1. leht 1-st

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 1:03
Postitas qdwin
Käisin kuu aega tagasi Mart Pere juures sillastendis, ning tegin mõned pildid ta suurepärasest mootoridetailide väljapanekust. Taustaks niipalju, et Mart Pere omas mõni aeg tagasi väidetavalt Eesti kõige kiiremat Opel Vectrat (nüüd omab seda siinse foorumi liige 819ATP) ja sildade reguleerimisel kasutab vana head optilist ilma kellade ja viledeta stendi. Takkajärgi võin öelda, et väga hea töö.

Järgnevad pildid on mõeldud kõikidele adrenaliininäljastele, kes igasugustel 1km ja 1mile katsetel kimamas tahavad käia.

Sellel mootoril hakkasid kepsud kiirusel 200km/h vabalt valitud suunas liikuma, kuna plokikaan oli lõhki ja jahutusvesi leidis tee ka mujale.

Pilt

Pilt

Vähemalt jahutusega sai kõik korda:
Pilt

Käeshoidmiseks vägagi ergonoomilise kujuga kepsud:
Pilt

See oli eelmises elus kolb:
Pilt

Väljakaevamistel leitud suuremad ja äratuntavamad "esemed":
Pilt

Natuke ka modernset kunsti:
Pilt

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 10:32
Postitas IFF
Keegi on käinud fotoaparaadiga silda reguleerimas :)

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 11:21
Postitas D116
Midagi sarnast (kolb läks mootorist välja :freak: )olen näinud ka Volga gaz-21 mootoril, aga seal oli probleem mitte kiiruses, aga detailide kvalittedist ja mootoriõlist.

Kas piltidel on opeli mootor?

Pidevad kiirendusvõistlused ka ei tee midagi head mootorile, käigukastile ja teistele auto osadele.

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 11:28
Postitas ill
Algselt postitas: IFF
Keegi on käinud fotoaparaadiga silda reguleerimas :)


EXIFi andmetel siiski vaid telefoniga :)

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 16:04
Postitas iisak
Algselt postitas: D116
Pidevad kiirendusvõistlused ka ei tee midagi head mootorile, käigukastile ja teistele auto osadele.

Huvi pärast küsiks.
Mitmel kiirendusvõistlusel sa oma elus sõitmas käinud oled?
Mitu korda pärast seda sa mootori pulkadeks oled võtnud?
:bs::bs::bs:

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 17:10
Postitas iisak
Seda,et kas sellistel väidetel on ka mingi alus või naised sauna taga rääkisid...
Mismoodi saab üks 400m või 1000m või 1600m lõik autot lõhkuda kui kiirus ei jõua veel piiraja lähedalegi? Kui sa 3000-4000rpm pealt siduri pilbasteks lased kohalt võttes ei ole tehnika süü vaid oskamatus:angry:

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 18:39
Postitas Pootsman
Mootori ehitus on üks tore asi. Jupideks lennanud kolbe, kaanetihendid ja kepse olen ise tekitanud kordi mitu. :nono:
Riiulis seisab komplekt tuksis kolbe samast mootorist veel.
OMC 2006 läksid need klapid pähe.
Vahekastidest oleks võinud ka juba pilte teha siis.

Algul:
Pilt

Pärast:
Pilt

Pilt

Pilt

;)

Ning, mitte väidetavalt vaid ongi kiireim Vectra A eestis :cool:

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 18:41
Postitas Trionic
Tsitaat:Kas piltidel on opeli mootor?

On ,Opeli turbomootor,millega Hr.Pere sõitis aastaid nii tavaelus,kui võistlustel.Võistlustel laeti mootorit ligi 2bar. rõhuga.Täpselt ei mäleta,aga viimases otsas käis vist naerugaas ka lisaks:thumb:
Mootor plahvatas peale plokikaane purunemist(vesi silindritesse).

Tsitaat:Ning, mitte väidetavalt vaid ongi kiireim Vectra A eestis
Loodan,et suudad selle masinaga sama hästi esineda,kui eelmine peremees seda tegi.:notworthy:

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 18:43
Postitas Pootsman
1.5 bari ja N20 ;)

Tsiteerin:Loodan,et suudad selle masinaga sama hästi esineda,kui eelmine peremees seda tegi

Seoses võidurelvastumisega mis siin toimub on üsna raske konkurentsis püsida kõrget 12 sekundit / madalat 13 sõitva autoga.
Tänane päev näitas, 10.661 on vähemalt vajalik B-Klassi võiduks.
+
Siim ehitab autot endale mitte võistuste või teiste tarbeks;)

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 19:04
Postitas csn
Siim kas auto vecu jätat siis ikkagi alles?
Ja olen plaani pidanud et ajaks oma saabi sinu garaazi ja keeraks mõne poldid siit ja sealt lahti ja siis kinni kah ;);););)

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 19:12
Postitas Trionic
Siin pole ühtegi masinat,millega kiirendada oleks üritatud.Kunagi sai VT`ga proovitud,aga... Saab ei ole eriline nullist tiirendaja.Lendstardist on aga talle vähe vastaseid. Troll oli raske auto ja seda ehitades oli suunitlus ka teine(teha teistest erinev,suht silmatorkamatu,aga hästi võimas tänavakulgur).
Talladega on kole kui öö(esialgu),aga kerge,uus mootor,-turbo, -kast, -sidur, -alusvanker(kõik võimalik on vahetatud)on külge poogitud.Sellega võiks isegi proovida,päris viimaseks kindlasti ei jääks.Miinuseks jääb kindlasti kast ja socksidur.
Mis võidurelvastumisse puutub,siis on siin palju juttu ja vähe tegusid. Tõsiselt tegelevad masina parendamisega vaevalt kümmekond foorumlast ja seda ka enese lõbuks,mitte võistlemiseks(äärmisel juhul kannatab Saabiga lõppkiiruse võistlustel osaleda).
Ise oleme osalenud ka ainult selleks,et legaalselt kimada,kasvõi natukenegi ja eestimaa pinnal. Üle paari korra aastas ei kannata saksas kihutamas käia.

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 19:14
Postitas Pootsman
Algselt postitas: csn
Siim kas auto vecu jätat siis ikkagi alles?
Ja olen plaani pidanud et ajaks oma saabi sinu garaazi ja keeraks mõne poldid siit ja sealt lahti ja siis kinni kah ;);););)


Võimalik, et kolin koos Opelig Tallinna, võimalik, et Opel jääb Pärnu, võimalik, et sõbrad viivad hoovist minema. Aga ennem ei juhtu midagi kui ma liikuma saan selle.

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: L Aug 04, 2007 19:21
Postitas Pootsman
Algselt postitas: Trionic
Siin pole ühtegi masinat,millega kiirendada oleks üritatud.Kunagi sai VT`ga proovitud,aga... Saab ei ole eriline nullist tiirendaja.Lendstardist on aga talle vähe vastaseid. Troll oli raske auto ja seda ehitades oli suunitlus ka teine(teha teistest erinev,suht silmatorkamatu,aga hästi võimas tänavakulgur).
Talladega on kole kui öö(esialgu),aga kerge,uus mootor,-turbo, -kast, -sidur, -alusvanker(kõik võimalik on vahetatud)on külge poogitud.Sellega võiks isegi proovida,päris viimaseks kindlasti ei jääks.Miinuseks jääb kindlasti kast ja socksidur.
Mis võidurelvastumisse puutub,siis on siin palju juttu ja vähe tegusid. Tõsiselt tegelevad masina parendamisega vaevalt kümmekond foorumlast ja seda ka enese lõbuks,mitte võistlemiseks(äärmisel juhul kannatab Saabiga lõppkiiruse võistlustel osaleda).
Ise oleme osalenud ka ainult selleks,et legaalselt kimada,kasvõi natukenegi ja eestimaa pinnal. Üle paari korra aastas ei kannata saksas kihutamas käia.


:P talladega on rõve lausa IMO
Aga Drag slicki ja Sachs Race siduriga peaks ju saama sõita küll 12 sekundi sisse

Väljanäitus omapärastest mootoridetailidest

Postitatud: T Aug 07, 2007 23:12
Postitas timutit
Kui jutt käib võidurelvastumisest, siis Pärnus nädalavahetusel nähtud patareisõidu järgi otsustades on see relvastumine juba nii kaugele arenenud, et võrdväärse relva soetamine-tegemine on muutunud juba nii kulukaks rahakotile kui ka oma ajale, et tavatuunija jaoks on rong läinud.Tavatuunimiseks võib vist nimetada kuni umbes 400 HJ.
Sellel bemmil, mis 10,6 tegi, olid õhu liikumiseks suured kanalisatsioonitorud ja vurr oli vist ,,kombaini´´ oma.Aga, mis selle valu kõik peab vastu pidama.KÕIK peab ju ka kangemast materjalist olema tehtud.
Kunagi oli Eesti kiirenduses siht alla 13 seki saada.Sealt allapoole tuleb juba iga kümnendik raske vaevaga.Ja järgmised kümnendikud ja järgmised,.....Nüüd vaatasin neile tänavasõiduautodele kapottide alla ja seal oli pooltele palju kurja tehtud.Nägin ka kahevurrilist.
Lõppkokkuvõttes on see võidurelvastumine raske haigus.Ja kui see on külge hakanud, siis haigus võib väga kaugele areneda ja võib tavainimese mõistes muutuda kõikehalvavaks.