NG900 vasak veovõll loksub

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

E Nov 07, 2011 15:49

Selline mure, et vasak sisemine veovõll loksub difris umber 5 mm. Aeglasemal sõidul käivad parajad kolakad kui mõni auk pööramisel ette satub. Kiiremal sõidul undab ja vibreerib.
Mida teha?
A) Uus (pruugitud) automaatkäimakast
B) Uus (pruugitud) differ
C) Uus difrilaager
D) midagi muud?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7369
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

E Nov 07, 2011 15:52

ma ei tea kuidas atm kastil aga manuaalsel saab seda difri sees olevat pronkspuksi vahetada kasti eemaldamata ja selle vahetus on man. kasti puhul mul aitanud vibrast lahti saada...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#3

E Nov 07, 2011 16:14

Mul oli sama jama. Lõpuks hakkas kastist õli välja ajama (manuaal). Vahetusse läks veovõlliots (pruugitud), käigukasti veovõlliotsa puks ja simmer. Nüüd ei aja õli ja vibra väiksem. Iseenesest oleks ehk mõistlik sinna uus panna (ei maksnud meeletut summat minu mäletamist mööda. Ehk siis oleks vibra täielikult kadunud.
SvenR
Postitusi: 267
Liitunud: T Mär 05, 2013 8:53
Asukoht:
Auto:

#4

N Mär 20, 2014 17:04

Kas 9-3 OG puhul on sama teema? Hakkas ka gaasi maha lastes vibra sisse tulema ja täna käisin estakaadil ning pidin tõdema et vasakul e. juhi pool sisemine liigend loksub kasti küljes. Enne kui selle teema leidsin siis panustasin sellele et ehk on seal otsas stopper mis ära lagunenud.
Rootslane kagunukas!
Vasta