9-5 modelleerimine arvutis

Pilt on tuhat sõna (ilusad ja huvitavad SAAB'i pildid)
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#51

N Nov 06, 2008 11:05

Algselt postitas: janek555
Väga vinge töö , mina unistan pidevalt sellisest(mitte nii täpsest) asjast,et saaks värvi toone proovida! Äkki on kuskil netis midagi lihtsamat ka üleval,ei pea 3d olema. Tahaks saab 96 värvide sobivust katsetada?


no üks variant on photoshopis lahti võtta mõni foto 96-st ja siis lasso või maskiga (kuidas kellelegi meeldib) ära selectida keredetailid ja avada - image - adjustment - hue/saturation/brightness ja hakata seal mängima hue väärtustega. CS3-s on vist mugavam isegi kasutada photo filter vahendit, kuna see jäädvustab heledustaseme vastavalt soovile.
janek555
Postitusi: 650
Liitunud: K Mär 29, 2006 17:57
Asukoht: Võhma
Auto:

#52

N Nov 06, 2008 11:43

Algselt postitas: mihkeltt


no üks variant on photoshopis lahti võtta mõni foto 96-st ja siis lasso või maskiga (kuidas kellelegi meeldib) ära selectida keredetailid ja avada - image - adjustment - hue/saturation/brightness ja hakata seal mängima hue väärtustega. CS3-s on vist mugavam isegi kasutada photo filter vahendit, kuna see jäädvustab heledustaseme vastavalt soovile.


Kas on kuskilt sellist tarkvara ka alla laadida? Ma nimelt see õnnetu inimene,kes tahtes pilti punasest 96-st,läheb garaasi,värvib 96-e punaseks ja teeb pildi,sest nii on talle lihtsam ja tulemus karanteeritud.:red:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#53

N Nov 06, 2008 12:46

Väga asjalik :)

Klaasi on 3d-s nati vilets teha. Ise olen kasutanud ~90% transparent materjali, millele lisatud reflection map. Nii renderdab väga kiiresti (põhiliselt alumiinium-klaasvitriine tehtud) ja animatsioon tuleb suht kähku kätte.
Ühe pildi renderdamiseks aga ray traced glass, millel lisaks ka refraction map ja vot see teeb renderduse kohutavalt aeglaseks. Aga selle eest refraction annab klaasile "sügavust" ja muudab iga nurga alt nähtavaks.
raytrace+reflection+refraction
raytrace+reflection
simple transparent reflective mat
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#54

R Nov 07, 2008 1:01

Algselt postitas: qdwin

EDIT: Paluks järeleaitamise tunde, kuidas sedasorti vidinate modelleerimine toimub? Minu maailm koosneb solidist ja primitiivtasemel pindade väänamisest, ihukarvad tõusevad püsti kui üritan ette kujutada kuidas auto kõveraid jooni tekitada ja kui palju peaks neid olema.


baader meinhof syndrome at it's best, ehk - hundist räägid...
cgtalk-is täna avalehel uudis sellisest lehest - http://www.guerrillacg.org/ . seal kohe kasvõi esimene video - the polygon - peaks suht hästi ära näitama mis värk tegelikult on. kõik videod muidugi vaatamist väärt.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#55

K Nov 26, 2008 20:17

Ei pole 9-5, aga sattusin ühe inglase 99 piltide peale ja tal oli seal hulgas ka 3D variante oma autost..:)
http://www.saabphotos.com/gallery/Saab-99GL?page=3 ja seal hilisemate lehtede peal oli veel mõned.

Pilt

Pilt
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#56

N Juul 09, 2009 23:27

plaanis selline ornament valmis nikerdada autole. Võite pakkuda veel variante välja.


Pilt
Vasta