1. leht 2-st

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:07
Postitas aivar
Lugupeetavad kas kellegil on infot alljärgneva isendi kohta,oleks väga tänaulik http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Edit: link parandatud by IFF

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:13
Postitas aivar
Tänud IFF

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:16
Postitas vallikas
Valgustage mind - 2.0 i (147 kW)?

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:24
Postitas teager
Algselt postitas: vallikas
Valgustage mind - 2.0 i (147 kW)?

Ei ole Type-R :D

Punane DI paistab selgelt kätte, väike föön on ikka kapoti all ;)

Pilt

terv, teager

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:33
Postitas aivar
Helisatasin härra teiselpool telefoni ütles et turbo on peal aga kas see on eco või tavaline ta ei teadnud öelda.
Samas muidugi endiselt väga huvitaks ega kellegil sellle masina kohta infot pole.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:34
Postitas aivar
Mis see punane DI on?

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:58
Postitas aivar
Või oskab keegi öelda millele peaks eriti tähelepanu pöörama kui autot ülevaatama minna?

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 17:59
Postitas ivomets
võta keegi kaasa, kes asjadest jagab. või vii kuhugi näitama.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 18:14
Postitas aivar
Mul pole kahjuks ühtegi saabiasjatundjast tuttavat.Nii palju ma muidugi oskan ise ka vaadata et mis veermik teeb aga põhimure on turbo tervis.Mis pöördepealt saabi turbo üldse puhuma hakkab?Viimisega ka selline lugu et auto pole registreeritud,nni et platsilt välja ei sõida.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 18:23
Postitas ivomets
esmalt uuri välja vin kood ja siinsed saabisõbrad aitaksid leida vastuse mootori võimsuselke ja kw-dele.
samas võid lisaks kysida, kas turbo seier on armatuuril olemas.
muidugi pildilt paistab mingi eriti kulunud rool, mis tähendaks mingit 300000 + kmt.

tundub olema mingi lahja variant, sest puudu kliimaautomaatika, mis võiks olla, ja samas puudu ka esimesed udutuled. puudub ka originaalraadio.

yhesõnaga, minu jaoks positiivseid asju juba liiga vähe.

hoopis teine asi on see:136 KW kupee

aga yle vaatama peab!

krt, ainlt 136 kw sed automaadid.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 18:33
Postitas aivar
Rool paistab jah väga kulunud ja muud tähelepanekud ka täitsa õiged,aga mida siis teha ,vaja perre teine auto osta ja kuna endal on kunagi 900 olnud ja teisele poolele ka saab hästi meeldib siis sai mõeldud selles suunas.Asi ainult selles et tahaks kupeed kindlasti ja soovitavalt turbo ehk ühesõnaga olen avatud pakkumistele.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 18:35
Postitas suvekas
Ma vaataks ka pigem seda Ivometsa leitud autot aga kui tõsisem huvi, siis nädalavahetusel saan ehk ka Tartu tulla, samas jagab kasutaja Jürgen ka Saabe ja nende hingeelu.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 18:39
Postitas ivomets
siin kahjuks pilti pole aga tundub valikusse sobiv olema.

saab 900 1998 136 kW manuaal

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 18:39
Postitas Andrus99
Kummalises foorumi alajaotuses on see teema. Keegi mode tõstaks ringi äkki?

EDIT: Tehtud...

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 18:56
Postitas aivar
Huvi on tõsine ja saab vajab ostmis nii et igasugune abi on teretulnud
Kahju et sellest Ivometsa isendist pilti pole.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 19:20
Postitas aivar
Aga äkki keegi siiski valgustaks mind mis pöördest see saabi turbo ikkagi puhuma hakkab.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 19:34
Postitas Cyber
töötab kogu aeg, tundma hakkad 2500-3000 kandis. Aga vajutama pead ka ikka, mitte niisama vanaema mängima.
Algselt postitas: aivar
Aga äkki keegi siiski valgustaks mind mis pöördest see saabi turbo ikkagi puhuma hakkab.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 19:54
Postitas aivar
Kas tõmme on ka tuntav või Saab liigub turboga sujuvalt.Küsimus selles et endal subaru ja see hakkab 3000 juures rebima aga kui ma lähen proovisõitu tegema kuidas ma aru saan et tõmbab õigesti või on turbo hõre

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 20:08
Postitas rantto
Mul on pakkuda üks diisel kupee. Mõned aastad noorem kuid kallim.
Pilte ja muud infot saad avatari alt. Abiks ikka!

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 20:09
Postitas vallikas
Kuna Sa pole veel vastust saanud, siis las keegi korrigeerib mind kui eksin, aga punane DI-kassett on turbokatel parim süüteasjandus ja kui rikkis, siis üks korralik kuluartikkel.

Mina näen veel, et armatuuri on disainitud suhteliselt kalli kattega, mille disain viitab võibolla ka sellele, et turbot on ikka soojas hoitud.

EDIT: käigukangi nupp pole ka originaal, vahetatud millalgi vist mitteoriginaal naha vastu, muidu vist sellel vahvelkummi kotiga kangil ei tohiks vist üldse nahk olla...parandage jälle kui eksin.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 20:15
Postitas suur
Väga väga lihtsalt:
DI - Direct Ignition. DIga masinatel pole jagajat ega küünlajuhtmeid. Iga küünla otsas on oma nn "süütepool".
http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_Direct_Ignition

Tegelikult on DI väga keerukas süsteem ning toimetab päris mitmete asjadega.

Teema alguses toodud pildil on DI see keset mootorit asetsev punane jurakas. Uuema mootorijuhtimisega (T7) saabidel on peal musta värvi DI.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 20:31
Postitas ivomets
ng puhul turbo osuti juba 2000 p peal liigub kollase keskele ja alla 2500 punase algusse.

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 20:56
Postitas Cyber
No saad ikka aru, kui järgi tuleb. Aga kui varem mõnda kindlalt korras olevat proovinud pole, siis ei tea ilmselt persemeeter midagi sellest. Boostiseier armatuuris peaks liikuma sinna kollase-punase piirile. Kui kuhugi keset kollast jääb, siis ei puhu korralikult. Seda üldjuhul, kui see manokas pekkis pole. Ivomets ütles enam-vähem, millal ja kuhu see seier end liigutama peaks. Platsil põlve sirgeks muidugi ei vajuta...:(
Jälgi, et ei ajaks õlisuitsu tagant välja. Igasugu kahtlane (keti)lagin kapoti all. Ei tohi seal igasugu võõraid hääli olla. Aga jah, kui ise ei tea, siis on parem leida mõni, kes kaasa tuleb, või kuhugi asjatundjasse kohta kohale veeretada... Tartus jällegi problemaatiline...
Algselt postitas: aivar
Kas tõmme on ka tuntav või Saab liigub turboga sujuvalt.Küsimus selles et endal subaru ja see hakkab 3000 juures rebima aga kui ma lähen proovisõitu tegema kuidas ma aru saan et tõmbab õigesti või on turbo hõre

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: T Sept 02, 2008 21:07
Postitas D116
itaalia versioniis ei ole istmesoojendust ja antud isendil ka mitte nahk
Algselt postitas: ivomets
siin kahjuks pilti pole aga tundub valikusse sobiv olema.

saab 900 1998 136 kW manuaal

Sooviks infot sellise isendi kohta

Postitatud: K Sept 03, 2008 11:24
Postitas vallikas
Ärge mind mättasse lööge, a mis sest turbost ikka nii väga:red:, 2,0 vabalthingav astub edasi küll, ma oletan, et kupees ei hakkaks olema ka mingi täislast, üksi tuleb täitsa rahuldav kiirendus, või noh, mulle piisav.

Mina saan tavalisest sõidukast ka viienda käiguga 90-100 kandis mööda nii, et umbes 5 sekundit olen vastassuunavöööndis. See pole küll mingi täpne aeg, vaid pigem mõttes loetud, rekka puhul läheb loomulikult rohkem, oleneb kas on vaja hakata neljandaga nö surnud punktist kiirendama või juba hooga viiendaga mööda lasta.

A jutu sihtisin sinna, et idalimusiini ng cabrio maksab 47 tuhat...:beer: