TURBO-ZAZ SAABi mootoriga
Jutu mõte jäi segaseks.Mida sa mulle tõestada üritad?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tere.
Hulga vett on merre voolanud selle saab-zaz projekti ajal.
Õnneks on ka vahepeal valminud võistlusauto divison3A.
Nüüd jätkan saab-zaz projekti.
Ei hakka praegu kirjutama pikemalt sest tahan kodulehele panna pilte ja ka muu jutu.Needki pildid mis on (leitud)lihtsalt ettevalmistavalt lehelt.Suurused ei ole sobivad jne.
Veljedest -magneesium-15tolli.
Projekt siis:saz-kere.Saab-2,0.turbo.DTA kompuuter.Käigukast renault-25 (kannatab)600HP.Ketastega dihvrid
nii ees kui taga.Sillad oma valmistatud.Toruraam ikka õigetest materjalidest.
Auto peaks minema divison1-klassi.
Panen ka mõned pildid loodan et suurus sobib.Kui spetsid ütlevad et ei eks siis muudame ära või jätame tulevikku.
Hulga vett on merre voolanud selle saab-zaz projekti ajal.
Õnneks on ka vahepeal valminud võistlusauto divison3A.
Nüüd jätkan saab-zaz projekti.
Ei hakka praegu kirjutama pikemalt sest tahan kodulehele panna pilte ja ka muu jutu.Needki pildid mis on (leitud)lihtsalt ettevalmistavalt lehelt.Suurused ei ole sobivad jne.
Veljedest -magneesium-15tolli.
Projekt siis:saz-kere.Saab-2,0.turbo.DTA kompuuter.Käigukast renault-25 (kannatab)600HP.Ketastega dihvrid
nii ees kui taga.Sillad oma valmistatud.Toruraam ikka õigetest materjalidest.
Auto peaks minema divison1-klassi.
Panen ka mõned pildid loodan et suurus sobib.Kui spetsid ütlevad et ei eks siis muudame ära või jätame tulevikku.
Selised kommentaarid võtavad naerugi näole ja annab ka indu juurde asjaga tegeleda.Ega see projekt lihtne ega ka odav ei ole.
Ega ma ei ole julgenudki suurt rohkem ennemalt kirjutada kuna projekti alguses sain ikka omaarust tõsiselt siin nahutada.Eks sellest turbosüsteemist on teadmised veel ääretult kaugel.
Mootorist tahaks ikka 300-400 HP kätte saada .Kas aga originaalsisu seda ka võimaldab pole teada.Eks hiljem tunda ole.
Ega ma ei ole julgenudki suurt rohkem ennemalt kirjutada kuna projekti alguses sain ikka omaarust tõsiselt siin nahutada.Eks sellest turbosüsteemist on teadmised veel ääretult kaugel.
Mootorist tahaks ikka 300-400 HP kätte saada .Kas aga originaalsisu seda ka võimaldab pole teada.Eks hiljem tunda ole.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kepsud oleks kõige nõrgem koht mootoril, need võivad suure rõhu juures kõveraks minna. Palun räägi tehnilisest poolest rohkem :notworthy: Mida rohkem pilte seda põnevam.
Usun, et 400 hp kannatab stock mootor ära küll.
Usun, et 400 hp kannatab stock mootor ära küll.