Tervist foorumlased jäi mulle silma selline isend,hund tundub kuidagi soodne. Paluks teie arvamusi sellise auto kohta. Tänan!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=a457665cee9f70f45ba0aaf871ec40a2
Ostuabi 9-3 2,2 tdi
Tere
Meil sama vana 9-3 2.2TID, esmane registreerimine 11. 2003 ja näitab mudeliaastaks 2004. läbisõit on 225 tuhat kilomeetrit. Ennem kui ostsin, lugesin kõvasti foorumeid ja arvamusi ning 2.2 diislit väga ei kiidetud. Nüüd aga ise olen väga rahul, mootori dünaamika minuarvates väga hea, jõudu jagub, müra küll natuke kõrge võrreldes paljude teiste sama ajastu diislitega, aga mind absoluutselt ei häiri. Kütusekulu nagu iga autoga sõltub sellest kuidas ise sõitta, suvel säästutamisega (maanteel kiirus 90-95, cruise peal, üpriski vähe linnasõittu) oli keskmine paari paagitäie peale 4,5 ja 5l vahel. Talvel pole arvutanud aga compuuter näitab tiba üle kuue ja tundub, et ta väga mööda ei pane. Ebersprächeri lisasoendi on väga tore asi sellel autol, lasin Troost autos paigaldada parking heateri lisa-kiti sellele (maksis u. 4000 krooni), nüüd mootor alati ennem käivitamist soe (kütab soojaks ka salongi, nagu kõik need eraldiseisvad webastod ja muud "kerod"), kordagi pole külmaga käivitamisel probleeme olnud, läheb ka ilusti ilma soendita, aga pole mõtet mootorit lõhkuda. Nõrgad küljed on sellel mootoril EGR, mis kipub kinni tahmama (k,a, paar andurit sisselaskes)(see ka endal kogetud, aitas puhastamine ) ja interneti tarkuse põhjal ka kütusepump, mis on päris kallis lõbu kui katki läheb. Käigukast tahab alguses harjumist (5k-m), eriti külmaga, kipuvad käigud suht "tihkelt" sisse minema. Ega muud ei oska hetkel rohkem aidata, soovitan üle vaadata turvavööd, et jookseks ilusti sisse (meil juhioma ei taha seda enam teha), ja et kõik vidinad töötaks (uksed läheks ilusti lukku ja tuleks lahti kesklukuga)- need siis probleemid, mis endal sarnase läbisõiduga masinal. Lisaks mainin veel, et kui juhtub olema kõige kehvem audio pakett, siis heli on üpriski "mage" (puuduvad kõlarid esi ustes), aga kes mida hindab, niisama raadio ja uudiste kuulamiseks kõlbab küll. Loodetavasti oli jutust abi.
Karl
Meil sama vana 9-3 2.2TID, esmane registreerimine 11. 2003 ja näitab mudeliaastaks 2004. läbisõit on 225 tuhat kilomeetrit. Ennem kui ostsin, lugesin kõvasti foorumeid ja arvamusi ning 2.2 diislit väga ei kiidetud. Nüüd aga ise olen väga rahul, mootori dünaamika minuarvates väga hea, jõudu jagub, müra küll natuke kõrge võrreldes paljude teiste sama ajastu diislitega, aga mind absoluutselt ei häiri. Kütusekulu nagu iga autoga sõltub sellest kuidas ise sõitta, suvel säästutamisega (maanteel kiirus 90-95, cruise peal, üpriski vähe linnasõittu) oli keskmine paari paagitäie peale 4,5 ja 5l vahel. Talvel pole arvutanud aga compuuter näitab tiba üle kuue ja tundub, et ta väga mööda ei pane. Ebersprächeri lisasoendi on väga tore asi sellel autol, lasin Troost autos paigaldada parking heateri lisa-kiti sellele (maksis u. 4000 krooni), nüüd mootor alati ennem käivitamist soe (kütab soojaks ka salongi, nagu kõik need eraldiseisvad webastod ja muud "kerod"), kordagi pole külmaga käivitamisel probleeme olnud, läheb ka ilusti ilma soendita, aga pole mõtet mootorit lõhkuda. Nõrgad küljed on sellel mootoril EGR, mis kipub kinni tahmama (k,a, paar andurit sisselaskes)(see ka endal kogetud, aitas puhastamine ) ja interneti tarkuse põhjal ka kütusepump, mis on päris kallis lõbu kui katki läheb. Käigukast tahab alguses harjumist (5k-m), eriti külmaga, kipuvad käigud suht "tihkelt" sisse minema. Ega muud ei oska hetkel rohkem aidata, soovitan üle vaadata turvavööd, et jookseks ilusti sisse (meil juhioma ei taha seda enam teha), ja et kõik vidinad töötaks (uksed läheks ilusti lukku ja tuleks lahti kesklukuga)- need siis probleemid, mis endal sarnase läbisõiduga masinal. Lisaks mainin veel, et kui juhtub olema kõige kehvem audio pakett, siis heli on üpriski "mage" (puuduvad kõlarid esi ustes), aga kes mida hindab, niisama raadio ja uudiste kuulamiseks kõlbab küll. Loodetavasti oli jutust abi.
Karl
Üldiselt nõus Karli jutuga, ehkki mul auto näitab poole väiksemat läbisõitu (hetkel ees ca 116 000 km). Mootorit kiidan tema jõudluse ja ökonoomsuse poolest. Endal on lennanud juba küll turbo, aga see ilmselt eelmise omaniku süü (ls oli sel hetkel kuskil 110 000), kuna ise seda piinanud pole ja ka õli vahetan eeskujulikult iga 10-12 tuh km järel. EGRi veel vahetama pole pidanud, aga olen valmis selliseks potentsiaalseks väljaminekuks. Külmaga käivitub ideaalselt, nagu ka eelkõnelejal, ehkki pole paigaldanud eelmainitud lisakit-i. Helipakett tiba parem minimaalsest, koos esiuste kõlaritega, ajab keskmise muusikakuulaja jaoks asja ära. Ahjaa, veermik pidada selle ajastu 9-3del üpris nõrk olema, aga ise pole veel sellega õnneks pidanud tegelema.
Hind tundub viidatud isendil küll soodne, aga peab arvestama, et Saab 9-3 puhul ongi Opeli diiseljõuallikaga isendid bensukatest üldjuhul ovavamad.
Hind tundub viidatud isendil küll soodne, aga peab arvestama, et Saab 9-3 puhul ongi Opeli diiseljõuallikaga isendid bensukatest üldjuhul ovavamad.
Sõidan ka Saab 9-3ss 2,2 dti 2003a. Muidu suhteliselt rahul ja läbisõit 170 000km, aga olen pidanud vahetama legendaarse egr-i ( u 500.- euri), mis kippub ära tahmama. Osaliselt on selles süüdi ka intercooler, mis paljudel juhtudel katki on ja hullult tahmab. ( u 200.- euri) Muidugi laguneb ka veermik, mis Eesti teedel kõvasti vatti saab. Paljudeks juppideks sobivad opeli varuosad. Audio poolest on mul 300W süsteem värvilise ekraaniga - täitsa hea sound! Kõige lahjemad varjandid on magedad - ei kannata uudiseid ka kuulata. Kütuse kulu maanteel 4,5 L / 100km pole paha! Muidu originaal jupid üsna kallid. Kindlasti ostes tuleb auto kulli pilguga üle vaadata, muidu jääbki remontima ja kaob sõidu mõnu ära.;)
pumps
Endal ka Saab 9-3 SS 2,2 2004a diisel, aasta aega ja ~30 000km-i nüüd omanik olnud, kohe alguses pidin vahetama legendaarse erg-i (500 eur) ja suvel õhulõdvik (100 eur), veermikuga siiani probleeme pole olnud...Ei saa peale erg klapi puuduse midagi halba kosta, mootor pakub piisavalt tõmmet ja sõidumugavust, ekonoomne on ka...maanteel saab 5,5l/100 hakkma kui lisad sees, kui mõistlikult linnas sõita siis 7,5l/100, ecosõiduga saab isegi vähemaga hakkama. Talvel isegi praeguste külmadega ilusti käima läinud.
Ostan, müün, vahetan ja kahetsen
ega see egr nii probleemne ka pole nagu siin räägitakse.lihtsalt vahete vahel tuleb veits piitsa anda mootorile.see tegelt kehtib kõikidele uuematele diislitele.enamus armastavad sõita diisliga tänu tema jõudlusele suht madalate pööretega ja siis kipub tahmama.nii,et diisli omanikud,vahel sõitke oma diisliga nagu see oleks sportauto.