Saabi ostuabi.
Tervist.
Kuna Passat B5 laguneb mis jube ja raha neelab ikka roppu moodi, siis on plaanis Passat maha müüa ja midagi muud asemele vaadata. Silm on pidama jäänud rootsi rauale. Silmapiiril on Volvo V70-ed ja Saabid. Kuid millist saabi valida ~3500 euro eest ? Niipalju kui lugenud olen, siis turbo mootoritega bensiinikad pidid suht janused olema. (Praegune passat linnas 10 maanteel 7.6 liitrit). Ehk oskate mõnda Saabi soovitada mulle ? Kerepoolest ükskõik, kuid mitte kupeed. Kuidas on lood kere endaga ? Kas kipub ka roostetama või ei ?
Kõike paremat soovides
Timo
Kuna Passat B5 laguneb mis jube ja raha neelab ikka roppu moodi, siis on plaanis Passat maha müüa ja midagi muud asemele vaadata. Silm on pidama jäänud rootsi rauale. Silmapiiril on Volvo V70-ed ja Saabid. Kuid millist saabi valida ~3500 euro eest ? Niipalju kui lugenud olen, siis turbo mootoritega bensiinikad pidid suht janused olema. (Praegune passat linnas 10 maanteel 7.6 liitrit). Ehk oskate mõnda Saabi soovitada mulle ? Kerepoolest ükskõik, kuid mitte kupeed. Kuidas on lood kere endaga ? Kas kipub ka roostetama või ei ?
Kõike paremat soovides
Timo
Kuna lugemine on oluliselt lihtsam kui kirjutamine, siis soovitan Sul lugeda foorumi ostuabi teemasid. Ka Autolehe teste võiksid netist uurida. SAAB on hea ja töökindel auto, seda võin Sulle kinnitada. Palju parem, kui foorumit lugedes ehk esmapilgul paistab. (Siin kirjutatakse sageli, kui häda käes, ja abi ka saadakse. Kui kuulata, mis inimesed perearsti juures räägivad, võib jääda mulje, et kõik on haiged.)
SAAB on tegusõna!
Autolehest lugedes autode ülevaadet. 9-5 kohta öeldi keti ja turboga mootorid tahavad head peremeest. Samas 9-3 on ainult janused turbomootorid ja keretüüpe vähe. Samas 9-3-sid on rohkem valik sellise raha eest. Kuid kuidas on lood kerega ? Rooste on kerge tekkima ? Mootorivalikutest on praegu Auto24-s müügil olevad 2.0 ja 2.2TiD.
Parimat
Timo
Parimat
Timo
See kui janune üks või teine mootor on, on suuresti kinni peremehes ning auto üldises seisukorras. -99 aasta 147 kw mootor võttis 9-3 peal keskmiselt 8 l sajale, maanteel vähem, linnas alla 10 ikka.
9-5 oluliselt suurem auto, linnas automaat janusem, maanteel täiesti ok (ca 7-8 sajale).
vahest on abi.
9-5 oluliselt suurem auto, linnas automaat janusem, maanteel täiesti ok (ca 7-8 sajale).
vahest on abi.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kui võimsust arvestada, siis on manuaal 9-3 vist üks kõige ökom auto üldse. Loomulikult ta ei võta sama vähe, kui mingi 1.1 Polo või miski selline, aga sellisel pisikese mootoriga autol pole kuskilt tagavarast võtta ka tarmukat jõudu ja väänet, mida Saab pakub üldjuhul alati kui soovi on :cool:
Saab ei ole selline auto, kes kannataks kümme aastat hoolitsematust. Võib öelda, et kuidas omanik Saabile, nõnda Saab omanikule, ja selline diil sobib paljudele saabiarmastajatele. :)
Saab ei ole selline auto, kes kannataks kümme aastat hoolitsematust. Võib öelda, et kuidas omanik Saabile, nõnda Saab omanikule, ja selline diil sobib paljudele saabiarmastajatele. :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7619
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Samas kõik 9-5 mootorid on turbodega. Turbot ei taha, siis peab ikka 9-3-st vaatama. Eks ma surfan veel põhjalikult foorumis ringi ja kui on küsimusi siis küsin.
kui sul juba passati jaoks raha napib ja ei jõua pidada, mida sa siis veel saabist tahad?
saabi ikka kulukam pidada kui rahvaautiot.
ja kui mõne eriti õnnetu otsa satud, siis vihastad end surnuks...
ja sellisid postitusi võid siit foorumist leida ka, et a la, et ostsin eile auto ja täna hakkas õli tuli põlema.... :beer:
edit: ja kui ikka otsustad, siis osta odav ja jäta nii 1000 e hädapäraste remonditööde tarvis. kui jätad vähem, siis sõidad jupp aega bussiga
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Paistab, et mõningatel Saabiomanikel ja eriti autoaedadel on kombeks peale suuremat lagunemist auto müüki panna ja tehniline seisukord ideaalseks luuletada. Liiga palju tuleb selliseid esmapostitusi, nagu Ivomets mainis. Ime, et selline rahvas teisi pettes peksa ei karda saada...:wtf:
Ivometsa postitus on väga õige, mõtle ikka enne pikalt järele kui Saabi ostma hakkad (eriti 9-5). Kui oled mõelnud, siis mõtle igaks juhuks veel korra ja siis kui ikka seda osta tahad, siis väga põhjalik kontroll enne ostu ja laitmatu hooldusajalugu. Toon näite ka oma jutu selgituseks - omasin 9-5 aerot, 2000 aasta, sõitsin 30000 km, remondi (ei sisalda hoolduseid) peale kulutasin 60.000 kr. Nii et edu ja kainet mõtlemist :beer:
Edit: Minult võttis sellise auto omamine igasuguse usu SAABi kui normaalsesse autosse. Lisaks on mul nüüd foobia kõikide kasutatud autode ees. Raske juhus.
Edit: Minult võttis sellise auto omamine igasuguse usu SAABi kui normaalsesse autosse. Lisaks on mul nüüd foobia kõikide kasutatud autode ees. Raske juhus.
Olen siin eelkõnelejatega sama meelt, et kui Passatiga ei tule toime, siis Saabiga ammugi mitte. Oman nii 9-3 kui ka 9-5 ja mõlemad opeli 2,2 diiselmootoriga ja pean mainima, et ega ka neid pole odav üleval pidada, lagunevad kui vanad tõprad ja raha tahavad ikka tuhandete eurodega...ainuke eelis on diiselmootoril, et tanklat külastad vähe harvemini ja talvel on väga hea asi nn. "Webasto"(juhul kui see muidugi jälle töötab)
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Kusjuures praegu on enamus 9-5ed selliste läbisõitude juures, et need vead peaks olema likvideeritud. Vastasel juhul nad väga ei liiguks ja eks nii mõnigi on ka romula tee leidnud. Suuremad vead neil tekivadki järgemööda alates 130 000km(räägin enda kogemustest)
Vot ma mõtlen, et inimestel on selline praktiline tunnetus nagu kadunud. Ma saan aru, et paljud otsivad praegu kokkuhoidu, nii ka mina, suurema säästmise eesmärgil, mitte et ei tuleks ots-otsaga kokku või tööd pole vms. Siis ei saaks üldse autot pidadagi.
Aga kui on tahtmist saada odavat ja ökot, siis ei saa eriti samavõrd väänet ja väljanägemist. Või on ka mõningaid variante, kus mingil määral saad kõike, aga nagu juba mainitud, kasutatud autodega alati loterii, vahet pole saab, VW või mõni muu.
Aga! Kui on 3500 eur, siis sellega annab igasugu huvitavaid asju teha, tegelikult. Ja seda soovitatakse palju, aga kui paljud seda tegelikult teevad, et osta sellest summast mingi 75 protsendi eest auto ja ülejäänu eest vaheta kõik mis vaja ja rohkemgi, saad muretult sõita ja hea auto jupiks ajaks, või jäta remondivaru. Pigem inimene ikka ei oska ja ei taha või ei suuda nii mõelda. Võetakse palju selle raha eest saab ja siis kui midagi juurde vaja, siis seda pole. Pigem siis võib ju leida mingi 2200 maksva suht okei masina ja panna 1000 eurot veel remonti ja tulemus tipp-topp.
Kus enamasti asi kinni kiilub on see, et tolle masina sisu on nö ajast ja arust, tahaks moodsamat, või muidugi kardetakse kere olukorda, mida tulebki muidugi karta, mida sa ikka 15-aastastest tahad....
Eeh, näis mis ma oma roostes ökosaabi vahetusest targemaks saan ajaga... Jõudu igatahes, ma tean küll inimesi, kes on oma diiselppassatit kiitnud, mõni asi pidi kallis olema. On veel samas ju 1,9 pommikindel diisel, mis peal nii Golfidel kui škodadel...on ju?
EDIT: Kui sul juba V70 on mainitud, siis jätka seda rida, mahub su hinnaskaalasse ära, kuigi valik pidi olema Euroopas juba väikseks jäänd ja nõudlus pakkumist ületanud, poolakad kõik ära riisunud. 2,5 TDI käib siis jutt.
Aga kui on tahtmist saada odavat ja ökot, siis ei saa eriti samavõrd väänet ja väljanägemist. Või on ka mõningaid variante, kus mingil määral saad kõike, aga nagu juba mainitud, kasutatud autodega alati loterii, vahet pole saab, VW või mõni muu.
Aga! Kui on 3500 eur, siis sellega annab igasugu huvitavaid asju teha, tegelikult. Ja seda soovitatakse palju, aga kui paljud seda tegelikult teevad, et osta sellest summast mingi 75 protsendi eest auto ja ülejäänu eest vaheta kõik mis vaja ja rohkemgi, saad muretult sõita ja hea auto jupiks ajaks, või jäta remondivaru. Pigem inimene ikka ei oska ja ei taha või ei suuda nii mõelda. Võetakse palju selle raha eest saab ja siis kui midagi juurde vaja, siis seda pole. Pigem siis võib ju leida mingi 2200 maksva suht okei masina ja panna 1000 eurot veel remonti ja tulemus tipp-topp.
Kus enamasti asi kinni kiilub on see, et tolle masina sisu on nö ajast ja arust, tahaks moodsamat, või muidugi kardetakse kere olukorda, mida tulebki muidugi karta, mida sa ikka 15-aastastest tahad....
Eeh, näis mis ma oma roostes ökosaabi vahetusest targemaks saan ajaga... Jõudu igatahes, ma tean küll inimesi, kes on oma diiselppassatit kiitnud, mõni asi pidi kallis olema. On veel samas ju 1,9 pommikindel diisel, mis peal nii Golfidel kui škodadel...on ju?
EDIT: Kui sul juba V70 on mainitud, siis jätka seda rida, mahub su hinnaskaalasse ära, kuigi valik pidi olema Euroopas juba väikseks jäänd ja nõudlus pakkumist ületanud, poolakad kõik ära riisunud. 2,5 TDI käib siis jutt.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7619
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siinse jutu järgi on Saab nagu loterii,et EHK joppab ja saad korraliku masina
joppamisega pole siin midagi pistmist;
on vaid 1 variant kui head autot ei saa: pead ennast spetsialistiks ja arvad masina heas korras olevat ja ostad ära või kui asja ei tunne siis lihtsalt ei lähe saabe tundvate nägude man ja ikka ostad masina ära.
ja siis saad foormumis targaks.
//siia smilede juurde oleks hädasti vaja sellist, kus mees remondib masinat!//
edit /monoloog/:
krt, ma ei vaadanud d-saabide peale aastaid; isegi ei proovinud nendega sõita, ja neid oli sellise hinnaga müüa lausa hulgi siis, millega praegu isegi mitte ei ole, kuigi aastat 3..4 edasi läind. ja üldse ei mõelnud selle peale, miks autotoojad prantslastega sõidavad.
siis sain d-saabi maigu suhu ja naeratuse, et kui öko ikkagi võrreldes bensiiniga. ja siis jõudsin prantslasteni ja täna sõidan masinaga millel 260000 km ees ja millel hooldusajalugu teada, ehk, millel motot ega kasti ja muid kapotialuseid vidinaid pole keegi kunagi näppind ( v.a. hammasrihma vahetus). VOT.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Küll nüüd on hirmutav pilt loodud 9-5 st.
Kui autol on korralik kontrollitav hooldusajalugu ja võimalike vigade likvideerimiseks pisut raha reservi jätad siis ei ole hullu midagi.
Kas arvate et need 500+ tuhat sõitnud Passatid ja Audid on igiliikurid või jube odavad remontida? No ega ei ole küll.
Veelkord... kontrollitav ja aus remondi ja hooldusajalugu on oluline! Suvaline hooldusraamat kuskil automüügiplatsil redutava auto kindalaekas ei ole enamasti eriti vettpidav tõend.
IGAL JUHUL tasub enne ostu külastada ostetava autoga Saabide remondile spetsialiseerunud töökoda!
Kui autol on korralik kontrollitav hooldusajalugu ja võimalike vigade likvideerimiseks pisut raha reservi jätad siis ei ole hullu midagi.
Kas arvate et need 500+ tuhat sõitnud Passatid ja Audid on igiliikurid või jube odavad remontida? No ega ei ole küll.
Veelkord... kontrollitav ja aus remondi ja hooldusajalugu on oluline! Suvaline hooldusraamat kuskil automüügiplatsil redutava auto kindalaekas ei ole enamasti eriti vettpidav tõend.
IGAL JUHUL tasub enne ostu külastada ostetava autoga Saabide remondile spetsialiseerunud töökoda!
Ma vaatasin, et 9-3-sid liigub 2500 euro eest kah päris okeisid (piltide pealt, reaalselt võibolla midagi totaalselt erinevat). Siis ülejäänud 1000+ euri jätta remondi jaoks. Noh rihmad jms juurde kuuluvad on kasutatud auto ostu puhul esimesed asjad, mida ära vahetada. Ja noh ehk saab Pärnust mõne isendi. Pärnus on saabi edasimüüja kah täitsa olemas ja saab auto ostueelsesse kontrolli viia. Enamus volvo V70 mis olen vaadanud on diislid. Kuna ma aastas uhan maha natuke üle 20k kilomeetri keskmiselt, siis võibolla diisel ei tasu ennast ära ?