Tere,
Tartus on selline 9-3 müügis Raadil http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=259896
plaanin laupäeval vaatama minna. kas foorumi inimestest on kellelgi sellega kokkupuuteid?
0stuabi 9-3, Tartu
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Käisin seda autot ca kuu tagasi vaatamas ja proovimas. Vead, mis mina leidsin esisillas kuskil jõhker kolks sees(mõni silladetail või roolilatt?), infodispleil osa ridasid kustunud, jahutusvedelikku oli vist vähe sees, esiklaas oli vist ka kunagi vahetatud, varuratast koos võtmetega kaasas ei olnud. Minust jäi ta ostmata. Väidetavalt oli sügisel sisse toodud see auto, aga krt seda teab, aku oli igatahes tühjaks seisnud aga täkuga läks kenasti käima kuigi ketimajandus päris vaikne ei olnud.
Esmapilgul tundus, et selle raha eest polnud väga hullu, kuid arvestades juba infodisplei hinda võib sinna 10k probleemideta kohe sisse laduda.
Esmapilgul tundus, et selle raha eest polnud väga hullu, kuid arvestades juba infodisplei hinda võib sinna 10k probleemideta kohe sisse laduda.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Algselt postitas: skyline
esiklaas oli vist ka kunagi vahetatud
Esiklaasi vahetamine pole küll absoluutselt mingi näitaja. Oma autol olen 4a jooksul kaks korda kindlustuse kulul esiklaasi vahetanud - 1 kord sellepärast, et klaas oli nii vana ja kriime täis, teisel korral sain lihtsalt kivi.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Algselt postitas: suur
Esiklaasi vahetamine pole küll absoluutselt mingi näitaja. Oma autol olen 4a jooksul kaks korda kindlustuse kulul esiklaasi vahetanud - 1 kord sellepärast, et klaas oli nii vana ja kriime täis, teisel korral sain lihtsalt kivi.
Loomulikult pole see mingi kriitiline näitaja kuid kuna välismaa teed on oluliselt kivivabamad kui meie omad siis vahetatud esiklaasi korral tasub hoolikamalt uurida kuidas istub autol kapott, esituled, millise kujuga on poolraamid jne...ehk tasub valvsalt otsida võimalikke esiosa laksu või üle katuse käimise jälgi.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Tere,
aitäh kõigile, kes arvamust avaldasid. käisin ise ka täna vaatamas seda ja lisan nüüd oma muljed:
1) tundus, et oli nii ette kui taha laksu saanud, sest esilaternad olid kuidagi imelikult eest (üks ulatus kuidagi kerest välja ja vahed olid ka erinevad); tagaluuk oli samuti kuidagi veider - vahed erinevad.
2) sisse istudes hakkas kõigepealt ninna räme suitsuhais (tuhkar oli ka puhastamata :)) ja polstrid suht narmendavad.
ühesõnaga, sellega kadus ka mu edasine huvi nimetatud isendi vastu.
lisaks sellele käisin veel vaatamas seda masinat 9-3 LPT 2.0, 2000
väljanägemiselt ja sisu poolest oli väga korralik. kliima töötas (kasutasin ka kalibreerimise võimalust, veakoode ei näidanud), kõik elektrivärgid (peeglid, aknad töötasid), uksed-luuk käisid korralikult. käivitades ka kõik vajalikud tuled (airbag, abs töötasid nii nagu peab). kerel ma ei suutnud ka mingeid avarii jälgi tuvastada.
tegin proovisõitu kah ja mingeid veidraid kolkse-kolinaid ei tuvastanud (käigud töötasid ka tõrgeteta ja roolisüsteemis ka mingeid kolinaid ei kuulnud).
aga nüüd siis sellest, mis kahtlane:
1) kindalaekas oli hooldusraamat - viimane hooldus tehtud 224000 peal juulis 2007!
2) plokikaane tihendi vahelt ajas õli välja.
3) ja miskipärast oli pagassis polstri alune läbimärg.
kui ma pakkusin varianti, et laseks talle diagnostika ja veermiku kontrolli teha, siis öeldi, et neil ajutisi numbreid pole & ma pean treila tellima ning nii korras auto puhul oleks see mõttetu raha raiskamine. hind alla 50k ei kuku, kuna see on alles kolmandat päeva platsil (ehkki minu meelest on see kuulutus juba kuid üleval) ning seega soovisin müügimehele edu ja minust jääb see aparaat küll sinna maha.
aitäh kõigile, kes arvamust avaldasid. käisin ise ka täna vaatamas seda ja lisan nüüd oma muljed:
1) tundus, et oli nii ette kui taha laksu saanud, sest esilaternad olid kuidagi imelikult eest (üks ulatus kuidagi kerest välja ja vahed olid ka erinevad); tagaluuk oli samuti kuidagi veider - vahed erinevad.
2) sisse istudes hakkas kõigepealt ninna räme suitsuhais (tuhkar oli ka puhastamata :)) ja polstrid suht narmendavad.
ühesõnaga, sellega kadus ka mu edasine huvi nimetatud isendi vastu.
lisaks sellele käisin veel vaatamas seda masinat 9-3 LPT 2.0, 2000
väljanägemiselt ja sisu poolest oli väga korralik. kliima töötas (kasutasin ka kalibreerimise võimalust, veakoode ei näidanud), kõik elektrivärgid (peeglid, aknad töötasid), uksed-luuk käisid korralikult. käivitades ka kõik vajalikud tuled (airbag, abs töötasid nii nagu peab). kerel ma ei suutnud ka mingeid avarii jälgi tuvastada.
tegin proovisõitu kah ja mingeid veidraid kolkse-kolinaid ei tuvastanud (käigud töötasid ka tõrgeteta ja roolisüsteemis ka mingeid kolinaid ei kuulnud).
aga nüüd siis sellest, mis kahtlane:
1) kindalaekas oli hooldusraamat - viimane hooldus tehtud 224000 peal juulis 2007!
2) plokikaane tihendi vahelt ajas õli välja.
3) ja miskipärast oli pagassis polstri alune läbimärg.
kui ma pakkusin varianti, et laseks talle diagnostika ja veermiku kontrolli teha, siis öeldi, et neil ajutisi numbreid pole & ma pean treila tellima ning nii korras auto puhul oleks see mõttetu raha raiskamine. hind alla 50k ei kuku, kuna see on alles kolmandat päeva platsil (ehkki minu meelest on see kuulutus juba kuid üleval) ning seega soovisin müügimehele edu ja minust jääb see aparaat küll sinna maha.