas Tartus ka mõni saabispetsialist (nagu Talnas Saabianti, Trionic, ...) on nõus asja üle tulema vaatama?
Ühe saabiomaniku kommentaar:
Saabi automaadi kohta olen paar mittepositiivset arvamust kuulnud.
Kasti peaks ühesõnaga põhjalikult testima (kas vahetab sujuvalt, kas kõik käigud töötavad jne). Peaks vaatama, mis värvi kasti õli on.
Kas käsipidur töötab ja ega peale ei jää? Kas istmesoojendused töötavad? Kas pidurikettad pole liialt kulunud?
Süütepoolide moodul (see punane junn mootori peal) laguneb, siis kui laguneb, siis hoiatab ette umbes 1 päeva (tühikäik läheb ebaühtlaseks ja tekivad vahelejätud ka kõrgematel pööretel) - nii et sellega pole midagi teha. Maksab üle 4K, aga siis on ka mõned aastad hooleta.
Saabi automaadi kohta olen paar mittepositiivset arvamust kuulnud.
Kasti peaks ühesõnaga põhjalikult testima (kas vahetab sujuvalt, kas kõik käigud töötavad jne). Peaks vaatama, mis värvi kasti õli on.
Kas käsipidur töötab ja ega peale ei jää? Kas istmesoojendused töötavad? Kas pidurikettad pole liialt kulunud?
Süütepoolide moodul (see punane junn mootori peal) laguneb, siis kui laguneb, siis hoiatab ette umbes 1 päeva (tühikäik läheb ebaühtlaseks ja tekivad vahelejätud ka kõrgematel pööretel) - nii et sellega pole midagi teha. Maksab üle 4K, aga siis on ka mõned aastad hooleta.
Ostad kust ostad, remontima hakkad esimesel aastal niikuinii - kui autot vähegi austad. Minul on 9000 istumise all olnud nüüd aasta - ja see on tore aasta olnud. Remondiks on kulunud mitu raha aga kõik nad on läinud asja ette ja käsitlen seda investeeringuna, kuna kavatsen selle autoga pikemaks kokku jääda. automaatkast on mõnus, nagu ka kogu auto suur, avar ja usaldusväärne.
Enda auto ostsin Suurtükist ja sest saadik ma sealsetest meistermeestest hästi ei mõtle... Paraku on ilmnenud et ma pole ainus. :gun:
Sõltumata ostuaiast on tõsisemad vead reeglina peidus ja neid paltsil või proovisõitu tehes ei märka, nii et usalda pigem oma intuitsiooni ja võta sulle meeldiv isend ära - jänes kaarte ei mängi!:head:
Enda auto ostsin Suurtükist ja sest saadik ma sealsetest meistermeestest hästi ei mõtle... Paraku on ilmnenud et ma pole ainus. :gun:
Sõltumata ostuaiast on tõsisemad vead reeglina peidus ja neid paltsil või proovisõitu tehes ei märka, nii et usalda pigem oma intuitsiooni ja võta sulle meeldiv isend ära - jänes kaarte ei mängi!:head:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
http://www.saabnet.ee/Saab9000Buying.pdf Inglise keeles ja veidi ehk nihkes meie oludega aga kõlbab aluseks küll.
See "punane junn" on DI-kassett. Täpselt nagu iga teise auto iga teine osa nõuab ka see korralikku käsitsemist ja hooldust.
Üldiselt on nii, et igasugune kasutatud auto ost on loterii. Kui ikka eelmine omanik on pasapeeter olnud ja hooldamata jätnud siis saad ka rappe omale.
See "punane junn" on DI-kassett. Täpselt nagu iga teise auto iga teine osa nõuab ka see korralikku käsitsemist ja hooldust.
Üldiselt on nii, et igasugune kasutatud auto ost on loterii. Kui ikka eelmine omanik on pasapeeter olnud ja hooldamata jätnud siis saad ka rappe omale.
vast on abiks ka sagedamini esinevate probleemide kokkuvõte:
http://saabnet.ee/index.php?l=probleemid
http://saabnet.ee/index.php?l=probleemid
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
see oleks hea jah kui kõik asjad töötaksid, aga nostalgitseksin ja tuletaksin jälle oma autoostu meelde.
mul oli Kadett GSi, arvatavasti lisavarustust umbes samapalju kui su Asconal, või tiba rohkemgi. Igatahes põhimõtteliselt oli auto täiesti blank, kõike pidi ise väntama ja keerama tagumik pidi ise soojenema ning abimehi polnud ei elektrilisi, ega pneumaatilisi, keegi minu eest kiirust ei hoidnud ja temperatuuri ka mitte.
ja kui ma siis Saabi istusin, ohjumal, silme eest läks kirjuks, igast nuppe ja värke ja nahksisu ja vabsee värk. konditsioneer ei töötanud ja ei jahuta siiamaani, aga tollel hetkel olin ma küll jube õnnelik ja mõtlesin, et suva need kaks väikest mõlki ja see et kont ei jahuta ja see et laepolster kuidagi väsinud tundub. sest kõik muu tundus värske ja hea mõnusalt "sophisticated". Ja SAABi kirjadega originaaljalamatid meeldisid eriti.:cool:
Sõitis vaikselt (ja kiirelt), mootor oli vaikne, roostet polnud, ülevaatuselt läks probleemideta läbi (CH oli 10x madalam kui kadetil) ja ostsingi ära.
Ma üritan oma möla nüüd kokku tõmmata, :red: aga mulle tõesti meeldis ja meeldib ikka veel.
:love:
mul oli Kadett GSi, arvatavasti lisavarustust umbes samapalju kui su Asconal, või tiba rohkemgi. Igatahes põhimõtteliselt oli auto täiesti blank, kõike pidi ise väntama ja keerama tagumik pidi ise soojenema ning abimehi polnud ei elektrilisi, ega pneumaatilisi, keegi minu eest kiirust ei hoidnud ja temperatuuri ka mitte.
ja kui ma siis Saabi istusin, ohjumal, silme eest läks kirjuks, igast nuppe ja värke ja nahksisu ja vabsee värk. konditsioneer ei töötanud ja ei jahuta siiamaani, aga tollel hetkel olin ma küll jube õnnelik ja mõtlesin, et suva need kaks väikest mõlki ja see et kont ei jahuta ja see et laepolster kuidagi väsinud tundub. sest kõik muu tundus värske ja hea mõnusalt "sophisticated". Ja SAABi kirjadega originaaljalamatid meeldisid eriti.:cool:
Sõitis vaikselt (ja kiirelt), mootor oli vaikne, roostet polnud, ülevaatuselt läks probleemideta läbi (CH oli 10x madalam kui kadetil) ja ostsingi ära.
Ma üritan oma möla nüüd kokku tõmmata, :red: aga mulle tõesti meeldis ja meeldib ikka veel.
:love:
Nimevahetus vl -> Veiko
Väike tähelepanek omaltpoolt kah
Olen nüüdseks sirvinud hulga müügikuulutusi läbi, ning silma hakkas üks konkreetne asi - nimelt otsin ma alti armatuurilt turbo noolt. Ning - kui masinal on turbo, siis pildil on see ilusti näha. Kui aga autol puudub turbo, siis ALATI on rool keeratud niipidi, see koht pole nähtav. :)
Terv,
teager@esimene.postitus
Olen nüüdseks sirvinud hulga müügikuulutusi läbi, ning silma hakkas üks konkreetne asi - nimelt otsin ma alti armatuurilt turbo noolt. Ning - kui masinal on turbo, siis pildil on see ilusti näha. Kui aga autol puudub turbo, siis ALATI on rool keeratud niipidi, see koht pole nähtav. :)
Terv,
teager@esimene.postitus
no selle saab ju auto võimususe järgi täpsemalt selgeks teha, kas on turbo või mitte. ja LPT on küll turbo, aga armatuuris turbo seierit teps mitte ei oma.
aga võibolla tehakse jah piltidel nii sihilikult, kuigi ma ei näe, mis efekti see võiks anda (muidugi kui turbo seieri omaine just eesmärk omaette ei ole :)
aga võibolla tehakse jah piltidel nii sihilikult, kuigi ma ei näe, mis efekti see võiks anda (muidugi kui turbo seieri omaine just eesmärk omaette ei ole :)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Tulles tagasi naiste ja auto suuruste juurde, siis mina ostsin oma naisele Opel Senatori, mis sööb igasugu Micraid ja Civicuid hommikusöögiks :P. Kuna naine on alles roheline liikluses, siis ei pea ma kartma, et mõne väixema kõksu puhul auto juba kortsus on või sõitjad viga saavad.
P.S. Ta ütles, et ega ta ei tahaxki saada mõnda 66 või 74 kW "kõnni" :P
P.S. Ta ütles, et ega ta ei tahaxki saada mõnda 66 või 74 kW "kõnni" :P
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
To teager: Manokas on tavaliselt ainult kõrgsurve turbode puhul kahjuks ja sedagi mitte alati. Madalsurve puhul ei ole 9000-l manokat kunagi. 9-5-l puhul on manokat armatuuris tihedamini võimalik leida kuid kah mitte alati.