Feil
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Et sai siis teist Saabi veetud Kahjuks vedaja andis ise ka otsad :wall:
http://www.upload.ee/image/5867402/feil.jpg
http://www.upload.ee/image/5867402/feil.jpg
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Päris hull :D
No hull see ,et keps lendas läbi mootori !! Kui mootorist pildi saan kunagi siis postitan kindlasti juurde :)
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Ise näpitud midagi või kõik originaal?
Ma ei oska öelda ! Novembris sai ostetud alles
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Di kassett, Õhulugeja või kütusepump kooles ära ehk? Tee pilti ka kepsust mis välja vahib :D
EDIT: See masin ? http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25487
Täpselt see sama masin !! paistab et selles kuulutuses oli auto korralikum kui ma sain :)
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Kuulutuse järgi justkui koguaeg spetside hooldada olnud see masin. Päriselt ka siis mingid arved olemas või niisama ilus jutt kuulutuses?
Tervist taas. No se masin oli kuskil 1a Tartus teise isiku käes. Jah arved olid mingid kuid kui mina auto kätte sain siis tuli nii mõndagi välja. Ma ei julge kellegi peale näpuga näidata kuid võin üles lugeda mis pidi kohe ära tegema. Starteri vahetus ( all oli vana mitchu starter ) Esi piduri klotsidest ei tasu rääkidagi kuna neid polnud oli lihtsalt metall , käsipiduri tross , tagumised klotsid ( mõlemad ), piduri kettad , geneka rihm , õli vahetus , Aga halvast hooldusest näitab konkreetne asi nagu : Abs vööd mis siis ees neid siis oli üritatud keevitada kuigi abs vöö hind sirka 20 euri + 50 töö või siis ,et mingi vana mitchu starter oli peale pandud ja no geneka rihma kohta ei tasu ültse rääkida se narmendas juba !! Tõesti ehk esimene omanik hooldas ilusti kuid nagu mainitud auto oli Tartus ja ei tea kuidas seal seda masinat hooldati või kui ültse hooldati !!
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ma sellest Mitsubishi starterist ei laseks vererõhul väga tõusta, sest minu teada Mitsubishi tarnis Saabile enamiku süütesüsteemi osi. Suure tõenäosusega oli see sul originaal starter.
Mul 9-3 küljes on näiteks süütepoolid Mitsubishi toode ning hetkel on näpu vahel ka Mitsubishi ion module kirjaga jubin, mis on Saabi süütesüsteemi juhtiv jubin. Mälu järgi on ka 9-3 starter Mitsubishi kirjadega. Ehk selles patus ei maksa vast eelmisi omanikke süüdistada.
Mul 9-3 küljes on näiteks süütepoolid Mitsubishi toode ning hetkel on näpu vahel ka Mitsubishi ion module kirjaga jubin, mis on Saabi süütesüsteemi juhtiv jubin. Mälu järgi on ka 9-3 starter Mitsubishi kirjadega. Ehk selles patus ei maksa vast eelmisi omanikke süüdistada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Ma sellest Mitsubishi starterist ei laseks vererõhul väga tõusta, sest minu teada Mitsubishi tarnis Saabile enamiku süütesüsteemi osi. Suure tõenäosusega oli see sul originaal starter.
Mul 9-3 küljes on näiteks süütepoolid Mitsubishi toode ning hetkel on näpu vahel ka Mitsubishi ion module kirjaga jubin, mis on Saabi süütesüsteemi juhtiv jubin. Mälu järgi on ka 9-3 starter Mitsubishi kirjadega. Ehk selles patus ei maksa vast eelmisi omanikke süüdistada.
Nagu ma ütlesin ei näita ma kellegi pihta näpuga. Eks se pidigi siis nii minema :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Pagan küll, kus need saabi mootorid surevad!?
Tegelikult võiks neist mootoritest, mis kokku jooksevad võtta õliproovid ja viia kuskile analüüsida, et mis seal tegelikult sees on. ( Kasvõi näiteks viskoosust) Muidugi tingimusel, kui autoomanik teab täpselt mis õli kasutas ja millal viimati vahetas.
See on lausa uskumatu, et sissesõitnud asjad kokku jooksevad!? Ja kümneid kuus, sadu aastas. ma arvan, et ma ei liialda, Eesti kohta. ( Kui siis vaid õige pisut, ehk?)
Ot- ks lisaks juurde, et kui olin laps, 80 -ndatel,, siis meie pere zigull sõitis kogu aeg kamazi diiselõliga ja sõitis ja paljud vangutasid päid, et kuidas nii!?
Ma kah ei saanud aru, kuni viimase ajani, kui kusagilt vene-aegsest raamatust lugesin, et diiselmootoritele on omad õlid, kvaliteetsemad.... ( No see ikka peale seda aega kui avtooli kasutati)
Tegelikult võiks neist mootoritest, mis kokku jooksevad võtta õliproovid ja viia kuskile analüüsida, et mis seal tegelikult sees on. ( Kasvõi näiteks viskoosust) Muidugi tingimusel, kui autoomanik teab täpselt mis õli kasutas ja millal viimati vahetas.
See on lausa uskumatu, et sissesõitnud asjad kokku jooksevad!? Ja kümneid kuus, sadu aastas. ma arvan, et ma ei liialda, Eesti kohta. ( Kui siis vaid õige pisut, ehk?)
Ot- ks lisaks juurde, et kui olin laps, 80 -ndatel,, siis meie pere zigull sõitis kogu aeg kamazi diiselõliga ja sõitis ja paljud vangutasid päid, et kuidas nii!?
Ma kah ei saanud aru, kuni viimase ajani, kui kusagilt vene-aegsest raamatust lugesin, et diiselmootoritele on omad õlid, kvaliteetsemad.... ( No see ikka peale seda aega kui avtooli kasutati)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Minul oli kaheksakümnendate keskel huskvarna saag mis lõikas tuhandeid tihusid autooli seguga ja keti määrimiseks käis sama õli. Ei juhtunud temaga midagi. Praegusel ajal ei julge isegi autooli kanistrit sae kõrvale tõsta. Kohe jookseb kinni.:P
80-ndatel oli ziguli õlidega väga kitsas ,osta eriti polnud,kümnendi lõpus müüdi bensujaamas ainult juurde valamiseks,seevastu olid kõik kohad diisliõli kasutavaid liikureid täis ja see õli polnud probleemiks.lisaks kamazi min-max vahe on 5l,zigulli läks ainult 4l, edasi võib igaüks ise mõtelda.lisaks niipalju,et diisliõliga sõitnud mootorid olid seest ikka mustad.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
No ehk saab jaole mis teemva võis olla kui mootor maas ja lahti eks ma postitan lisa kui infot saan !!
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 880
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Proovisin teema algataja ajendil kloonimist
ja lõpetasin erinevate asjaolude kokkulangemisel analoogselt
ja lõpetasin erinevate asjaolude kokkulangemisel analoogselt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 880
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Kusjuures tegemist oli veel, mitte jäiga, vaid kaasa keerava platvormiga
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa