9-3OG manuaal/automaat mootoripadjad

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Tormi2k8
Postitusi: 80
Liitunud: T Veebr 03, 2015 13:34
Asukoht:
Auto:

#1

L Juul 18, 2020 19:28

Tere!

Päevakorras mootoripatjade vahetus. Automaadi/manuaali patjade koodid erinevad (lahatud ka teemas: viewtopic.php?f=28&t=4849 ), sh veel 2,2 diisli tagumine padi. Cabrio Viggenil oli lihtne, läksid manuaali padjad ja diisli tagumine padi. Tulemus sai võrratu. Kas mõõtmetelt, automaatkasti ja manuaalkastiga 9-3OG korral on padjad erinevad või peitubki erinevus vaid jäikusastmes? Väidetavalt automaatkastiga versioonil padjad pehmemad, silumaks tühikäigul tekkivat vibratsiooni. Viimane pole aga probleem, vaja oleks vaid, et mootor püsiks kenasti vankumatult omal kohal.
KaarelTS
Postitusi: 20
Liitunud: L Veebr 04, 2017 15:52
Asukoht:
Auto:

#2

L Juul 18, 2020 23:22

Enda omal (2001 b205 manuaal) vahetasin sidurit ja mõtlesin et panen kohe ka uued mootori padjad. Tagumine oli diisli numbri järgi tellitud lemförder, sobis ilusti, parempoolne oli vist proparts manuaali numbri järgi tellitud, sobis ka ilusti. Vasak käigukasti poolne aga ei sobinud, oli vist meyle toodang. Nägi välja nagu õige aga originaaliga võrreldes tekkis mingi 2cm vahe padja ja käigukasti vahele. Pärast numbrit uurides tuli välja et automaadi padi. Tellisin uue manuaali koodiga ja see sobis, aga tundus nii pehme et jätsin praegust ikkagi originaali mis oli üllatavalt heas korras. (Tagumine ribadeks, parem oli 4cm madalamal kui peaks)
Vasta