Nii asi siis niikaugel et nädala pärast lähen saksa autole järele.
Autol tehti TÜV just nädal tagasi ära, seega mingeid erilisisi vigu ei tohiks olla.
Auto on saabi opelitega tegevas firmas korraliku hooldusraamatuga sn: 160k 98a
Küsimus siis selline, mida ma sellise läbisõiduga autol peaks eriliselt jälgima, et mis oleks vahetatud?
Või mis on kohe läbi minemas, et saaks ehk kuidagi tingida kui mingit argumenti ette tuua?
9-5 Saksast
Soovitan valida mitu masinat eelnevalt välja, läksime ka eelmine aasta sõpradega Saksamaale "Oh lendame sinna, vaatame mööda platse ringi, toome midagi." Mis me siis saime, ei midagi, sest ei olnud piisavalt eeltööd teinud.
Algselt postitas: kjah
No ütleme nii et eeltöö tehtud auto on bronnitud, aga ma just tahaks teada ,et mida täpselt vaadata ja millised nad peaks olema, et ehk saaks alla kaubelda midagi.
Kauplemine sh tingimine ei käi vigade otsimisega vaid hinna üle kauplemine on pigem nagu hea tava :)
Mõistlik müüja laseb alati hinnas alla, kui saab aru, et reaalne diil tulemas/olemas.
Proovisõit tuleb teha (võimalikult kehval teel), mootorit tuleb kuulata, plekid tuleb üle vaadata (võimalikud matsud) ja tegelikult peaks asjateadlik silm/kõrv kaasas olema, kui ise asja eriti ei jaga. Edu!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata ikka veel mõned masinad välja nii lähedamalt, kui ka kaugemalt. vahest harva joppab nii, et lähed kohale ja sobib.
myyal on hea diili teha kaugemalt tulnuga, kes kohe kaugele minema paneb. arvesta ka seda. nemad arvestavad.
aga mida 9-5 puhul vaadata jne, leiad siit voorumist kuhjaga:
1. vaata, kas aibagi tuli põleb ja kustub, õlituli ka. õli vaata ka.
2. vaata vin koodi kapotialt kere kyljest ja kontrolli paberitest väga!!! hoolikalt
3. vaata mis dokumendid on, et oleks õiged, mitte mingid ajutised jne.
4.käivita täitsa kylma autot ja kohe vaata, et tagant sinist ei tule
5.ja siis kohe kapotialla kuulama, et ei koliseks eriti
6. kõike raha ära ennem maksa, kui auto pole vajalikult vormistatud. käsirahaks võis 200 e anda. kui kaotad selle, pole suurt hullu, kui miskit vigadest välja tuleb ja diili pooleli jätad
7. kuna pikka maa tulla, siis tee ka pikem proovisõit.
myyal on hea diili teha kaugemalt tulnuga, kes kohe kaugele minema paneb. arvesta ka seda. nemad arvestavad.
aga mida 9-5 puhul vaadata jne, leiad siit voorumist kuhjaga:
1. vaata, kas aibagi tuli põleb ja kustub, õlituli ka. õli vaata ka.
2. vaata vin koodi kapotialt kere kyljest ja kontrolli paberitest väga!!! hoolikalt
3. vaata mis dokumendid on, et oleks õiged, mitte mingid ajutised jne.
4.käivita täitsa kylma autot ja kohe vaata, et tagant sinist ei tule
5.ja siis kohe kapotialla kuulama, et ei koliseks eriti
6. kõike raha ära ennem maksa, kui auto pole vajalikult vormistatud. käsirahaks võis 200 e anda. kui kaotad selle, pole suurt hullu, kui miskit vigadest välja tuleb ja diili pooleli jätad
7. kuna pikka maa tulla, siis tee ka pikem proovisõit.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
kuna tegemist suhteliselt suure firmaga(hetkel müügis umbes 100 autot), siis sellist väga tünga tegemist pole loota ja nimi on ka sakslase oma ja aksendita räägib keelt. Auto olevat koguaeg seal samas firmas hooldatud ja sissemaksuks antud.
Tahaks teada et kuidas aru saada et turbo hakkab õhtale minema?
Tahaks teada et kuidas aru saada et turbo hakkab õhtale minema?
Algselt postitas: kjah
Tahaks teada et kuidas aru saada et turbo hakkab õhtale minema?
Algselt postitas: ivomets
4.käivita täitsa kylma autot ja kohe vaata, et tagant sinist ei tule
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]