Ostuabi 9-3 2,2 tdi

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
ristot
Postitusi: 2
Liitunud: L Veebr 19, 2011 15:22
Asukoht:
Auto:

#1

L Veebr 19, 2011 18:24

Tervist foorumlased :) jäi mulle silma selline isend,hund tundub kuidagi soodne. Paluks teie arvamusi sellise auto kohta. Tänan!

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=a457665cee9f70f45ba0aaf871ec40a2
cooler
Postitusi: 57
Liitunud: P Mai 09, 2010 21:06
Asukoht:
Auto:

#2

E Veebr 21, 2011 20:05

Tere

Meil sama vana 9-3 2.2TID, esmane registreerimine 11. 2003 ja näitab mudeliaastaks 2004. läbisõit on 225 tuhat kilomeetrit. Ennem kui ostsin, lugesin kõvasti foorumeid ja arvamusi ning 2.2 diislit väga ei kiidetud. Nüüd aga ise olen väga rahul, mootori dünaamika minuarvates väga hea, jõudu jagub, müra küll natuke kõrge võrreldes paljude teiste sama ajastu diislitega, aga mind absoluutselt ei häiri. Kütusekulu nagu iga autoga sõltub sellest kuidas ise sõitta, suvel säästutamisega (maanteel kiirus 90-95, cruise peal, üpriski vähe linnasõittu) oli keskmine paari paagitäie peale 4,5 ja 5l vahel. Talvel pole arvutanud aga compuuter näitab tiba üle kuue ja tundub, et ta väga mööda ei pane. Ebersprächeri lisasoendi on väga tore asi sellel autol, lasin Troost autos paigaldada parking heateri lisa-kiti sellele (maksis u. 4000 krooni), nüüd mootor alati ennem käivitamist soe (kütab soojaks ka salongi, nagu kõik need eraldiseisvad webastod ja muud "kerod"), kordagi pole külmaga käivitamisel probleeme olnud, läheb ka ilusti ilma soendita, aga pole mõtet mootorit lõhkuda. Nõrgad küljed on sellel mootoril EGR, mis kipub kinni tahmama (k,a, paar andurit sisselaskes)(see ka endal kogetud, aitas puhastamine ) ja interneti tarkuse põhjal ka kütusepump, mis on päris kallis lõbu kui katki läheb. Käigukast tahab alguses harjumist (5k-m), eriti külmaga, kipuvad käigud suht "tihkelt" sisse minema. Ega muud ei oska hetkel rohkem aidata, soovitan üle vaadata turvavööd, et jookseks ilusti sisse (meil juhioma ei taha seda enam teha), ja et kõik vidinad töötaks (uksed läheks ilusti lukku ja tuleks lahti kesklukuga)- need siis probleemid, mis endal sarnase läbisõiduga masinal. Lisaks mainin veel, et kui juhtub olema kõige kehvem audio pakett, siis heli on üpriski "mage" (puuduvad kõlarid esi ustes), aga kes mida hindab, niisama raadio ja uudiste kuulamiseks kõlbab küll. Loodetavasti oli jutust abi.


Karl
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#3

E Veebr 21, 2011 21:49

Üldiselt nõus Karli jutuga, ehkki mul auto näitab poole väiksemat läbisõitu (hetkel ees ca 116 000 km). Mootorit kiidan tema jõudluse ja ökonoomsuse poolest. Endal on lennanud juba küll turbo, aga see ilmselt eelmise omaniku süü (ls oli sel hetkel kuskil 110 000), kuna ise seda piinanud pole ja ka õli vahetan eeskujulikult iga 10-12 tuh km järel. EGRi veel vahetama pole pidanud, aga olen valmis selliseks potentsiaalseks väljaminekuks. Külmaga käivitub ideaalselt, nagu ka eelkõnelejal, ehkki pole paigaldanud eelmainitud lisakit-i. Helipakett tiba parem minimaalsest, koos esiuste kõlaritega, ajab keskmise muusikakuulaja jaoks asja ära. Ahjaa, veermik pidada selle ajastu 9-3del üpris nõrk olema, aga ise pole veel sellega õnneks pidanud tegelema.
Hind tundub viidatud isendil küll soodne, aga peab arvestama, et Saab 9-3 puhul ongi Opeli diiseljõuallikaga isendid bensukatest üldjuhul ovavamad.
kroom
Postitusi: 319
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#4

T Veebr 22, 2011 3:02

Esiklaasi soojendus - kas tõepoolest selline asi küljes?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

T Veebr 22, 2011 8:27

See esiklaasi soojendus on puhumisfunktsioon.
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#6

T Veebr 22, 2011 16:32

Sõidan ka Saab 9-3ss 2,2 dti 2003a. Muidu suhteliselt rahul ja läbisõit 170 000km, aga olen pidanud vahetama legendaarse egr-i ( u 500.- euri), mis kippub ära tahmama. Osaliselt on selles süüdi ka intercooler, mis paljudel juhtudel katki on ja hullult tahmab. ( u 200.- euri) Muidugi laguneb ka veermik, mis Eesti teedel kõvasti vatti saab. Paljudeks juppideks sobivad opeli varuosad. Audio poolest on mul 300W süsteem värvilise ekraaniga - täitsa hea sound! Kõige lahjemad varjandid on magedad - ei kannata uudiseid ka kuulata. Kütuse kulu maanteel 4,5 L / 100km pole paha! Muidu originaal jupid üsna kallid. Kindlasti ostes tuleb auto kulli pilguga üle vaadata, muidu jääbki remontima ja kaob sõidu mõnu ära.;)
pumps
Mentxxx
Postitusi: 66
Liitunud: E Veebr 01, 2010 10:44
Asukoht:
Auto:

#7

K Veebr 23, 2011 9:26

Endal ka Saab 9-3 SS 2,2 2004a diisel, aasta aega ja ~30 000km-i nüüd omanik olnud, kohe alguses pidin vahetama legendaarse erg-i (500 eur) ja suvel õhulõdvik (100 eur), veermikuga siiani probleeme pole olnud...Ei saa peale erg klapi puuduse midagi halba kosta, mootor pakub piisavalt tõmmet ja sõidumugavust, ekonoomne on ka...maanteel saab 5,5l/100 hakkma kui lisad sees, kui mõistlikult linnas sõita siis 7,5l/100, ecosõiduga saab isegi vähemaga hakkama. Talvel isegi praeguste külmadega ilusti käima läinud.
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
ristot
Postitusi: 2
Liitunud: L Veebr 19, 2011 15:22
Asukoht:
Auto:

#8

N Veebr 24, 2011 10:03

Suured tänud kõigile vastanuile :) nüüd natuke parem pilt saabist ees !
oggy
Postitusi: 14
Liitunud: K Mär 17, 2010 19:23
Asukoht:
Auto:

#9

N Veebr 24, 2011 21:36

ega see egr nii probleemne ka pole nagu siin räägitakse.lihtsalt vahete vahel tuleb veits piitsa anda mootorile.see tegelt kehtib kõikidele uuematele diislitele.enamus armastavad sõita diisliga tänu tema jõudlusele suht madalate pööretega ja siis kipub tahmama.nii,et diisli omanikud,vahel sõitke oma diisliga nagu see oleks sportauto.
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#10

N Veebr 24, 2011 21:58

Ka nt kvaliteetse diislikütuse tankimine ja kütuselisandite kasutamine pidada EGR-i eluiga pikendama. Ja samuti - see jutt kehtib kõigile uutele ja mitte-nii-lollikindlatele diiselmootoritele.
Vasta