Feil

Pilt on tuhat sõna (ilusad ja huvitavad SAAB'i pildid)
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#1

T Juun 07, 2016 23:26

Et sai siis teist Saabi veetud :) Kahjuks vedaja andis ise ka otsad :wall:

http://www.upload.ee/image/5867402/feil.jpg
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

T Juun 07, 2016 23:33

Klassika :D hahahahahaaaaaa
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#3

T Juun 07, 2016 23:53

Päris hull :D
Everyday Regular SAAB guy!
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#4

K Juun 08, 2016 0:14

Päris hull :D



No hull see ,et keps lendas läbi mootori !! Kui mootorist pildi saan kunagi siis postitan kindlasti juurde :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#5

K Juun 08, 2016 0:22

Ise näpitud midagi või kõik originaal?
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#6

K Juun 08, 2016 0:57

Ise näpitud midagi või kõik originaal?


Ma ei oska öelda ! Novembris sai ostetud alles
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#7

K Juun 08, 2016 9:44

Di kassett, Õhulugeja või kütusepump kooles ära ehk? Tee pilti ka kepsust mis välja vahib :D

EDIT: See masin ? http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25487
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#8

K Juun 08, 2016 9:59

Kui keegi tõestab ära,mismoodi on seotud di,õhulugeja või bensiinipump mootorist väljatungiva kepsuga,siis selle ees võtan tänaval kohtudes alati mütsi maha!
Saan harva sõita SAABIGA.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

K Juun 08, 2016 10:09

Väsinud DI, must õhulugeja ja väsinud benapump, kehv segu ja detonatsioon ja headaega kepsud-kolvid.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#10

K Juun 08, 2016 14:50

Di kassett, Õhulugeja või kütusepump kooles ära ehk? Tee pilti ka kepsust mis välja vahib :D

EDIT: See masin ? http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25487



Täpselt see sama masin !! paistab et selles kuulutuses oli auto korralikum kui ma sain :)
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#11

K Juun 08, 2016 20:07

Kuulutuse järgi justkui koguaeg spetside hooldada olnud see masin. Päriselt ka siis mingid arved olemas või niisama ilus jutt kuulutuses?
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#12

K Juun 08, 2016 21:40

Kuulutuse järgi justkui koguaeg spetside hooldada olnud see masin. Päriselt ka siis mingid arved olemas või niisama ilus jutt kuulutuses?


Tervist taas. No se masin oli kuskil 1a Tartus teise isiku käes. Jah arved olid mingid kuid kui mina auto kätte sain siis tuli nii mõndagi välja. Ma ei julge kellegi peale näpuga näidata kuid võin üles lugeda mis pidi kohe ära tegema. Starteri vahetus ( all oli vana mitchu starter ) Esi piduri klotsidest ei tasu rääkidagi kuna neid polnud oli lihtsalt metall , käsipiduri tross , tagumised klotsid ( mõlemad ), piduri kettad , geneka rihm , õli vahetus , Aga halvast hooldusest näitab konkreetne asi nagu : Abs vööd mis siis ees neid siis oli üritatud keevitada kuigi abs vöö hind sirka 20 euri + 50 töö või siis ,et mingi vana mitchu starter oli peale pandud ja no geneka rihma kohta ei tasu ültse rääkida se narmendas juba !! Tõesti ehk esimene omanik hooldas ilusti kuid nagu mainitud auto oli Tartus ja ei tea kuidas seal seda masinat hooldati või kui ültse hooldati !!
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#13

K Juun 08, 2016 22:40

Ma sellest Mitsubishi starterist ei laseks vererõhul väga tõusta, sest minu teada Mitsubishi tarnis Saabile enamiku süütesüsteemi osi. Suure tõenäosusega oli see sul originaal starter.
Mul 9-3 küljes on näiteks süütepoolid Mitsubishi toode ning hetkel on näpu vahel ka Mitsubishi ion module kirjaga jubin, mis on Saabi süütesüsteemi juhtiv jubin. Mälu järgi on ka 9-3 starter Mitsubishi kirjadega. Ehk selles patus ei maksa vast eelmisi omanikke süüdistada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#14

N Juun 09, 2016 9:28

Ma sellest Mitsubishi starterist ei laseks vererõhul väga tõusta, sest minu teada Mitsubishi tarnis Saabile enamiku süütesüsteemi osi. Suure tõenäosusega oli see sul originaal starter.
Mul 9-3 küljes on näiteks süütepoolid Mitsubishi toode ning hetkel on näpu vahel ka Mitsubishi ion module kirjaga jubin, mis on Saabi süütesüsteemi juhtiv jubin. Mälu järgi on ka 9-3 starter Mitsubishi kirjadega. Ehk selles patus ei maksa vast eelmisi omanikke süüdistada.


Nagu ma ütlesin ei näita ma kellegi pihta näpuga. Eks se pidigi siis nii minema :)
sten234
Postitusi: 4
Liitunud: T Okt 20, 2015 19:48
Asukoht:
Auto:

#15

N Juun 09, 2016 19:11

Seda nimetatakse saabi abiks.

Saab saab ikka saab ja kui muidu ei saa siis saab puksiiriga.

Ei aga tegelt oli päris karm seal Järvevana peal keskmises reas seista:head::head::head::head::beer::mad::mad:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#16

N Juun 09, 2016 20:04

Pagan küll, kus need saabi mootorid surevad!?

Tegelikult võiks neist mootoritest, mis kokku jooksevad võtta õliproovid ja viia kuskile analüüsida, et mis seal tegelikult sees on. ( Kasvõi näiteks viskoosust) Muidugi tingimusel, kui autoomanik teab täpselt mis õli kasutas ja millal viimati vahetas.
See on lausa uskumatu, et sissesõitnud asjad kokku jooksevad!? Ja kümneid kuus, sadu aastas. ma arvan, et ma ei liialda, Eesti kohta. ( Kui siis vaid õige pisut, ehk?)
Ot- ks lisaks juurde, et kui olin laps, 80 -ndatel,, siis meie pere zigull sõitis kogu aeg kamazi diiselõliga ja sõitis ja paljud vangutasid päid, et kuidas nii!?
Ma kah ei saanud aru, kuni viimase ajani, kui kusagilt vene-aegsest raamatust lugesin, et diiselmootoritele on omad õlid, kvaliteetsemad.... ( No see ikka peale seda aega kui avtooli kasutati)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#17

N Juun 09, 2016 20:13

Kahtlaselt vedelad ka tänapäeval.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#18

N Juun 09, 2016 22:19

Minul oli kaheksakümnendate keskel huskvarna saag mis lõikas tuhandeid tihusid autooli seguga ja keti määrimiseks käis sama õli. Ei juhtunud temaga midagi. Praegusel ajal ei julge isegi autooli kanistrit sae kõrvale tõsta. Kohe jookseb kinni.:P
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#19

N Juun 09, 2016 22:49

OT: Ilma naljata võib seal tõde olla - tol ajal sisaldas bensiin pliid, mis ka määrdena toimis.
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#20

N Juun 09, 2016 23:22

80-ndatel oli ziguli õlidega väga kitsas ,osta eriti polnud,kümnendi lõpus müüdi bensujaamas ainult juurde valamiseks,seevastu olid kõik kohad diisliõli kasutavaid liikureid täis ja see õli polnud probleemiks.lisaks kamazi min-max vahe on 5l,zigulli läks ainult 4l, edasi võib igaüks ise mõtelda.lisaks niipalju,et diisliõliga sõitnud mootorid olid seest ikka mustad.
Saan harva sõita SAABIGA.
equlibrium
Postitusi: 37
Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
Asukoht:
Auto:

#21

L Juun 11, 2016 6:30

No ehk saab jaole mis teemva võis olla kui mootor maas ja lahti eks ma postitan lisa kui infot saan !!
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#22

K Juun 15, 2016 14:17

Proovisin teema algataja ajendil kloonimist
Pilt

ja lõpetasin erinevate asjaolude kokkulangemisel analoogselt

Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

K Juun 15, 2016 14:33

See "kutsikas" on ikka eri värdjas asi tegelikult. Sellega ei saa üldse pöörata, ainult lohistada ja siis võib juhtuda nii nagu pildil näha.
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 880
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#24

K Juun 15, 2016 18:02

Kusjuures tegemist oli veel, mitte jäiga, vaid kaasa keerava platvormiga
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#25

K Juun 15, 2016 18:33

Ma siin mõtlen,et kas kinnitus oli tehtud targemate soovituse järgi,midagi pidi valesti olema?See oleks võinud järelikult ka maanteel lahti tulla!
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta