saab 9000, kas keegi teab selle masina kohta midagi?
Jäi siis seekord silma selline auto kas keegi teab on kursis millises korras masin on jne ... või on vaatamas käind! Ja kuidas ültse nende 9000 automaatkastide vastupidavus on ja võrreldes manuaaliga kas vahe on ikka suur?
Saab 9000 2.3 Turbo 147 kW
Saab 9000 2.3 Turbo 147 kW
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Konkreetsest autost ei tea midagi. Hind on minu meelest suht hea. Kuigi väga heaks läheb asi alles peale samasuurt investeeringut..;) Automaat on suht-koht pommikindel. Ja mida peaks võrdlema automaadi ja manuaali koha pealt? Loomulikult on vahe suur. Üks vahetab käsitsi, teine autiomaatselt..:)
Automaatkastiga on tunne umbes nagu reisilennukiga stardirajal - selline tugevalt ühtlane tõmme ilma järskude jõnksatusteta. Kuna turbomootoril on pöördemomenti juba madalama pöörde juures palju, siis võimsama otsa tonnisele sobib automaat nagu rusikas silmaauku.
Automaadi ja manuaali käitumised on siiski märkimisväärselt erinevad ning need ei seisne mitte ainuld selles, et üks vahetab käike ise ja teine mitte.
Turbomootoriga kastil piiratakse momenti esimese (vist ka teise?) käigua max kiirendusel, kuna moto annab juba tehaseseades veidi rohkem momenti välja, kui ZF'i kast nominaalis vastu võtta suudab. LPT motoga vist ei piirata? Kui rõhku peale keerata ja piiraja kuidagi deaktiveerida siis saab muidugi mineku ka paremaks aga kasti enda ressurss väheneb märgatavalt. Aut kastiga paigalt startides on pöörded madalad ja moment väike, lisandub veel turbo lag. Ehk siis esimese sekundi jooksul on tunne, et no midagi ei toimu, siis aga tuleb korralik minek. Aut kastiga on üsna raske/ebamugav sõita nii, et pöörded oleksid mingis vahemikus või et käiguvahetus toimuks just siis kui piloot seda tahab. On küll võimalik manuaalselt max käiku piirata aga seda on sõites suht ebamugav kontrollida, kast reageerib sellele viitega ning kõrgete pöörete juures ei vaheta käiku alla (et moto pöörded liia kõrgele ei läheks). See kõik teeb aut kastiga nn. sportliku sõidu märksa keerulisemaks ja nõuab üksjagu harjumist. Kui nüüd aga eesmärk lihtsalt teel mugavalt kulgeda, siis on see aut kast igati pädev ning turboga minek igati ok ja töökorras kastiga ka mõnusalt ühtlane. Lihtsalt manuaal võimaldab natuke enamat. Niiet rohkem maitse asi, kas A või M. Mitmed nn. kiire sõidu harrastajad siiski leiavad, et turbomootor ja manuaal sobivad paremini kokku.
Turbomootoriga kastil piiratakse momenti esimese (vist ka teise?) käigua max kiirendusel, kuna moto annab juba tehaseseades veidi rohkem momenti välja, kui ZF'i kast nominaalis vastu võtta suudab. LPT motoga vist ei piirata? Kui rõhku peale keerata ja piiraja kuidagi deaktiveerida siis saab muidugi mineku ka paremaks aga kasti enda ressurss väheneb märgatavalt. Aut kastiga paigalt startides on pöörded madalad ja moment väike, lisandub veel turbo lag. Ehk siis esimese sekundi jooksul on tunne, et no midagi ei toimu, siis aga tuleb korralik minek. Aut kastiga on üsna raske/ebamugav sõita nii, et pöörded oleksid mingis vahemikus või et käiguvahetus toimuks just siis kui piloot seda tahab. On küll võimalik manuaalselt max käiku piirata aga seda on sõites suht ebamugav kontrollida, kast reageerib sellele viitega ning kõrgete pöörete juures ei vaheta käiku alla (et moto pöörded liia kõrgele ei läheks). See kõik teeb aut kastiga nn. sportliku sõidu märksa keerulisemaks ja nõuab üksjagu harjumist. Kui nüüd aga eesmärk lihtsalt teel mugavalt kulgeda, siis on see aut kast igati pädev ning turboga minek igati ok ja töökorras kastiga ka mõnusalt ühtlane. Lihtsalt manuaal võimaldab natuke enamat. Niiet rohkem maitse asi, kas A või M. Mitmed nn. kiire sõidu harrastajad siiski leiavad, et turbomootor ja manuaal sobivad paremini kokku.
Olen eelkõnelejaga täitsa nõus.
Oma tonnine oli ka automaat kastiga ja olin rahul kuna soovisin tehases märgitud jõule veel enamat
ca100hp juurde saada ja ka turbo sai pisut kangem pandud ja turborõhkugi tõstetud ei pidanud kast sellele vastu ning tegin manuaaliks.
Piltidelt tundub küll igati korralik välimus kui sisemus olema.
Edu otsimisel.;)
Oma tonnine oli ka automaat kastiga ja olin rahul kuna soovisin tehases märgitud jõule veel enamat
ca100hp juurde saada ja ka turbo sai pisut kangem pandud ja turborõhkugi tõstetud ei pidanud kast sellele vastu ning tegin manuaaliks.
Piltidelt tundub küll igati korralik välimus kui sisemus olema.
Edu otsimisel.;)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Olavi, räägid sa ikka oma kogemusest? Sul mõni automaadiga tonnine on ?
Algselt postitas: olaviv
Automaadi ja manuaali käitumised on siiski märkimisväärselt erinevad ning need ei seisne mitte ainuld selles, et üks vahetab käike ise ja teine mitte.
Turbomootoriga kastil piiratakse momenti esimese (vist ka teise?) käigua max kiirendusel, kuna moto annab juba tehaseseades veidi rohkem momenti välja, kui ZF'i kast nominaalis vastu võtta suudab. LPT motoga vist ei piirata? Kui rõhku peale keerata ja piiraja kuidagi deaktiveerida siis saab muidugi mineku ka paremaks aga kasti enda ressurss väheneb märgatavalt. Aut kastiga paigalt startides on pöörded madalad ja moment väike, lisandub veel turbo lag. Ehk siis esimese sekundi jooksul on tunne, et no midagi ei toimu, siis aga tuleb korralik minek. Aut kastiga on üsna raske/ebamugav sõita nii, et pöörded oleksid mingis vahemikus või et käiguvahetus toimuks just siis kui piloot seda tahab. On küll võimalik manuaalselt max käiku piirata aga seda on sõites suht ebamugav kontrollida, kast reageerib sellele viitega ning kõrgete pöörete juures ei vaheta käiku alla (et moto pöörded liia kõrgele ei läheks). See kõik teeb aut kastiga nn. sportliku sõidu märksa keerulisemaks ja nõuab üksjagu harjumist. Kui nüüd aga eesmärk lihtsalt teel mugavalt kulgeda, siis on see aut kast igati pädev ning turboga minek igati ok ja töökorras kastiga ka mõnusalt ühtlane. Lihtsalt manuaal võimaldab natuke enamat. Niiet rohkem maitse asi, kas A või M. Mitmed nn. kiire sõidu harrastajad siiski leiavad, et turbomootor ja manuaal sobivad paremini kokku.
Algselt postitas: olaviv
Turbomootoriga kastil piiratakse momenti esimese (vist ka teise?) käigua max kiirendusel, kuna moto annab juba tehaseseades veidi rohkem momenti välja, kui ZF'i kast nominaalis vastu võtta suudab. LPT motoga vist ei piirata? Kui rõhku peale keerata ja piiraja kuidagi deaktiveerida siis saab muidugi mineku ka paremaks aga kasti enda ressurss väheneb märgatavalt. Aut kastiga paigalt startides on pöörded madalad ja moment väike, lisandub veel turbo lag. Ehk siis esimese sekundi jooksul on tunne, et no midagi ei toimu, siis aga tuleb korralik minek. Aut kastiga on üsna raske/ebamugav sõita nii, et pöörded oleksid mingis vahemikus või et käiguvahetus toimuks just siis kui piloot seda tahab. On küll võimalik manuaalselt max käiku piirata aga seda on sõites suht ebamugav kontrollida, kast reageerib sellele viitega ning kõrgete pöörete juures ei vaheta käiku alla (et moto pöörded liia kõrgele ei läheks). See kõik teeb aut kastiga nn. sportliku sõidu märksa keerulisemaks ja nõuab üksjagu harjumist. Kui nüüd aga eesmärk lihtsalt teel mugavalt kulgeda, siis on see aut kast igati pädev ning turboga minek igati ok ja töökorras kastiga ka mõnusalt ühtlane. Lihtsalt manuaal võimaldab natuke enamat. Niiet rohkem maitse asi, kas A või M. Mitmed nn. kiire sõidu harrastajad siiski leiavad, et turbomootor ja manuaal sobivad paremini kokku.
Noh palju sellist ümmargulist mula härra. Piiratakse seda rõhku ka manualil softis 1 ja 2'se käiguga. Kõik et säästa kasti. Seda limiiti võid liigutada kuhu tahad softi muudatusega, arusaadavalt riskitõstes. LPT'l ei piirata kuna rõhk ei jõua kunagi nii kõrgele, et sellel mõte oleks. (LPT tehase boost on 0,4bar)
Kehv start, kuna madal pöördemoment? Vajuta pedaali juurde. :wtf:
Kui sul automaat kast on siis väga pöörete vaatamine ei olegi juhi töö vaid kasti. Seega mis sulle nendest.
Iga ratas veab and then some!
Vaatasin endale mingil hetkel tonnist ja käisin proovimas automaadiga aerot. Minek ei meenutanud kuskilt otsast lennuki minekut nagu keegi eelnevalt seda mainis. Minu arust oli selle auto sooritus lihtsalt mannetu. Vb oli asi konkreetses autos, aga pärast seda ei ole vaadanud automaadi poole enam. Võrdluseks võin tuua, et minu praegune liiklusvahend on suht kerge ja 128kw ning on tolle tonnisega võrreldes lausa tapariist.
On. Ja ma olin samuti alguses mõneti pettunud uimases minekus, tehaseseades lubatud 300 Nm ei tundunud kuidagi olevat. Kui olin veidi rohkem sõitnud ja kasti kohta uurinud, sain aru, et kõik siiski normis. Ja suurematel kiirustel on minek täiesti ok.
Algselt postitas: Cyber
Olavi, räägid sa ikka oma kogemusest? Sul mõni automaadiga tonnine on ?
Algselt postitas: olaviv
Automaadi ja manuaali käitumised on siiski märkimisväärselt erinevad ning need ei seisne mitte ainuld selles, et üks vahetab käike ise ja teine mitte.
Turbomootoriga kastil piiratakse momenti esimese (vist ka teise?) käigua max kiirendusel, kuna moto annab juba tehaseseades veidi rohkem momenti välja, kui ZF'i kast nominaalis vastu võtta suudab. LPT motoga vist ei piirata? Kui rõhku peale keerata ja piiraja kuidagi deaktiveerida siis saab muidugi mineku ka paremaks aga kasti enda ressurss väheneb märgatavalt. Aut kastiga paigalt startides on pöörded madalad ja moment väike, lisandub veel turbo lag. Ehk siis esimese sekundi jooksul on tunne, et no midagi ei toimu, siis aga tuleb korralik minek. Aut kastiga on üsna raske/ebamugav sõita nii, et pöörded oleksid mingis vahemikus või et käiguvahetus toimuks just siis kui piloot seda tahab. On küll võimalik manuaalselt max käiku piirata aga seda on sõites suht ebamugav kontrollida, kast reageerib sellele viitega ning kõrgete pöörete juures ei vaheta käiku alla (et moto pöörded liia kõrgele ei läheks). See kõik teeb aut kastiga nn. sportliku sõidu märksa keerulisemaks ja nõuab üksjagu harjumist. Kui nüüd aga eesmärk lihtsalt teel mugavalt kulgeda, siis on see aut kast igati pädev ning turboga minek igati ok ja töökorras kastiga ka mõnusalt ühtlane. Lihtsalt manuaal võimaldab natuke enamat. Niiet rohkem maitse asi, kas A või M. Mitmed nn. kiire sõidu harrastajad siiski leiavad, et turbomootor ja manuaal sobivad paremini kokku.
Algselt postitas: Cyber
Ma ei saa aru, millest te räägite..:) Paremat jalga tuleb sihipäraselt kasutada..;) See atm kast ei ole mitte uimane. Lihtsalt "töövõtted" on pisut teised, kui manuaalkasti puhul.
Ma jälle ei saa aru, millest sa aru ei saa :D
Ma just seda selgitasingi, et töövõtted ja käitumine erinevad. Ning jutt läheb juba aia-aiaaugu teemaks ära :)