nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#1

T Mai 03, 2011 14:50

isend siis Belgias, sõitnud alla 100000 km. Mida peaks uurima kindlasti, kui ise tooma minna, on kellegil juba kogemusi selle 2 turboga diisli kohta? lisad head: bose, navi, bixenon, aut. kliima, yhesõnaga aero :) Jääb ainult Hirsch lisada....

isend siis järgmine:


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=144776031&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=5&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&lang=en&pageNumber=2
valka
Postitusi: 240
Liitunud: K Mär 23, 2011 9:36
Asukoht:
Auto:

#2

T Mai 03, 2011 16:41

Saab on ikka hukas omadega, diisel aero 132kw :wall:

valka @vabandab OT pärast :)
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#3

T Mai 03, 2011 16:59

milles probleem??
kas keegi vin-koodi saab kontrollida?
Vin: YS3FH46P381156367
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#4

T Mai 03, 2011 17:07

milles probleem??
kas keegi vin-koodi saab kontrollida?
Vin: YS3FH46P381156367


täiesti ekisteeriv isend:) 2008 6-k manuaal,Z19DTR mootor

saad ka ise

siit
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#5

T Mai 03, 2011 17:10

nii ja kas läbisõit kah õige? ja kuidas see z19DTR mootor on muidu?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

T Mai 03, 2011 17:14

Kust imekohast sa seda läbisõitu teada tahad saada?
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#7

T Mai 03, 2011 17:26

äkki on kellegil tutvusi, saaks teada kas läbisõit õige ja kas pole kõvat pauku saanud :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14285
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

T Mai 03, 2011 17:31

Äkki tuleb ainult püksi...:P no pole SAABil sellist keskset andmebaasi, kuhu kõik teenindused ja esindused oma infot koguvad...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#9

T Mai 03, 2011 18:08

äkki tuleb püksi? kysin asjalikku nõu... tavakodanikuna ei tea mina, et SAABile pole sellist ühtset systeemi, kust saab infot. Cyber Sul on õige nimi - TÄIESTI MÕTETU MÖLAÖÖBIK...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14285
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

T Mai 03, 2011 18:32

No mina ei tea... registreerunud oled sa siia foorumisse 4 aastat tagasi. Sellest on ikka väga-väga paljudel kordadel juttu olnud, et SAABil pole keskset andmebaasi nagu paljudel teistel markidel.

Ja kui sa siin inimeste pihta röökima hakkad (suurte tähtedega kirjutamine on netisuhtluses karjumine) ja üldse tähele ei pane kirjutisele lisatud emotikone, siis ei aita sind ka keegi.

PS. See ei ole sinu arvusada, mis mul tiitlina kasutusel on... Katsu nüüd omaga hakkama saada...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#11

T Mai 03, 2011 19:45

Helista või kirjuta müüjale, las saadab hooldusraamatu koopia. Siis saad helistada/kirjutada konkreetsele töökojale ja teha päringu. Kõige kindlam on muidugi otse Saabi esindusest osta. Võimalus on ka oma soov edastada mõnele ettevõttele kes autode toomisega tegelevad, nemad otsivad ja toovad ära just sulle sobiliku ning kontrollitud ajalooga masina.
Olen ise ka viimasel ajal mobile-st just TTiD-d vaadanud ja valikut on.
Edu otsingul!

E: Samas 08 Aero TTiD mida mina vaatan maksavad kuni 10k ekstra.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#12

K Mai 04, 2011 10:26

Suur tänu rannto! tuleb ka asjalikke nõuandeid, mitte mõtetut tatipritsimist...
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#13

N Mai 05, 2011 12:16

Cyber: No mina ei tea... registreerunud oled sa siia foorumisse 4 aastat tagasi. Sellest on ikka väga-väga paljudel kordadel juttu olnud, et SAABil pole keskset andmebaasi nagu paljudel teistel markidel.

Cyber, nyyd võin Sulle vastu vaielda - Vikingist sain väga adekvaatse vastuse, mis autoga tehtud, niiet Sinu jutt ei pea paika! Oled olnud foorumis 7 aastat ja ei tea et saab ka välismaal vuravaid autosid kontrollida :D:D:D


konkreetse isendi info siis:

SAAB 9-3 1,9 TTiD YS3FH46P381156367 müüdi Belgias 29.07.2008

Gar korras tehtud tööd:
12.10.2010 73058 km - EGR
19.05.2010 60877 km - E Stab kont, veepump, Väljalaske klapp (remondi hind 712 EUR - tõenäoliselt veepumba laager kinni kiilunud ning sellest tulenevalt ka klapid "pähe" jooksnud )
01.04.2010 53046 km - Xenon andur
09.03.2010 51638 km - EGR
08.01.2010 46188 km - Genekas

Kui nii palju probleeme viimasel ajal olnud, kas on mõtet seda autot hakata endale liikuriks soetama?

ette tänades fluss007
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

N Mai 05, 2011 13:13

See, et sa ühe auto kohta infot said on sinu õnn.:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#15

N Mai 05, 2011 15:12

Kunagi ei tea. Kes ei riski, see shampust ei joo!
pumps
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#16

N Mai 05, 2011 15:20

Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#17

N Mai 05, 2011 16:21

v on viga kuskil mujal, ainult belglased pole asjale jälile jõunud.
Võimsust pole kunagi piisavalt
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#18

N Mai 05, 2011 16:47

...

Cyber, nyyd võin Sulle vastu vaielda - Vikingist sain väga adekvaatse vastuse, mis autoga tehtud, niiet Sinu jutt ei pea paika! Oled olnud foorumis 7 aastat ja ei tea et saab ka välismaal vuravaid autosid kontrollida :D:D:D


konkreetse isendi info siis:

SAAB 9-3 1,9 TTiD YS3FH46P381156367 müüdi Belgias 29.07.2008

Gar korras tehtud tööd:
12.10.2010 73058 km - EGR
19.05.2010 60877 km - E Stab kont, veepump, Väljalaske klapp (remondi hind 712 EUR - tõenäoliselt veepumba laager kinni kiilunud ning sellest tulenevalt ka klapid "pähe" jooksnud )
01.04.2010 53046 km - Xenon andur
09.03.2010 51638 km - EGR
08.01.2010 46188 km - Genekas

Kui nii palju probleeme viimasel ajal olnud, kas on mõtet seda autot hakata endale liikuriks soetama?

ette tänades fluss007


.... müüdi Belgias 29.07.2008 - seega selle isendi info lõppeb 28.07.2010, ilmselt on EGR veel kuidagi garantiisse surutud.

Keskne baas on olemas ainult Saabil, kust on näha garantiitööd, mida teostatakse esimese 2-3 aasta jooksul (oleneb kui kaua garantiid anti). Peale seda mingit muud infot pole.
Näiteks on suht mõtetu praegu esitada päringut 2001 aasta müüdud masina kohta - esimesed 2 aastat on info olemas aga mis peale seda 8 aastat on juhtunud, on sama olulised. Ainuke positiivine aspekt selle juures on, et kui seda 10 aasta vanust masinat müüakse läbisõiduga 150.000 km ning 2 aasta lõppedes oli näiteks viimane garantiitöö tehtud 130.000 km pealt, siis vaevalt, et ülejäänud 8 aastat läbiti masinaga kokku 20.000 km :)

Masinast endast. 1.9 TTiD on Fiati mootor, suht lollikindel, kui EGR välja arvata, neid ikka sureb. Õnneks suht odav, ca 200€ vms. Tõenäoliselt lähitulevikku võid roolilati vahetuse sisse kirjutada, see on üks suurim nõrkus veel nendel isenditel.

Aga muidu võtab see mootor naeratuse näole, nii pedaali vajutades kui tanklas kütusearvet vaadates. Mitte niiväga küll, kui mootori häält kuulad, on vaiksemaid diisleid, kasvõi see uus 2.0'ne.

terv, teager
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#19

N Mai 05, 2011 17:27

Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...



Oled sa kindel, et 1,9TTiD kasutab sama EGR-i mida ka 1,9tiD ja 1,9TiD mootorgi?
Kas see, et sellel konkreetsel autol on EGR vahetatud tähendab seda, et tegemist on tüüpveaga? Mitut 1,9TTiD mootoriga Saabi sa tead millel EGR vahetatud on?
Aga millest sa järeldad, et tegemist on tüüpveaga?
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#20

N Mai 05, 2011 20:54

Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...



Oled sa kindel, et 1,9TTiD kasutab sama EGR-i mida ka 1,9tiD ja 1,9TiD mootorgi?
Kas see, et sellel konkreetsel autol on EGR vahetatud tähendab seda, et tegemist on tüüpveaga? Mitut 1,9TTiD mootoriga Saabi sa tead millel EGR vahetatud on?
Aga millest sa järeldad, et tegemist on tüüpveaga?


Kui sa veidi siinse foorumi diiselmootorite alajaotust või 2,2 TiD mootoriga autode "lugusid" lappad, siis saad ruttu aru, millest ma räägin. Tundub, et pole ühtegi diiselsaabi (ega sama mootoriga Opelit), millel EGR-iga jamasid poleks olnud. Ilmselt vaevab ikkagi ka Fiati diislit sama häda. Huvitav ainult, et selle hind niisuguse languse läbi on teinud (teageri postitus). Nt esinduses maksab minu autole sobiv uus EGR ligi 500 €.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#21

N Mai 05, 2011 21:04

2.2 TiD ei ole sama EGR kui 1.9 TiD'l

Ning TTiDl on ka tegelikult teistsugune kui tavalisel TiD'l ;)

Aga jah, EGR suremist ei saa tüüpveaks nimetada. See on lihtsalt paratamatus :)

terv, teager
Melkz
Postitusi: 155
Liitunud: N Apr 30, 2009 11:28
Asukoht:
Auto:

#22

N Mai 05, 2011 21:10

Ei tahtnudki öelda, et sama EGR neil mootoritel. Lihtsalt näib, et uuemate ja (loodetavasti) paremate mootorite arendamisel pole nõrgemaid osi asendatud vastupidavamate komponentidega, vaid jätkatakse sama rada... paraku. Ega üks näide muidugi tähenda, et kõigiga nii läheb, aga kahtlus tekib küll. Muidu täitsa usun, et TTiD on mõnus mootor ;) Nimetan seda probleemset EGRi siiski endiselt diiselsaabide tüüpveaks (tüüpviga ongi ilmselt teatud asjade puhul paratamatus), kuna kipub olema esimesi asju, mis suurema väljamineku põhjustavad.
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#23

N Mai 05, 2011 22:32

... Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...


Lihtsalt veel vaheinfoks, et 1,9tiD ja 1,9TiD kasutab Pierburg EGR-i.
1,9TTiD kasutab Dellorto EGR-i.
Ilmselt on mootoritootja siiski EGR-i koha pealt üht-teist muutnud.
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#24

R Mai 06, 2011 10:33

tänud asjaliku infi ja teemaarenduse eest! paari nädala jooksul tuleb siis ikkagi järgi minne Belgiasse sellelle iludusele...
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#25

T Mai 10, 2011 13:05

andke andeks mu lollust, aga mis tähendab toonitud selektiivklaas? toonitud saan aru aga Selektiivklaas?
Vasta