http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=111036-www_auto24_ee.html
plussid-miinused (kust laguneb, spetsiifiliste osade hinnad ja kättesaadavus etc)
ja mitte ainult konkreetse mootori ja isendi kohta pliis
Link parandatud
[Muudetud: 15.3.2005 Cyber]
Saab 900 head ja vead?
kui korralik eksemplar, siis praktiliselt kogu auto ongi üks suur pluss. negatiivse poole pealt konarlik käiguvahetus ja suurtel kiirustel a-piilari tuulevihin.
olen aktiivselt kasutanud nii 2.0 kui ka 2.3 mootoritega eksemplare - isiklikult eelistan viimast (v.a tipptunni ummikutes).
olen aktiivselt kasutanud nii 2.0 kui ka 2.3 mootoritega eksemplare - isiklikult eelistan viimast (v.a tipptunni ummikutes).
räägi alfa sellest 2.3 ja 2.0 mootori vahest.
ma tunnen, et kuskil 120 kmh juures jääb Turbost puudu maanteel, linnas pole mingeid probleeme kiirelt ristmikke võtta. Sport nupp aga paneb spidoka ja bensu näitaja pöördvõrdeliselt tööle :P
Aut. kast ka.
ma tunnen, et kuskil 120 kmh juures jääb Turbost puudu maanteel, linnas pole mingeid probleeme kiirelt ristmikke võtta. Sport nupp aga paneb spidoka ja bensu näitaja pöördvõrdeliselt tööle :P
Aut. kast ka.
Saab NG900 2,0T 136kw kupee:
+
ülivägev pöördemoment ja minek
turbo-efekt
mõistlik küttekulu (linnas 13,4L/100km, maanteel 7,5L/100km)
originaalne ja ilus välimus
ergonoomilise paigutusega salong
ruumikas pakiruum
hea koostöökvaliteet
turvaline
paksu galvannitud plekiga
mugav pikkadel otsadel
head tuled
küllaltki vastupidav (sh. veermik 5+)
väga hea läbivus ja stabiilsus talvel
suht vähe naginaid
-
maanteel tugev tuulemüra
suhteliselt raske rool (linnasõidul)
imelik kliima-automaatik (lülitub tööle mingis suvalises režiimis)
konstruktsiooniviga, mille tulemusena asub generaator esiratta vahetusläheduses ning saab isegi spetsiaalse kaitse olemasolul, vihmaste ja lörtsiste ilmadega, märjaks
takerduv käiguvahetus
mõned spetsiifilisemad varuosad kallid
harvaesinev veljemõõt
kasutatud varuosi Eestist võimatu leida
üliraske müüa
ventilatsioonisüsteem oleks justkui nõrk
kui hästi kuulata, siis kuuleb, kuidas summuti roostetab
Mõned varuosade hinnad ("v" on need, mis vahetatu sai 45000km jooksul, teised on lihtsalt juhuslikult teada saadud hinnad - nö huvi pärast küsitud):
generaator - ca 4000 eeq v
turborõhu regulaator - 3500 eeq v
di-kassett - 4500 eeq
aju - 6900 eeq
lamda - 2000 eeq v
sumps - 3800 eeq
sarniir - 2500 eeq
pidruriklotsid - max 700eeq v
küünal - ca 80 eeq/tk. v
mootoripadjad - ca 3x2000 eeq
rullikud - 300 eeq + 600 eeq (2 mis tavaliselt kuluvad) v
geneka rihm - ca 350 eeq v
aku - 1000 eeq v
Need on varuosad, mis peaksid selle auto juures kallima otsa omad olema...neist ei maksa hirmuda, sest kui suur see tõenäosus ikka on, et kõik sul nüüd korraga otsad annavad, kui auto sinu kasutuses. Omast käest mäletan, et kui kuus 1000 eek remondi jaoks kõrvale panin, siis jätkus sellest nii hoolduste kui ootamatuste likvideerimiseks. Saab vajas hooldust või remonti korra kvartalis....
Saab Heil!
+
ülivägev pöördemoment ja minek
turbo-efekt
mõistlik küttekulu (linnas 13,4L/100km, maanteel 7,5L/100km)
originaalne ja ilus välimus
ergonoomilise paigutusega salong
ruumikas pakiruum
hea koostöökvaliteet
turvaline
paksu galvannitud plekiga
mugav pikkadel otsadel
head tuled
küllaltki vastupidav (sh. veermik 5+)
väga hea läbivus ja stabiilsus talvel
suht vähe naginaid
-
maanteel tugev tuulemüra
suhteliselt raske rool (linnasõidul)
imelik kliima-automaatik (lülitub tööle mingis suvalises režiimis)
konstruktsiooniviga, mille tulemusena asub generaator esiratta vahetusläheduses ning saab isegi spetsiaalse kaitse olemasolul, vihmaste ja lörtsiste ilmadega, märjaks
takerduv käiguvahetus
mõned spetsiifilisemad varuosad kallid
harvaesinev veljemõõt
kasutatud varuosi Eestist võimatu leida
üliraske müüa
ventilatsioonisüsteem oleks justkui nõrk
kui hästi kuulata, siis kuuleb, kuidas summuti roostetab
Mõned varuosade hinnad ("v" on need, mis vahetatu sai 45000km jooksul, teised on lihtsalt juhuslikult teada saadud hinnad - nö huvi pärast küsitud):
generaator - ca 4000 eeq v
turborõhu regulaator - 3500 eeq v
di-kassett - 4500 eeq
aju - 6900 eeq
lamda - 2000 eeq v
sumps - 3800 eeq
sarniir - 2500 eeq
pidruriklotsid - max 700eeq v
küünal - ca 80 eeq/tk. v
mootoripadjad - ca 3x2000 eeq
rullikud - 300 eeq + 600 eeq (2 mis tavaliselt kuluvad) v
geneka rihm - ca 350 eeq v
aku - 1000 eeq v
Need on varuosad, mis peaksid selle auto juures kallima otsa omad olema...neist ei maksa hirmuda, sest kui suur see tõenäosus ikka on, et kõik sul nüüd korraga otsad annavad, kui auto sinu kasutuses. Omast käest mäletan, et kui kuus 1000 eek remondi jaoks kõrvale panin, siis jätkus sellest nii hoolduste kui ootamatuste likvideerimiseks. Saab vajas hooldust või remonti korra kvartalis....
Saab Heil!
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Mina olen parandamatu klassikufänn. Meeldivad kõik. Ahjaa, üks asi võiks küll paremini lahendatud olla, nimelt luukpära pagasiruumi kate. Kes küll aastateks sellise ebamugava vineerist võpatuse välja mõtles? Aastatepikku mootorid täienesid, tuli hulk lisasid, aga see plate jäi samaks.