H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki
Auto
Sai veidi piilutud ja esmapilgul tundus enamus asju töötavat - puudus vaid peeglite joystick (murdunud) ja nende seisukorda ei tea. Puudu oli ka makk. Kas raadioantenn on elektriline või mitte?
Nahksisu paistis korralik ja mingeid veidraid lõhnu salongis ei täheldanud. Mootor käis külmast peast rahutult - pöörded käisid üles alla, aga mis ma ka Turbode hingeelust tean. Kliima puhus külma kenasti, veakoode vist polnudki ja üleüldse jättis nii vana masina kohta ausa mulje.
Sõitma ei läinud ja käigukasti ei näppinud.
Mille poolest on jagajaga turbod kehvemad/paremad kui Trionicu'ga mootorid?
Sai veidi piilutud ja esmapilgul tundus enamus asju töötavat - puudus vaid peeglite joystick (murdunud) ja nende seisukorda ei tea. Puudu oli ka makk. Kas raadioantenn on elektriline või mitte?
Nahksisu paistis korralik ja mingeid veidraid lõhnu salongis ei täheldanud. Mootor käis külmast peast rahutult - pöörded käisid üles alla, aga mis ma ka Turbode hingeelust tean. Kliima puhus külma kenasti, veakoode vist polnudki ja üleüldse jättis nii vana masina kohta ausa mulje.
Sõitma ei läinud ja käigukasti ei näppinud.
Mille poolest on jagajaga turbod kehvemad/paremad kui Trionicu'ga mootorid?
Paistab päris kobe olema ja pildil näib elektriline antenn...pooleldi väljas seepärast, et ilmselt rikkis, muidu peab ta täielikult sisse minema, kui raadio väljas.
Läbisõidule võiks 100000 juurde lisada, siis veidi loogilisem '88 auto kohta.
Palju nüüd jagajaga mootorid DI-kassetiga isenditest halvemad on...natuke kindlasti, aga uus DI suht hinnaline, kui vana üles ütleb.
Salongist vaatab vastu Sony CDX-MP40 makk...küllap oli oma 2000-kroonise turuhinnaga liiga kallis, et sisse jätta.
88 oligi esimene aasta, kui CD versioon välja tuli :cool:.
Läbisõidule võiks 100000 juurde lisada, siis veidi loogilisem '88 auto kohta.
Palju nüüd jagajaga mootorid DI-kassetiga isenditest halvemad on...natuke kindlasti, aga uus DI suht hinnaline, kui vana üles ütleb.
Salongist vaatab vastu Sony CDX-MP40 makk...küllap oli oma 2000-kroonise turuhinnaga liiga kallis, et sisse jätta.
88 oligi esimene aasta, kui CD versioon välja tuli :cool:.
Poolepeal olev antenn ei tähenda, et kindlasti rikkis on. Endalgi ei sõida antenn lõpuni välja vaid sellepärast, et igast mustust on selle määrde peale kogunenud ning tibe tihkeks on läinud see sisse välja sõitmine.
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Käisin ka seda isendit vaatamas. Lasin mootoril soojaks käia ja ainuke asi mis häiris selle auto juures oli turbost tulev kõrin gaasipedaali litsudes. makk oli siis jah seal sees ja antenn töötas ka. Paremas tagaratta koopas oli miski roosteuss ka. Kast toimis igati ilusti. Ratastes loksusid ei olnud tunda.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
ot ot kust sa nyyd selle võtsid et see 2.0 on
Seepärast, et 2.3 turbomootorit hakati 9000'le peale panema alates 1/1991. Kliima tundub ka piltide peal vanem (ei ole off nuppu). Ja kui siin räägiti jagajaga süütesüsteemist - paranda mind kui ma eksin - a minu teada on alates 88ndast aastast kõik turbomootorid juba DI'ga. - 2.0 turbot võib leida nii di kui ka jagajaga, aga 2.3 turbot jagajaga.. minaeitea.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Kliima tal sama mis minu omal ACC1.
edit: parandasim oma lolluse ära
edit: parandasim oma lolluse ära
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Saabmuseumi andmetel tuli LPT alates '93 2 liitrisena. 2.3 LPT tuli '94.
'88 CD-d ainult selle 2.0T-ga oligi. Sel ajal (eeltoodud lingi põhjal) 2.3 veel ei olnud, see tuli '90. See konkreetne 2.0T peaks olema ilma jagajata, esimene DI-ga mootor.
'88 CD-d ainult selle 2.0T-ga oligi. Sel ajal (eeltoodud lingi põhjal) 2.3 veel ei olnud, see tuli '90. See konkreetne 2.0T peaks olema ilma jagajata, esimene DI-ga mootor.
Segast pole siin miskit. Minu arvates ei saanud tehasest see auto välja tulla 2.3 turbomootoriga ( ei madal, ega kõrgsurve). Kui ta siiski 2.3 on, siis on mootor hiljem ise (sveitsis, saksas v belgias) vahele pandud.
Ja kas mitte CD'sid ka ilma turbota ei tehtud ka juba 88 aastal (ise käind kunagi ühte '88 cd'd piilumas, mil 2.0 ilma turbota mootor aiste vahel pesitses).
Ja kas mitte CD'sid ka ilma turbota ei tehtud ka juba 88 aastal (ise käind kunagi ühte '88 cd'd piilumas, mil 2.0 ilma turbota mootor aiste vahel pesitses).
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Saabmuseum.com:
Model Year 1988:
.....
The 9000 CD was available only with a turbo engine equipped with a new and fully computerised electronic ignition system. Called Saab DI (Direct Ignition) each spark plug had its own coil and gone was the distributor with its moving parts.
quaimotors.com:
1991 major changes, including 2.3 liter engine with Direct Ignition
Niih
Käisin vaatamas seda Saabi. Mootor on jah 2.0 118w, kuulutustes on viga sees. Kere oli korralik ja sisu oli väga korralik (üleüldiselt väga hästi säilinud 88a auto kohta). Mootorist niipalju, et pöörded käisid jah üles-alla, ma ei tea mis häält see mootor tegema peab, kuid see ei tundunud igatahes õige olevat :S
Peab mingi targema inimesega sinna tagasi minema ja selle mootori üle vaatama. Turbomootori remondi summade peale ei taha mõeldagi...
Käisin vaatamas seda Saabi. Mootor on jah 2.0 118w, kuulutustes on viga sees. Kere oli korralik ja sisu oli väga korralik (üleüldiselt väga hästi säilinud 88a auto kohta). Mootorist niipalju, et pöörded käisid jah üles-alla, ma ei tea mis häält see mootor tegema peab, kuid see ei tundunud igatahes õige olevat :S
Peab mingi targema inimesega sinna tagasi minema ja selle mootori üle vaatama. Turbomootori remondi summade peale ei taha mõeldagi...
Siis peaks aiste vahel olema vanem B202 mootor õhumõõtjaga (AMM)...see võibki nässus (või paremal juhul lihtsalt liiga tahmane) olla. Natuke maksab kah...;)
Kindlasti mõistlik spetsialistiga kohale minna, võib ju muudki viga olla, mida kohe ei märka aga hiljem rahakotti kergendab.
Kindlasti mõistlik spetsialistiga kohale minna, võib ju muudki viga olla, mida kohe ei märka aga hiljem rahakotti kergendab.