Jalgratas + auto ???

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#26

K Mai 09, 2012 16:43

mulle see variant pigem meeldib, ehk katusele ja liftiga, kuid suht kallis lõbu:freak:

http://saabpartspeople.com/images/Saab/SBike%20Carrier%20With%20Lift.jpg

http://saabpartspeople.com/images/Saab/32025796_93_SS.jpg
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#27

N Mai 10, 2012 9:10

Endal mul on selline versioon,Thule kandilised raamid aga hoidja nime täpselt ei mäleta.

Mõned miinused sel on, peab pikk inimene olema et ratas katusele saada.
Tule kohin ja 1l/100km kohta tõuseb kütusekulu.

Plussid-ei pea lisa number olema kui auto taga on,ratas enam jaolt puhas(ei ole pori ega tolmu) ainult putuka laibad on :D,odavam kui tagaotsa süsteem.

Lisatud failid
www.tmuuga.eu
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#28

N Mai 10, 2012 10:27

Ise vean enda ja nasie ratast 9-5 sedaani konksul kolmese Thule hoidjaga. Kuna naiste raami ülemine toru vähe rohkem kaldus ning mõlemad rattad massiivsete raamidega ja rehvidega ega siis numbri nägemisest ei ole juttugi. Isegi tagatulesid varjab omajagu.

Saab ka muidugi juurde osta vastava Thule aluse kus lisatuled ja lisanumbri kinnitamise koht, kuid see maksis eestirahas ca 1000 kr (hetkel püüan ise miskit leiutada - tuled koos pistikuga juba ostetud, nüüd vaja välja nuputada kuhu lisanumber kinnitada).

Teine miinus on see, et konksule kinnitatava rattahoidja rataste kinnitused on sedavõrd lähestiku, et mina suudan kolmesesse hoidjasse mahutada vaid kaks ratast.

... ja muidugi ka juba eel mainitud miinused - tolm, kriimud, parkimisandurid.

Plussideks on see, et ka lühikest kasvu naisterahvas saab mugavalt konksule rattad kinnitatud ja vastupidi. Suureks plussiks on see, et hoidja eemaldatav paari sekundiga.


Üksi sõtmas käies on kõige mugavam lasta tagumine iste alla ja visata üks ratas pagassi. Olen ka nii vedanud kahte ratast, kuid siis tükk tegemist nende paigutamisega ... jama rohkem kui asi väärt.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#29

N Mai 10, 2012 15:21

Kas ovaalse profiiliga põiktalasid on kuulda salongi? kui bling-faktor välja jätta, kas tuulemühina mõttes on Thule aero-bar-id oma hinnalisa väärt, võrreldes kandilistega? Thule kandilisi kasutan 13 aastat, mühin on täitsa häiriv.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#30

N Mai 10, 2012 15:36

Ovaalne Thule tala on vaikne juhul, kui komplektis oleva kummiribaga sooned katta. Vastasel juhul saad endale tasuta multifunktsionaalse põdravile. Veidi vaiksem kui kandiline profiil on küll, aga samas ma usun et põhiline hääl tuleb kinnitustest, mitte taladest, vähemalt reelingule kinnituva variandi puhul
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#31

N Mai 10, 2012 15:53

Tuule kohina ja vile vastu tasub see asi osta, on odavam kui uued raamid.



Lisatud failid
www.tmuuga.eu
zaazk
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 08, 2012 14:19
Asukoht:
Auto:

#32

T Mai 29, 2012 22:50

Kas keegi kasutab ka Thule Xpress 970 haakekonksule kinnitatavat jalgrattahoidjat? On just sellele netist otsides silm peale jäänud, maksab see ca 75 eur ja peaks vist üsna mugav kasutada olema.
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#33

K Mai 30, 2012 12:26

On olemas veel Thule ClipOn High 9105. Ise pole seda konkreetset kasutanud, aga idee et rattad kõrgemal ja seega ei sega parkimisandurit ja ei varja tulesid. Samas tuuletakistus vist suurem kui madalamal asuval hoidjal.
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#34

K Mai 30, 2012 14:21

Kas keegi kasutab ka Thule Xpress 970 haakekonksule kinnitatavat jalgrattahoidjat? On just sellele netist otsides silm peale jäänud, maksab see ca 75 eur ja peaks vist üsna mugav kasutada olema.

Mina kasutasin 2 aastat samasugust.
Kiire installatsioon ja mugav rattaid panna-3 tk mahub.
Praegu on kahjuks kasutu ja seega olen ostusoovidele avatud!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#35

K Mai 30, 2012 14:56

Kas keegi kasutab ka Thule Xpress 970 haakekonksule kinnitatavat jalgrattahoidjat? On just sellele netist otsides silm peale jäänud, maksab see ca 75 eur ja peaks vist üsna mugav kasutada olema.


kasutan põhimõtteliselt sama (veidi vanem mudel vist - puudub see peal mis rattaid keskohast seoks).

Kasutada on mugav seni kui ei pea hakkama sinna toppima lisanumbrialust koos tuledega. Olen märganud, et minu hoidik muudab auklikul teel sõites veidi suunda - st. keerab end nii, et kas tagumine või esimene ratas hakkab vastu stanget käima.

Lühikesi otsi sõidan ilma, kuid pikkadele otstele ei julge ilma minna kuna juba üks ratas varjab parajalt numbrit ning kahe rattaga pole numbrit nähagi.

Olen kuulnud, et politsei pidavat just rattamaratonide päevadel püüdma neid kes kasutavad sellist hoidikut ilma lisanumbri ja tuledeta.
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#36

K Mai 30, 2012 19:48

Kas keegi kasutab ka Thule Xpress 970 haakekonksule kinnitatavat jalgrattahoidjat? On just sellele netist otsides silm peale jäänud, maksab see ca 75 eur ja peaks vist üsna mugav kasutada olema.
On sama ja kasutatud edukalt. Äravajumise kohta seda, et tuleb siis rohkem pingumalt see asi konksu otsa panna. Seal reguleerimisavad vms asjad küljes olemas.
Numbrit varjab, aga senimaani on 'õnneks' läinud. Samas, päris nõme oleks numbrit sinna koguaeg toppida.
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#37

K Mai 30, 2012 22:31

Väike stiilinäide, mugav ja kiire:
Pilt
pumps
zaazk
Postitusi: 27
Liitunud: P Apr 08, 2012 14:19
Asukoht:
Auto:

#38

N Mai 31, 2012 0:19

Mis Thule raamid need on ja palju maksid?
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#39

N Mai 31, 2012 9:26

vabandan ehk juba läbi käinud aga..
pumps ja teistele ka, mis kasu on nendest hoidjatest,
millel käib esimene ratas ära?
Selle ratta peab ju küljest ära võtma ja ikkagi
kuhugi toppima, kust ta võtab liiga palju ruumi.
Samuti selline kruttimine võtab ju omajagu aega :D

Ja anthillse kas see serv ei mõju halvasti küttekulule,
lisa õhu takistus jne.

et siis :freak: :D
Everyday Regular SAAB guy!
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#40

N Mai 31, 2012 10:32

Sellised rattahoidjad ei pruugi sobida perega matkajatele, kel pagass laeni täis laotud. Aga neil on oma tõsised plussid. Ratta küljest ära võtmine käib tänapäevase kiirkinnituse juures paari sekundiga ja tagab selle, et keegi ei võta su ratast katuselt maha, et sellega minema sõita. Kahvlit pidi kinnitatud ratas on katusel turvaliselt kinni ja ei loksu-ei kolise (nagu mul on kogemus raamikinnitusega hoidjaga)

Mina ei usu, et see tuuletamm kütusekulu tõstaks.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#41

N Mai 31, 2012 10:38

AndresV ütles kõik ära ,pikem sellest tuuletammes on kasu,auto on aerodüünamilisem, ei ole segavad katuse raami ees ja vähem on tuule kohin kuulda.
www.tmuuga.eu
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#42

N Mai 31, 2012 12:07

Kas seal tuuletamme all on kummist ühendused või
kas see katust ära ei kriimusta?
Kiire otsing mulle midagi asjalikku ei andnud..
äkki keegi jagab linki ja infi.. kuidas selline asi
reaalselt töötaks ja mõjuks küttekulule?

<räägib igapäevaselt boksiga sõitja :D>
Everyday Regular SAAB guy!
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#43

N Mai 31, 2012 12:38

Kas seal tuuletamme all on kummist ühendused või
kas see katust ära ei kriimusta?
Kiire otsing mulle midagi asjalikku ei andnud..
äkki keegi jagab linki ja infi.. kuidas selline asi
reaalselt töötaks ja mõjuks küttekulule?

<räägib igapäevaselt boksiga sõitja :D>


Siin leiad vastused oma küsimustele

http://www.youtube.com/watch?v=v7akBO7RGic
www.tmuuga.eu
Vasta