Sensonic

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#1

R Okt 21, 2005 15:39

Kas kellegil on veel Sensonic tüüpi käiguvahetus?
Ise olen rahul. Kuidas on töökindlusega?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

R Okt 21, 2005 23:12

On töökindel.Kahjuks piirdub remondikogemus 99 aastal ühe isendiga paar korda.Väga vähe neid isendeid meie turul.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#3

L Okt 22, 2005 8:39

Sensonic? Vabandust minu rumalus :red: , aga kas see tähendab lahtiseletatult elektroonilise lülitusega manuaalkäigukasti või on see mingi automaatkasti eritüüp?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#4

L Okt 22, 2005 10:03

Autol puudub traditsiooniline siduri pedaal. Kang on tava skeemiga, kuid on puudutustundlik(senso). Sidur on tavaline , kuid ajam on elektrohüdrauliline. Kangi õrnal liigutamisel rakendub sidur jne. Käiguvahetust peaaegu ei tunne. Kunagi sai SAAB selle eest mega auhinna.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

L Okt 22, 2005 10:38

Kuidas sel asjal vahetamise kiirusega on?? Kannatab korralikumat kiirendust ka??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

L Okt 22, 2005 11:54

Algselt postitas: Cyber
Kuidas sel asjal vahetamise kiirusega on?? Kannatab korralikumat kiirendust ka??

Ja vastupidavus?
:drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

L Okt 22, 2005 12:05

Aiai Andres..;) hommikune uni silmas veel..:P
Algselt postitas: Trionic
On töökindel.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#8

L Okt 22, 2005 15:43

Käigu vahetamise kiirus sõltub parema käe ja jala kiirusest ja koostööst.
Korralikumal kiirendusel tundub, et muutub natuke rabedaks - tahab harjumist. Olen sõitnud kõigest 2 nädalat aga tundub, et parim variant on teise käiguga kohaltvõtt. Tavaliikluses muidugi esimesega. Teisega minnes on ju kohe 90 sees ja lao viies. Esimesel korral, kui üritasin kolmandat panna, vaatasin korraks ka seiereid - seal oli juba 110, pöördeid ma muidugi ei näinud. Kunagi saabuval suvel tean ehk rohkem. Endine auto oli Honda Prelude 77Kw. Ennem SAAB`i tundus Temagi lennukina(kui lubate?).
Kummaline on see, et Saksa passis olid 147 Kw(200Hj) ja 238Km/h, Eesti omas 136Kw?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

L Okt 22, 2005 16:56

Algselt postitas: BergOlen sõitnud kõigest 2 nädalat aga tundub, et parim variant on teise käiguga kohaltvõtt. Tavaliikluses muidugi esimesega. Teisega minnes on ju kohe 90 sees ja lao viies.
nagu sa ütlesid, on tegu siis ilma sidurita manuaaliga, mitte automaadi erilahendusega. Mina ei soovitaks sul küll seda kasti selliste liigutustega lammutada. Kõik käigud ilusti läbi! No tegelikult see kulgemiseks 5 lükkamine on normaalne tegevus (vähemalt normaalse siduri korral, lased lahutatud siduriga pöörded maha) aga teisega kohalt võtmine küll hea mõte ei ole. Ma millegipärast arvan, et see kast ei tee seda siduri venitamist sinu eest ja lajatades kõrge käik sisse, ei mõju see mootorile eriti hästi. Ehk spetsialistid näitavad näpuga mu pihta kui ma pada ajan.
Kummaline on see, et Saksa passis olid 147 Kw(200Hj) ja 238Km/h, Eesti omas 136Kw?
Täna jumalat..;) sealt 136 ja 147 vahelt läheb läbi kindlustuse hinnapiir ka..:) 147 peal oleks su kohustuslik kindlustus suurem.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#10

L Okt 22, 2005 17:38

Auto ise laseb teisega kohalt võtta. Kolmandaga kukub karjuma ja midagi ei toimu. Tundub, et esimene käik on rohkem manööverdamiseks ja igapäeva sõitudeks - ta on nii aeglane. Siiski sidur on täiesti tavaline! Ajam on eriline. Teda on võimatu kohaltvõttes välja suretada - kontrollib mootori pöördeid ja liikumiskiirust. Kohaltvõtuks on vaja ~ 1300 p/min ja tunne on, nagu oleks automaat.:drive: -vasak jalg puhkab täiega.
Vasta