Kas 9-3 samade vigadega mis 9-5?
Küsimus siis selles, et kas 9-3 2.0 136 kw. esinevad samad vead mis 9-5l. Ehk siis: Turbo, Di, ketindus ja need otsakaane lekked??
Nimelt silma jäi selline isend:
Et mida sellisest arvata??
Iga vastus teretulnud--ka loll vastus on vastus:wise:
Ja muide, kas lingina antud liikuril puuduvad istmesoojendused??- Kus nupud muidu 9-3 asuvad??
Nimelt silma jäi selline isend:
Et mida sellisest arvata??
Iga vastus teretulnud--ka loll vastus on vastus:wise:
Ja muide, kas lingina antud liikuril puuduvad istmesoojendused??- Kus nupud muidu 9-3 asuvad??
Minu arusaam asjadest.
'98 aasta masinal ei ole veel 9-5 mootor peal.
Pigem see vist NG900 pealt pärit.
Mootor teistsugune, puudub tuulutuse probleem, kett ja turbo kestavad tunduvalt kauem. Samas mingi hetk väsivad nad ikka ära. Ka Di ei ole igavene.
Kui see auto on tõesti sõitnud alla 200K km, siis peaks nagu varu küll veel olema.
'98 aasta masinal ei ole veel 9-5 mootor peal.
Pigem see vist NG900 pealt pärit.
Mootor teistsugune, puudub tuulutuse probleem, kett ja turbo kestavad tunduvalt kauem. Samas mingi hetk väsivad nad ikka ära. Ka Di ei ole igavene.
Kui see auto on tõesti sõitnud alla 200K km, siis peaks nagu varu küll veel olema.
Samuti on üpris kohatu "vigadeks" pidada DI-kassetti,turbot jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No vabandage- Mis asjad need vead siis on kui need ei ole. Kui mõnel teisel margil kestab kett kuni 500000 ja saabil mitte pooltki seda, siis on see ju suur viga. Ok di ei ole viga, aga turbo kohta käib sama jutt, mis keti kohta. Teine asi-kui rihma vahetan 150000 tagant ja ketti peab vahetama 230000 juures, siis mis kurat mind õnnelikuks peaks tegema.
Ja üldse, kui mina pean neid asju vigadeks, siis minu jaoks on nad vead-- Ma küsisin nõu ja arvamust auto kohta, aga juba nagu Saabi foorumis kohane, siis mingi teatud seltskond hakkab põhjendamatult sind maa sisse tampima.
Inimesed, kui teil konkreetselt teema kohta midagi ütelda ei ole, siis hoidke oma teemavälised kommentaarid endal ja minge rookige parem lund väljas!!
Nüüd siis teema juurde ja tänan kahte esimest vastanut, panen selle inho kõrvataha ja lähen vaatan homme pilli üle.
Ja üldse, kui mina pean neid asju vigadeks, siis minu jaoks on nad vead-- Ma küsisin nõu ja arvamust auto kohta, aga juba nagu Saabi foorumis kohane, siis mingi teatud seltskond hakkab põhjendamatult sind maa sisse tampima.
Inimesed, kui teil konkreetselt teema kohta midagi ütelda ei ole, siis hoidke oma teemavälised kommentaarid endal ja minge rookige parem lund väljas!!
Nüüd siis teema juurde ja tänan kahte esimest vastanut, panen selle inho kõrvataha ja lähen vaatan homme pilli üle.
Tsitaat:Ja üldse, kui mina pean neid asju vigadeks, siis minu jaoks on nad vead-- Ma küsisin nõu ja arvamust auto kohta, aga juba nagu Saabi foorumis kohane, siis mingi teatud seltskond hakkab põhjendamatult sind maa sisse tampima.
Inimesed, kui teil konkreetselt teema kohta midagi ütelda ei ole, siis hoidke oma teemavälised kommentaarid endal ja minge rookige parem lund väljas!!
Huvitav,kust saab eelnevatest postitustest välja lugeda" põhjendamatult sind maa sisse tampima" teemat? Enese komplekse pole mõtet siin foorumis välja elada,see on üpris kohatu,eriti,kui soovid nõu,mida sulle ka anda üritatakse.
Ka su viidatud masinal on kõik need "vead" küljes- kettidega mootor,süütekassett,väntvõlliandur,turbokompressor jne. Lisaks on "veana" määratlev kulukaid remonte vajav esisild ning -"vedel" kere.
Baasmootor on Saabi besukatel juba üle 20. aasta sama.Kettidekomplekt pea 20.a. DI üle 20.a. kasutuses.
9-5 mootorite otsakaane marginaalne leke on ainuke pakutuist veaks kvalifitseeruv teema.
Sa pead muud marki masinat otsima,millel neid "vigu" ei esine(kuid on palju muid margikohaseid eripärasid).
Edu...
Inimesed, kui teil konkreetselt teema kohta midagi ütelda ei ole, siis hoidke oma teemavälised kommentaarid endal ja minge rookige parem lund väljas!!
Huvitav,kust saab eelnevatest postitustest välja lugeda" põhjendamatult sind maa sisse tampima" teemat? Enese komplekse pole mõtet siin foorumis välja elada,see on üpris kohatu,eriti,kui soovid nõu,mida sulle ka anda üritatakse.
Ka su viidatud masinal on kõik need "vead" küljes- kettidega mootor,süütekassett,väntvõlliandur,turbokompressor jne. Lisaks on "veana" määratlev kulukaid remonte vajav esisild ning -"vedel" kere.
Baasmootor on Saabi besukatel juba üle 20. aasta sama.Kettidekomplekt pea 20.a. DI üle 20.a. kasutuses.
9-5 mootorite otsakaane marginaalne leke on ainuke pakutuist veaks kvalifitseeruv teema.
Sa pead muud marki masinat otsima,millel neid "vigu" ei esine(kuid on palju muid margikohaseid eripärasid).
Edu...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Jiihaaaaa, ütles kauboi ja ratsutas hobesega päikeseloojangusse.
Puudu oli auto, nüüd on olemas, probleem lahendatud.
Rohkem ei ole vaja siia teemasse kirjutada!!
Aga, kui keegi tahab veel minu või mu auto kohta midagi lisada, siis olen avatud ja võtan kõik vastu.
Muideks autoks sai seekord Bmw, soovitud Saabi kahjuks ei saanud.
Rohkem ei ole vaja siia teemasse kirjutada!!
Aga, kui keegi tahab veel minu või mu auto kohta midagi lisada, siis olen avatud ja võtan kõik vastu.
Muideks autoks sai seekord Bmw, soovitud Saabi kahjuks ei saanud.