Saab 9-3 aero 2.0t
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: E Sept 19, 2005 23:43
- Asukoht:
- Auto:
Tere kõigile!
Palju on internetis infot 9-5 aerode kohta, kuid mitte 9-3 aerode.
Nimelt plaanis soetada 00' aasta aero, saksast toodud 100K läbisõiduga, koos hooldusraamatuga.Veendusin Saabi isikupäras ja tõenäoliselt ostan auto ka ära.
Kuid tekkinud on mõningad küsimused, nimelt sellise aparaadi bensukulu kohta. Samuti täheldasin proovisõidul küllaltki tuntavat roolikiskumist paremale poole, müügimees väitis küll mulle, et rooliotsad, kuid kes kurat seda teab, mis tegelikult võiks viga olla....
Kui kellelgi on kogemusi sellise isendi omamisel, siis ootaksin meelsasti tagasisidet :)
Palju on internetis infot 9-5 aerode kohta, kuid mitte 9-3 aerode.
Nimelt plaanis soetada 00' aasta aero, saksast toodud 100K läbisõiduga, koos hooldusraamatuga.Veendusin Saabi isikupäras ja tõenäoliselt ostan auto ka ära.
Kuid tekkinud on mõningad küsimused, nimelt sellise aparaadi bensukulu kohta. Samuti täheldasin proovisõidul küllaltki tuntavat roolikiskumist paremale poole, müügimees väitis küll mulle, et rooliotsad, kuid kes kurat seda teab, mis tegelikult võiks viga olla....
Kui kellelgi on kogemusi sellise isendi omamisel, siis ootaksin meelsasti tagasisidet :)
Kui midagi juba kahtlast on, siis ära osta. Odavam on osta täiesti heas korras Saab tiba kallimalt, kui mõningate vigadega ja odavamalt. Tean seda omast käest.
Saabi kütusekulu kohta nii palju, et eks sõidurõõm ikka maksa ka midagi.
Saabi kütusekulu kohta nii palju, et eks sõidurõõm ikka maksa ka midagi.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kirjeldad ehk kiskumist, kas vajutamisel või kogu aeg? Kui kogu aeg siis sild paigast ja keegi kurat ei tea, miks just. Äkki on ära koputatud äärekivisse vms teema. Kui võimalik siis lase mõnel septsil enne ostmist üle vaadata auto.
Bensukulu kohta võib öelda seda, et kui kui juba Aero käes, siis sa väga ei nori selle kulu üle. Nagu juba mainitud, sõidurõõmu juures tuleb ka natuke lõivu maksta. Samas midagi tapvat seal ei ole.
Bensukulu kohta võib öelda seda, et kui kui juba Aero käes, siis sa väga ei nori selle kulu üle. Nagu juba mainitud, sõidurõõmu juures tuleb ka natuke lõivu maksta. Samas midagi tapvat seal ei ole.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: E Sept 19, 2005 23:43
- Asukoht:
- Auto:
Kiskumine on selline sümboolne, üle lamava politseiniku sõites võib tunda sellist pehmet kolksu, mis läbib paremat esiratast. Muidu aga augulisel teel auto väga vaikne ja pehme, Cyberi poolne arvamus vb kõige objektiivsem, äkki tõesti äärekivisse rihitud ja rooliotsa kahjustanud...
Bensukulu suhtes pole mul mingisuguseid eelarvamusi, huvitav oleks lihtsalt teada palju:D
Bensukulu suhtes pole mul mingisuguseid eelarvamusi, huvitav oleks lihtsalt teada palju:D
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
8-20, oleneb kas kulged vanaemana maanteel või põleb kumm kogu aeg..:)
See 9-3 omab ju täielikult mehaaniku õudusunenäona defineeritavad esisilda, pukse on seal rohkem kui rubla eest. Mõni natuke pehmeks läind ja ongi imelik kolks olemas. Lase kontrollida, kusagil sillapingis läbi loksutada vms.
Kolks ja kiskumine on küll minu arvates 2 iseasja.
Võid ju üritada müüjaga kokku leppida, et lähete koos kuhugi, Vikingusse või Troosti või Anti juurde, läbivaatusele. Kui mingied vigu ei avastata, maksad ise selle kinni, arvestad seda kui enesetunnet parandavat rahasüsti ja võtad auto ära. Kui avastatakse mingeid suuri puudusi, mis paneb ostusoovis kahtlema, siis maksab müüja ise selle jama või laseb hinna alla või likvideerib antud puudused. Ega müüja ei pruugi muidugi nõustuda, aga mine sa isahane tea...
See 9-3 omab ju täielikult mehaaniku õudusunenäona defineeritavad esisilda, pukse on seal rohkem kui rubla eest. Mõni natuke pehmeks läind ja ongi imelik kolks olemas. Lase kontrollida, kusagil sillapingis läbi loksutada vms.
Kolks ja kiskumine on küll minu arvates 2 iseasja.
Võid ju üritada müüjaga kokku leppida, et lähete koos kuhugi, Vikingusse või Troosti või Anti juurde, läbivaatusele. Kui mingied vigu ei avastata, maksad ise selle kinni, arvestad seda kui enesetunnet parandavat rahasüsti ja võtad auto ära. Kui avastatakse mingeid suuri puudusi, mis paneb ostusoovis kahtlema, siis maksab müüja ise selle jama või laseb hinna alla või likvideerib antud puudused. Ega müüja ei pruugi muidugi nõustuda, aga mine sa isahane tea...
Tehaseandmed sellised küttekulu kohalt linnas 13,5 , mnt kiirus 90km/h
siis 6,9 ja keskmine 9,4 , tegelik sõltub ikka endast , endal vähe lahjem
see turbo aga sellist tulemust linnas pole küll saanud jääb ikka sinna 10 piiresse ei ütleks on mingi tõsine rüüpaja
siis 6,9 ja keskmine 9,4 , tegelik sõltub ikka endast , endal vähe lahjem
see turbo aga sellist tulemust linnas pole küll saanud jääb ikka sinna 10 piiresse ei ütleks on mingi tõsine rüüpaja
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: E Sept 19, 2005 23:43
- Asukoht:
- Auto:
Kaks asja esinevad koos - kiskumine ja kolks. Kui sõidad 50ga, lased käed lahti, siis kisub tiba paremale, ja kui suuremast august läbi sõidad, käib pehme kolks.
Nüüd ma siis tean seda ka, et aero esisild õudusunenägu on...
Nüüd ma siis tean seda ka, et aero esisild õudusunenägu on...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: saab9-3aero
Nüüd ma siis tean seda ka, et aero esisild õudusunenägu on...
Noh, aero või mitte aero, sild on neil kõigil sama. Ja mina kui vana klassikup... st sõber, lähtun keerukuse hindamisel just sellest, omale tuttavast autost.
Tegelikult see asi nüüd nii kole ka ei ole..:)
isiklikust kogemusest samalaadsega Aeroga julgen öelda, et küttekulu maanteel on kuskil 8 kanti, mis sisaldab nii 100-110 kulgemist ja muidugi Aerole omaseid möödasõite hetkelise kiirendusega 90-130 :headbang:
linnas kipub pigem 11 kanti vist..
hetkel kui esivanem elab linnast väljas 40 kilti ja kulgeb iga päev masinaga tööle-tagasi ning natukene linnas ringi tiirutamist, siis on päris pika aja peale kokku kogunenud küttekuluks 8.4..
PS. kui lapats läbi põranda suruda, siis on rooli kiskumine normaalne nähe, pidada nende turbosaabide perekonnaviga vms. olema.. tavalisel kulgemisel siiski mitte..
aga samas, mida mina ka tean..
linnas kipub pigem 11 kanti vist..
hetkel kui esivanem elab linnast väljas 40 kilti ja kulgeb iga päev masinaga tööle-tagasi ning natukene linnas ringi tiirutamist, siis on päris pika aja peale kokku kogunenud küttekuluks 8.4..
PS. kui lapats läbi põranda suruda, siis on rooli kiskumine normaalne nähe, pidada nende turbosaabide perekonnaviga vms. olema.. tavalisel kulgemisel siiski mitte..
aga samas, mida mina ka tean..
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: E Sept 19, 2005 23:43
- Asukoht:
- Auto:
Tänud kommentaaride eest kõigile!
Fukiku, aeroga rahul?Äkki oled teadlik mõningatest lastehaigustest, mida sellise isendi ostul silmas pidada?
Fukiku, aeroga rahul?Äkki oled teadlik mõningatest lastehaigustest, mida sellise isendi ostul silmas pidada?
Kiskumise saad silla regullis kiiresti korda, parem ennem lasta isegi läbi loksutada, äkki saad rooliotsad ja sarniirid ka ühtlasi ära vahetada.
Kiika rehve ka, et kas on ühtlasi kulunud või on äkki sisemine äär rohkem vatti saanud. Kui rehvid silla pärast ära kulunud ebaühtlaselt siis väike rehvi soetamine ka tuleks plaanidesse võtta.
Kiika rehve ka, et kas on ühtlasi kulunud või on äkki sisemine äär rohkem vatti saanud. Kui rehvid silla pärast ära kulunud ebaühtlaselt siis väike rehvi soetamine ka tuleks plaanidesse võtta.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: E Sept 19, 2005 23:43
- Asukoht:
- Auto:
Tänud djk!
Kas keegi midagi sellise Aero kohta oskab kosta?On keegi vaatamas käinud?
http://www.e-autoline.com/front.php?lang=ee&details=1&car_id=2827
Kas keegi midagi sellise Aero kohta oskab kosta?On keegi vaatamas käinud?
http://www.e-autoline.com/front.php?lang=ee&details=1&car_id=2827
Algselt postitas: saab9-3aero
Tänud kommentaaride eest kõigile!
Fukiku, aeroga rahul?Äkki oled teadlik mõningatest lastehaigustest, mida sellise isendi ostul silmas pidada?
mina olen rahul, aga samas ma ei oska anda mingit nii adekvaatset hinnangut asja kohta, kui teised, sest ma olen siiski alles 20-aastane nolk, kes emme autoga siis sõidab, kui emme lubab.. kahjuks pole olnud ka veel liiga palju võimalusi teistsuguste masinatega sõita, et korralikku võrdlusmomenti tekiks.. :/ seega jään vastuse võlgu
PS. tolle e-autoline'i aero kohta oskan ise niipalju öelda, et see on meie Aerokese õeraas, Aero nr. 2, mis Eestisse toodi 2000. aastal, meie oma on nr. 1.. seda otsustasin numbri järgi..