Sooviks infot sellise isendi kohta

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#1

T Sept 02, 2008 17:07

Lugupeetavad kas kellegil on infot alljärgneva isendi kohta,oleks väga tänaulik http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/705/auto_php-id=485705-www_auto24_ee.html

Edit: link parandatud by IFF
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#2

T Sept 02, 2008 17:13

Tänud IFF
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

T Sept 02, 2008 17:16

Valgustage mind - 2.0 i (147 kW)?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

T Sept 02, 2008 17:24

Algselt postitas: vallikas
Valgustage mind - 2.0 i (147 kW)?


Ei ole Type-R :D

Punane DI paistab selgelt kätte, väike föön on ikka kapoti all ;)

Pilt

terv, teager
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#5

T Sept 02, 2008 17:33

Helisatasin härra teiselpool telefoni ütles et turbo on peal aga kas see on eco või tavaline ta ei teadnud öelda.
Samas muidugi endiselt väga huvitaks ega kellegil sellle masina kohta infot pole.
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#6

T Sept 02, 2008 17:34

Mis see punane DI on?
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#7

T Sept 02, 2008 17:58

Või oskab keegi öelda millele peaks eriti tähelepanu pöörama kui autot ülevaatama minna?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7620
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

T Sept 02, 2008 17:59

võta keegi kaasa, kes asjadest jagab. või vii kuhugi näitama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#9

T Sept 02, 2008 18:14

Mul pole kahjuks ühtegi saabiasjatundjast tuttavat.Nii palju ma muidugi oskan ise ka vaadata et mis veermik teeb aga põhimure on turbo tervis.Mis pöördepealt saabi turbo üldse puhuma hakkab?Viimisega ka selline lugu et auto pole registreeritud,nni et platsilt välja ei sõida.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7620
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

T Sept 02, 2008 18:23

esmalt uuri välja vin kood ja siinsed saabisõbrad aitaksid leida vastuse mootori võimsuselke ja kw-dele.
samas võid lisaks kysida, kas turbo seier on armatuuril olemas.
muidugi pildilt paistab mingi eriti kulunud rool, mis tähendaks mingit 300000 + kmt.

tundub olema mingi lahja variant, sest puudu kliimaautomaatika, mis võiks olla, ja samas puudu ka esimesed udutuled. puudub ka originaalraadio.

yhesõnaga, minu jaoks positiivseid asju juba liiga vähe.

hoopis teine asi on see:136 KW kupee

aga yle vaatama peab!

krt, ainlt 136 kw sed automaadid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#11

T Sept 02, 2008 18:33

Rool paistab jah väga kulunud ja muud tähelepanekud ka täitsa õiged,aga mida siis teha ,vaja perre teine auto osta ja kuna endal on kunagi 900 olnud ja teisele poolele ka saab hästi meeldib siis sai mõeldud selles suunas.Asi ainult selles et tahaks kupeed kindlasti ja soovitavalt turbo ehk ühesõnaga olen avatud pakkumistele.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#12

T Sept 02, 2008 18:35

Ma vaataks ka pigem seda Ivometsa leitud autot aga kui tõsisem huvi, siis nädalavahetusel saan ehk ka Tartu tulla, samas jagab kasutaja Jürgen ka Saabe ja nende hingeelu.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7620
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

T Sept 02, 2008 18:39

siin kahjuks pilti pole aga tundub valikusse sobiv olema.

saab 900 1998 136 kW manuaal
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#14

T Sept 02, 2008 18:39

Kummalises foorumi alajaotuses on see teema. Keegi mode tõstaks ringi äkki?

EDIT: Tehtud...
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#15

T Sept 02, 2008 18:56

Huvi on tõsine ja saab vajab ostmis nii et igasugune abi on teretulnud
Kahju et sellest Ivometsa isendist pilti pole.
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#16

T Sept 02, 2008 19:20

Aga äkki keegi siiski valgustaks mind mis pöördest see saabi turbo ikkagi puhuma hakkab.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14300
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

T Sept 02, 2008 19:34

töötab kogu aeg, tundma hakkad 2500-3000 kandis. Aga vajutama pead ka ikka, mitte niisama vanaema mängima.
Algselt postitas: aivar
Aga äkki keegi siiski valgustaks mind mis pöördest see saabi turbo ikkagi puhuma hakkab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#18

T Sept 02, 2008 19:54

Kas tõmme on ka tuntav või Saab liigub turboga sujuvalt.Küsimus selles et endal subaru ja see hakkab 3000 juures rebima aga kui ma lähen proovisõitu tegema kuidas ma aru saan et tõmbab õigesti või on turbo hõre
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#19

T Sept 02, 2008 20:08

Mul on pakkuda üks diisel kupee. Mõned aastad noorem kuid kallim.
Pilte ja muud infot saad avatari alt. Abiks ikka!
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#20

T Sept 02, 2008 20:09

Kuna Sa pole veel vastust saanud, siis las keegi korrigeerib mind kui eksin, aga punane DI-kassett on turbokatel parim süüteasjandus ja kui rikkis, siis üks korralik kuluartikkel.

Mina näen veel, et armatuuri on disainitud suhteliselt kalli kattega, mille disain viitab võibolla ka sellele, et turbot on ikka soojas hoitud.

EDIT: käigukangi nupp pole ka originaal, vahetatud millalgi vist mitteoriginaal naha vastu, muidu vist sellel vahvelkummi kotiga kangil ei tohiks vist üldse nahk olla...parandage jälle kui eksin.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#21

T Sept 02, 2008 20:15

Väga väga lihtsalt:
DI - Direct Ignition. DIga masinatel pole jagajat ega küünlajuhtmeid. Iga küünla otsas on oma nn "süütepool".
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Direct_Ignition

Tegelikult on DI väga keerukas süsteem ning toimetab päris mitmete asjadega.

Teema alguses toodud pildil on DI see keset mootorit asetsev punane jurakas. Uuema mootorijuhtimisega (T7) saabidel on peal musta värvi DI.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7620
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

T Sept 02, 2008 20:31

ng puhul turbo osuti juba 2000 p peal liigub kollase keskele ja alla 2500 punase algusse.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14300
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#23

T Sept 02, 2008 20:56

No saad ikka aru, kui järgi tuleb. Aga kui varem mõnda kindlalt korras olevat proovinud pole, siis ei tea ilmselt persemeeter midagi sellest. Boostiseier armatuuris peaks liikuma sinna kollase-punase piirile. Kui kuhugi keset kollast jääb, siis ei puhu korralikult. Seda üldjuhul, kui see manokas pekkis pole. Ivomets ütles enam-vähem, millal ja kuhu see seier end liigutama peaks. Platsil põlve sirgeks muidugi ei vajuta...:(
Jälgi, et ei ajaks õlisuitsu tagant välja. Igasugu kahtlane (keti)lagin kapoti all. Ei tohi seal igasugu võõraid hääli olla. Aga jah, kui ise ei tea, siis on parem leida mõni, kes kaasa tuleb, või kuhugi asjatundjasse kohta kohale veeretada... Tartus jällegi problemaatiline...
Algselt postitas: aivar
Kas tõmme on ka tuntav või Saab liigub turboga sujuvalt.Küsimus selles et endal subaru ja see hakkab 3000 juures rebima aga kui ma lähen proovisõitu tegema kuidas ma aru saan et tõmbab õigesti või on turbo hõre
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#24

T Sept 02, 2008 21:07

itaalia versioniis ei ole istmesoojendust ja antud isendil ka mitte nahk

Algselt postitas: ivomets
siin kahjuks pilti pole aga tundub valikusse sobiv olema.

saab 900 1998 136 kW manuaal
__In Boost We Trust__
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#25

K Sept 03, 2008 11:24

Ärge mind mättasse lööge, a mis sest turbost ikka nii väga:red:, 2,0 vabalthingav astub edasi küll, ma oletan, et kupees ei hakkaks olema ka mingi täislast, üksi tuleb täitsa rahuldav kiirendus, või noh, mulle piisav.

Mina saan tavalisest sõidukast ka viienda käiguga 90-100 kandis mööda nii, et umbes 5 sekundit olen vastassuunavöööndis. See pole küll mingi täpne aeg, vaid pigem mõttes loetud, rekka puhul läheb loomulikult rohkem, oleneb kas on vaja hakata neljandaga nö surnud punktist kiirendama või juba hooga viiendaga mööda lasta.

A jutu sihtisin sinna, et idalimusiini ng cabrio maksab 47 tuhat...:beer:
Vasta