TURBO-ZAZ SAABi mootoriga
Mingid tüübid on ikka hullud! :freak: :freak:
On zapika keresse väänanud SAABi turbomootori.
pildid SIIN
Ei tea, kas käimakast ikka originaal jääb, juba tavalilse stock mootori 40 hobust suudavad poolassi puruks väänata, mis veel kangemast mootorit rääkida. :freak: :freak: :freak: :freak:
On zapika keresse väänanud SAABi turbomootori.
pildid SIIN
Ei tea, kas käimakast ikka originaal jääb, juba tavalilse stock mootori 40 hobust suudavad poolassi puruks väänata, mis veel kangemast mootorit rääkida. :freak: :freak: :freak: :freak:
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Mõtlesin algul, et kas panna teema naljarubriiki, kuid leidsin, kuid meestel tundub tõsi taga olevat ja naljarubriik mõjuks vast isegi solvavalt. :notworthy:
Kahjuks on tõesti pooled pildid velgedest, ehk pidasid nad neid velgi nii olulisteks, et nii palju pilte välja riputasid.
By the way......
Zapikal on ju sellised megasuure auguga veljed. No eks sellidel on plaan vahetada tavarattad sihukeste velgede vastu välja.
Kahjuks on tõesti pooled pildid velgedest, ehk pidasid nad neid velgi nii olulisteks, et nii palju pilte välja riputasid.
By the way......
Zapikal on ju sellised megasuure auguga veljed. No eks sellidel on plaan vahetada tavarattad sihukeste velgede vastu välja.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pisut tobe lahendus tundub. Isiklikult oleks paigaldanud kas c900 alumise otsa või siis audi kasti otsa istutanud. Kui see Zazi kast mingit tugevat sisu ei oma, siis on see kohe laiali. Kulbilohu krossirajal sattusin ükskord rallikrossile. Kaks punast lätlaste zazi, suzuki mootoritega. Haigelt liikusid edasi ikka.:love:
Maru tuttav tuleb ette, minu arust on see siit foorumist juba läbi käinud.
Aga ei leia hetkel kuidagi seda infi üles :(
Aga ei leia hetkel kuidagi seda infi üles :(
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Siinne foorumlane Silver7 teostab samalaadset üritust.Võib-olla ongi sama.Ei viitsi piltides tuustida.Nimetet projekt valmib Põltsamaal,töökojas,mille sisseseade paneks nii mõnegi pealinna oma häbenema.
Oleme paar korda Iisakuga ka kaemas käinud seda kunagise kihlveo produkti. VÄGA MULJETAVALDAV teostus igatahes.
edit:
"Mõtlesin algul, et kas panna teema naljarubriiki, kuid leidsin, kuid meestel tundub tõsi taga olevat ja naljarubriik mõjuks vast isegi solvavalt. :notworthy: "
Naljaga pole siin midagi pistmist õnneks.
Oleme paar korda Iisakuga ka kaemas käinud seda kunagise kihlveo produkti. VÄGA MULJETAVALDAV teostus igatahes.
edit:
"Mõtlesin algul, et kas panna teema naljarubriiki, kuid leidsin, kuid meestel tundub tõsi taga olevat ja naljarubriik mõjuks vast isegi solvavalt. :notworthy: "
Naljaga pole siin midagi pistmist õnneks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Just nimelt, leidsin ka lingi:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3709&page=1
Ja velgede pilte pole küll nii palju, et selle pärast imestada :freak:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3709&page=1
Ja velgede pilte pole küll nii palju, et selle pärast imestada :freak:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
ei taha materdada, aga toruraam tundub paksuseinasisest torust tehtud ning mitte just päris selline nagu ta olema peaks = rallyt sõita ei saa. Tänaval toruraamiga autod samuti sõita ei tohi (kui siis ainult rally autod treeningule/võistlusele).
+ tagasillast tagapool olev mootor on ikka väga ebaratsionaalne lahendust. Targem oleks mootor istudada taga istujate kohale, nii nagu seda olid kunagi renaul 5 ja peugeot rallikad. Siis saaks kaalujaotuse ka enamvähem paika. Hetkel aga on selline nii ja naa masin, et võimas mootor, aga ülejäänud on suur null. Sry, kriitika eest, vb annab ideid :poke:
+ tagasillast tagapool olev mootor on ikka väga ebaratsionaalne lahendust. Targem oleks mootor istudada taga istujate kohale, nii nagu seda olid kunagi renaul 5 ja peugeot rallikad. Siis saaks kaalujaotuse ka enamvähem paika. Hetkel aga on selline nii ja naa masin, et võimas mootor, aga ülejäänud on suur null. Sry, kriitika eest, vb annab ideid :poke:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Materdajad ja kritiseerijad on kõik siin kõvad.Tehke midagi ise valmis oma kätega, midagi sellist,mida teistelegi paslik näidata oleks.Võib-olla siis võiks sõna võtta teiste kätetöö mõttekuses.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: AndrusFJR
Just nimelt, leidsin ka lingi:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3709&page=1
Täitsa imestan, et olen siin varem sellise teema kahe silma vahele jätnud. Lugenud tolle teema läbi kukub müts ikka sügavale maha tüübi ees.:notworthy: :notworthy:
Seda enam, et endalgi hakkas autosõit pihta just zapikast ja esimesed katsed enne autokooli sai tehtud jäärajal siledate suvekatega. (pärast muidugi naelikutega oli vahe nagu öö ja päev)
Tagamootoriga taganttõukava masina tunne (jäärajal) on meeles siiani. :headbang: :headbang: :headbang:
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Algselt postitas: Trionic
Materdajad ja kritiseerijad on kõik siin kõvad.Tehke midagi ise valmis oma kätega, midagi sellist,mida teistelegi paslik näidata oleks.Võib-olla siis võiks sõna võtta teiste kätetöö mõttekuses.
Ära sa nüüd meid materda, ilma et teaks mida keegi meist valmis ehitanud on!!!. Isiklikult vabandasin ette ja andsin lihtsalt väikse mõtte. Pole ju paha kui ehitajale antakse hüva nõu, sest aeg on meil kullast ning seda niisama raisata pole ka mõtet.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Porsche on kuulus oma autodega, millel mootor ripub tagasillast taga pool. Ei ole väga kuulnud, et selline paigutus muudaks autot halvasti juhitavaks. Ka eilses TOP-gearis näitas Porsche ennast väga võrdväärseks keskasetusega Ferrari vastu.
Interneti lehtedel kolades on silma jäänud ka mõni maantemuhk, millel ka übervõimas mootor peale pandud ja püssiks aretatud. Nendel ju veel lisaks killer tüüpi uksed :cool:
Interneti lehtedel kolades on silma jäänud ka mõni maantemuhk, millel ka übervõimas mootor peale pandud ja püssiks aretatud. Nendel ju veel lisaks killer tüüpi uksed :cool:
romza
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2278
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kusjuures olen Silveri käest tellinud kõik oma treimistööd ning freesimistööd.
Arvan, et ei ole võlli, mida selle mehe töökoda järgi ei teeks.
Laste atekale mingi võll mootorisse, tsikli miski pinguti, suurele atekale veovõllide väljundid reduktoritest, traktorile mõned "väiksed nipstükid".
Nii et kellel vaja metallialast tööd treimise ja freesimise näol siis see mees on see õige.
Arvan, et ei ole võlli, mida selle mehe töökoda järgi ei teeks.
Laste atekale mingi võll mootorisse, tsikli miski pinguti, suurele atekale veovõllide väljundid reduktoritest, traktorile mõned "väiksed nipstükid".
Nii et kellel vaja metallialast tööd treimise ja freesimise näol siis see mees on see õige.
Algselt postitas: romza
Porsche on kuulus oma autodega, millel mootor ripub tagasillast taga pool. Ei ole väga kuulnud, et selline paigutus muudaks autot halvasti juhitavaks. Ka eilses TOP-gearis näitas Porsche ennast väga võrdväärseks keskasetusega Ferrari vastu.
Interneti lehtedel kolades on silma jäänud ka mõni maantemuhk, millel ka übervõimas mootor peale pandud ja püssiks aretatud. Nendel ju veel lisaks killer tüüpi uksed
Mitte siis siinset ehitajat solvates, aga ka top gearis just mainib, kuidas alguse aegadel porche esiots topiti tina täis, et saavutada mingisugust kaalujaotust. Tänapäeva autod on aga elektroonikast pungil.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: Morten
jäärajal vähe raskeks ei lähe kui esivedu+alajuhitav,kuna kaal taga.
see SAAB-ZAZ saab olema 4WD:wise:
Vot seda ma sisemas mõtlesin, et peaks tulema 4wd. Seljuhul pole ka käigukast SAAB i oma. Idee poolest on siis mingi muu käimar ja võll tunnelist esiotsale. Äkki isegi mingi taibukam keskdiffer? See pill äkki isegi sõidab juba? Pildid suht vanad olid.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Silveri teemas on mainitud ju Renault kasti. 4wd NOT BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD:thumb: sellel mehel tuleks keevitada samamoodi T5.5 peale.
Trionic vaat kõigil pole suuri garaase, kui isegi oleks võimalus rentida, siis see renditav garaas asub kas liiga kaugel või on hädise turvavarustusega nagu näiteks uksed lääbakil, kehvad lukud, aknad ilma trellideta jne jne. Siis veel elektri probleemid jne jne. Ma sooviks VÄGA omale suurt ruumi, kus nokkida. Ilusat siledat betoonpõrandat, tööriistakappe, treipinki, freespinki, pressi, nahkdiivanit, külmikut õllede jaoks, kvaliteetseid tööriistu, suure tootlikkusega kompressorit, pneumo tööriistu jne jne :D, aga näd pean hoopis väikses Lada mõõtudele ehitatud garaasis oma asju ajama. Pole autost lihtne välja tulla ega sisse minna. Et garaasist kanalisse saada pean kas läbi tubade jooksma (jalatsid muidugi peab ära võtma ja uksi on vahepeal kokku 7 tk AUSALT) või siis lähen välja ja ümber maja (uksi 4tk, aga tsitt ilm kah kohati). Eriti pull on siis kui mingi padrun või mutter kukub kanalisse. Siis on NII TORE JOOSTA ÜLEVALT ALLA JA ALT ÜLES:gun::gun::gun: Kahju :(
Trionic vaat kõigil pole suuri garaase, kui isegi oleks võimalus rentida, siis see renditav garaas asub kas liiga kaugel või on hädise turvavarustusega nagu näiteks uksed lääbakil, kehvad lukud, aknad ilma trellideta jne jne. Siis veel elektri probleemid jne jne. Ma sooviks VÄGA omale suurt ruumi, kus nokkida. Ilusat siledat betoonpõrandat, tööriistakappe, treipinki, freespinki, pressi, nahkdiivanit, külmikut õllede jaoks, kvaliteetseid tööriistu, suure tootlikkusega kompressorit, pneumo tööriistu jne jne :D, aga näd pean hoopis väikses Lada mõõtudele ehitatud garaasis oma asju ajama. Pole autost lihtne välja tulla ega sisse minna. Et garaasist kanalisse saada pean kas läbi tubade jooksma (jalatsid muidugi peab ära võtma ja uksi on vahepeal kokku 7 tk AUSALT) või siis lähen välja ja ümber maja (uksi 4tk, aga tsitt ilm kah kohati). Eriti pull on siis kui mingi padrun või mutter kukub kanalisse. Siis on NII TORE JOOSTA ÜLEVALT ALLA JA ALT ÜLES:gun::gun::gun: Kahju :(