Jalgratas + auto ???
Endal mul on selline versioon,Thule kandilised raamid aga hoidja nime täpselt ei mäleta.
Mõned miinused sel on, peab pikk inimene olema et ratas katusele saada.
Tule kohin ja 1l/100km kohta tõuseb kütusekulu.
Plussid-ei pea lisa number olema kui auto taga on,ratas enam jaolt puhas(ei ole pori ega tolmu) ainult putuka laibad on :D,odavam kui tagaotsa süsteem.
Mõned miinused sel on, peab pikk inimene olema et ratas katusele saada.
Tule kohin ja 1l/100km kohta tõuseb kütusekulu.
Plussid-ei pea lisa number olema kui auto taga on,ratas enam jaolt puhas(ei ole pori ega tolmu) ainult putuka laibad on :D,odavam kui tagaotsa süsteem.
www.tmuuga.eu
Ise vean enda ja nasie ratast 9-5 sedaani konksul kolmese Thule hoidjaga. Kuna naiste raami ülemine toru vähe rohkem kaldus ning mõlemad rattad massiivsete raamidega ja rehvidega ega siis numbri nägemisest ei ole juttugi. Isegi tagatulesid varjab omajagu.
Saab ka muidugi juurde osta vastava Thule aluse kus lisatuled ja lisanumbri kinnitamise koht, kuid see maksis eestirahas ca 1000 kr (hetkel püüan ise miskit leiutada - tuled koos pistikuga juba ostetud, nüüd vaja välja nuputada kuhu lisanumber kinnitada).
Teine miinus on see, et konksule kinnitatava rattahoidja rataste kinnitused on sedavõrd lähestiku, et mina suudan kolmesesse hoidjasse mahutada vaid kaks ratast.
... ja muidugi ka juba eel mainitud miinused - tolm, kriimud, parkimisandurid.
Plussideks on see, et ka lühikest kasvu naisterahvas saab mugavalt konksule rattad kinnitatud ja vastupidi. Suureks plussiks on see, et hoidja eemaldatav paari sekundiga.
Üksi sõtmas käies on kõige mugavam lasta tagumine iste alla ja visata üks ratas pagassi. Olen ka nii vedanud kahte ratast, kuid siis tükk tegemist nende paigutamisega ... jama rohkem kui asi väärt.
Saab ka muidugi juurde osta vastava Thule aluse kus lisatuled ja lisanumbri kinnitamise koht, kuid see maksis eestirahas ca 1000 kr (hetkel püüan ise miskit leiutada - tuled koos pistikuga juba ostetud, nüüd vaja välja nuputada kuhu lisanumber kinnitada).
Teine miinus on see, et konksule kinnitatava rattahoidja rataste kinnitused on sedavõrd lähestiku, et mina suudan kolmesesse hoidjasse mahutada vaid kaks ratast.
... ja muidugi ka juba eel mainitud miinused - tolm, kriimud, parkimisandurid.
Plussideks on see, et ka lühikest kasvu naisterahvas saab mugavalt konksule rattad kinnitatud ja vastupidi. Suureks plussiks on see, et hoidja eemaldatav paari sekundiga.
Üksi sõtmas käies on kõige mugavam lasta tagumine iste alla ja visata üks ratas pagassi. Olen ka nii vedanud kahte ratast, kuid siis tükk tegemist nende paigutamisega ... jama rohkem kui asi väärt.
Kas ovaalse profiiliga põiktalasid on kuulda salongi? kui bling-faktor välja jätta, kas tuulemühina mõttes on Thule aero-bar-id oma hinnalisa väärt, võrreldes kandilistega? Thule kandilisi kasutan 13 aastat, mühin on täitsa häiriv.
Ovaalne Thule tala on vaikne juhul, kui komplektis oleva kummiribaga sooned katta. Vastasel juhul saad endale tasuta multifunktsionaalse põdravile. Veidi vaiksem kui kandiline profiil on küll, aga samas ma usun et põhiline hääl tuleb kinnitustest, mitte taladest, vähemalt reelingule kinnituva variandi puhul
Kas keegi kasutab ka Thule Xpress 970 haakekonksule kinnitatavat jalgrattahoidjat? On just sellele netist otsides silm peale jäänud, maksab see ca 75 eur ja peaks vist üsna mugav kasutada olema.
Mina kasutasin 2 aastat samasugust.
Kiire installatsioon ja mugav rattaid panna-3 tk mahub.
Praegu on kahjuks kasutu ja seega olen ostusoovidele avatud!
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kas keegi kasutab ka Thule Xpress 970 haakekonksule kinnitatavat jalgrattahoidjat? On just sellele netist otsides silm peale jäänud, maksab see ca 75 eur ja peaks vist üsna mugav kasutada olema.
kasutan põhimõtteliselt sama (veidi vanem mudel vist - puudub see peal mis rattaid keskohast seoks).
Kasutada on mugav seni kui ei pea hakkama sinna toppima lisanumbrialust koos tuledega. Olen märganud, et minu hoidik muudab auklikul teel sõites veidi suunda - st. keerab end nii, et kas tagumine või esimene ratas hakkab vastu stanget käima.
Lühikesi otsi sõidan ilma, kuid pikkadele otstele ei julge ilma minna kuna juba üks ratas varjab parajalt numbrit ning kahe rattaga pole numbrit nähagi.
Olen kuulnud, et politsei pidavat just rattamaratonide päevadel püüdma neid kes kasutavad sellist hoidikut ilma lisanumbri ja tuledeta.
On sama ja kasutatud edukalt. Äravajumise kohta seda, et tuleb siis rohkem pingumalt see asi konksu otsa panna. Seal reguleerimisavad vms asjad küljes olemas.Kas keegi kasutab ka Thule Xpress 970 haakekonksule kinnitatavat jalgrattahoidjat? On just sellele netist otsides silm peale jäänud, maksab see ca 75 eur ja peaks vist üsna mugav kasutada olema.
Numbrit varjab, aga senimaani on 'õnneks' läinud. Samas, päris nõme oleks numbrit sinna koguaeg toppida.
vabandan ehk juba läbi käinud aga..
pumps ja teistele ka, mis kasu on nendest hoidjatest,
millel käib esimene ratas ära?
Selle ratta peab ju küljest ära võtma ja ikkagi
kuhugi toppima, kust ta võtab liiga palju ruumi.
Samuti selline kruttimine võtab ju omajagu aega :D
Ja anthillse kas see serv ei mõju halvasti küttekulule,
lisa õhu takistus jne.
et siis :freak: :D
pumps ja teistele ka, mis kasu on nendest hoidjatest,
millel käib esimene ratas ära?
Selle ratta peab ju küljest ära võtma ja ikkagi
kuhugi toppima, kust ta võtab liiga palju ruumi.
Samuti selline kruttimine võtab ju omajagu aega :D
Ja anthillse kas see serv ei mõju halvasti küttekulule,
lisa õhu takistus jne.
et siis :freak: :D
Everyday Regular SAAB guy!
Sellised rattahoidjad ei pruugi sobida perega matkajatele, kel pagass laeni täis laotud. Aga neil on oma tõsised plussid. Ratta küljest ära võtmine käib tänapäevase kiirkinnituse juures paari sekundiga ja tagab selle, et keegi ei võta su ratast katuselt maha, et sellega minema sõita. Kahvlit pidi kinnitatud ratas on katusel turvaliselt kinni ja ei loksu-ei kolise (nagu mul on kogemus raamikinnitusega hoidjaga)
Mina ei usu, et see tuuletamm kütusekulu tõstaks.
Mina ei usu, et see tuuletamm kütusekulu tõstaks.
Kas seal tuuletamme all on kummist ühendused või
kas see katust ära ei kriimusta?
Kiire otsing mulle midagi asjalikku ei andnud..
äkki keegi jagab linki ja infi.. kuidas selline asi
reaalselt töötaks ja mõjuks küttekulule?
<räägib igapäevaselt boksiga sõitja :D>
kas see katust ära ei kriimusta?
Kiire otsing mulle midagi asjalikku ei andnud..
äkki keegi jagab linki ja infi.. kuidas selline asi
reaalselt töötaks ja mõjuks küttekulule?
<räägib igapäevaselt boksiga sõitja :D>
Everyday Regular SAAB guy!
Kas seal tuuletamme all on kummist ühendused või
kas see katust ära ei kriimusta?
Kiire otsing mulle midagi asjalikku ei andnud..
äkki keegi jagab linki ja infi.. kuidas selline asi
reaalselt töötaks ja mõjuks küttekulule?
<räägib igapäevaselt boksiga sõitja :D>
Siin leiad vastused oma küsimustele
http://www.youtube.com/watch?v=v7akBO7RGic
www.tmuuga.eu