nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero
isend siis Belgias, sõitnud alla 100000 km. Mida peaks uurima kindlasti, kui ise tooma minna, on kellegil juba kogemusi selle 2 turboga diisli kohta? lisad head: bose, navi, bixenon, aut. kliima, yhesõnaga aero Jääb ainult Hirsch lisada....
isend siis järgmine:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=144776031&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=5&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&lang=en&pageNumber=2
isend siis järgmine:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=144776031&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=5&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&lang=en&pageNumber=2
milles probleem??
kas keegi vin-koodi saab kontrollida?
Vin: YS3FH46P381156367
täiesti ekisteeriv isend:) 2008 6-k manuaal,Z19DTR mootor
saad ka ise
siit
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14285
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No mina ei tea... registreerunud oled sa siia foorumisse 4 aastat tagasi. Sellest on ikka väga-väga paljudel kordadel juttu olnud, et SAABil pole keskset andmebaasi nagu paljudel teistel markidel.
Ja kui sa siin inimeste pihta röökima hakkad (suurte tähtedega kirjutamine on netisuhtluses karjumine) ja üldse tähele ei pane kirjutisele lisatud emotikone, siis ei aita sind ka keegi.
PS. See ei ole sinu arvusada, mis mul tiitlina kasutusel on... Katsu nüüd omaga hakkama saada...
Ja kui sa siin inimeste pihta röökima hakkad (suurte tähtedega kirjutamine on netisuhtluses karjumine) ja üldse tähele ei pane kirjutisele lisatud emotikone, siis ei aita sind ka keegi.
PS. See ei ole sinu arvusada, mis mul tiitlina kasutusel on... Katsu nüüd omaga hakkama saada...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Helista või kirjuta müüjale, las saadab hooldusraamatu koopia. Siis saad helistada/kirjutada konkreetsele töökojale ja teha päringu. Kõige kindlam on muidugi otse Saabi esindusest osta. Võimalus on ka oma soov edastada mõnele ettevõttele kes autode toomisega tegelevad, nemad otsivad ja toovad ära just sulle sobiliku ning kontrollitud ajalooga masina.
Olen ise ka viimasel ajal mobile-st just TTiD-d vaadanud ja valikut on.
Edu otsingul!
E: Samas 08 Aero TTiD mida mina vaatan maksavad kuni 10k ekstra.
Olen ise ka viimasel ajal mobile-st just TTiD-d vaadanud ja valikut on.
Edu otsingul!
E: Samas 08 Aero TTiD mida mina vaatan maksavad kuni 10k ekstra.
Cyber: No mina ei tea... registreerunud oled sa siia foorumisse 4 aastat tagasi. Sellest on ikka väga-väga paljudel kordadel juttu olnud, et SAABil pole keskset andmebaasi nagu paljudel teistel markidel.
Cyber, nyyd võin Sulle vastu vaielda - Vikingist sain väga adekvaatse vastuse, mis autoga tehtud, niiet Sinu jutt ei pea paika! Oled olnud foorumis 7 aastat ja ei tea et saab ka välismaal vuravaid autosid kontrollida :D:D:D
konkreetse isendi info siis:
SAAB 9-3 1,9 TTiD YS3FH46P381156367 müüdi Belgias 29.07.2008
Gar korras tehtud tööd:
12.10.2010 73058 km - EGR
19.05.2010 60877 km - E Stab kont, veepump, Väljalaske klapp (remondi hind 712 EUR - tõenäoliselt veepumba laager kinni kiilunud ning sellest tulenevalt ka klapid "pähe" jooksnud )
01.04.2010 53046 km - Xenon andur
09.03.2010 51638 km - EGR
08.01.2010 46188 km - Genekas
Kui nii palju probleeme viimasel ajal olnud, kas on mõtet seda autot hakata endale liikuriks soetama?
ette tänades fluss007
Cyber, nyyd võin Sulle vastu vaielda - Vikingist sain väga adekvaatse vastuse, mis autoga tehtud, niiet Sinu jutt ei pea paika! Oled olnud foorumis 7 aastat ja ei tea et saab ka välismaal vuravaid autosid kontrollida :D:D:D
konkreetse isendi info siis:
SAAB 9-3 1,9 TTiD YS3FH46P381156367 müüdi Belgias 29.07.2008
Gar korras tehtud tööd:
12.10.2010 73058 km - EGR
19.05.2010 60877 km - E Stab kont, veepump, Väljalaske klapp (remondi hind 712 EUR - tõenäoliselt veepumba laager kinni kiilunud ning sellest tulenevalt ka klapid "pähe" jooksnud )
01.04.2010 53046 km - Xenon andur
09.03.2010 51638 km - EGR
08.01.2010 46188 km - Genekas
Kui nii palju probleeme viimasel ajal olnud, kas on mõtet seda autot hakata endale liikuriks soetama?
ette tänades fluss007
Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...
...
Cyber, nyyd võin Sulle vastu vaielda - Vikingist sain väga adekvaatse vastuse, mis autoga tehtud, niiet Sinu jutt ei pea paika! Oled olnud foorumis 7 aastat ja ei tea et saab ka välismaal vuravaid autosid kontrollida :D:D:D
konkreetse isendi info siis:
SAAB 9-3 1,9 TTiD YS3FH46P381156367 müüdi Belgias 29.07.2008
Gar korras tehtud tööd:
12.10.2010 73058 km - EGR
19.05.2010 60877 km - E Stab kont, veepump, Väljalaske klapp (remondi hind 712 EUR - tõenäoliselt veepumba laager kinni kiilunud ning sellest tulenevalt ka klapid "pähe" jooksnud )
01.04.2010 53046 km - Xenon andur
09.03.2010 51638 km - EGR
08.01.2010 46188 km - Genekas
Kui nii palju probleeme viimasel ajal olnud, kas on mõtet seda autot hakata endale liikuriks soetama?
ette tänades fluss007
.... müüdi Belgias 29.07.2008 - seega selle isendi info lõppeb 28.07.2010, ilmselt on EGR veel kuidagi garantiisse surutud.
Keskne baas on olemas ainult Saabil, kust on näha garantiitööd, mida teostatakse esimese 2-3 aasta jooksul (oleneb kui kaua garantiid anti). Peale seda mingit muud infot pole.
Näiteks on suht mõtetu praegu esitada päringut 2001 aasta müüdud masina kohta - esimesed 2 aastat on info olemas aga mis peale seda 8 aastat on juhtunud, on sama olulised. Ainuke positiivine aspekt selle juures on, et kui seda 10 aasta vanust masinat müüakse läbisõiduga 150.000 km ning 2 aasta lõppedes oli näiteks viimane garantiitöö tehtud 130.000 km pealt, siis vaevalt, et ülejäänud 8 aastat läbiti masinaga kokku 20.000 km :)
Masinast endast. 1.9 TTiD on Fiati mootor, suht lollikindel, kui EGR välja arvata, neid ikka sureb. Õnneks suht odav, ca 200€ vms. Tõenäoliselt lähitulevikku võid roolilati vahetuse sisse kirjutada, see on üks suurim nõrkus veel nendel isenditel.
Aga muidu võtab see mootor naeratuse näole, nii pedaali vajutades kui tanklas kütusearvet vaadates. Mitte niiväga küll, kui mootori häält kuulad, on vaiksemaid diisleid, kasvõi see uus 2.0'ne.
terv, teager
Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...
Oled sa kindel, et 1,9TTiD kasutab sama EGR-i mida ka 1,9tiD ja 1,9TiD mootorgi?
Kas see, et sellel konkreetsel autol on EGR vahetatud tähendab seda, et tegemist on tüüpveaga? Mitut 1,9TTiD mootoriga Saabi sa tead millel EGR vahetatud on?
Aga millest sa järeldad, et tegemist on tüüpveaga?
Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...
Oled sa kindel, et 1,9TTiD kasutab sama EGR-i mida ka 1,9tiD ja 1,9TiD mootorgi?
Kas see, et sellel konkreetsel autol on EGR vahetatud tähendab seda, et tegemist on tüüpveaga? Mitut 1,9TTiD mootoriga Saabi sa tead millel EGR vahetatud on?
Aga millest sa järeldad, et tegemist on tüüpveaga?
Kui sa veidi siinse foorumi diiselmootorite alajaotust või 2,2 TiD mootoriga autode "lugusid" lappad, siis saad ruttu aru, millest ma räägin. Tundub, et pole ühtegi diiselsaabi (ega sama mootoriga Opelit), millel EGR-iga jamasid poleks olnud. Ilmselt vaevab ikkagi ka Fiati diislit sama häda. Huvitav ainult, et selle hind niisuguse languse läbi on teinud (teageri postitus). Nt esinduses maksab minu autole sobiv uus EGR ligi 500 €.
Ei tahtnudki öelda, et sama EGR neil mootoritel. Lihtsalt näib, et uuemate ja (loodetavasti) paremate mootorite arendamisel pole nõrgemaid osi asendatud vastupidavamate komponentidega, vaid jätkatakse sama rada... paraku. Ega üks näide muidugi tähenda, et kõigiga nii läheb, aga kahtlus tekib küll. Muidu täitsa usun, et TTiD on mõnus mootor Nimetan seda probleemset EGRi siiski endiselt diiselsaabide tüüpveaks (tüüpviga ongi ilmselt teatud asjade puhul paratamatus), kuna kipub olema esimesi asju, mis suurema väljamineku põhjustavad.
... Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...
Lihtsalt veel vaheinfoks, et 1,9tiD ja 1,9TiD kasutab Pierburg EGR-i.
1,9TTiD kasutab Dellorto EGR-i.
Ilmselt on mootoritootja siiski EGR-i koha pealt üht-teist muutnud.