Kas kellegil on veel Sensonic tüüpi käiguvahetus?
Ise olen rahul. Kuidas on töökindlusega?
Sensonic
On töökindel.Kahjuks piirdub remondikogemus 99 aastal ühe isendiga paar korda.Väga vähe neid isendeid meie turul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sensonic? Vabandust minu rumalus :red: , aga kas see tähendab lahtiseletatult elektroonilise lülitusega manuaalkäigukasti või on see mingi automaatkasti eritüüp?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Autol puudub traditsiooniline siduri pedaal. Kang on tava skeemiga, kuid on puudutustundlik(senso). Sidur on tavaline , kuid ajam on elektrohüdrauliline. Kangi õrnal liigutamisel rakendub sidur jne. Käiguvahetust peaaegu ei tunne. Kunagi sai SAAB selle eest mega auhinna.
Käigu vahetamise kiirus sõltub parema käe ja jala kiirusest ja koostööst.
Korralikumal kiirendusel tundub, et muutub natuke rabedaks - tahab harjumist. Olen sõitnud kõigest 2 nädalat aga tundub, et parim variant on teise käiguga kohaltvõtt. Tavaliikluses muidugi esimesega. Teisega minnes on ju kohe 90 sees ja lao viies. Esimesel korral, kui üritasin kolmandat panna, vaatasin korraks ka seiereid - seal oli juba 110, pöördeid ma muidugi ei näinud. Kunagi saabuval suvel tean ehk rohkem. Endine auto oli Honda Prelude 77Kw. Ennem SAAB`i tundus Temagi lennukina(kui lubate?).
Kummaline on see, et Saksa passis olid 147 Kw(200Hj) ja 238Km/h, Eesti omas 136Kw?
Korralikumal kiirendusel tundub, et muutub natuke rabedaks - tahab harjumist. Olen sõitnud kõigest 2 nädalat aga tundub, et parim variant on teise käiguga kohaltvõtt. Tavaliikluses muidugi esimesega. Teisega minnes on ju kohe 90 sees ja lao viies. Esimesel korral, kui üritasin kolmandat panna, vaatasin korraks ka seiereid - seal oli juba 110, pöördeid ma muidugi ei näinud. Kunagi saabuval suvel tean ehk rohkem. Endine auto oli Honda Prelude 77Kw. Ennem SAAB`i tundus Temagi lennukina(kui lubate?).
Kummaline on see, et Saksa passis olid 147 Kw(200Hj) ja 238Km/h, Eesti omas 136Kw?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
nagu sa ütlesid, on tegu siis ilma sidurita manuaaliga, mitte automaadi erilahendusega. Mina ei soovitaks sul küll seda kasti selliste liigutustega lammutada. Kõik käigud ilusti läbi! No tegelikult see kulgemiseks 5 lükkamine on normaalne tegevus (vähemalt normaalse siduri korral, lased lahutatud siduriga pöörded maha) aga teisega kohalt võtmine küll hea mõte ei ole. Ma millegipärast arvan, et see kast ei tee seda siduri venitamist sinu eest ja lajatades kõrge käik sisse, ei mõju see mootorile eriti hästi. Ehk spetsialistid näitavad näpuga mu pihta kui ma pada ajan.Algselt postitas: BergOlen sõitnud kõigest 2 nädalat aga tundub, et parim variant on teise käiguga kohaltvõtt. Tavaliikluses muidugi esimesega. Teisega minnes on ju kohe 90 sees ja lao viies.
Täna jumalat..;) sealt 136 ja 147 vahelt läheb läbi kindlustuse hinnapiir ka..:) 147 peal oleks su kohustuslik kindlustus suurem.Kummaline on see, et Saksa passis olid 147 Kw(200Hj) ja 238Km/h, Eesti omas 136Kw?
Auto ise laseb teisega kohalt võtta. Kolmandaga kukub karjuma ja midagi ei toimu. Tundub, et esimene käik on rohkem manööverdamiseks ja igapäeva sõitudeks - ta on nii aeglane. Siiski sidur on täiesti tavaline! Ajam on eriline. Teda on võimatu kohaltvõttes välja suretada - kontrollib mootori pöördeid ja liikumiskiirust. Kohaltvõtuks on vaja ~ 1300 p/min ja tunne on, nagu oleks automaat.:drive: -vasak jalg puhkab täiega.