Tere, tunnen huvi ,,uno autos,, pakutava Griffini kohta
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=763042
Kas keegi oskab rääkida midagi selle masina kohta?
Tänud.
Kas keegi on antud masinat vaatamas käinud?
Odomeetri näit pole usutav, minu sama aastakäigu Griffinil on odo näit umbes 100 000 km võrra suurem ja esimesed istmed näevad paremad välja. Selle autoplatsi kohta on siin foorumis harva midagi positiivset öeldud, seega lase auto kindlasti enne ostmist mõnes pädeva inimese poolt üle vaadata kui selle isendi kasuks otsustad.
Valesti on see, et tegemist ei ole Griffiniga. Visuaalse poole pealt:
1. aknaliistud peaks olema puitimitatsioon, vaata näiteks minu griifinit
2. Esimese tiiva peal selle pisikese suunatule all peaks olema tekst Griffin.
3. Summuti tagumisest pütist tuleb Griffinil originaalis välja kaks toru
4. Rool peaks olema osalt nahk ja osalt puit
Kui sa just ilmtingimata Griffinit ei otsi, siis pole see muidugi teab mis suur probleem. Saabi ülevaatuse ja diagnostikaga on Tartus kehvasti. Ainuke töökoda, kus Saabiga jutule võetakse on Carring, aga siin foorumis otsingut kasutades võid kergesti veenuda, et jutule nad küll võtavad, aga pädeva hinnangu saamine on juba kahtlasem;) Ainuke võimalus on leida Tartust keegi pädevam, kes on nõus kaasa tulema kui autot vaatama lähed.
1. aknaliistud peaks olema puitimitatsioon, vaata näiteks minu griifinit
2. Esimese tiiva peal selle pisikese suunatule all peaks olema tekst Griffin.
3. Summuti tagumisest pütist tuleb Griffinil originaalis välja kaks toru
4. Rool peaks olema osalt nahk ja osalt puit
Kui sa just ilmtingimata Griffinit ei otsi, siis pole see muidugi teab mis suur probleem. Saabi ülevaatuse ja diagnostikaga on Tartus kehvasti. Ainuke töökoda, kus Saabiga jutule võetakse on Carring, aga siin foorumis otsingut kasutades võid kergesti veenuda, et jutule nad küll võtavad, aga pädeva hinnangu saamine on juba kahtlasem;) Ainuke võimalus on leida Tartust keegi pädevam, kes on nõus kaasa tulema kui autot vaatama lähed.
Griffinit hinnatakse ikka kõige rohkem mootori ja mõnede lisamugavuste (näit. vent istmed) pärast, mitte kirjade ja summuti toru otste arvu tõttu. Et kui sellised eelpool kõnelejate välja toodud miinused ei sega, siis miks mitte. Kuigi väga imelik kompott tundub olema küll ja ega sellised asjad just erilist usaldust ei tekita, sealhulgas ka läbisõit (kust krt nad neid peaaegu uusi 10a vanu autosid välja küll tõmbavad?).
Aknaliistu puit on siiski väga haruldane. Standard Griffinil seda ju pole. Erineb veel lisaks velgede, tagaistme soojenduse, parkimisandurite ja helisüsteemi poolest. On ehk veel midagi?
Imelik muidugi et keegi hakkab omale SE-d ostes kataloogist niimoodi ükshaaval pudinaid külge keerama. Miks siis mitte kohe Griffin. Teoorias võis niimoodi täislaksuga SE-d ostes hind isegi kallim tulla.
Imelik muidugi et keegi hakkab omale SE-d ostes kataloogist niimoodi ükshaaval pudinaid külge keerama. Miks siis mitte kohe Griffin. Teoorias võis niimoodi täislaksuga SE-d ostes hind isegi kallim tulla.
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: P Nov 29, 2009 19:18
- Asukoht:
- Auto:
Sellel isendil mootor alt õline (õli lekked selle mootori tüüpviga), juhipoolne esitule klaas katki, piltidel näeb palju parem välja kui tegelikkuses, eriti istmed jne. Ei hakanud käima panema. Korralikku V6-te ongi raske leida.
Minu Griffin on eelmise sajandi oma aga odomeetri näit 100.000 , nii et on võimalik leida küll heas korras masinat kui väga väga tahta, joppama peab kaa.. Ja sumps on standartne 9-5 oma kuna tuli tunduvalt odavam panna alla tavaline kui originaal kahetoruline..