Sai täna kadaka autoturul kolatud (aega oli lihtsalt üle). Juhtusin kokku saabi otsiva tuttavaga ja vaatasin ka huvi pärast ühte üheksatsada.
B&D autod (oli vist siuke nimi) müüb ühte '94 aasta 2,3i 900, värvus tumepunane metallik. Kliimat/konti ei ole, turbot ka mitte, kuid muidu nägi auto täiesti broo välja.
Aga.... pandi siis auto käima ja mootor töötas ilusti, kuid kui pöördeid nii minut või rohkem 2000+ peal hoidsime, hakkas kapoti all miskit suitsema. Plokilaane vahelt lekkis jahutusvedelikku - tuli päris ohtralt.
Ehk kui keegi seda autot tõesti veel osta soovib, siis tuleb arvestada piskese remondikuluga.
veel. müüja rõhus julmalt läbisõidu peale - 140 000 kellal - näitas hooldusraamatut ja teatas, et saabil on keti kolin 200 tuhande peal mootoris sees.
Müügis olevate Saabide vead.
Jajah, keritud spidokad ja võltsitud hooldusraamatud on meie turul ammu juba reegliks mitte erandiks. Läbisõitu ei vaadata kellalt vaid auto kulumist ja seisukorrast. Niipalju kui ma kuulnud olen peaks ketivahetusvälp jah sinna 250 kanti jääma, aga mida see tõestab? Väliselt ei tee vist kindlaks mitu korda seda ketti vahetatud on juba.