Planeevitav ost Saab 9-3 diisel
Alustaks sellega, et on olnud SAAB 900 ja igati hea. Nüüd on Peugeot ja plaanin ostuks 9-3 diislit. Sõitmist palju ja loodan säästä küttelt.
Kuidas on SAAB-il diisel? Mis see 9-3, üldse?
Oma 900 käisin küll SAABI ANTI juures tegemas seega, sealt ka mõningane info 900 ,9-5, 9000 kohta.
Ootan väga igasugu infot.
ostetav auto:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... c44bc1aa56
2.2 diisel pidi see kõige õnnetum mootor olema, soovitatkse 1.9 diisel valida.
Toob kaasa väga suure augu rahakotti.
Omad kogemused? Sul läks vist EGR?Algselt postitas: saabSS
Toob kaasa väga suure augu rahakotti.
Kui kõrgsurvepump saba ei anna, pole midagi hullu. Mitmel foorumlasel pump on läinud? Avalikult teatanud vist 2-3?
Minu tudengirahakotiga igatahes midagi katastroofilist juhtunud pole 2,5 aasta jooksul. Vähemalt mitte mootori tõttu.
2.2 pole midagi hullu, kuid fakt on see, et kui SS'i vaatad, siis eelista pigem 1.9-t.
EGR ja lisaks muid vidinaid. Kõik muidugi kulub. Turbo vahejahuti tahab vahetamist saada.. jne jne jne. Odavam tuleb mõni bena osta. Hinnad suht samad nüüdseks juba.Algselt postitas: tõh
Omad kogemused? Sul läks vist EGR?
Kui kõrgsurvepump saba ei anna, pole midagi hullu. Mitmel foorumlasel pump on läinud? Avalikult teatanud vist 2-3?
4a pidanud 2.2 TiD, 92kw (sama mootor, vanem kere). Auku rahakotti löönud pole, mõningaid jamasid on muidugi ikka olnud, peamiseks põhjuseks hoolde-remondikohtade kogemuste nappus.
Nüüdseks peaks tüüpilisemaid probleeme juba igal pool diagnoosida-parandada osatama. Tuntud disla tüüpvigadest on seni läinud ainult 1 MAP sensor.. EGRi on puhastatud ja pumbaga ähvardatud, aga käivad siiani mõlemad. Voolikuid ja erilist diagnoosimisnuhtlust tekitanud pihustikaela tihendeid on muidugi vahetatud.
Kütusekulu on ikkagi kõva argument ja tegelikult meeldib mulle ka muhe pöördemoment ja eelsoojendus.
Eks ta loterii on, kui veab, siis oled rahul ja kui ei vea, siis ..
Nüüdseks peaks tüüpilisemaid probleeme juba igal pool diagnoosida-parandada osatama. Tuntud disla tüüpvigadest on seni läinud ainult 1 MAP sensor.. EGRi on puhastatud ja pumbaga ähvardatud, aga käivad siiani mõlemad. Voolikuid ja erilist diagnoosimisnuhtlust tekitanud pihustikaela tihendeid on muidugi vahetatud.
Kütusekulu on ikkagi kõva argument ja tegelikult meeldib mulle ka muhe pöördemoment ja eelsoojendus.
Eks ta loterii on, kui veab, siis oled rahul ja kui ei vea, siis ..
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ma ei tea miks igalpool mainitakse, et 2,2TiD on kehva jne. Vastukaaluks võiks lugeda siit: http://www.dieselbob.co.uk/goodbad.asp
"VAUXHALL 2.0/2.2 (DI/DTL/DTH)
We may divide opinion here but despite the original issues with the injection pump this engine is good. A solid engine and all round good performer. Once the injection pump is overhauled with the latest parts it has a good chance of being problem free for the life of the engine. We see these engines covering over 300k miles and still going strong. Beware though of the engines fitted with the VP44 PSG16 pump!"
E: pealkiri kriibib kuidagi silma. EDIT nupp abiks
"VAUXHALL 2.0/2.2 (DI/DTL/DTH)
We may divide opinion here but despite the original issues with the injection pump this engine is good. A solid engine and all round good performer. Once the injection pump is overhauled with the latest parts it has a good chance of being problem free for the life of the engine. We see these engines covering over 300k miles and still going strong. Beware though of the engines fitted with the VP44 PSG16 pump!"
E: pealkiri kriibib kuidagi silma. EDIT nupp abiks