Esimese auto ost – 9-5 universaal
Tere!
Olen otsimas endale elu esimest autot. Margis olen kindel juba 7 aastat. Olles natuke ringi uurinud, jäin sooviga üsna kindlaks 9-5 universaali peal. Olen tutvunud selle heade ja vigadega, kuid teises lauses mainitud number räägib vist enda eest, miks ma muud kui Saabi ei taha. Kõige aktsepteeritavam variant tundub mulle praegu see: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=858652
See on üks ihaldusväärsemaid, mida oma otsingutes leidnud olen. Küll aga tekitab küsimuse selle hind, sest võrreldes sama aastakäigu ja samade andmetega teiste 9-5-tega, on see tunduvalt kallim. Näiteks võrreldes tollega: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=820919
Kas keegi oskab ehk põhjendada seda hinnavahet. Ühtlasi, kui keegi on esimese isendiga tutvumas käinud, ja teab midagi selle kohta öelda, siis koht on just õige suu avamiseks.
Olen Saabi austaja küll (enda jaoks vähemalt) pikka aega, kuid nende tehnilise poole pealt ma ülemäära palju ei jaga, nii et ärge liiga tugevasti lööge :D
Alar
Olen otsimas endale elu esimest autot. Margis olen kindel juba 7 aastat. Olles natuke ringi uurinud, jäin sooviga üsna kindlaks 9-5 universaali peal. Olen tutvunud selle heade ja vigadega, kuid teises lauses mainitud number räägib vist enda eest, miks ma muud kui Saabi ei taha. Kõige aktsepteeritavam variant tundub mulle praegu see: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=858652
See on üks ihaldusväärsemaid, mida oma otsingutes leidnud olen. Küll aga tekitab küsimuse selle hind, sest võrreldes sama aastakäigu ja samade andmetega teiste 9-5-tega, on see tunduvalt kallim. Näiteks võrreldes tollega: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=820919
Kas keegi oskab ehk põhjendada seda hinnavahet. Ühtlasi, kui keegi on esimese isendiga tutvumas käinud, ja teab midagi selle kohta öelda, siis koht on just õige suu avamiseks.
Olen Saabi austaja küll (enda jaoks vähemalt) pikka aega, kuid nende tehnilise poole pealt ma ülemäära palju ei jaga, nii et ärge liiga tugevasti lööge :D
Alar
Kas Aero või midagi muud oleneb ka sellest, millised on valiku kriteeriumid. Kui eelistad pigem mugavust, siis on hea valik ka Griffin. Minu arvates parim kompromiss mugavuse ja sportlikuse vahel - tavapäraselt sõites on pehme ja lööb nurru nagu kiisu(V6), aga kui vaja, siis näitavad 200 hobust mida suudavad ja kiisust saab tiiger;) Lisaboonusena on V6 saabijumalate poolt kõige probleemivabamaks mootoriks tunnistatud, miinusena võtab jälle pisut rohkem kütust kui teised mootorid ja ühe asemel on 2 DI kassetti(DI ehk süütekassett on Saabidel asi, mis võib ette hoiatamata otsad anda ja maksab 250-300€).
Üheks kriteeriumiks oleks võib-olla kindlustusmakse, mis Aero puhul oleks üsna suur. Mugavus on kindlasti ka üks kriteeriume.
Süütekassettide ja nende probleemide kohta olen kuulnud, kuid siit, võimalik, et küllaltki loll, küsimus, aga kas süütekassetid oleks võimalik inimliku summa eest asendada laiemalt levinud jagajaga?
Griffin mulle iseenesest ka meeldib, kuid ei ole neid väga palju silmanud. Kui palju tema kütusekulu suurem on?
Süütekassettide ja nende probleemide kohta olen kuulnud, kuid siit, võimalik, et küllaltki loll, küsimus, aga kas süütekassetid oleks võimalik inimliku summa eest asendada laiemalt levinud jagajaga?
Griffin mulle iseenesest ka meeldib, kuid ei ole neid väga palju silmanud. Kui palju tema kütusekulu suurem on?
Tähendab, griffini 147kW ja aero 181 kW on täpselt sama kindlustusmaksega - viimane aste algab mälu järele 142st kWst.
Kütusekulu sõltub sellest kuidas vajutad. Ma ainult kesklinnas aeroga saan 16ga hakkama, maanteel 8 ja peale. Griffin võtab umbes sama. tava 2.3 ilmselt kulutab liiter-paar vähem.
Ee, inimliku summa eest ostad uue DI kasseti ja siis on vähemasti 5 aastat mureta - pole probleemi ju? Selmet hakata peedist pesumasinale trumlit ehitama.
Ehk saabist saab ju elementaarauto ehitada (karpa võib ka pritse asemele aretada ja nahh seda turbot vaja on, a mis mõttega siis saabi osta?)
Kütusekulu sõltub sellest kuidas vajutad. Ma ainult kesklinnas aeroga saan 16ga hakkama, maanteel 8 ja peale. Griffin võtab umbes sama. tava 2.3 ilmselt kulutab liiter-paar vähem.
Ee, inimliku summa eest ostad uue DI kasseti ja siis on vähemasti 5 aastat mureta - pole probleemi ju? Selmet hakata peedist pesumasinale trumlit ehitama.
Ehk saabist saab ju elementaarauto ehitada (karpa võib ka pritse asemele aretada ja nahh seda turbot vaja on, a mis mõttega siis saabi osta?)
Kütusekulu sõltub sellest kuidas vajutad. Ma ainult kesklinnas aeroga saan 16ga hakkama, maanteel 8 ja peale. Griffin võtab umbes sama. tava 2.3 ilmselt kulutab liiter-paar vähem.
Kuna 2.0 ja 2.3 suht sama kuluga, siis enda masinal võrdluseks maantee 7 kanti ja linn suvel 12-13, talvel 14-15 (automaat).
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Kütusekulu asjus pilt silme ees ja süütekassettide kohta ka rohkem lolle küsimusi ei esita :)
Leidsin ühe masina, mis andmete järgi vihjaks Griffinile, ent sellekohane viide puudub: http://www.auto24.ee/used/849273
Mida selle kohta öelda oskate?
Leidsin ühe masina, mis andmete järgi vihjaks Griffinile, ent sellekohane viide puudub: http://www.auto24.ee/used/849273
Mida selle kohta öelda oskate?
V6 bensukat julgen soovitada, ise olen sõitnud sellega 3 aastat. Aeroga võrreldes on ta "uimasem" ja ei paku kurvides nii teravaid elamusi aga rahulikumaks kulgemiseks väga mugav masin. Kahjuks on nii, et eestist korraliku isendi leidmine suht võimatu (kui rääkida faceliftist). Sellel konkreetsel V6 universaalil, mille link ülal, on keskkonsoolil imelik paigutus. Nagu oleks ise pandud mingi plaat sinna kangi taha, ja istme soojenduse nupud on üleval (minu arust on need originaalis alati all, aga võin ka eksida)
Olen pärast tüdimusest tekkinud pausi ja teiste markide juurest tagasi ringiga Saabi juures...
Kas keegi oskab põhjendada, miks universaalkerega Griffineid nii vähe liikvel on? Ja infot nende kohta ei ole ka palju leida millegi pärast...
Kas keegi oskab põhjendada, miks universaalkerega Griffineid nii vähe liikvel on? Ja infot nende kohta ei ole ka palju leida millegi pärast...
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
- Kontakt:
Tervist. Mina julgen küll soovitada 9-5 universaali väga hea ja mugav masin. Kuigi ise ka värske saabi omanik umbes kuuke ja minu arvamus muutus kohe saabidest ei kolise ega nagise ainuke asi mis natuke kõrva kriibib on tugev rehvimüra. Ja varustus tase suht nõrk minu Linearil aga sõitmist ei sega nt kui pole istmesoendusi või püsikiiruse hoidjat.
Üldiselt mina olen rahul minek on ka hea. Oman siis 3.0TID mootoriga isendit.
Üldiselt mina olen rahul minek on ka hea. Oman siis 3.0TID mootoriga isendit.
Olen pärast tüdimusest tekkinud pausi ja teiste markide juurest tagasi ringiga Saabi juures...
Kas keegi oskab põhjendada, miks universaalkerega Griffineid nii vähe liikvel on? Ja infot nende kohta ei ole ka palju leida millegi pärast...
Miks just griffineid otsid? Paljudel 3.0 bensukatel samamoodi enamus lisadest olemas nagu Griffinil.
Ega neid universaalkerega Griffineid väga palju tehtudki, lisaks kui vaadata hetkel turuhindu, siis näiteks mina oma Griffinit küll müüma ei kipuks;) Aga kui heas korras isendi leiad, siis sõidurõõmu jätkub aastateks.
Griffin tundub lihtsalt parim valik millegi pärast, kuid see ei välista 3.0 bensukaid ega teisi variante.
Huvi pärast otsisin soomlaste lehel Griffeneid ja tulemus oli küsimusttekitav, kuna sealsed isendid umbes 4000 – 5000€ kallimad kui auto24-s, kus need jäävad 3000€ ümber. Miks see nii on?
Huvi pärast otsisin soomlaste lehel Griffeneid ja tulemus oli küsimusttekitav, kuna sealsed isendid umbes 4000 – 5000€ kallimad kui auto24-s, kus need jäävad 3000€ ümber. Miks see nii on?
Griffin tundub lihtsalt parim valik millegi pärast, kuid see ei välista 3.0 bensukaid ega teisi variante.
Huvi pärast otsisin soomlaste lehel Griffeneid ja tulemus oli küsimusttekitav, kuna sealsed isendid umbes 4000 – 5000€ kallimad kui auto24-s, kus need jäävad 3000€ ümber. Miks see nii on?
Kohalik maksupoliitika...
Griffin tundub lihtsalt parim valik millegi pärast, kuid see ei välista 3.0 bensukaid ega teisi variante.
Huvi pärast otsisin soomlaste lehel Griffeneid ja tulemus oli küsimusttekitav, kuna sealsed isendid umbes 4000 – 5000€ kallimad kui auto24-s, kus need jäävad 3000€ ümber. Miks see nii on?
Vaatasin sealt soomlaste lehelt huvi pärast sellist masinat nagu endal ja avastasin ühe päris huvitava isendi. Kui sa tahad Griffinit ja universaali siis see ehk sulle ei sobi aga kui info selle auto kohta on õige siis võib päris äge pill olla. Samas ei tea muidugi palju juurde peaks plekkima kui see ära osta ja siia tuua. Lisan lingi ka: http://www.nettiauto.com/saab/9-3/4140655
Kena küll, kuid jään esialgu 9-5 peale plus see vähe kallis... Sellegipoolest tänud :)
Veel paar päeva tagasi oli auto24-s neli Griffinit, nüüd järgi vaid üks:
http://www.auto24.ee/used/884962 – kas keegi on vaatamas käinud ja teab sellest miskit rääkida?
P.S. Juhuks, kui keegi mõnd isendit soovitada või pakkuda tahab, siis teadmiseks, et hinnalagi on 4500€
Veel paar päeva tagasi oli auto24-s neli Griffinit, nüüd järgi vaid üks:
http://www.auto24.ee/used/884962 – kas keegi on vaatamas käinud ja teab sellest miskit rääkida?
P.S. Juhuks, kui keegi mõnd isendit soovitada või pakkuda tahab, siis teadmiseks, et hinnalagi on 4500€
Käisin seda autot eelmine suvi vaatamas, kuna sõber otsis universaali. Kui õigesti mäletan, siis sellel isendil olid rooste probleemid.
(100 % ei ole kindel kas sama auto) http://www.auto24.ee/used/733771
Hetkel valikust tundub mulle see päris ok....jutu järgi on vahetatud kett ja turbo! http://www.auto24.ee/used/872818
Aga kuna sa vaatad saab 9-5 odavama otsa autosi, siis võiks arvestada remondirahaga, mis kohe sisse tuleb laduda.
Jõudu!
(100 % ei ole kindel kas sama auto) http://www.auto24.ee/used/733771
Hetkel valikust tundub mulle see päris ok....jutu järgi on vahetatud kett ja turbo! http://www.auto24.ee/used/872818
Aga kuna sa vaatad saab 9-5 odavama otsa autosi, siis võiks arvestada remondirahaga, mis kohe sisse tuleb laduda.
Jõudu!
Asi nüüd selline, et sõidan praegu Tartusse vaatama seda autot: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=889623
Olen u 3h pärast kohal, äkki on veel viimaseid soovitusi? On keegi vaatamas käinud? Mis müüjast arvate?
Kuhu oleks kõige mõistlikum viia auto ostueelsesse kontrolli?
Olen u 3h pärast kohal, äkki on veel viimaseid soovitusi? On keegi vaatamas käinud? Mis müüjast arvate?
Kuhu oleks kõige mõistlikum viia auto ostueelsesse kontrolli?
Hei,
mulle isiklikult jubedalt meeldib kui juba eos on auto müügikuulutuses "uuemaks" tehtud.
Nt. kuulutuses juhin tähelepanu -> Esmane reg;22.12.2000
Aga see olen mina.
Pildi pealt tundub auto OK olevat.
parimat,
T.
mulle isiklikult jubedalt meeldib kui juba eos on auto müügikuulutuses "uuemaks" tehtud.
Nt. kuulutuses juhin tähelepanu -> Esmane reg;22.12.2000
Aga see olen mina.
Pildi pealt tundub auto OK olevat.
parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein