Mul sellised nähud, et püsikas ei tööta. Vahest kui up nuppu hoida all, siis kiirust kogub, aga ei salvesta seda ära. Igakord ei kogu kiirust ka. Suunatuled tegid ka trikke vahepeal, et ei jäänd vilkuma, kui suund sisse panna. Kui kõvemini kangile suruda, siis vilkus. Sain siit foorumist natuke infot, et ilmselt on vigane roolitagune cim plokk. Kas see vastab tõele? Lugesin siis ka, et cim plokki vahetades oleks vaja vahetada süütelukk koos võtmega, muidu tööle ei hakka. Kas see vastab ka tõele?
Kui nii on, kas äkki on võimalik uuelt cim plokilt see suunatulekangi osa seest võtta ja vana ploki külge kruvida, et kõik see võtmete ja süüteluku jama ära jääks? Kui ka see on võimalik, siis kes ja mis raha eest mul selle ära teeks? Asun tartus.
Kõik info on kasulik, jagage julgesti.
2007a 9-3 cim plokk
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 492
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Kui panna kasutatud cim, siis koos võtmega.
Kui uus cim, siis pole võtit vaja.
Süütelukku pole kummalgi juhul vaja, küll aga peab progema.
Kui lüliti osa cim-i sees vigane, siis saab seda ka eraldi vahetada. Peab lihtsalt teadma mida ja kuidas.
Kui vahetada eraldi lüliti osa, siis mingitel aastatel lüliti sisemised kinnitused erinevad (ei mäleta aastaid). Sel juhul pole ka mingit progemist vaja.
Edu
Kui uus cim, siis pole võtit vaja.
Süütelukku pole kummalgi juhul vaja, küll aga peab progema.
Kui lüliti osa cim-i sees vigane, siis saab seda ka eraldi vahetada. Peab lihtsalt teadma mida ja kuidas.
Kui vahetada eraldi lüliti osa, siis mingitel aastatel lüliti sisemised kinnitused erinevad (ei mäleta aastaid). Sel juhul pole ka mingit progemist vaja.
Edu
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ma alustaks diagnostikast. Reeglina näitab neid püsika vigasid ka veakoodidena.
Mul ka püsikas jamas, ostsin uue püsika kangi ning sai kõik korda. Kang maksab ca 30 euri, uus CIM blokk maksab mitu suurusjärku rohkem.
Mul ka püsikas jamas, ostsin uue püsika kangi ning sai kõik korda. Kang maksab ca 30 euri, uus CIM blokk maksab mitu suurusjärku rohkem.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 492
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Jah, selleks pole tegelikult vaja ka kangi vahetada. Võtad kangi lahti, puhastad kontaktpinnad, painutad klemme natuke pingumale ja töötab jälle aastaid.
Aga see ei mõjuta kuidagi suundade tööd. Tavaliselt murdub suuna lülitis üks väike plast naga kui näiteks kogemata liiga kõvasti vastu lülitit minna. Sama teema ka kojameeste lülitiga.
Aga see ei mõjuta kuidagi suundade tööd. Tavaliselt murdub suuna lülitis üks väike plast naga kui näiteks kogemata liiga kõvasti vastu lülitit minna. Sama teema ka kojameeste lülitiga.