Servus olen huvitatud endale Saab 9-5 soetamisest!!
Mure siis selline, tahaks endale väga Saab 9-5-te! Aga ise ei oska auto juures midagi vaadata.
Kas on mingeid kindlaid asju mida ma pean teadma enne kui ma ostan endale Saabi? Suured on Saabide hooldused(rahaliselt)? Olen välja vaadanud mõned autod: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/362/auto_php-id=575362-www_auto24_ee.html
ja selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/923/auto_php-id=185923-www_auto24_ee.html
oodatud kõikide asjatundjate kommentaarid:mad:
Kas on mingeid kindlaid asju mida ma pean teadma enne kui ma ostan endale Saabi? Suured on Saabide hooldused(rahaliselt)? Olen välja vaadanud mõned autod: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/362/auto_php-id=575362-www_auto24_ee.html
ja selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/923/auto_php-id=185923-www_auto24_ee.html
oodatud kõikide asjatundjate kommentaarid:mad:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
A kumba sa tahad? hõbedast või musta..:) ? Hõbedast müüb esindus, ma usaldaks kontrollituse osas seda pisut rohkem, kui kusagil teises esinduses vahetusautona oma aega ootavat. VM-i omal on läbisõit ka 70t vähem. Samas, mõlemal on hooldusraamatud ja kui need on täidetud korralikult, siis pole probleemi. Korraliku hooldusajaloo puhul pole Saabi ülalpidamiskulud kuidagi erinevad teistest markidest. ühel üks asi kallim, teisel teine. Lõpptulemusena vahet pole.
Aga helista vikingisse ja uuri ajalugu. Seal suhteliset abivalmid inimesed koos, vähemalt minu pärimise peale loeti küll terve ajalugu ette ja oletati isegi et mis lähitulevikus võiks vahetamist vajada:D
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
nende hulgast valiks kindlasti halli
välimus :love:
läbisõit, ajalugu
üldine korrasolek tundub piltide pealt kuidagi parem ..aga eks oma silm on kuningas :beer:
anna teada kuidas otsustad :)
välimus :love:
läbisõit, ajalugu
üldine korrasolek tundub piltide pealt kuidagi parem ..aga eks oma silm on kuningas :beer:
anna teada kuidas otsustad :)
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siinmail pole selle display-ga miskit teha. Navi ei toimi siin konnatiigis. Ja muus osas pole seal nagu midagi sellist selle display juures, et ta peaks kohe kindlasti olema seal... Mõnda välist seadet ühendada ei saa jms...
Algselt postitas: Cyber
Siinmail pole selle display-ga miskit teha. Navi ei toimi siin konnatiigis. Ja muus osas pole seal nagu midagi sellist selle display juures, et ta peaks kohe kindlasti olema seal... Mõnda välist seadet ühendada ei saa jms...
See on edevuse asi, näiteks minu jaoks oleks see küll korralik argument ja oli ka kui oma autot valisin. Ikkagi lisa!
Minumeeelest võiks selle kuulutuse üle vaadata http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9930
Mina võin hoiatada, et nende ~150k maksvate 2002 isendite hinnad kukuvad järgneva perioodiga VÄGA kiirelt 50-80k kanti.
Foorumis pakutakse 65k vanemat 9-5 Aerot näiteks http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10044
Mina võin hoiatada, et nende ~150k maksvate 2002 isendite hinnad kukuvad järgneva perioodiga VÄGA kiirelt 50-80k kanti.
Foorumis pakutakse 65k vanemat 9-5 Aerot näiteks http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10044
Jah majanduslangus on tõepoolest aga see mõjub kogu autoturule, mitte ainult 2002 aasta 9-5tele. Ma pole mingi selgeltnägija, kuid minu arvates pole mõtet hetkel oma autot võileivahinna eest müüa. See, et nõudlus on madal ei tähenda, et su auto pole rohkemat väärt, lihtsalt pole kellelgi raha, et seda osta. Jama on muidugi neil, kes peavad autost lahti saama laenude jms tõttu.
Kas mingi auto hind kukub või ei, sõltub sellest, kui hädasti on müüjal raha vaja. Mina (vähemalt tänase päeva seisuga) ei oleks nõus oma sama aastanumbri ja pisut väiksema l/s-ga autot ka mitte 150k eest müüma.
Hall auto võiks (aga ei pruugi) olla parem, kuna läbisõit väiksem aga selle auto juures tekib 2 küsimust - miks on küljes uuema mudeliaasta stange? (võimalik, et VM-l on pädev seletus olemas) ja haagisekonks, mis tundub, et pole eemaldatav. Minu teada ei tohi arenenud riikides tühja konksuga (kui käru küljes pole) ringi sõita
Hall auto võiks (aga ei pruugi) olla parem, kuna läbisõit väiksem aga selle auto juures tekib 2 küsimust - miks on küljes uuema mudeliaasta stange? (võimalik, et VM-l on pädev seletus olemas) ja haagisekonks, mis tundub, et pole eemaldatav. Minu teada ei tohi arenenud riikides tühja konksuga (kui käru küljes pole) ringi sõita
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
See must vist mu tuttava endine masin. Käis enne Audi ostu ka VM-is kontrollis ja seal leiti miski 3 viga. Täpselt ei mäleta, mis need olid, sest see oli suvel, aga vist oli turboga midagi.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: AndresV
Hall auto võiks (aga ei pruugi) olla parem, kuna läbisõit väiksem aga selle auto juures tekib 2 küsimust - miks on küljes uuema mudeliaasta stange? (võimalik, et VM-l on pädev seletus olemas) ja haagisekonks, mis tundub, et pole eemaldatav. Minu teada ei tohi arenenud riikides tühja konksuga (kui käru küljes pole) ringi sõita
Kui sa tähelepanelikult vaatad, siis on ka tagabumper uuema generatsiooni oma. Kas esimene mõte on kohe ahelkokkupõrge? Olen isegi uurinud selle spoilaringi paigaldamise võimalustest...
See konksuteooria on küll pisut kahtlane...:wtf:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
OT
Toho tilla, miks konksu olla ei või Keegi ei osanud pikivahet hoida, sõitis tagant sisse ja hakkas nõudma seaduse muudatust või mis värk oli?
Kusjuures täpselt nii ongi.:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: Fabrik
See must vist mu tuttava endine masin. Käis enne Audi ostu ka VM-is kontrollis ja seal leiti miski 3 viga. Täpselt ei mäleta, mis need olid, sest see oli suvel, aga vist oli turboga midagi.
See must on sinu tuttava sõiduk siis, kui tunned minu isa. Antud sõiduk kuulus mõned aastad minu isale. Läbisõit on tal õige, hooldusajalugu absoluutselt õige (garantiikorras tehti õlileke jne) Vigadest, hmm... ei soovita. 30000 pead kohe sisse panema-minimaalselt. Samas tean mis hinnaga auto sinna sisse võeti ja ütlen-tingimisruumi on seal küll
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma soovitaks sul yldse mitte osta eestis sõitnud masinat. Võta päev ja sõida eesti linnad /parklad läbi ja leiad endale sobiliku.
auto 24 puhul esimene valik oleks SEE:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/681/auto_php-id=528681-www_auto24_ee.html
2004 JA AERO
auto 24 puhul esimene valik oleks SEE:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/681/auto_php-id=528681-www_auto24_ee.html
2004 JA AERO
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: AndresV
Hall auto võiks (aga ei pruugi) olla parem, kuna läbisõit väiksem aga selle auto juures tekib 2 küsimust - miks on küljes uuema mudeliaasta stange? (võimalik, et VM-l on pädev seletus olemas) ja haagisekonks, mis tundub, et pole eemaldatav. Minu teada ei tohi arenenud riikides tühja konksuga (kui käru küljes pole) ringi sõita
Kui sa tähelepanelikult vaatad, siis on ka tagabumper uuema generatsiooni oma. Kas esimene mõte on kohe ahelkokkupõrge? Olen isegi uurinud selle spoilaringi paigaldamise võimalustest...
See konksuteooria on küll pisut kahtlane...:wtf:
VM'ist saad ammendava vastuse Pole esimene ja kindlasti mitte viimane masin, mis niimoodi ümber ehitatud. Võin kinnitada, et väga heas korras masin on.
terv, teager
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: AndresV
Hall auto võiks (aga ei pruugi) olla parem, kuna läbisõit väiksem aga selle auto juures tekib 2 küsimust - miks on küljes uuema mudeliaasta stange? (võimalik, et VM-l on pädev seletus olemas) ja haagisekonks, mis tundub, et pole eemaldatav. Minu teada ei tohi arenenud riikides tühja konksuga (kui käru küljes pole) ringi sõita
Kui sa tähelepanelikult vaatad, siis on ka tagabumper uuema generatsiooni oma. Kas esimene mõte on kohe ahelkokkupõrge? Olen isegi uurinud selle spoilaringi paigaldamise võimalustest...
See konksuteooria on küll pisut kahtlane...:wtf:
VM'ist saad ammendava vastuse Pole esimene ja kindlasti mitte viimane masin, mis niimoodi ümber ehitatud. Võin kinnitada, et väga heas korras masin on.
terv, teager
Käisin ise põgusalt eile uurimas ja öeldi et see on nende keremeistri vana auto ja ta olevat lihtsalt ümber ehitatud;)
muidu väga heas korras auto.