Ettevaatust Saab 9-5 147kw

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#1

R Aug 27, 2010 21:58

Auto müüdud...
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#2

R Aug 27, 2010 22:28

Algselt postitas: robokop
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=722719
Sellel autol on käigukast vigane !! Müüa ise on Viking motorsi müügimees
ja algselt väitis et kõik ok ,kui mainisin et ei osta seda autot kuna kast vigane (N käigu pealt D pannes läheb viivitusega ja ilge pauguga Käik sisse ) Selle peale ütles et ahh see on kõigi selle aasta masinatel tüüp probleem ja et solenoid plokk mis on vigane maksab ca 5 tonni
ja siis jooksis minema (Oleks võind ju selle siis ära vahetada ja hinnale juurde kruvida )
Siinkohal tänud Troost auto spetsidele kes soovitasid kontrollida kasti just nii nägu mina tegin ja nemad ütlesid et see remont võib minna ca 22 000.- maksma .
Nii et kellel huvi selle masina kohta olge valvsad ,kes teab mis vigu seal veel olla võib .


Robokop, ma soovitan sul ahvikiirusel pöörduda lähima arsti või apteekri poole oma probleemiga ja enne seda väike kiirkursus algkooli 2 klassi emakeele järelaitamistunnis.
Olen ise selle autoga sõitnud aga jäi ostmata laekumata jäänud rahade tõttu.
Varem olen omanud väga suurt hulka erinevaid autosid - seega tean millest räägin.
Auto seisukord on väga Tip-Top arvestades seda, et tegu on 2001 aasta autoga - ennem kui ma seda autot endale vaatasin, uurisin ka auto ajalugu.
Müüjalt olen ostnud varem mitu autot ja tegu ei ole kindlasti mingi nõrganärvilise udupeaga, kes üritab kellegile mingit poolsurnud pelmeeni pähe tõmmata.
Kutt on korralikult vaeva näinud autoga ja ei ole sugugi raha kokku hoidnud autot hooldades/remontides.
Kas sa ise ei saa aru, et sinu jutt on räigelt ülepaisutatud või oledki sina see, kes käib otsimas endale tutikat autot 30 000.- eest (niisama kõvataja ja pärast foorumis ilalõuast tillinäppija).
Oleme ausad, et sa ei jaga tehnikast ööd ega mütsi.
Kui panid käigu sisse - kas siis jäi kohe must jutt maha kõva kummivilega, nii et veovõllid sõlmes? - Päris nii vast ikka asi ei olnud.
See, et kast teeb väikse sujuva jõnksu käigu sisse lülitades on täitsa tavaline ja ei tähenda seda, et kohe on vaja autost teha linna suurim lõke / või osta 100 000.- eest kohe uus kast.
Kuhu ta siis minema jooksis? Kas tuiskas nagu Ben Johnson kuldsete ketsidega saba rõngas seljas - ära kujuta endale ette - Pigem üritas inimene viisakalt sulle öelda, et sa ei pea seda autot ostma kui ei sobi.
Sedasi ilma autot nägemata ja konkreetset viga defekteerimata Popovi tänava kuuris tehtud remondi kalkulatsioonid ei maksa mitte midagi nagu ka terve sinu postitus.

Uskumatu - äkki tahad ka eluaegset garantiid '01 autole saada?

Loo mõte: Enne kui hakkad ila ajama ja kedagi avalikult oksa tõmbama võiksid mõelda, et äkki on viga hoopis sinus endas.

Ja nüüd kõik vuta-vuta käigukaste defekteerima.

Tänan tähelepanu eest.

Fredy.
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#3

R Aug 27, 2010 22:38

Lihtsalt vahemärkusena, et Fredy, lisaks sellele, et teistel soovitad 2. klassi emakeele järeleaitamistundi minna, siis võiksid sa seda ise samamoodi kaaluda...
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#4

R Aug 27, 2010 22:42

Algselt postitas: tanelkro
Lihtsalt vahemärkusena, et Fredy, lisaks sellele, et teistel soovitad 2. klassi emakeele järeleaitamistundi minna, siis võiksid sa seda ise samamoodi kaaluda...


Tahad sa sellest pikemalt rääkida? :angry:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#5

R Aug 27, 2010 22:44

Algselt postitas: rudolf

Robokop, ma soovitan sul ahvikiirusel pöörduda lähima arsti või apteekri poole oma probleemiga ja enne seda väike kiirkursus algkooli 2 klassi emakeele järelaitamistunnis.
Olen ise selle autoga sõitnud aga jäi ostmata laekumata jäänud rahade tõttu.
Varem olen omanud väga suurt hulka erinevaid autosid - seega tean millest räägin.
Auto seisukord on väga Tip-Top arvestades seda, et tegu on 2001 aasta autoga - ennem kui ma seda autot endale vaatasin, uurisin ka auto ajalugu.
Müüjalt olen ostnud varem mitu autot ja tegu ei ole kindlasti mingi nõrganärvilise udupeaga, kes üritab kellegile mingit poolsurnud pelmeeni pähe tõmmata.
Kutt on korralikult vaeva näinud autoga ja ei ole sugugi raha kokku hoidnud autot hooldades/remontides.
Kas sa ise ei saa aru, et sinu jutt on räigelt ülepaisutatud või oledki sina see, kes käib otsimas endale tutikat autot 30 000.- eest (niisama kõvataja ja pärast foorumis ilalõuast tillinäppija).
Oleme ausad, et sa ei jaga tehnikast ööd ega mütsi.
Kui panid käigu sisse - kas siis jäi kohe must jutt maha kõva kummivilega, nii et veovõllid sõlmes? - Päris nii vast ikka asi ei olnud.
See, et kast teeb väikse sujuva jõnksu käigu sisse lülitades on täitsa tavaline ja ei tähenda seda, et kohe on vaja autost teha linna suurim lõke / või osta 100 000.- eest kohe uus kast.
Kuhu ta siis minema jooksis? Kas tuiskas nagu Ben Johnson kuldsete ketsidega saba rõngas seljas - ära kujuta endale ette - Pigem üritas inimene viisakalt sulle öelda et sa ei pea seda autot ostma kui ei sobi.
Sedasi ilma autot nägemata ja konkreetset viga defekteerimata tehtud remondi kalkulatsioonid ei maksa mitte midagi nagu ka terve sinu postitus.

Loo mõte: Enne kui hakkad ila ajama ja kedagi avalikult oksa tõmbama võiksid mõelda, et äkki on viga hoopis sinus endas.

Ja nüüd kõik vuta-vuta käigukaste defekteerima.

Tänan tähelepanu eest.

Fredy.


Kuna mulle on antud teema võõras siis sellesse ma ei sekku.
Palun püüa oma "vaimukad" ütlemised edaspidi Eesti keelde tõlkida.
tanelkro
Postitusi: 169
Liitunud: L Aug 04, 2007 1:11
Asukoht:
Auto:

#6

R Aug 27, 2010 22:48

Algselt postitas: rudolf
Algselt postitas: tanelkro
Lihtsalt vahemärkusena, et Fredy, lisaks sellele, et teistel soovitad 2. klassi emakeele järeleaitamistundi minna, siis võiksid sa seda ise samamoodi kaaluda...


Tahad sa sellest pikemalt rääkida? :angry:


Ei näe vajadust. Lihtsalt mõtlesin, et kui siin teistele soovitad teatud asju, siis võiksid mõelda, kas oled üldse pädev soovitama. Lisaks, oma seisukohti saab avaldada kahte moodi - argumenteeritult ning sõimates ja lahmides, sina oled kahjuks teise tee valinud.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

R Aug 27, 2010 23:19

SHUT THE EFF, mõtetu pläma krt.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

R Aug 27, 2010 23:37

Härra Rudolf võiks tõesti natuke sama ravimit tarbida, mida ta teistele soovitab... Ehk grammatika.

Ja ma ei saa aru, kui üks inimene ütleb, et käik läheb sisse pauguga ja teine üritab seda sama asja väljendada, kui sujuvat jõnksu... tulgem tagasi reaalsusesse...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#9

L Aug 28, 2010 0:01

Ammu pole verd näinud .:PSuured poisid häbi-häbi.
Peedo
Postitusi: 54
Liitunud: K Juun 11, 2008 11:15
Asukoht:
Auto:

#10

L Aug 28, 2010 0:25

Ässitaja pole, kuid heast vere showst ei ütle mitte kunagi Ära:gun:

Ei tea tagamaid, kuid tundub, et keegi poeb kellegi tuttava h6lma alla teema, kui keegi ta tuttava kohta midagi mitte positiivset räägib! Mitte mind maha tappa selle p2rast, lihtsalt selline mulje jääb...:facts:
Sops
Postitusi: 27
Liitunud: N Jaan 21, 2010 21:59
Asukoht:
Auto:

#11

L Aug 28, 2010 0:50

Siin paistab,et antud auto vajab tõesti erilist tähelepanu.Kui kast paugub pole see teab mis hea märk!Autori kirjutatud tekstist aru saada ,et ka "müügimees" päri,et masin vigane.Milleks lahmida???:o
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#12

L Aug 28, 2010 0:53

Mis reaalsusesse? Kas sa Cyber oled ka mingi suuremat sorti motodoktor, kes neti teel kõike defekteerib ja kalkuleerib - oled sa sõitnud selle autoga?

Auto omanik töötab ise Vikingis ja ei ole seal koristaja - kui kast paugutaks, oleks see juba ammu korda tehtud - kui ei pauguta, siis ei ole ju vaja igaks juhuks kap. remonti teha, seda enam et tegu on tavalise asjaga Saabi puhul.

Teema algatas asjapulk, kes istus elus esimest korda Saabi sanga, omamata mingisuguseid tehnilisi teadmisi, rääkimata sõiduoskusest. Iga margi kastid käituvad erinevalt. Ei saa võrrelda SL mersu kasti mingi Hyndai omaga ju.

Ma ei poe kellegi hõlma alla, vaid räägin asjadest nii, nagu nad on.

Ei ole mõtet si**a loopida kui ise matsu ei jaga.

Ma olen veendunud, et päris palju foorumi liikmeid, kes on tegelenud sõidukite ostu-müügiga, oskavad rääkida huvitava loo tolast, kes käis nende autot tallamas (ostmas) ja siis lihtsalt kadus ära, kui peale korduvat varbaga rehvi toksimist poole hinnaga autost ei loobutud.
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#13

L Aug 28, 2010 1:20

Ot, kas sellest peaks aru saama et pauguga käigu lülitumine käib siis 9-5 kasti juurde ja kõik need kes sellest aru ei saa, "ei jaga matsu", või süüdistad Sa teemaalgatajat lihtsalt valetamises, et pole seal mingit kolakat? Möla on teemas rohkem kui küll, aga kõrvaltvaatajale nagu mina ei selgu konkreetse auto kohta ikka midagi. Peale selle et ühel mehel sõitis katus täiega ära, aga kuidagi ei taha aru saada, mispärast ja miks nii hullusti. Hea reklaam küll autole.. kui auto on juhtumisi korralik siis omanikule tunnen igatahes kaasa, igasuguste kiiksudega ostjad on elu paratamatus, aga hoidku jumal meid kõiki selliste isehakanud advokaatide eest.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

L Aug 28, 2010 8:23

Algselt postitas: rudolf
kui ei pauguta, siis ei ole ju vaja igaks juhuks kap. remonti teha, seda enam et tegu on tavalise asjaga Saabi puhul.

Viide ja tugev jõnks N pealt D peale 5-käigulisel atm-kastil EI OLE tavaline ega normaalne:wise:
Seda enam kui seda märkab juba inimene, kes "esimest korda elus Saabi sanga istus".
Nii,et härra Rudolf võiks enne musta valgeks rääkimist natuke oma kolleegidega asju arutada ja mõned korrad hoolikalt järele mõtelda enne kui siin sellises räuskavas toonis kõiki sundravile saatma hakkab.


EDIT: Ma nüüd ei saa hästi aru natuke. Pealkirjas on jutt Aerost aga müügikuulutuses vahib vastu 3,0V6...
Ja mis ajast V6-l turbomanokas on :wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#15

L Aug 28, 2010 8:53

Lihtsalt väike vahemärkus, et masinat 904TES müüakse, millegipärast jutuga, et seda on "Popovi tänava kuuris" stabiilselt hooldatud.
samas andmebaasis sellist ei eksisteeri, VIN koodiga pole muidugi kontrollida saanud.

EDIT: ei eleri ei eksinud teemaga vaid kommenteeris esimeses postituses oleval lingil müüdavat autot.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#16

L Aug 28, 2010 8:58

Teemaalgataja on mööda pannud auto nimetusega. Selgelt on öeldud müügikuulutuses, et tegu Vectoriga, teemaalgataja räägib Aerost.

904TES on MY2002 9-5 V6t Vector, millele külge pandud MY2004 Aero spoileriring. Seda on öeldud ka müügikuulutuses.

terv, teager
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#17

L Aug 28, 2010 9:19

Algselt postitas: iisak

Ja mis ajast V6-l turbomanokas on :wtf:


Selleast ajast, arvatavasti, kui vahetati spidomeetrit väiksema läbisõiduga spidomeetri vastu. AT kasti viga ka viitab sellele. 130k 8 aastaga:conf:
__In Boost We Trust__
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#18

L Aug 28, 2010 9:25

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: iisak

Ja mis ajast V6-l turbomanokas on :wtf:


Selleast ajast, arvatavasti, kui vahetati spidomeetrit väiksema läbisõiduga spidomeetri vastu. AT kasti viga ka viitab sellele. 130k 8 aastaga:conf:


Urr, need kes ei tea asjast midagi, vaikigu. Alates MY2001 tuli 9-5'l 2.3 ja 3.0 bensukatele turbomanomeeter standardisse. MY2001-2003, mil V6t veel toodeti, oli neil masinatel kõigil turbomanokad

terv, teager
foxer
Postitusi: 442
Liitunud: N Sept 07, 2006 13:54
Asukoht:
Auto:

#19

L Aug 28, 2010 9:27

Algselt postitas: D116
130k 8 aastaga:conf:


Eelmine aasta ostsin 2002 aasta auto ja ls oli 125K, eestist ostetud, viikingus hooldatud... Aga siiski läbisõit ei näita midagi.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

L Aug 28, 2010 10:30

Mõnus... Mõnel kodanikul on lusikas ikka sügavalt lõvikonservis..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#21

L Aug 28, 2010 11:30

Kuram,mul 2001 9-5 ja "turboseierit" pole :(
Kas pean Kiriku 4 minema(Tarbijakaitse) !
rudolf
Postitusi: 56
Liitunud: T Mär 04, 2008 21:06
Asukoht:
Auto:

#22

L Aug 28, 2010 13:29

ptrt - mis ot? Saad ju aru küll mis seis on - Sinu enda sõnad: kui auto on juhtumisi korralik siis omanikule tunnen igatahes kaasa, igasuguste kiiksudega ostjad on elu paratamatus.

robokop - tõmba oma väiksed oksad kokku ja mõtle veits oma tegude/sõnade üle.
Mis täpselt on kastil viga?
Kes defekteeris kasti vea?
Kas müügimees valetas sulle miskit?
Kas panid müügimehe kindlusemõttes valedetektori alla?
Mis äkki olex? - äkki tuleb ainult si** püksi ja oleks mu**il küüs peal, oleks see suur varvas.

Kuna sa ei ole mingi spets, käib korrektne ostuprotsess sedasi:
Lased müüjal viia auto neutraalsesse teenindusse (näiteks Saabianti - sest omanik on Vikingis tööl), spetsialistid vaatavad sõiduki kotka pilguga ja meetrise luubiga üle, annavad sulle täpse ülevaate puudustest, samas koostavad remondipakkumise vigade likvideerimiseks.

Mis liigutusi kast siis tegi?

Arvestades seda, kui suur vile nüüd üleval on, ei paindu su keel loomulikult tunnistama, et sa oled ise veits üle pingutanud oma jutuga. Aga valetades ja teisi laimates sa oma mainet kindlasti ei paranda. Päris jama lugu - või mis?

iisak - kas sa käisid autot proovimas? Jõnksul ja jõnksul on ka vahe, rääkimata paugutamisest. Kui sa paned käigu sisse kõrgemal pöördel, ehk kohe peale käivitamist külma mootoriga, käib igal autol jõnks. Kui sõidad autoga "kohapeal" edasi-tagasi, siis tagasi sõites enne peatumist D peale lülitades käib ka jõnks - mitte autos pole viga, vaid tihend rooli ja istme vahel tuleks ära hukata.
Mis kolleegidega ma peaksin asju arutama? Minu kolleegid naelutaksid sellised suure nimega äbarikud kõik seina külge kinni, ilma midagi arutamata.
Aero spoilerid on autol lisana paigaldatud, pealkirja kirjutaja ei teeks 96'l ja 9-7'l ka vahet.
Nüüdseks kustutas "turuuurija" pealkirjast Aero ära, kuna tundis, et terve foorum võib ta oksa tõmmata, kui tõde päevavalgele tuleb.
Turborõhu näidik on tal juba tehasepoolt peal 2001a. - daa:)

Eleri - sa vist eksisid teemaga?

teager - vot on mees - esmalt mõtleb, siis teeb faktid selgeks, lõpuks ütleb lühidalt, kuidas asjad tegelikult on :notworthy: :notworthy: - võtke õppust.

D116 - vahest on mõistlikum jätta mõtlemine teiste hooleks - ei ole vaja oma peaga liiga palju mõelda, siis ei pea enda kukalt kratsima, rääkimata lolli jutu suust välja ajamisest.:bs:

foxer - tema juttu tasub ka uskuda (iva on sees). Seda enam, et mina pole veel Eestis massiliselt Saabi taksosid liikvel näinud.

Soovitaja - Kiriku 4 aadressil kestab menetlus liiga kaua - äkki läheks tõrvikuga hoopis Saabitehase räästa alla?
kapaa
Postitusi: 116
Liitunud: N Okt 15, 2009 18:46
Asukoht:
Auto:

#23

L Aug 28, 2010 13:54

ilus säga:D
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#24

L Aug 28, 2010 14:25

Algselt postitas: rudolf
Jõnksul ja jõnksul on ka vahe, rääkimata paugutamisest. Kui sa paned käigu sisse kõrgemal pöördel, ehk kohe peale käivitamist külma mootoriga, käib igal autol jõnks. Kui sõidad autoga "kohapeal" edasi-tagasi, siis tagasi sõites enne peatumist D peale lülitades käib ka jõnks - mitte autos pole viga, vaid tihend rooli ja istme vahel


Kas seda ilusti ei saanud selgitada kohe esimeses postituses???

Kohe oli vaja hakata lahmima ja "vaimukusi" loopima.
Saa inimene aru, keegi siin ei taha neid viimaseid lugeda.
Mitte kedagi EI HUVITA su m..i ja suure varba võrdlused.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#25

L Aug 28, 2010 15:02

Whatever he's using - it's illegal...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta