Kas 9-3 samade vigadega mis 9-5?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 04, 2011 23:34

Küsimus siis selles, et kas 9-3 2.0 136 kw. esinevad samad vead mis 9-5l. Ehk siis: Turbo, Di, ketindus ja need otsakaane lekked??
Nimelt silma jäi selline isend:
Et mida sellisest arvata??

Iga vastus teretulnud--ka loll vastus on vastus:wise:

Ja muide, kas lingina antud liikuril puuduvad istmesoojendused??- Kus nupud muidu 9-3 asuvad??
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#2

K Jaan 05, 2011 0:21

Minu arusaam asjadest.
'98 aasta masinal ei ole veel 9-5 mootor peal.
Pigem see vist NG900 pealt pärit.
Mootor teistsugune, puudub tuulutuse probleem, kett ja turbo kestavad tunduvalt kauem. Samas mingi hetk väsivad nad ikka ära. Ka Di ei ole igavene.
Kui see auto on tõesti sõitnud alla 200K km, siis peaks nagu varu küll veel olema.
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#3

K Jaan 05, 2011 7:18

Pildi järgi pole sellel isendil istmesoojendust. Lülitid peaks asuma seal tuhatoosi kohal, kus on 4 lüliti kohta.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#4

K Jaan 05, 2011 8:29

miks sa arvad et ketindus on siin "viga" all? Proovi A6/Passat TDI rihme vahetada iga 150 000 tagant, siis oled rõõmus, et Saabil on ketid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

K Jaan 05, 2011 8:42

Samuti on üpris kohatu "vigadeks" pidada DI-kassetti,turbot jne.
mlcads
Postitusi: 197
Liitunud: N Jaan 15, 2009 14:35
Asukoht:
Auto:

#6

K Jaan 05, 2011 9:25

Täiesti nõus, muidu võiks kõike asju "vigadeks" pidada, mille remont on ntx Moskvichi remondist kallim

Samuti on üpris kohatu "vigadeks" pidada DI-kassetti,turbot jne.
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#7

K Jaan 05, 2011 21:51

No vabandage- Mis asjad need vead siis on kui need ei ole. Kui mõnel teisel margil kestab kett kuni 500000 ja saabil mitte pooltki seda, siis on see ju suur viga. Ok di ei ole viga, aga turbo kohta käib sama jutt, mis keti kohta. Teine asi-kui rihma vahetan 150000 tagant ja ketti peab vahetama 230000 juures, siis mis kurat mind õnnelikuks peaks tegema.

Ja üldse, kui mina pean neid asju vigadeks, siis minu jaoks on nad vead-- Ma küsisin nõu ja arvamust auto kohta, aga juba nagu Saabi foorumis kohane, siis mingi teatud seltskond hakkab põhjendamatult sind maa sisse tampima.
Inimesed, kui teil konkreetselt teema kohta midagi ütelda ei ole, siis hoidke oma teemavälised kommentaarid endal ja minge rookige parem lund väljas!!

Nüüd siis teema juurde ja tänan kahte esimest vastanut, panen selle inho kõrvataha ja lähen vaatan homme pilli üle.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#8

K Jaan 05, 2011 23:52

Iga vastus teretulnud--ka loll vastus on vastus:wise:


Kas sellise üleskutse peale saadetud vastuste pärast on põhjust ärrituda? Nojah, see vist oli nüüd järjekordne loll vastus...
SAAB on tegusõna!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

N Jaan 06, 2011 8:15

Tsitaat:Ja üldse, kui mina pean neid asju vigadeks, siis minu jaoks on nad vead-- Ma küsisin nõu ja arvamust auto kohta, aga juba nagu Saabi foorumis kohane, siis mingi teatud seltskond hakkab põhjendamatult sind maa sisse tampima.
Inimesed, kui teil konkreetselt teema kohta midagi ütelda ei ole, siis hoidke oma teemavälised kommentaarid endal ja minge rookige parem lund väljas!!

Huvitav,kust saab eelnevatest postitustest välja lugeda" põhjendamatult sind maa sisse tampima" teemat? Enese komplekse pole mõtet siin foorumis välja elada,see on üpris kohatu,eriti,kui soovid nõu,mida sulle ka anda üritatakse.

Ka su viidatud masinal on kõik need "vead" küljes- kettidega mootor,süütekassett,väntvõlliandur,turbokompressor jne. Lisaks on "veana" määratlev kulukaid remonte vajav esisild ning -"vedel" kere.
Baasmootor on Saabi besukatel juba üle 20. aasta sama.Kettidekomplekt pea 20.a. DI üle 20.a. kasutuses.

9-5 mootorite otsakaane marginaalne leke on ainuke pakutuist veaks kvalifitseeruv teema.

Sa pead muud marki masinat otsima,millel neid "vigu" ei esine(kuid on palju muid margikohaseid eripärasid).
Edu...
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#10

N Jaan 06, 2011 20:13

Kas lund käisite rookimas??


Paneme teema ära lukku, auto olemas.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#11

N Jaan 06, 2011 20:29

Meka käis Muhamedi juures.

Kaitsku Allah Sinu SAABi vigade eest!
SAAB on tegusõna!
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#12

N Jaan 06, 2011 21:35

Mille järgi sa omale nime valisid??
Oma tillukese IQga mõtlesid välja, et ma Saabi ostsin??:freak:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

N Jaan 06, 2011 21:49

Meka millest sul puudu on, et siin foorumis oma saamatajäämisi välja elad?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#14

N Jaan 06, 2011 22:04


Paneme teema ära lukku, auto olemas.


Ei pane lukku, kuna siin ei arutleta konkreetse masina üle, mille omanikuks sa said, vaid üldiselt. Üleliigsed "emotsioonid" koristame ära mõne aja pärast.

terv, teager
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#15

N Jaan 06, 2011 23:00

Jiihaaaaa, ütles kauboi ja ratsutas hobesega päikeseloojangusse.
Meka
Postitusi: 87
Liitunud: P Sept 14, 2008 17:55
Asukoht:
Auto:

#16

N Jaan 06, 2011 23:22

Puudu oli auto, nüüd on olemas, probleem lahendatud.
Rohkem ei ole vaja siia teemasse kirjutada!!

Aga, kui keegi tahab veel minu või mu auto kohta midagi lisada, siis olen avatud ja võtan kõik vastu.

Muideks autoks sai seekord Bmw, soovitud Saabi kahjuks ei saanud.
Vasta