Saab 9000 Anniversary
SAAB-i pisik lõi jälle välja ja kuna eelmine liisinguauto sai just maha müüdud, siis odavat ja head igapäevaliikurit vaja.
Otsin, midagi sellist http://www.auto24.ee/used/724327
On ehk keegi selle auto üle vaadanud. Hetkel endal kipsis jala tõttu liikumine vähe raskendatud ja niisanma ei tahaks Tallinnast Tartusse sõita.
Otsin, midagi sellist http://www.auto24.ee/used/724327
On ehk keegi selle auto üle vaadanud. Hetkel endal kipsis jala tõttu liikumine vähe raskendatud ja niisanma ei tahaks Tallinnast Tartusse sõita.
Käisin seda http://www.auto24.ee/used/561396 vaatamas:
* konditsioneeri pump tegi nii hullu häält ja rihma seib viskas nii hullusti, et proovisõitu küll ei julgeks ette võtta - tuleb ilmselt vahetada
* mootor suitses külmalt ja ka pärast paariminutilist käimist - tõenäoliselt turbo peetis
* armatuuris olid kõik tablood pimedad
* kere ja sisu olid enamvähem
Minust jäi see auto sinna, aga ehk on kellelegi info abiks.
* konditsioneeri pump tegi nii hullu häält ja rihma seib viskas nii hullusti, et proovisõitu küll ei julgeks ette võtta - tuleb ilmselt vahetada
* mootor suitses külmalt ja ka pärast paariminutilist käimist - tõenäoliselt turbo peetis
* armatuuris olid kõik tablood pimedad
* kere ja sisu olid enamvähem
Minust jäi see auto sinna, aga ehk on kellelegi info abiks.
Plaan siis homme Tartusse minna ja need ka üle vaadata
http://www.auto24.ee/used/667521
http://www.auto24.ee/used/718140
On ehk keegi siinsest rahvast neile juba pilgu peale visanud. Oleksin info eest tänulik.
Aero tundub kuidagi väga imelik olevat. Kas neid tõesti tehti riidesisu ja 143kW-sena?
Esimeses postituses oleval auto fotodel kõrvalistuja AIRBAGi luuk irvitab. Kas see on tavaline nähtus, või viitab võimalikule esiotsa paugule.
http://www.auto24.ee/used/667521
http://www.auto24.ee/used/718140
On ehk keegi siinsest rahvast neile juba pilgu peale visanud. Oleksin info eest tänulik.
Aero tundub kuidagi väga imelik olevat. Kas neid tõesti tehti riidesisu ja 143kW-sena?
Esimeses postituses oleval auto fotodel kõrvalistuja AIRBAGi luuk irvitab. Kas see on tavaline nähtus, või viitab võimalikule esiotsa paugule.
See Aero paistis olevat väga korraliku kerega täiesti sirge.Paraku pole ka selle isendi puhul mootoripoolse osaga tutvunud.Ülevaatamist vääriksid mõlemad ja eks siis selgub kohapeal tõde, kui korras nad ka tehnika poolest on.
Algselt postitas: andrusan
Veel üks küsimus spetsialistidele, et kui tehniliselt mõlemad enamvähem korras, siis mis oleks mõttekam võtta `93 Aero või `96/97 tonnine?
Alates 94-95 aastas toimus suur muutus, võib lausa öelda põlvkonna vahetus 9000 mudelil.
Nagu ikka viimane ots parem.
Iga ratas veab and then some!
Endal käis eelmine aasta perest läbi 94a. Aero ja tollel isendil puudus rooste täielikult. Sama lugu paistab olevat ka müügil oleva Aeroga. Küll aga tekstiilsisu pole võrdväärna nahksisuga. Samas on see maitse asi.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui sel aerol pole isegi aero istmeid... Võta uuem 95+
Üks asi, millest ma veel aru ei saa, on see, et miks sel 96 aasta autol kollased suunad on? Iffi poolt mainitud ajal tulid kollaste asemele valged, kui ma õieti mäletan. Aga no see pole väga suur probleem muidugi, äkki šveitslastele tehti kollastega edasi...
Kui juba Auto juurde saad, vaata VIN üle, mudeliaastat näitab 10-s positsioon - S:1995, T:1996, V:1997
Üks asi, millest ma veel aru ei saa, on see, et miks sel 96 aasta autol kollased suunad on? Iffi poolt mainitud ajal tulid kollaste asemele valged, kui ma õieti mäletan. Aga no see pole väga suur probleem muidugi, äkki šveitslastele tehti kollastega edasi...
Kui juba Auto juurde saad, vaata VIN üle, mudeliaastat näitab 10-s positsioon - S:1995, T:1996, V:1997
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ei roosteta CS kerega, kui matsu ei ole saanud. CC kere roostetab jah, nagu ng900.
On kolm tonnist kaks -92(üks nendest 5aastat juba Eestis ja tine 4aastat) ja Aero -93(3 aastat Eestis) kus ka mingit roostet ei ole.:facts:
Tehnika on jah natukene muutunud peale -94a. Kas need vanemad mootorid ei olnud rohkem pommikindlad?
On kolm tonnist kaks -92(üks nendest 5aastat juba Eestis ja tine 4aastat) ja Aero -93(3 aastat Eestis) kus ka mingit roostet ei ole.:facts:
Tehnika on jah natukene muutunud peale -94a. Kas need vanemad mootorid ei olnud rohkem pommikindlad?
__In Boost We Trust__
Tõin siis Anny ikkagi ära. Täna sõidetud 300km(bensukulu 8.2L/100km) , tundub igati normaalne. Iseasi kui normaalne katsetaja ma oma kipsjalga olen
Eks lähiajal tuleb Troostis või Anti juures lasta põhjalikumalt üle vaadata, siis saab konkreetse pildi ette.
Ahh jaa sõber, kes kaasas oli, läks proovisõidul nii pöördesse, et võttis AERO ära.
AERO tundub ka igati OK olevat.
Eks lähiajal tuleb Troostis või Anti juures lasta põhjalikumalt üle vaadata, siis saab konkreetse pildi ette.
Ahh jaa sõber, kes kaasas oli, läks proovisõidul nii pöördesse, et võttis AERO ära.
AERO tundub ka igati OK olevat.
Algselt postitas: andrusan
... et siis Aero peaks kõrvale jätma või?
Seda, et rool ja lülitid vähe teise disainiga on, seda ma tean. Kliimaseade on vist ka vähe erinev.
Aga on ka tehnika osas suuri erinevusi?
Hoidu neist -MY94 omadest .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Fastaero
Eile nägin siis seda Aerot sõitmas ja jube ilus pill ikka:thumb:
On küll ilus.
Hea, et sõber ära võttis ja minul valiku lihtsamaks tegi, muidu oleks olnud raske otsustada.
Täna sai enda omaga pesulast läbi vuratud ja olen veel rohkem rahul.
Saaks kusagilt veel Aero veljed ka alla, siis...
Mu enda masin siin Eestis 4 aastaga kaotanud tänu parklatele jm jamadele kõvasti välimust ja kui seda rohelist vaatamas käisin, tuli kadedusest pisar silma:P Pean ise vaatama kas teha kerevahetus või värvimiseks hunniku raha korjama:conf: Igal juhul õnne tonniste saabide puhul, nii sulle, kui ka su sõbrale!
Algselt postitas: andrusan
Tõin siis Anny ikkagi ära. Täna sõidetud 300km(bensukulu 8.2L/100km) , tundub igati normaalne. Iseasi kui normaalne katsetaja ma oma kipsjalga olen
Eks lähiajal tuleb Troostis või Anti juures lasta põhjalikumalt üle vaadata, siis saab konkreetse pildi ette.
Ahh jaa sõber, kes kaasas oli, läks proovisõidul nii pöördesse, et võttis AERO ära.
AERO tundub ka igati OK olevat.
Jääme ootama edasist juttu koos piltidega Lugejate Autod all :thumb:
terv, teager