Olen nüüd pisut aega kauni NG900 kupee omanik, kuid sellega seoses on tekkinud mõned küsimused.
1) Olemas on ainult üks võti ja üks pult. Ma eriti muidu asju ei kaota, aga tagalat tahaks siiski kindlustada... ehk oskab keegi soovitada kuidas võimalikult valutult midagi juurde leida.
2) Auxi puudumine on päris valus, kuidas see sinna tekitada?
3) Kuigi mul on SE mudel, kus tundub olevat olemas kõik lisavarustus ja peaks olema 6 kõlarit koos võimendiga on sound suhteliselt sitt. Äkki on kellegil kogemusi selle järgi aitamisega.
4) Tihtipeale kipub jääma mootori töötemperatuur allapoole näidiku keskmist punkti. Mida esimesena kontrollida?
5) Istmete nahk on küll heas seisukorras, kuid katki on nii juhi nimmetoe nö keeratav nupp ning kolmest kupeele vajalikudest istme liigutamise hoovast toimib praeguseks ainult üks. Kust alustada?
6) Lisaks oleks tarvis käigukanginuppu, käigukangi nahka, porimatti ja antenni. Kust neid leida?
NG900 kohta mõned küsimused.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14346
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
NG-l vist on veel täitsa lihtne võti? Lähed võtmetegija juurde ja lased lisavõtme teha.. Puldi pead lihtsalt muretsema ja laskma autoga siduda. Täitsa vabalt mõne teise samasuguse pult.
Temperatuuri peaks mõne lisaseadmega ehk vaatama, äkki on lihtsalt näidik väsinud ja ei taha lihtsalt õiget asja näidata. Kui see ka näitab, et liiga madal on, siis ilmselt termostaat väsinud.
Temperatuuri peaks mõne lisaseadmega ehk vaatama, äkki on lihtsalt näidik väsinud ja ei taha lihtsalt õiget asja näidata. Kui see ka näitab, et liiga madal on, siis ilmselt termostaat väsinud.
3) Kuigi mul on SE mudel, kus tundub olevat olemas kõik lisavarustus ja peaks olema 6 kõlarit koos võimendiga on sound suhteliselt sitt. Äkki on kellegil kogemusi selle järgi aitamisega.
NGsse stereo ehitamisest on põhjalik teema
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
9-3 OG-l on selline trikk: paned võtme süütelukku, ON asendisse ja vajutad pakiruumi avamise nuppu - SIDilt on nüüd näha, mitu võtit auto mälus on. Kontrollida tasub seetõttu, et kui mälus on rohkem kui üks võti, kustuta need ära, mida sul reaalselt pole.
Kas see NG peal töötab, ei oska kindlalt öelda, aga äkki funkab.
Kas see NG peal töötab, ei oska kindlalt öelda, aga äkki funkab.
1) Võti on mehhaanika, saad võtmete letist. Kui on tehasesigna, peaks puldi saama VM-st või lammutajatelt.Olen nüüd pisut aega kauni NG900 kupee omanik, kuid sellega seoses on tekkinud mõned küsimused.
3) Kupee soundi sain väga heaks isegi võimendit lisamata. Pigimatitasin uksed ja -polstrid, paigaldasin komponentkõlarid (ustes ~12mm vineerrõngastele) ja filtrid ning vedasin uue kaabelduse. Mul oli protsessi käigust pakk paberfotosid aga võimalik et viskasin ära .
4) Ma vahetaks termostaadi ära. Varem-hiljem see väsib.
6) Käigukanginupp ei ole viisakalt eemaldatav. See lammutatakse laiali ja uus asemele. Porimatid - mina kasutasin universaalseid kausse, Antenn - Saabiremontijad, autopoed, foorum.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: K Aug 24, 2016 12:42
- Asukoht:
- Auto:
Olen nüüd pisut aega kauni NG900 kupee omanik, kuid sellega seoses on tekkinud mõned küsimused.
1) Olemas on ainult üks võti ja üks pult. Ma eriti muidu asju ei kaota, aga tagalat tahaks siiski kindlustada... ehk oskab keegi soovitada kuidas võimalikult valutult midagi juurde leida.
tere
Sorry et kasutan teema algataja teemat aga:
olen ka 93a 2,0 98kw - SAAB 900 5 uksega omanik ja mul sama teema 1 võti ainult. Võtmel pole signa nupukesi ega ka lisa pulti ehk siis mitte midagi peale võtme. kas neil on see võti imoga voi pole. kuidas kindlaks teha imo olemas olu.
veteran.ee
Minul oli ilma tehasesignata auto ja võti oli tavaline. Lase võtmeletis uus teha ja proovi, see on odav moodus teada saada. Oem võtme sees oli ainult lambike koos patareiga.