9-3 aero V6

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#1

L Veebr 07, 2009 16:09

Tere
Tekkis ports küsimusi just V6 mootori koha pealt. Tulevikus plaan just sellise vastu oma 9-5 välja vahetada. Sooviks siis teada kas see mootor on vastupidavam kui 4 silindrilised? Kõik need kettide, õlikulu ja muud mured, on nendest prii? Keegi oskab praktikas ka linna kütusekulu öelda?
Kellel kogemusi jagage oma teadmisi:drive:
tänud.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

L Veebr 07, 2009 16:49

Saabi 2.8 V6 Turbo on hea ja vastupidav mootor. 9-5 mootorihädadest ei tea ta midagi :) Kütusekulu on mootorile vastav, ei rüüpa üle mõistuse palju.
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#3

L Veebr 07, 2009 18:31

Kui ostad tee korralikult korda ja siis sõidad muretult palju kilomeetreid. Rida 4-st on kindlasti vastupidavam, pole seda tuulutuse probleemi ja pole kette mis välja venivad. Soovitan soojalt. Kütusekulu linnas võid arvestada 12l. Mina saan sellega küll läbi.
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#4

L Veebr 07, 2009 18:35

Sry mul küll natuke teine mootor, ei pannud tähele et 9-3. Aga ikkagi soovitan.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#5

L Veebr 07, 2009 18:47

Ärge nüüd omavahel segamini ajage 3.0L V6'te (asümmetrilise turboga 9-5'l, ilma turbota 9000ndel) selle 2.8L V6'ga (twinscroll turbo), mis on 9-3 SS/SC/Cabriol alates 2005 aasta. Üks on Opeli mootor, teine Holdeni oma. Esimesel on väike väeti Garret, teisel korralik Mitsu, mis kannatab vabalt ka 350+ heppa.

2.8 V6 kütusekulu - kui sõidad nagu vanaema, on võimalik saada ka ökonoomseid numbreid. Aga selle mootoriga sa ei sõida nagu vanaema, sest ainuüksi mootori hääl kutsub juba vajutama.
Kui võtta puhas linnakulu ning arvestada ka seda, et ka vajutad korralikult, siis keskmiseks 14-16l/100km kohta. Kui Turbo-X'ga paarutada linnas, siis võid ka keskmiseks saada 21-22l/100km.

Kütusekulu on triviaalne selle mootori juures. Mootor ise on väga töökindel (ketiga, rihmavahetuse muret pole). Mõningatel V6'tel on saba andnud BPC klapid (maksis vist 300 eeku) ja iga 2-3 kuu tagant on vaja paisupaaki vahetada (rabe materjal, ca 700 eeku).

Uuele 9-5'le pidavat ka see mootor tulema, parendatud versioonis, ehk siis võimsam ja parema kütusekuluga.

Kindlasti soovitan seda mootorit, algul on ta natuke laisk, aga 1800-5500 pööret pakub ta ühtlast väänet, ning peale proovisõitu sa enam ridaneljaste poole ei taha üldse enam vaadata.

terv, teager

Lisatud failid
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

L Veebr 07, 2009 18:57

krt teager, sa ajad rootsi sõidu isu peale!
äkki jäätee tuleb, saab kärmelt tagasi...
samas, mul veel proovimata, äkki ei meeldigi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#7

P Veebr 08, 2009 14:04

Eks see kütusekulu sõltu tõesti suuremal määral tihendist rooli ja istme vahel:D. Rõõm kuulda et tegu on ühe kiiduväärt mootoriga:head:. Olen siin turul näinud ka hirschitud versioone, suur see erinevus tava aeroga on? Muudab see ainult turborõhku või midagi põnevat veel? Kindlasti tuleb esimesi rehve tihedamini vahetada kui tagumisi:thumb:
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#8

P Veebr 08, 2009 14:33

Teageri jutt jumala õige. Mina olen enda V6 maagilised 100 000km läbi sõitnud ja vead täpselt need mis eelpool mainitud. Lisaks siis korduvalt ja korduvalt vahetatud tarkvara mis vist pole mõeldudki korralikult toimima ja ei toimi siiani. 90 000 pealt läksid "poolassid" vahetusse. Muud nagu ei miskit eriti. Soovitan soojalt......V6 on ikka V6:head:

PS küttekulu linnas on sõida kuidas tahad 13-16l.
paulwww
Postitusi: 1
Liitunud: N Nov 10, 2011 13:20
Asukoht:
Auto:

#9

N Nov 10, 2011 13:31

Kas kellelgi on kogemusi antud mootoriga. Vastupidavus ja tüüpvead.
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#10

N Nov 10, 2011 14:25

Siin foorumis on sellest varem mitmeid kordi juttu olnud. Kui kasutad veidi otsingut, leiad kindlasti midagi.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#11

N Nov 10, 2011 15:06

Liitsin ühe olemasoleva teemaga. Lisajuttu veel siit

terv, teager
kaido9
Postitusi: 119
Liitunud: N Mai 26, 2011 21:11
Asukoht:
Auto:

#12

N Nov 10, 2011 21:26

ja see auto peab olema manuaal,siis on ikka sõidurõõmu kuhjaga.
Vasta