Saab 900 R
Tere,
sõbral oleks huvi Saab 900 R vastu. Kuna mina suurt teda nõuga ja jõuga abistada ei suutnud, siis pöördun teie poole siin. Kõik tarkuseterad, soovitused jne teretulnud.
Konkreetne auto siis.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=151716-www_auto24_ee.html
Parimat,
Tõutäkk
sõbral oleks huvi Saab 900 R vastu. Kuna mina suurt teda nõuga ja jõuga abistada ei suutnud, siis pöördun teie poole siin. Kõik tarkuseterad, soovitused jne teretulnud.
Konkreetne auto siis.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=151716-www_auto24_ee.html
Parimat,
Tõutäkk
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pealtnäha aus auto. Ainuke, millest ma aru ei saa, on see R täht seal. Pole kuulnud ühestki sellisest tähistusest SAABi puhul. Ainuke koht kus ma seda kiirel otsingul leidsin on Haynes'i manuali kaanel "Saab 900 Oct 1993 - 1998 (L to R) (Haynes Service & Repair Manual Series) (Hardcover)"
Varustust näitab jah see täht.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tundub et Saabi enda väljalase, kuigi netist infi selle kohta küll eriti pole....
http://900turbo.com/galleri/Marcus_Hansson/
terv, teager
http://900turbo.com/galleri/Marcus_Hansson/
terv, teager
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Teageri lingi järgi siis Viggeni kerejubinaid, 9-3 grill, udukad, mootor tavaline 2.0T ainult open air BOV, ilmselt siis mingi koonusfilter, jämedam väljalase vist ja eriti tähtis on see 4" sumpsiots..:).
Madalamaks lastud ja tiba teise vedrustusega. mingit kila-kola veel, ega ma seda rootsi murret ka eriti ei taba..:)
Põhiliselt siis lammas hundinahas..;)
Madalamaks lastud ja tiba teise vedrustusega. mingit kila-kola veel, ega ma seda rootsi murret ka eriti ei taba..:)
Põhiliselt siis lammas hundinahas..;)
Algselt postitas: Cyber
Teageri lingi järgi siis Viggeni kerejubinaid, 9-3 grill, udukad, mootor tavaline 2.0T ainult open air BOV, ilmselt siis mingi koonusfilter, jämedam väljalase vist ja eriti tähtis on see 4" sumpsiots..:).
Madalamaks lastud ja tiba teise vedrustusega. mingit kila-kola veel, ega ma seda rootsi murret ka eriti ei taba..:)
Põhiliselt siis lammas hundinahas..;)
Need Viggeni vidinad talle ise külge pandud...Originaalis sportistmed, 17" veljed, esispoiler, sportsummuti, karbonist armatuuripaneelid...pole ühtegi peale musta ka näinud, nii et ehk ka must värv iseloomulik. R (vahel ka RS) Turbot toodeti väidetavalt vaid 600 tk (Saksa müügikuulutustes kirjas), mistõttu rariteetne mudel paistab olevat...Need ehitas/tuunis firma Weimann Motorsports (ehk siis sakslaste sünnitis). Mootor ei erine tavalisest ng900 Turbo omast, mistõttu võiks eeldada esialgu lihtsalt moditud välimust ja väljalaset...
Saab Heil!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Noh, ega ma ei väitnudki et kogu Viggeni kerepakett on ..:) Teageri lingil on midagi antennist ja mingist tiivast, ehk siis ka spoila ees. Niipalju kui ma suudan sellest allolevast tekstist seal välja lugeda, olidki kõik mustad, kuldse pärlavarjundiga (svart med guldpearl). Ja veel on seal kirjas mindagi 200-st eksemplarist.
...Toodetud koguse osas kohtab erinevaid andmeid tegelikult...ma olen leidnud ka 100, 300, 400 kui ka 600tk....krt seda siis teab, palju neid toodeti, aga kindlasti suhteliselt vähe...
Teemast: Hind on autol soodsam kui Euroopast ostes, nii et selles mõttes võiks siit soetada küll. Kontroll ikka nagu kombeks - Anti vs. Troost vs. Viking ning üldiseslt peaks siis kõlbama ng900 kohta jahvatatud näpunäited...
Saab Heil!
Teemast: Hind on autol soodsam kui Euroopast ostes, nii et selles mõttes võiks siit soetada küll. Kontroll ikka nagu kombeks - Anti vs. Troost vs. Viking ning üldiseslt peaks siis kõlbama ng900 kohta jahvatatud näpunäited...
Saab Heil!
Tänud, neile kes sõna võtsid.
Sai siis käidud kaemas seda imeasja. Kaubanduslik välimus OK, šeff kui aus olla:D Ise sõitmas ei käinud, kuid nagu arvata oli, läks edasi hästi. Mootor tegi sellist natuke kahtlust äratavat häält, nagu väike tiks oli sees. Ja kliima/kont ka vist jooksis, sest laik oli auto all pärast.
Eks siis näis, mis sellest asjast saab:)
Sai siis käidud kaemas seda imeasja. Kaubanduslik välimus OK, šeff kui aus olla:D Ise sõitmas ei käinud, kuid nagu arvata oli, läks edasi hästi. Mootor tegi sellist natuke kahtlust äratavat häält, nagu väike tiks oli sees. Ja kliima/kont ka vist jooksis, sest laik oli auto all pärast.
Eks siis näis, mis sellest asjast saab:)
Algselt postitas: Tõutäkk
Mootor tegi sellist natuke kahtlust äratavat häält, nagu väike tiks oli sees.
Kett tahab vahetust? See nii 10k ümber lõbu.
Algselt postitas: Tõutäkk
Ja kliima/kont ka vist jooksis, sest laik oli auto all pärast.
Eks siis näis, mis sellest asjast saab:)
See normaalne nähtus, kondentsvesi. Freoon lekib enamasti vist gaasilises olekus. Seda silmaga ei tuvasta ja loiku auto alla ei jää.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=544&page=1
Jutt seal kirjas:) Vahelduva eduga üritan pakkuda seda... Südant ei ole Kuusakoskisse viia seda asja, kuigi üritasin seda teha mitu kuud. Raha kohal küsimärk :wall:
Parimat
Jutt seal kirjas:) Vahelduva eduga üritan pakkuda seda... Südant ei ole Kuusakoskisse viia seda asja, kuigi üritasin seda teha mitu kuud. Raha kohal küsimärk :wall:
Parimat