Teemaks veojõukontroll
Sellest on küll siin räägitud,aga selget sotti pole ma saand! Leidsin omale meeldiva isendi,aga tollel on see peal.Kas ma saan omale nuhtluse kaela või on ta üldiselt ebameeldiv lisa ja peaks suure kaarega sellisest eemale hoidma? On küll öeldud,et parem mitte,aga auto meeldib! Soovitage palun,mis siis ikkagi teha! Ja veel,et olen suht raskejalaga sõitja-kas see paneb mingid piirangud sellisele sõidule? Ette tänades!:red:
Algselt postitas: ristosaab
Sellest on küll siin räägitud,aga selget sotti pole ma saand! Leidsin omale meeldiva isendi,aga tollel on see peal.Kas ma saan omale nuhtluse kaela või on ta üldiselt ebameeldiv lisa ja peaks suure kaarega sellisest eemale hoidma? On küll öeldud,et parem mitte,aga auto meeldib! Soovitage palun,mis siis ikkagi teha! Ja veel,et olen suht raskejalaga sõitja-kas see paneb mingid piirangud sellisele sõidule? Ette tänades!:red:
Ega ma päris täpselt seda asja nüüd ei tea, aga olen aru saanud, et väljalülitatava versiooniga TCS pidi mõistlik olema. Vanematel versioonidel puudub välja lülitamise võimalus.
Isegi korralikult toimivana häirib mitte väljalülitatav TCS juhi vajadusi oluliselt,ei soovitaks selliseid isendeid,kus ETS peal on:love:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
no maitea. minu omal on peal. ja ei häiri sõitu, sest ta töötab väga sujuvalt ja mõistlikult (igatahes sujuvamalt kui 2004. a Vectra GTS-il).
Nagu ma olen varem öelnud, jäärada sellega sõita ei saa, aga pärast 30000 km läbimist minul pole probleeme tekkinud (autoö 276000 ees).
Ja limp-home mode´i (mida quasimotors väidab)ei ole ta kunagi läinud, kuigi madala piduriõli taseme tõttu lülitusid nii ABS kui TCS välja. Minu auto suurim probleem ongi õlilekked kõikvõimalikest kohtadest (ju siis on kõik tihendid järsku ära väsinud).
Lisaks on Quasimotorsil vale info TCS-iga autode kohta.
"Here's how TCS was available, to the best of my knowledge: Optional in 92 & 93
Standard on all 93 Aeros
Optional in 94 & 95 (and equipped with an off/on switch)
Discontinued in 96."
Minu auto on passi järgi 1991 ja kerenumbri järgi 1990. Ja on very much TCS equipped!
Nagu ma olen varem öelnud, jäärada sellega sõita ei saa, aga pärast 30000 km läbimist minul pole probleeme tekkinud (autoö 276000 ees).
Ja limp-home mode´i (mida quasimotors väidab)ei ole ta kunagi läinud, kuigi madala piduriõli taseme tõttu lülitusid nii ABS kui TCS välja. Minu auto suurim probleem ongi õlilekked kõikvõimalikest kohtadest (ju siis on kõik tihendid järsku ära väsinud).
Lisaks on Quasimotorsil vale info TCS-iga autode kohta.
"Here's how TCS was available, to the best of my knowledge: Optional in 92 & 93
Standard on all 93 Aeros
Optional in 94 & 95 (and equipped with an off/on switch)
Discontinued in 96."
Minu auto on passi järgi 1991 ja kerenumbri järgi 1990. Ja on very much TCS equipped!
Nimevahetus vl -> Veiko
Natuke OT: Mul on väljalülitatav, aga uli alles soetatud ja polnud kogenud. Jäin rannas mingi liivanatukeses kinni ja mingi kamp tuli lükkama ja lükkasi mitmekesi täie jõuga ja mina imestasin mis nii väikses liivas nii kinni on. Pärast kui välja sain ja kamp oli läinud tuli meelde et veoj. ktr.ll oli peal, aga uuesti ilma proovima ei hakanud.