TURBO-ZAZ SAABi mootoriga

Pilt on tuhat sõna (ilusad ja huvitavad SAAB'i pildid)
jack
Postitusi: 261
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#1

N Dets 11, 2008 0:01

Mingid tüübid on ikka hullud! :freak: :freak:
On zapika keresse väänanud SAABi turbomootori.
pildid SIIN
Ei tea, kas käimakast ikka originaal jääb, juba tavalilse stock mootori 40 hobust suudavad poolassi puruks väänata, mis veel kangemast mootorit rääkida. :freak: :freak: :freak: :freak:
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2238
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

N Dets 11, 2008 0:24

Ei laida mehi maha ju aga pooled pildid on velgedest? :(
Iga ratas veab and then some!
jack
Postitusi: 261
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#3

N Dets 11, 2008 0:36

Mõtlesin algul, et kas panna teema naljarubriiki, kuid leidsin, kuid meestel tundub tõsi taga olevat ja naljarubriik mõjuks vast isegi solvavalt. :notworthy:
Kahjuks on tõesti pooled pildid velgedest, ehk pidasid nad neid velgi nii olulisteks, et nii palju pilte välja riputasid.

By the way......
Zapikal on ju sellised megasuure auguga veljed. No eks sellidel on plaan vahetada tavarattad sihukeste velgede vastu välja.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

N Dets 11, 2008 6:48

Pisut tobe lahendus tundub. Isiklikult oleks paigaldanud kas c900 alumise otsa või siis audi kasti otsa istutanud. Kui see Zazi kast mingit tugevat sisu ei oma, siis on see kohe laiali. Kulbilohu krossirajal sattusin ükskord rallikrossile. Kaks punast lätlaste zazi, suzuki mootoritega. Haigelt liikusid edasi ikka.:love:
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1746
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#5

N Dets 11, 2008 7:32

Maru tuttav tuleb ette, minu arust on see siit foorumist juba läbi käinud.
Aga ei leia hetkel kuidagi seda infi üles :(
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7077
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

N Dets 11, 2008 8:24

Siinne foorumlane Silver7 teostab samalaadset üritust.Võib-olla ongi sama.Ei viitsi piltides tuustida.Nimetet projekt valmib Põltsamaal,töökojas,mille sisseseade paneks nii mõnegi pealinna oma häbenema.
Oleme paar korda Iisakuga ka kaemas käinud seda kunagise kihlveo produkti. VÄGA MULJETAVALDAV teostus igatahes.

edit:
"Mõtlesin algul, et kas panna teema naljarubriiki, kuid leidsin, kuid meestel tundub tõsi taga olevat ja naljarubriik mõjuks vast isegi solvavalt. :notworthy: "
Naljaga pole siin midagi pistmist õnneks.
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Dets 11, 2008 8:34

See ongi Silver7 projekt.
Laske inimesel asi valmis teha ja kritiseerige siis:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1746
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#8

N Dets 11, 2008 8:46

Just nimelt, leidsin ka lingi:

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3709&page=1

Ja velgede pilte pole küll nii palju, et selle pärast imestada :freak:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#9

N Dets 11, 2008 8:53

Kasutavad Renault käigukasti, seega probleem ammu kõrvaldatud :P.
daags
Postitusi: 728
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 aero

#10

N Dets 11, 2008 9:18

ei taha materdada, aga toruraam tundub paksuseinasisest torust tehtud ning mitte just päris selline nagu ta olema peaks = rallyt sõita ei saa. Tänaval toruraamiga autod samuti sõita ei tohi (kui siis ainult rally autod treeningule/võistlusele).
+ tagasillast tagapool olev mootor on ikka väga ebaratsionaalne lahendust. Targem oleks mootor istudada taga istujate kohale, nii nagu seda olid kunagi renaul 5 ja peugeot rallikad. Siis saaks kaalujaotuse ka enamvähem paika. Hetkel aga on selline nii ja naa masin, et võimas mootor, aga ülejäänud on suur null. Sry, kriitika eest, vb annab ideid :poke:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7077
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

N Dets 11, 2008 9:46

Materdajad ja kritiseerijad on kõik siin kõvad.Tehke midagi ise valmis oma kätega, midagi sellist,mida teistelegi paslik näidata oleks.Võib-olla siis võiks sõna võtta teiste kätetöö mõttekuses.
jack
Postitusi: 261
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#12

N Dets 11, 2008 10:37

Algselt postitas: AndrusFJR
Just nimelt, leidsin ka lingi:

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3709&page=1


Täitsa imestan, et olen siin varem sellise teema kahe silma vahele jätnud. Lugenud tolle teema läbi kukub müts ikka sügavale maha tüübi ees.:notworthy: :notworthy:
Seda enam, et endalgi hakkas autosõit pihta just zapikast ja esimesed katsed enne autokooli sai tehtud jäärajal siledate suvekatega. (pärast muidugi naelikutega oli vahe nagu öö ja päev)
Tagamootoriga taganttõukava masina tunne (jäärajal) on meeles siiani. :headbang: :headbang: :headbang:
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
daags
Postitusi: 728
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 aero

#13

N Dets 11, 2008 10:53

Algselt postitas: Trionic
Materdajad ja kritiseerijad on kõik siin kõvad.Tehke midagi ise valmis oma kätega, midagi sellist,mida teistelegi paslik näidata oleks.Võib-olla siis võiks sõna võtta teiste kätetöö mõttekuses.


Ära sa nüüd meid materda, ilma et teaks mida keegi meist valmis ehitanud on!!!. Isiklikult vabandasin ette ja andsin lihtsalt väikse mõtte. Pole ju paha kui ehitajale antakse hüva nõu, sest aeg on meil kullast ning seda niisama raisata pole ka mõtet.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#14

N Dets 11, 2008 12:24

Piltidelt paistab vaid esivedu kindlalt kätte. On see tõesti nii?
Morten
Postitusi: 103
Liitunud: L Apr 07, 2007 20:46
Asukoht:
Auto:

#15

N Dets 11, 2008 12:39

Esimese posti pildidest ma järeldan ,et sellest tulemas raliiauto?


igatahes vääga :head: tundub asi.

Sain vastuse juba,jääraja auto tulemas:;P
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#16

N Dets 11, 2008 13:10

Porsche on kuulus oma autodega, millel mootor ripub tagasillast taga pool. Ei ole väga kuulnud, et selline paigutus muudaks autot halvasti juhitavaks. Ka eilses TOP-gearis näitas Porsche ennast väga võrdväärseks keskasetusega Ferrari vastu.

Interneti lehtedel kolades on silma jäänud ka mõni maantemuhk, millel ka übervõimas mootor peale pandud ja püssiks aretatud. Nendel ju veel lisaks killer tüüpi uksed :cool:
romza
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2165
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht:
Auto:

#17

N Dets 11, 2008 13:27

Kusjuures olen Silveri käest tellinud kõik oma treimistööd ning freesimistööd.
Arvan, et ei ole võlli, mida selle mehe töökoda järgi ei teeks.
Laste atekale mingi võll mootorisse, tsikli miski pinguti, suurele atekale veovõllide väljundid reduktoritest, traktorile mõned "väiksed nipstükid".
Nii et kellel vaja metallialast tööd treimise ja freesimise näol siis see mees on see õige.
daags
Postitusi: 728
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 aero

#18

N Dets 11, 2008 15:44

Algselt postitas: romza
Porsche on kuulus oma autodega, millel mootor ripub tagasillast taga pool. Ei ole väga kuulnud, et selline paigutus muudaks autot halvasti juhitavaks. Ka eilses TOP-gearis näitas Porsche ennast väga võrdväärseks keskasetusega Ferrari vastu.

Interneti lehtedel kolades on silma jäänud ka mõni maantemuhk, millel ka übervõimas mootor peale pandud ja püssiks aretatud. Nendel ju veel lisaks killer tüüpi uksed :cool:


Mitte siis siinset ehitajat solvates, aga ka top gearis just mainib, kuidas alguse aegadel porche esiots topiti tina täis, et saavutada mingisugust kaalujaotust. Tänapäeva autod on aga elektroonikast pungil.
Võimsust pole kunagi piisavalt
roomlane
Saabiklubi liige
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#19

N Dets 11, 2008 22:47

Tatrad olid ka raske tagamootoriga... Eks juht peab lihtsalt arvestama selle sõiduomadustega.
55581286
Morten
Postitusi: 103
Liitunud: L Apr 07, 2007 20:46
Asukoht:
Auto:

#20

N Dets 11, 2008 23:14

jäärajal vähe raskeks ei lähe kui esivedu+alajuhitav,kuna kaal taga.
Mart900
Postitusi: 667
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#21

N Dets 11, 2008 23:20

siin juba mainitud kah, asja mõte polegi kusagil kulda võita vaid midagi ehitada, pealegi kui jäärajal oleks nagu kuival asfaltil siis vaevalt me sinna üldse roniks :P
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 744
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#22

N Dets 11, 2008 23:27

Algselt postitas: Morten
jäärajal vähe raskeks ei lähe kui esivedu+alajuhitav,kuna kaal taga.

vahepeal oli jäärajal kõikse kiirem, tagaveoliste seas, tagamootoriga škoda
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

N Dets 11, 2008 23:49

Algselt postitas: Morten
jäärajal vähe raskeks ei lähe kui esivedu+alajuhitav,kuna kaal taga.

see SAAB-ZAZ saab olema 4WD:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#24

R Dets 12, 2008 20:41

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Morten
jäärajal vähe raskeks ei lähe kui esivedu+alajuhitav,kuna kaal taga.

see SAAB-ZAZ saab olema 4WD:wise:

Vot seda ma sisemas mõtlesin, et peaks tulema 4wd. Seljuhul pole ka käigukast SAAB i oma. Idee poolest on siis mingi muu käimar ja võll tunnelist esiotsale. Äkki isegi mingi taibukam keskdiffer? See pill äkki isegi sõidab juba? Pildid suht vanad olid.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4302
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#25

R Dets 12, 2008 20:54

Silveri teemas on mainitud ju Renault kasti. 4wd NOT BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD:thumb: sellel mehel tuleks keevitada samamoodi T5.5 peale.

Trionic :) vaat kõigil pole suuri garaase, kui isegi oleks võimalus rentida, siis see renditav garaas asub kas liiga kaugel või on hädise turvavarustusega nagu näiteks uksed lääbakil, kehvad lukud, aknad ilma trellideta jne jne. Siis veel elektri probleemid jne jne. Ma sooviks VÄGA omale suurt ruumi, kus nokkida. Ilusat siledat betoonpõrandat, tööriistakappe, treipinki, freespinki, pressi, nahkdiivanit, külmikut õllede jaoks, kvaliteetseid tööriistu, suure tootlikkusega kompressorit, pneumo tööriistu jne jne :D, aga näd pean hoopis väikses Lada mõõtudele ehitatud garaasis oma asju ajama. Pole autost lihtne välja tulla ega sisse minna. Et garaasist kanalisse saada pean kas läbi tubade jooksma (jalatsid muidugi peab ära võtma ja uksi on vahepeal kokku 7 tk AUSALT) või siis lähen välja ja ümber maja (uksi 4tk, aga tsitt ilm kah kohati). Eriti pull on siis kui mingi padrun või mutter kukub kanalisse. Siis on NII TORE JOOSTA ÜLEVALT ALLA JA ALT ÜLES:gun::gun::gun: Kahju :(
Vasta