900 NG bensupaak lekib kusagilt ülalt ?

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#1

viimati kaugelt tulles avastasin tankides, et bensiinipaak jookseb lahinal. ega midagi, kuna asusin eestist kaugel, riskisin.

lükkasime auto veidi bensujaamast eemale ja ca 50 km järel lekkimine peaaegu peatus (ehk isegi täiesti).

ja edaspidi kuni paagi tühjenemiseni probleemi ei olnud. tanklas panin küll paagi nii täis, et jooksis ülegi, kuid seda on ennegi juhtunud.

kas keegi oskab nõu anda, kust alustada uurimist ? kas bensupaaki puutumata on üldse võimalik leket tuvastada?

kas leke võib olla seotud sellega, et vahetult enne pressisin veidi parema külje eesukse taguse vertikaalis keskkohalt veidi mõlki. näha peaaegu pole. samas kas bensupaak ei peaks asuma allpool ?

aitähh ette võimalike lahenduste eest.

P.S. teenindusse tulek jääb finantsilistel põhjustel esialgi ära, sest mittetäis paagiga saab ju hetkel veel vabalt sõita :)
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#2

Kui see "parema külje eesukse taguse vertikaalis keskkoht" on b-piilar, siis võib probleem vabalt hoopis selles olla, et salongi vale lõhnaga lõhnakuuse panid:D Ehk ilma norimata - ei, asi ei saa selles olla.
Väga kohvipaksu pealt pakuks, et võibolla taseme anduri juurest laseb läbi, aga ega leket ikka ei tuvasta, kui ei näe, kust see tuleb. Mina küll lekkiva paagiga sõita ei soovitaks - oma elu(ja tõenäoliselt ka auto turuväärtus) on siiski kallim kui mõned teenindusse jäetud Jakobsonid.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

Kuna paagil on kolm auku - bensupumba auk paagi peal mis asetseb tagumise istme all, ja üleval servas tankimise toru ja selle kõrval õhutustoru, siis kui lahmab paagi tagant, ma vaataks neid torusid. Need on klambriga paagi plastiktoru peal, äkki miski klamber läbi roostetanud, pakun, et pigem siis suurema ehk tankimistoru oma?

Kui eestpoolt paaki tagumise ukse alt peaks tulema benssu, siis järsku kuidagi filter paugu saanud, aga siis jookseks ju kogu aeg, mitte ainult siis kui paak täis.

Rohkem mu tarkus midagi ei ütle. Otsin mingeid pilte ka, kui leian.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#4

kui paak on täis, tõsta vasak külg üles ja mine vaata tagaistmete all olevast august, kas pumbakopsiku tihendi vahelt laseb läbi. Miks ta sealt iseenesest läbi peaks hakkama laskma, pole aimugi.
55581286
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#5

aitähh soovituste eest!

ega ei sõidagi juba mõnda aega, kuna pole vajadust.

aga eks ma hakka siis vaikselt uurima...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Igasugu vooliku vahejupid [mõtlen neid plastikust juppe, kuhu voolikud kinnituvad (ei väida 100%, et sellised asjad seal on, sest olen tonnise omanik)] lähevad ajapikku rabedaks ning vibreerimisega võivad praod tulla. Pumba kopsiku tihend vananeb kah.
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

Minu 96 aasta pumba kopsiku tihend küll seda nägu ei olnud, et peaks kasvõi aastate pärast midagi läbi laskma, üsna tihke värk ja kui keegi pole lahti kiskunud, see iseenesest vaevalt midagi läbi laskma hakkab.

See jutt tankimistorust ülelaskmise kohta on pigem kummaline, miks nii, peaks ju püstoli kinni lööma, samuti on saabil kusagil seal plastikust tankimistoru sees vist mingi klapp või asi, et voolikuga paaki tühaks imeda ei saa, omal nahal proovitud.

Paak ise on minu arust väga kõva plastik ja ei paista küll, et see plastiktoru jupp mis tagasilla poole vaatab ja kuhu voolikud otsa ühendatakse, peaks praegunema hakkama nii 10-15-20 aastaga.

Küll aga võib vist vale rehvimõõduga kenakesti rattakoopas asuva plastikust tankimistorule augu sisse saada, mis siis lahmaks küll kenasti tankimisel...

Lubatud pilte pole siiamani leidnud :freak:
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#8

Püstolit ei löönud kinni, kuna ise vaatasin pikalt kõrvale ja rääkisin tankimise ajal samas juttu. Pikalt jooksis ka üle maha :) Kuni teine seltsimees, kelle tankimiskaart oli, märkas :)

All originaalrehvid, s.t. talvised plekkveljed mälu järgi vist veel väiksemad. Vähemalt paistavad nii. Orig 16 tolli, talvised vist 15 tolli ehk.

Samas kui niikuinii kunagi Tallinna tulen (kas läbisõites või remonti viies),
siis võin möödaminnes ju Sulle, mr "vallikas", seda tagaiste osa näidata.

P.S. Vahepeal tuli sõita põlluteedel, kus 6 inimest peal ja põhi käis vastu maad. S.t. nii, et edasi ei saanudki.

Ehk põrutas sellega midagi lahti ? Sest peale seda nagu probleem tekkis ?

Samas siis peaks ju altpoolt läbi laskma, kui kusagil auk?

Või liigutas midagi ülalt... :eureka:
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

Küllalt lihtne oleks vaadata tagant auto alla, tagumik on suht kõrge, paagi roostetanud vitsad on suht õrnad asjad , kui tagumikku mööda põldu lohistada, miks mitte et mõni vits purunes, paak langes allapoole, kusagilt õhutus või tankimistoru vahelt lekib, maitea, ma panustaks küll sellele.
HTKotermann
Postitusi: 47
Liitunud: R Sept 02, 2005 12:43
Asukoht:
Auto:

#10

aitähh nõu eest. hakkan ka ise kalduma viimase võimaluse poole.

kuid mitu nn vitsa seal näha peaks olema ?

2?
Vasta