1. leht 1-st

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 21:22
Postitas aljoga
svenssonite JK Racing projekt, tõsine kick-ass-drag-classic, parim ET 11,30sek@220km/h :headbang:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

vt lisa: http://www.jkracing.nu/

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 21:42
Postitas IFF
Väga kuri näeb see classic küll välja. :headbang:

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 21:43
Postitas Cyber
hmmm... uuem mootor teistpidi ja vana kasti otsa istutatud... Pole paha. Midagi 650-st obesest on seal saidil ka juttu.

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 21:45
Postitas andreas
Ikka väga tõsine "Pimp my ride" :headbang: :D

Huvitav, et armatuuril on näha ainult tahhomeeter....aga spidokas ?

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 22:03
Postitas torque
see on tõesti vinge projekt,on tõesti hingega asja juures oldud:thumb:

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 22:09
Postitas suur
Algselt postitas: ALI
Ikka väga tõsine "Pimp my ride" :headbang: :D

Huvitav, et armatuuril on näha ainult tahhomeeter....aga spidokas ?


Milleks spidokas? Selle autoga nagunii tänavale enam ronida ei tohi. Võistlustel pole küll kellelgi aega spidokat jälgida. Tahokas ja muud armatuuris olevad kellad annavad piisavalt infot et saaks käik õigel ajal vahetatud ja et mootorit suisa õhku ei laseks.

Pimp my ride saates teevad auto väliselt küll üsna kobedaks ja sisemuse topivad ka igast jura täis, aga ma pole veel näinud et nende rontide modradega midagi asjalikku ette oleks võetud.

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 22:22
Postitas aljoga
Algselt postitas: Cyber
...vana kasti otsa istutatud...

jah, põmst küll ;) käimari andmed:
Stock strengthened chillcast 4-speed 900 tranny
Dogbox
LSD @ 270 Nm
4-chain primary chain
4WD outtake avaible


üks maru video ka :evil:

drag classic

Postitatud: E Nov 21, 2005 22:28
Postitas Madis
jaa, pole paha.....mulle meeldib eriti see väljalaskekollektor:thumb:

drag classic

Postitatud: T Nov 22, 2005 8:49
Postitas Cyber
Algselt postitas: Madis
jaa, pole paha.....mulle meeldib eriti see väljalaskekollektor:thumb:
Neid "ussipesasid" saab nende käest ka osta..;) erinevate aastate/mootorite jaoks erinevad.

drag classic

Postitatud: T Nov 22, 2005 8:51
Postitas part
krt jah , see on ikka juba teos, mitte lihtsalt autu

dash on jube kihvt

drag classic

Postitatud: T Nov 22, 2005 9:49
Postitas Roadrunner
kuri võib see classic olla respekt muidugi tegiatele, aga mitte ei saa aru nendelt piltidelt nagu paistab et esimene sild mitte ei vea sellel autol või on parasjagu kast puudu või hoopiski poolteljed :poke:

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 1:57
Postitas Alfonze
pole erilist pointi jah esiveolisel dragsteril, see sinine on kindlalt tagavedu, mootorgi ju 6ietpidi pandud:-)

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 8:53
Postitas aljoga
konkreetne isend on esiveoline (vt videot) ja üldistuste tegemine (esiveoline dragster "bla-bla") on üldjuhul sama pointless. kõike annab teha ja hästi teha (nt kaimo krikki civic dragcar). 11.3 sek pole üldse paha aeg 2-lidrase turboülelaadimisega masina kohta (paljud tagaveolised ei ole selleks kaugeltki mitte suutelised).

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 9:26
Postitas ivomets
Algselt postitas: Cyber
hmmm... uuem mootor teistpidi ja vana kasti otsa istutatud... Pole paha. Midagi 650-st obesest on seal saidil ka juttu.


pole ju mootor teist pidi?
ja tundub 9k mootor või kaan vaid olema, sest ylemine kinnituspadi olemas.

ja ikka kas 900 kastile saab 9000 ploki panna, näiteks 2,3??

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 10:16
Postitas Alfonze
11,3 jah v6ibolla saavutatav, aga k6ik alla selle ikka awd v6i tagavedu.
igap2evaliikuriks k2ib esivedu kyll, aga heaks kiirenduseks on torque steeriga v6itlemine m6tetu. tegelikult ka igap2evaliikluses vagulisel teel s6ites ajab n2rvi katki esivedu, kui hobuseid yle 150, aga maitseasi, kui meeldib tunda kuidas auto yritab omasoodu minna, aga palun.

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 10:45
Postitas Cyber
Algselt postitas: ivomets
pole ju mootor teist pidi?
ja tundub 9k mootor või kaan vaid olema, sest ylemine kinnituspadi olemas.
ja ikka kas 900 kastile saab 9000 ploki panna, näiteks 2,3??

Ma mõtlesin seda, et uuema (NG) mootor tundub olema, püstine ju, mitte kaldus nagu classicul. Ja NG-ga võrreldes on ju mootor teistpidi..:) Ja see ülemine mootoripadi kah, klassikul pole ju seda. Pealegi kaane külge see ju nagunii ei kinnitu.
Väljendusin ilmselt ebaselgelt.

Üldiselt annab 16v classicule panna peale 2.3 plokikaane. Kui täpselt uuem plokk vana kasti otsa istub ja milliseid lisatöid selleks vaja on, ei oska ma öelda. Aga nagu korduvalt on öeldud, piisava papirulli korral on kõik võimalik..:)

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 10:52
Postitas aljoga
Algselt postitas: Alfonze
11,3 jah v6ibolla saavutatav, aga k6ik alla selle ikka awd v6i tagavedu...

pro fwd klassis on sõidetud ka 7 sekundi aegasid.

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 11:40
Postitas Alfonze
vatever, eks maitse asi on, aga mulle meeldib rwd:-P
praegu sai yhele mustangile oma pereautoga 2ra tehtud foori tagant:-)

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 11:43
Postitas Veiko
This was a Lisa Kubo day, she blasted through the gears with a perfect run setting a new all time undisputed Pro FWD record with an amazing 7.772 at 191.38 MPH.
Kiire daam indeed:notworthy:

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 19:57
Postitas Alfonze
oi rsk, vaatasin seda civicut, jube n2eb v2lja imo:-P

pekske nyyd saabikud, teie jaoks on ju ainult esivedu:-)

ja pole vaja arvata, et n2e loll bemmimees kellel on ainult tagavedu m6ttes, ma ju proovisin aastap2evad saabi ja esivedu, peab ytlema et juhitavus polnud see mida oleks oodanud sportlikult autolt, kui rahulikult chillida siis yle 100hp pole vaja ja pole ka vahet mis ots veab. praegune auto pole sportlik, aga on juhitavuselt ja dynaamikalt sportlikum kui 9-5 igakell, ilmselt v2iksemad saabid on paremini juhitavad, aga siis kaovad muud mugavused.

nelivedu veel proovimata, aga kyll j6uab veel.

aga yldiselt funnicar jne on ju mingi 3-4 sec aegu teinud tagaveoga ja vaatasin mingi 4 veolise videot ka kunagi 5-6s kanti, niiet pole ka tulemustel viga.

kuigi dragster on yks asi ja igapäevaauto teine...

aga pilti kommenteerides, see saab n2eb kymneid kordi vingem v2lja kui see eestlaste porno civic, isegi kui see on esivedu. ja minu saabil oli ja ka 9000-l on ju mootor teistpidi, v6imalik, et classicul originaalis risti, aga ma ei kujuta ette sel juhul kuidas on teostatud veoskeem, sel juhul oleks tagavedu olnud odavam implementeerida.

drag classic

Postitatud: K Nov 23, 2005 21:48
Postitas xz
Klassiku mootor on just piki, 9-5 ja 9000 on risti;)
Ka esiveolistel Audidel on mootor piki, lisaks olen pikimootorit kohanud esiveolisel Renault'il, kindlasti on näiteid veel.

Ja tunnistan, et tagavedu meeldib mulle rohkem kui esivedu, kuid 9-5 (vähemalt Aero) juhitavust nüüd maha küll ei teeks. Aga vähemalt tore, et Alfonze nimetab 9-5 sportlikuks autoks, bemmi aga mitte:)

drag classic

Postitatud: N Nov 24, 2005 10:13
Postitas Alfonze
jutt on turu suunitlusest, see et bemm pole tehtud sportlikuks ei t2henda, et ta seda pole:-)
facelifti j2rgne 9-5 aero oli jah pisut j2igem, kuid seda suurem oli probleem torque steeriga ja polnud v6imalik yldse j6udu kasutada (250hp) kuna raskus kandub taha ja kets p6leb all koheselt, ja traction controliga pole ju minekut:-( Ja ikkagi ytlen et minu pea 700kg raskem masin tundub s6ites oluliselt v2ikemana, 9-5 aga suuremana, kui ta tegelikult on...