aita mul saabi osta:)
kuna vana saab läks edasi headesse kätesse, siis olen uue auto otsinguil. ja silma jäi netist selline eksemplar http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/264/auto_php-id=655264-www_auto24_ee.html
kuna ma oskan autoga ainult sõita, siis on kõik kommentaarid teretulnud - nii kiitused kui laitused selle mudeli kohta. eriti lahe oleks, kui keegi konkreetse sõiduauto kohta oskaks midagi kosta. ja veel, enne ostuotsust oleks hea, kui mõni saabi hingeelu tundev meister selle auto üle vaataks. tallinnas teaksin, kuhu pöörduda, aga see auto asub tartus. oskate soovitada mõnda kuldsete kätega saabitundjat tartus?
tänud ette abi eest!:)
kuna ma oskan autoga ainult sõita, siis on kõik kommentaarid teretulnud - nii kiitused kui laitused selle mudeli kohta. eriti lahe oleks, kui keegi konkreetse sõiduauto kohta oskaks midagi kosta. ja veel, enne ostuotsust oleks hea, kui mõni saabi hingeelu tundev meister selle auto üle vaataks. tallinnas teaksin, kuhu pöörduda, aga see auto asub tartus. oskate soovitada mõnda kuldsete kätega saabitundjat tartus?
tänud ette abi eest!:)
Ma ei tea kuidas uuemate 9-3'edega on, kuid paar aastat vanematel lõunamaa turule toodetud 9-5'tel puuduvad veojõukontroll, istmesoojendused ning komplektne eelsoojendusahi.
Kuna antud isend tundub olevat toodetud lõunamaisele turule, siis tasuks ülevaadata kas tal on ikka olemas kõik tarvilikud lisad meie maal mugavaks kulgemiseks, N: veojõukontroll jne (kuulutuses oli kirjas, et on, aga autosse istudes tasuks üle vaadata)
Edu uue masina otsingutel.
Kuna antud isend tundub olevat toodetud lõunamaisele turule, siis tasuks ülevaadata kas tal on ikka olemas kõik tarvilikud lisad meie maal mugavaks kulgemiseks, N: veojõukontroll jne (kuulutuses oli kirjas, et on, aga autosse istudes tasuks üle vaadata)
Edu uue masina otsingutel.
nii ja naa:)võib trehvata aga võib ka mitte trehvata.mul näiteks ei trehvanud ja pidin nats lisakulutusi tegema aga see selleks.samas ökonoomne ja liigub edasi küll.nb!kui ainult linnasõitudeks siis ei soovita kuna siis tuleb vahetevahel viia nagu koera jalutama linnast välja:)
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Istmesoojendust sellel autol ei ole! Varsti tuleb alla -20 temperatuur siis vaata kas see Itaalia auto käima ka läheb ja kui kaua ta soojeneb.
__In Boost We Trust__
mis mõttes see diisel väga kaua soojaks läheb? lisasoojendi olemas.
Mul on itaalia isend SAAB 9-5 2,2 TID. Ainukesed miinused ongi veojõukontrolli puudumine (kui sul pole seda kunagi olnud, siis sa sellest puudust kah ei tunne), eelsoojendusahju mitte töövalmiduses olek, ning istmesoojenduste puudumine, muu on sama mis põhjamaa turgudele toodetud saabidel.
Kui mootor on korras siis -20 pole probleemiks käivitamisel (enda oma läks -24 kraadiga kah käima).
Soojenemisega teised lood, kuid alati saab eelsoojenduse lasta paigaldada või siis olemasoleva korral see komplekteerida töökorda.
-20 juures läheb masin soojaks vast peale 30km sõitu (linnas kiiremini)
Ainuke diisel saab mis minu silma kriibib on mu enda 9-5, mis on ka väikestviisi müügis
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8636
Kui mootor on korras siis -20 pole probleemiks käivitamisel (enda oma läks -24 kraadiga kah käima).
Soojenemisega teised lood, kuid alati saab eelsoojenduse lasta paigaldada või siis olemasoleva korral see komplekteerida töökorda.
-20 juures läheb masin soojaks vast peale 30km sõitu (linnas kiiremini)
Ainuke diisel saab mis minu silma kriibib on mu enda 9-5, mis on ka väikestviisi müügis
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8636
Algselt postitas: mm17
Mis selle diisliga siis rohkem jändamist on, kui kõik toimib nii nagu peab? Miks just naisele on bensiinimootoriga masin mugavam?
Paljudele ei meeldi hais, mis ebameeldivalt kiirelt ning kauaks külge jääb.
Iga ratas veab and then some!
Sõidan igapäevaselt diisliga ja ei saa küll mingist ebameeldivast ja häirivast haisust aru, aga ok, võibolla mu meeled ei pea seda lihtsalt ebameeldivaks ja ma ei märka seda :notworthy:
Edit: madam ütles oma sõna, midagi muud ma küll ei suuda välja mõelda, miks bensukas just naisterahvale mugavam oleks. Diisli puhul kindlasti mootori lisasoojendus vajalik ja siis kõik tiptop. Ilma on suht piin talvel.
Edit: madam ütles oma sõna, midagi muud ma küll ei suuda välja mõelda, miks bensukas just naisterahvale mugavam oleks. Diisli puhul kindlasti mootori lisasoojendus vajalik ja siis kõik tiptop. Ilma on suht piin talvel.
haisu all on mõeldud diiselkütuse haisu, kui see kätele või riietele satub, sõites ei eraldu sealt mingit haisu ja enamjaolt on tanklates diislipüstolid diisliga koos. Peab tankima korralikest kohtadest, teeb kõvemat lärmi, külmadega peab ootama eelsüüteküünalde tulukese kustumist (naabrimees noomib vahetevahel oma naist kes ei malda kunagi seda oodata), külmadega ei lähe nii hästi soojaks, soovitatav lisada küttelisandit või kindlasti sutsu kahetaktilise õli peale tankimist.
Plussideks on ökonoomsus, ja suurem võimsus.
Mitte, et diisel nüüd saatanast vms oleks, lihtsalt endale on jäänud mulje, et naistele sobiks ehk bensiin paremini.
Plussideks on ökonoomsus, ja suurem võimsus.
Mitte, et diisel nüüd saatanast vms oleks, lihtsalt endale on jäänud mulje, et naistele sobiks ehk bensiin paremini.
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
Tõeline SAAB on ikka bensiinimootoriga SAAB
Nii dünaamika kui ka mugavuste mõttes (kiirendus, vaikne mootori töö, kiire soojendus, vibratsioonide puudus j ne)
Kui tahad raha säästa, osta diiselopeli/fiati vms. Praegu ka see kütuseliik maksab nagu E95, nii et ostes seda legaalselt eriti suurt säästu võrreldes bensuga ka ei saa, kuna paljud tarvikud on kallimad (aku, eriti hullus on kõrgsurvepumba hind)
NB. Jällegi mu subjektiivne arvamus, sry diislimehed!
Nii dünaamika kui ka mugavuste mõttes (kiirendus, vaikne mootori töö, kiire soojendus, vibratsioonide puudus j ne)
Kui tahad raha säästa, osta diiselopeli/fiati vms. Praegu ka see kütuseliik maksab nagu E95, nii et ostes seda legaalselt eriti suurt säästu võrreldes bensuga ka ei saa, kuna paljud tarvikud on kallimad (aku, eriti hullus on kõrgsurvepumba hind)
NB. Jällegi mu subjektiivne arvamus, sry diislimehed!
Vaidlustes selgub vaidleja! :poke:
Tõeline või mitte..
Millisest otsast nt 2.0i või lpt on parema dünaamikaga kui 2.2TiD või 1.9TiD 9-3 peal ??
Ehk siis 2.0/2.3 LPT 9.5 vs 3.0TiD?
Lisasoojendus, eriti aga eelsoojendus, mida bensukale pea keegi eraldi peale panna ei raatsi, teeb disla kiiremini soojaks kui bensuka.
Vähemalt 9-3OG TiD on paremini helisummutatud kui vastav bensukas.
Vibratsiooniga muidugi nõus.
Odavam km ei pea ebamugavam olema ju, miks ei võiks Saabi istmel istuda ja harva tankimas käia?
Kõrgsurvepump on tõsine argument, aga ketisatsi ja DId jälle traktoristid eriti sageli ei vaheta (1.9 vist hoopis rihmaga).
Kütust läheb siiski ~2-3 L/100km vähem kui bensukal, olgu nad või samas hinnas.
Loomulikult, ühele meeldib üks, teisele teine..
Algselt postitas: 95SELaunch
Tõeline SAAB on ikka bensiinimootoriga SAAB
Nii dünaamika kui ka mugavuste mõttes (kiirendus, vaikne mootori töö, kiire soojendus, vibratsioonide puudus j ne)
Tõeline või mitte..
Millisest otsast nt 2.0i või lpt on parema dünaamikaga kui 2.2TiD või 1.9TiD 9-3 peal ??
Ehk siis 2.0/2.3 LPT 9.5 vs 3.0TiD?
Lisasoojendus, eriti aga eelsoojendus, mida bensukale pea keegi eraldi peale panna ei raatsi, teeb disla kiiremini soojaks kui bensuka.
Vähemalt 9-3OG TiD on paremini helisummutatud kui vastav bensukas.
Vibratsiooniga muidugi nõus.
Kui tahad raha säästa, osta diiselopeli/fiati vms. Praegu ka see kütuseliik maksab nagu E95, nii et ostes seda legaalselt eriti suurt säästu võrreldes bensuga ka ei saa, kuna paljud tarvikud on kallimad (aku, eriti hullus on kõrgsurvepumba hind)
NB. Jällegi mu subjektiivne arvamus, sry diislimehed!
Odavam km ei pea ebamugavam olema ju, miks ei võiks Saabi istmel istuda ja harva tankimas käia?
Kõrgsurvepump on tõsine argument, aga ketisatsi ja DId jälle traktoristid eriti sageli ei vaheta (1.9 vist hoopis rihmaga).
Kütust läheb siiski ~2-3 L/100km vähem kui bensukal, olgu nad või samas hinnas.
Loomulikult, ühele meeldib üks, teisele teine..
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
no kõigepealt Aero ja V6, aga 2.0t ka hästi läheb, kui see on SE või mingi Stage peale pandud
Tavaline 2.0t ongi jah nõrk
mul ka bensul lisasoojendus, kuna Sverige oli see maa kus ta ennem sõitis
ketiasi-kett on ju niisugune asi mida sa kord elus vahetad, kui üldse vahetad
ja üks asi veel - TALV ON MURETU!
suvel sellest küll keegi ei mõtle, aga EI MINGEID tagasivooluklappide vahetust, õli vms lisamist kütusele, lihtsalt istud ka -20 ja sõidad
nii et..ok=)
Tavaline 2.0t ongi jah nõrk
mul ka bensul lisasoojendus, kuna Sverige oli see maa kus ta ennem sõitis
ketiasi-kett on ju niisugune asi mida sa kord elus vahetad, kui üldse vahetad
ja üks asi veel - TALV ON MURETU!
suvel sellest küll keegi ei mõtle, aga EI MINGEID tagasivooluklappide vahetust, õli vms lisamist kütusele, lihtsalt istud ka -20 ja sõidad
nii et..ok=)
Vaatan, et kirjutatakse õli lisamisest diislile. Miks see hea on? Oma kuuest diiselsõidukist pole ühelegi mingit kahetaktilist õli kordagi juurde valanud. Samas, kui mootor korras ja aku sobilik läheb ka diisel probleemideta külmaga käima.
(Samas oma emale autot valides on prioriteetideks siiski bensukad)
Kui siin juba suureks arutlemiseks läks, ehk oskab keegi oma arvamust avaldada ka 3.0l saabi diiselmootorite kohta? (Need mis 9-5-tele vahest peale pannakse ja 130kw võimsuseks)
(Samas oma emale autot valides on prioriteetideks siiski bensukad)
Kui siin juba suureks arutlemiseks läks, ehk oskab keegi oma arvamust avaldada ka 3.0l saabi diiselmootorite kohta? (Need mis 9-5-tele vahest peale pannakse ja 130kw võimsuseks)
Omamata küll Saabi diisliga suuurt kogemust,aga samas muude markide puhul sõidetud nii bensukatega kui ka diislitega,siis peaks mainima,et siin on mõlemal omad head-vead.Kuid tänapäeva diiselautod on suutlikuselt samaväärsed või ka kohati bensiinipõletajatest üle.Ja eks Sul tuleb siiski teha selle autoga võimaluse korral proovisõit ja usaldada oma sisetunnet ja emotsioone,mis ostes ikkagi midagi loevad:)
Ja kui see Saab Sulle meeldib,siis ei saa teistel selle kohta midagi ütelda olla :P
Ja kui see Saab Sulle meeldib,siis ei saa teistel selle kohta midagi ütelda olla :P
diisel vs bensiin - lõputu vaidlus, ja nagu juba eelnevalt mainitud mõlematel on omad plussid ja miinused.
Mina, kui andunud manuaalkasti ja bensiinimasinate fann ostsin omale eelmiseks autoks automaatkastiga diisli ning peale tolle müümist soetasin manuaalkastiga diisli ning olen rahul.
Järgmise masina ostu puhul on täiesti võimalik, et ka see tuleb diisel, kuid kindlasti mitte automaat :P
Aga, et jutt teemasse kah läheks, siis antud isendi puhul mine tee üks pikem tiir, võta mõni autodega sinapeal olev tuttav kaasa ja ennem ostu lase masin pädevas kohas üle vaadata, kui meeldib, siis võta ära, iseenesest on auto välimus ja salong väga kena.
Proovi ka teisi marke ja näiteks ka mõnda linnamaasturit ehk hakkab meeldima ;)
Mina, kui andunud manuaalkasti ja bensiinimasinate fann ostsin omale eelmiseks autoks automaatkastiga diisli ning peale tolle müümist soetasin manuaalkastiga diisli ning olen rahul.
Järgmise masina ostu puhul on täiesti võimalik, et ka see tuleb diisel, kuid kindlasti mitte automaat :P
Aga, et jutt teemasse kah läheks, siis antud isendi puhul mine tee üks pikem tiir, võta mõni autodega sinapeal olev tuttav kaasa ja ennem ostu lase masin pädevas kohas üle vaadata, kui meeldib, siis võta ära, iseenesest on auto välimus ja salong väga kena.
Proovi ka teisi marke ja näiteks ka mõnda linnamaasturit ehk hakkab meeldima ;)