Teemaks veojõukontroll

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#1

R Sept 23, 2005 14:00

Sellest on küll siin räägitud,aga selget sotti pole ma saand! Leidsin omale meeldiva isendi,aga tollel on see peal.Kas ma saan omale nuhtluse kaela või on ta üldiselt ebameeldiv lisa ja peaks suure kaarega sellisest eemale hoidma? On küll öeldud,et parem mitte,aga auto meeldib! Soovitage palun,mis siis ikkagi teha! Ja veel,et olen suht raskejalaga sõitja-kas see paneb mingid piirangud sellisele sõidule? Ette tänades!:red:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

R Sept 23, 2005 14:03

Algselt postitas: ristosaab
Sellest on küll siin räägitud,aga selget sotti pole ma saand! Leidsin omale meeldiva isendi,aga tollel on see peal.Kas ma saan omale nuhtluse kaela või on ta üldiselt ebameeldiv lisa ja peaks suure kaarega sellisest eemale hoidma? On küll öeldud,et parem mitte,aga auto meeldib! Soovitage palun,mis siis ikkagi teha! Ja veel,et olen suht raskejalaga sõitja-kas see paneb mingid piirangud sellisele sõidule? Ette tänades!:red:


Ega ma päris täpselt seda asja nüüd ei tea, aga olen aru saanud, et väljalülitatava versiooniga TCS pidi mõistlik olema. Vanematel versioonidel puudub välja lülitamise võimalus.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#3

R Sept 23, 2005 15:29

Kas selle jutu lugesid läbi? Quasimotors seletab minu arvates üsna ilusti

terv, teager
ristosaab
Postitusi: 155
Liitunud: T Mär 23, 2004 16:49
Asukoht:
Auto:

#4

R Sept 23, 2005 20:53

Tänud, Teager!
Parem siis hoian ikkagi eemale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

R Sept 23, 2005 21:54

Isegi korralikult toimivana häirib mitte väljalülitatav TCS juhi vajadusi oluliselt,ei soovitaks selliseid isendeid,kus ETS peal on:love:
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#6

P Sept 25, 2005 18:27

no maitea. minu omal on peal. ja ei häiri sõitu, sest ta töötab väga sujuvalt ja mõistlikult (igatahes sujuvamalt kui 2004. a Vectra GTS-il).
Nagu ma olen varem öelnud, jäärada sellega sõita ei saa, aga pärast 30000 km läbimist minul pole probleeme tekkinud (autoö 276000 ees).

Ja limp-home mode´i (mida quasimotors väidab)ei ole ta kunagi läinud, kuigi madala piduriõli taseme tõttu lülitusid nii ABS kui TCS välja. Minu auto suurim probleem ongi õlilekked kõikvõimalikest kohtadest (ju siis on kõik tihendid järsku ära väsinud).

Lisaks on Quasimotorsil vale info TCS-iga autode kohta.

"Here's how TCS was available, to the best of my knowledge: Optional in 92 & 93
Standard on all 93 Aeros
Optional in 94 & 95 (and equipped with an off/on switch)
Discontinued in 96."

Minu auto on passi järgi 1991 ja kerenumbri järgi 1990. Ja on very much TCS equipped!
Nimevahetus vl -> Veiko
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#7

P Sept 25, 2005 18:35

Natuke OT: Mul on väljalülitatav, aga uli alles soetatud ja polnud kogenud. Jäin rannas mingi liivanatukeses kinni ja mingi kamp tuli lükkama ja lükkasi mitmekesi täie jõuga ja mina imestasin mis nii väikses liivas nii kinni on. Pärast kui välja sain ja kamp oli läinud tuli meelde et veoj. ktr.ll oli peal, aga uuesti ilma proovima ei hakanud.
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#8

E Sept 26, 2005 12:40

Lisaksin teemale juurde küsimuse: Kui palju veojõukontroll talvel sõitmist segab ? Kas lumme kinni jäädes välja õnnestub nõksutada või mitte ?

to vl: mul sama aastaarvuga ja kah väljalülitamisvõimaluseta TCS peal :poke:
Vasta