Eesmärkiks siis 30. sept SAAB 900NG järgi Rootsi sõita. Valisin välja mõned, mis hinna ja soovide kohaselt sobiksid. Ehk oskate soovitada. Ise sooviks küll nahksisuga ja kolme uksega, kuid kuulsin, et nende kere tagaosa pidi nõrgem olema kui 5-ustelistel.
Vastab see info tõele ???
Autoremondimehest sõber tuleb küll kaasa, kuid SAAB-Textdega tal suurem kogemus puudub.
Kommenteerige palun!
P.S.Suured tänud juba ette.
http://www.blocket.se/view/5931051.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/5988101.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/6041389.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/5929884.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/6072075.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/5865692.htm?caller=vnl_s&l=0&c=1&city=0
http://www.blocket.se/view/5932620.htm?caller=ogl_s&l=0&c=1&city=0
Palun soovitage !!!? Lisa.
Algselt postitas: kotermann
Ja samas kui leian hästisäilinud isendi, mis nahksisuta, ehk leiab siis nahkistmed ka Eestist?
Sellesse ma ei usu, et nahksisu siit leiab.
(Ja Vikingust uued istmed maksavad vähemalt 2x rohkem plaanitavast auto hinnast)
Seda ülemist ei soovita - muidu oled minuga liiga sarnane linnavahel :P
See must (või on ta tumesinine) oleks kõige ägedam värv, aga mootor nõrgavõitu. EDIT: seda linki vist polegi enam.
See Talladega on vist kõige ägedam pill.
See potisinine on tavaline ja seega liiga kallis. (samas on cruiiskontroll, ma ei tea kas eelmisel on)
(Nahksisu saab Eestis ainult köösnerilt, aga ka see võib kallis olla)
See must (või on ta tumesinine) oleks kõige ägedam värv, aga mootor nõrgavõitu. EDIT: seda linki vist polegi enam.
See Talladega on vist kõige ägedam pill.
See potisinine on tavaline ja seega liiga kallis. (samas on cruiiskontroll, ma ei tea kas eelmisel on)
(Nahksisu saab Eestis ainult köösnerilt, aga ka see võib kallis olla)
NG igapäevaseks sõiduks, classic/küülik kokkutuleku jaoks - kas nii, ivomets? :P
Mismoodi on 3-uksega auto tagaosa nõrgem kui 5-uksega? Kombi-kupee taguots ju üks suur tükk - seega kõvem, 5-ust - rohkem auke keres, vähem siduvaid elemente (uksed ju ripuvad kasutult ees kere jäikuse mõttes) ehk vedelam. Minu loogika.
Võta masin, millel on kont/kliima, mootorisoojendus, istmesoojendused, SID 2/3, ilusad 15-16" valuveljed (17" puhul maksad 1/4 auto hinnast uute kummide eest), sest mootori ja vurri pead niikuinii spetsidele hindamiseks tooma.
Mismoodi on 3-uksega auto tagaosa nõrgem kui 5-uksega? Kombi-kupee taguots ju üks suur tükk - seega kõvem, 5-ust - rohkem auke keres, vähem siduvaid elemente (uksed ju ripuvad kasutult ees kere jäikuse mõttes) ehk vedelam. Minu loogika.
Võta masin, millel on kont/kliima, mootorisoojendus, istmesoojendused, SID 2/3, ilusad 15-16" valuveljed (17" puhul maksad 1/4 auto hinnast uute kummide eest), sest mootori ja vurri pead niikuinii spetsidele hindamiseks tooma.
krt, nüüd ei oska enam midagi soovitada sellisest valikust, lihtsalt suu hakkab vett jooksma.
(võta see tumesinine turbo, ilusad veljed ja omanik ise ütleb ka ju et "vinge" )
(või võta see aero velgedega tumesinine turbo, ühed ilusad mõlemad)
(võta see tumesinine turbo, ilusad veljed ja omanik ise ütleb ka ju et "vinge" )
(või võta see aero velgedega tumesinine turbo, ühed ilusad mõlemad)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle, kuidas ja kellega sinna sõidad?
mul ka huvi kuskilt mõni saab siiamaale veeretada mida siin maal varem pole nähtud.
ja seltsis oleks segasem.
mul ka huvi kuskilt mõni saab siiamaale veeretada mida siin maal varem pole nähtud.
ja seltsis oleks segasem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.