Saab 9000 Anniversary

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#1

P Mai 30, 2010 17:50

SAAB-i pisik lõi jälle välja ja kuna eelmine liisinguauto sai just maha müüdud, siis odavat ja head igapäevaliikurit vaja.
Otsin, midagi sellist http://www.auto24.ee/used/724327
On ehk keegi selle auto üle vaadanud. Hetkel endal kipsis jala tõttu liikumine vähe raskendatud ja niisanma ei tahaks Tallinnast Tartusse sõita.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#2

P Mai 30, 2010 18:19

siin teemas on minu meelest sellest samast autost natuke juttu, imelik on ainult, et auto24s on vahepeal samale autole uus kuulutus tekkinud :wtf:
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#3

E Mai 31, 2010 0:06

Siis vist juba mõnda aega eestis olnud.

Mida peaks esmajärjekorras uurima, kui vaatama läheks?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#4

E Mai 31, 2010 9:04

Üle tuleb kontrollida ikka need tüüpilised tonnise nõrgad kohad. Loe siin jaotises varasemaid teemasid, tekib mingi ettekujutus.
Pildi järgi on juhiiste üsna heas seisus, selliseid ei kohta just tihti.
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#5

T Juun 01, 2010 17:49

Käisin seda http://www.auto24.ee/used/561396 vaatamas:
* konditsioneeri pump tegi nii hullu häält ja rihma seib viskas nii hullusti, et proovisõitu küll ei julgeks ette võtta - tuleb ilmselt vahetada
* mootor suitses külmalt ja ka pärast paariminutilist käimist - tõenäoliselt turbo peetis
* armatuuris olid kõik tablood pimedad
* kere ja sisu olid enamvähem

Minust jäi see auto sinna, aga ehk on kellelegi info abiks.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#6

T Juun 01, 2010 17:52

kas sellel viimasel ei ole mitte mingid muud istmed ja käetugi sees. Ma ei ole küll tonnisel selliseid istmeid näinud?
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#7

T Juun 01, 2010 17:57

Käetoe sees oli NO KIA telefon, nagu paljudel bemmidel.
Ja näha oli, et auto on suht kaua kusagil päikese käes seisnud.

Otsingud jätkuvad...
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#8

K Juun 02, 2010 18:02

Plaan siis homme Tartusse minna ja need ka üle vaadata
http://www.auto24.ee/used/667521
http://www.auto24.ee/used/718140
On ehk keegi siinsest rahvast neile juba pilgu peale visanud. Oleksin info eest tänulik.
Aero tundub kuidagi väga imelik olevat. Kas neid tõesti tehti riidesisu ja 143kW-sena?
Esimeses postituses oleval auto fotodel kõrvalistuja AIRBAGi luuk irvitab. Kas see on tavaline nähtus, või viitab võimalikule esiotsa paugule.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#9

K Juun 02, 2010 18:17

See Aero paistis olevat väga korraliku kerega täiesti sirge.Paraku pole ka selle isendi puhul mootoripoolse osaga tutvunud.Ülevaatamist vääriksid mõlemad ja eks siis selgub kohapeal tõde, kui korras nad ka tehnika poolest on.
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#10

K Juun 02, 2010 18:24

Veel üks küsimus spetsialistidele, et kui tehniliselt mõlemad enamvähem korras, siis mis oleks mõttekam võtta `93 Aero või `96/97 tonnine?
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#11

K Juun 02, 2010 18:52

Anna siis siia ka teada mis kuidas need isendid reaalselt tunduvad. Omal ka nende vastu väike huvi. Koomiline minu jaoks see, et ma sain just kipsi jala ümbert ära:)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

K Juun 02, 2010 20:29

Algselt postitas: andrusan
Veel üks küsimus spetsialistidele, et kui tehniliselt mõlemad enamvähem korras, siis mis oleks mõttekam võtta `93 Aero või `96/97 tonnine?


Alates 94-95 aastas toimus suur muutus, võib lausa öelda põlvkonna vahetus 9000 mudelil.

Nagu ikka viimane ots parem.
Iga ratas veab and then some!
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#13

K Juun 02, 2010 22:34

... et siis Aero peaks kõrvale jätma või?
Seda, et rool ja lülitid vähe teise disainiga on, seda ma tean. Kliimaseade on vist ka vähe erinev.
Aga on ka tehnika osas suuri erinevusi?
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#14

K Juun 02, 2010 23:36

Palju parem roostekindlus on juba tõsine põhjus miks tasub uuema tonnise eelistada (1995-...).
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#15

N Juun 03, 2010 7:22

Endal käis eelmine aasta perest läbi 94a. Aero ja tollel isendil puudus rooste täielikult. Sama lugu paistab olevat ka müügil oleva Aeroga. Küll aga tekstiilsisu pole võrdväärna nahksisuga. Samas on see maitse asi.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

N Juun 03, 2010 9:20

Kui sel aerol pole isegi aero istmeid... Võta uuem 95+
Üks asi, millest ma veel aru ei saa, on see, et miks sel 96 aasta autol kollased suunad on? Iffi poolt mainitud ajal tulid kollaste asemele valged, kui ma õieti mäletan. Aga no see pole väga suur probleem muidugi, äkki šveitslastele tehti kollastega edasi...

Kui juba Auto juurde saad, vaata VIN üle, mudeliaastat näitab 10-s positsioon - S:1995, T:1996, V:1997
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#17

N Juun 03, 2010 9:25

Ei roosteta CS kerega, kui matsu ei ole saanud. CC kere roostetab jah, nagu ng900.
On kolm tonnist kaks -92(üks nendest 5aastat juba Eestis ja tine 4aastat) ja Aero -93(3 aastat Eestis) kus ka mingit roostet ei ole.:facts:

Tehnika on jah natukene muutunud peale -94a. Kas need vanemad mootorid ei olnud rohkem pommikindlad?
__In Boost We Trust__
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#18

N Juun 03, 2010 23:22

Tõin siis Anny ikkagi ära. Täna sõidetud 300km(bensukulu 8.2L/100km) , tundub igati normaalne. Iseasi kui normaalne katsetaja ma oma kipsjalga olen
Eks lähiajal tuleb Troostis või Anti juures lasta põhjalikumalt üle vaadata, siis saab konkreetse pildi ette.
Ahh jaa sõber, kes kaasas oli, läks proovisõidul nii pöördesse, et võttis AERO ära.
AERO tundub ka igati OK olevat.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

R Juun 04, 2010 7:56

Algselt postitas: andrusan
... et siis Aero peaks kõrvale jätma või?
Seda, et rool ja lülitid vähe teise disainiga on, seda ma tean. Kliimaseade on vist ka vähe erinev.
Aga on ka tehnika osas suuri erinevusi?


Hoidu neist -MY94 omadest .
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#20

R Juun 04, 2010 17:41

Eile nägin siis seda Aerot sõitmas ja jube ilus pill ikka:thumb:
andrusan
Postitusi: 28
Liitunud: K Aug 03, 2005 23:44
Asukoht:
Auto:

#21

R Juun 04, 2010 17:50

Algselt postitas: Fastaero
Eile nägin siis seda Aerot sõitmas ja jube ilus pill ikka:thumb:

On küll ilus.
Hea, et sõber ära võttis ja minul valiku lihtsamaks tegi, muidu oleks olnud raske otsustada.
Täna sai enda omaga pesulast läbi vuratud ja olen veel rohkem rahul.
Saaks kusagilt veel Aero veljed ka alla, siis...
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#22

R Juun 04, 2010 17:58

Mu enda masin siin Eestis 4 aastaga kaotanud tänu parklatele jm jamadele kõvasti välimust ja kui seda rohelist vaatamas käisin, tuli kadedusest pisar silma:P Pean ise vaatama kas teha kerevahetus või värvimiseks hunniku raha korjama:conf: Igal juhul õnne tonniste saabide puhul, nii sulle, kui ka su sõbrale!
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#23

R Juun 04, 2010 18:49

Algselt postitas: andrusan
Tõin siis Anny ikkagi ära. Täna sõidetud 300km(bensukulu 8.2L/100km) , tundub igati normaalne. Iseasi kui normaalne katsetaja ma oma kipsjalga olen
Eks lähiajal tuleb Troostis või Anti juures lasta põhjalikumalt üle vaadata, siis saab konkreetse pildi ette.
Ahh jaa sõber, kes kaasas oli, läks proovisõidul nii pöördesse, et võttis AERO ära.
AERO tundub ka igati OK olevat.


Jääme ootama edasist juttu koos piltidega Lugejate Autod all :thumb:

terv, teager
Vasta